Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
RCS - RDS disperati !
Last Updated: Oct 02 2014 22:23, Started by
Topcat7
, Sep 30 2014 00:47
·
0
#1
Posted 30 September 2014 - 00:47
Am facut contract la RCS -RDS pentru internet. Mi -au spus ca e pe un an. Am spus ca s-ar putea sa plec din localitate o perioada si am intrebat daca pot sa suspend abonamentul in perioada aceea. Au zis ca da, dar ca trebuie sa prelungesc abonamentul cu echivalentul perioadei respective. Zis si facut, dar apoi aflu ca suspendarea e maxim pe 3 luni pe an. Am insistat, au zis ca nu, ca am semnat contract. Doamnele de la ghiseu nu fac decat sa respecte niste procedure. Nu am gasit pe cineva mai sus ierarhic cu care sa discut. Asta ma impinge sa renunt la ei si sa intru la firma concurenta. Eu pierd, dar si ei pierd. Intrebarea e: cum ii conving ? cu cine sa vorbesc mai sus ierarhic si mai luminat sau cu mai multa putere sau interes ? sau cum ii "fortez" ?
|
#2
Posted 30 September 2014 - 00:55
Trebuia sa citesti in contract pe cat timp iti pot suspenda serviciul. Daca semnezi ca primarul, ai sanse sa te "arzi".
|
#3
Posted 30 September 2014 - 01:02
Orisicum, la cat de nesimtiti sunt cei de la RCS (chiar daca ofera servicii foarte bune), eu zic sa migrezi la firma concurenta
|
#4
Posted 30 September 2014 - 01:02
Am fost in situatia ta si am intrerupt/suspendat contractul pe vreo 5-6 luni si nu au fost ni un fel de probleme. Mi-au spus ca pot sa il suspend pe ce perioada doresc si cand vreau reluarea contractului sa merg sa-i anunt. Probabil ai tai pe acolo sunt mai mandrii...lasa-i balta si mutate la concurenta...si nu uita sa le spui ca faci asta.
|
#5
Posted 30 September 2014 - 01:13
Daca privesti din alt unghi s-ar putea sa aiba si ei dreptatea lor .
Ti-ar fi placut sa incheie contractul de furnizare doar pentru o luna ? Pe cale de consecinta in urmatoarea luna sa mergi la ei sa mai faci un act aditional sau un nou contract ? tot asa, pentru o perioada scurta , de o luna ? Acum, incearca sa intelegi ca au venit cu fibra optica , au bagat si ei niste banuti in echipamente marea lor majoritate de la banca , poate ca nu fac munca patriotica, vor si ceva profit ? Tu de ce nu te oferi sa le placeti 40% in plus, asa de sacchi ca 20 de ron , nu-i un capat de tara pentru un chitibusar care se respecta ? Edited by alexman6x6, 30 September 2014 - 01:17. |
#6
Posted 30 September 2014 - 02:00
@alexman6x6, vobesti numai prosti !
@Initiatorul a specificat faptul ca i s-a adus la cunostinta ca timpul suspendarii serviciilor va fi recuperat prin prelungirea contractului, lucru stipulat (probabil) si in contractul semnat de @initator. Insa @initiatorul doreste o suspendare a serviciilor mai mult de 3 luni dar RCS l-a refuzat, spunandu-i ca maximum 3 luni poate beneficia de suspendarea serviciilo. In mod normal, atata vreme cat omu' isi doreste o suspendare de 10-11 luni, firma ar trebui sa i-o acorde caci la reluarea suspendarii serviciilor clientul va mai fi legat 10-11 luni de contract obligatoriu cu ei. Problema este ca nesimtirea se afla in fiecare sediu RCS-RDS de pe intreg teritoriul Romaniei |
#7
Posted 30 September 2014 - 03:15
Chiar şi în America, vânzătorul te poate aburi cum şi cât vrea el. Prin urmare, nu mai vânaţi cai morţi pe-aici, şi nu mai pişaţi ochii că vai "DAR MI-A ZIS UN NENE DRĂGUŢ CĂ POT SĂ FAC X". Cu regret, dar acel nene este plătit să fie drăguţ.
Ce guvernează relaţia dintre părţi este contractul. Dacă un lucru nu este stipulat explicit ca posibil/imposibil în contract, atunci se recurge la lege. Dacă nici legea nu glăsuieşte, atunci e o zonă gri care se tranşează doar în faţa unui judecător. Partea căreia îi convine mai puţin să ajungă la judecată cedează. Desigur, la judecată ai putea încerca să arăţi reaua voinţă a companiei. Doar că pentru asta ai nevoie de înscrisuri, dovezi că ţi-au promis lucrul Cutare şi apoi au refuzat să livreze, înregistrări audio şamd. Vasta majoritate a lumii n-are aşa ceva. |
#8
Posted 30 September 2014 - 03:42
@Initiator, am vazut pe site-ul RCS-RDS se mentioneaza ca abonamentul pt servicii tv poate fi suspendat intre minim 1 luna si maxim 3. Nu stiu daca asta se aplica la TOATE abonamentele lor. Nu am avut treaba cu ei niciodata, nu stiu daca sunt nesimtiti sau nu.
INSA e posibil ca functionarii de la ghiseu sa stie ei ceva-ceva legat de "maxim 3 luni" suspendare, dar poate asta nu se aplica si altor contracte si iti raspund cu ce stiu ei personal ca e corect. Citeste ce ai semnat, in primul si in primul rand. Vezi daca nu cumva e vreo clauza pe undeva care mentioneaza limita de max 3 luni. Daca nu e mentionat nimic incearca la un manager sau direct la juristul companiei. |
#9
Posted 30 September 2014 - 04:26
Porcq, on 30 septembrie 2014 - 03:15, said:
Chiar şi în America, vânzătorul te poate aburi cum şi cât vrea el. Prin urmare, nu mai vânaţi cai morţi pe-aici, şi nu mai pişaţi ochii că vai "DAR MI-A ZIS UN NENE DRĂGUŢ CĂ POT SĂ FAC X". Cu regret, dar acel nene este plătit să fie drăguţ. Ce guvernează relaţia dintre părţi este contractul. Dacă un lucru nu este stipulat explicit ca posibil/imposibil în contract, atunci se recurge la lege. Dacă nici legea nu glăsuieşte, atunci e o zonă gri care se tranşează doar în faţa unui judecător. Partea căreia îi convine mai puţin să ajungă la judecată cedează. Desigur, la judecată ai putea încerca să arăţi reaua voinţă a companiei. Doar că pentru asta ai nevoie de înscrisuri, dovezi că ţi-au promis lucrul Cutare şi apoi au refuzat să livreze, înregistrări audio şamd. Vasta majoritate a lumii n-are aşa ceva. Si ce sa facem acum, sa tacem si sa-nghitim? Ei bravos, las macar sa se scrie despre asta in asa fel incat toti aplaudicii RDS care au impresia ca au apucat pe Dumnezeu de-un picior ca nu mai sunt cu alti operatori sa stie pe cine-au bagat in casa. Prea multa lauda la adresa astora in ultima vreme pe forum, putina critica meritata nu le strica. alexman6x6, on 30 septembrie 2014 - 01:13, said:
Daca privesti din alt unghi s-ar putea sa aiba si ei dreptatea lor . Ti-ar fi placut sa incheie contractul de furnizare doar pentru o luna ? Pe cale de consecinta in urmatoarea luna sa mergi la ei sa mai faci un act aditional sau un nou contract ? tot asa, pentru o perioada scurta , de o luna ? Acum, incearca sa intelegi ca au venit cu fibra optica , au bagat si ei niste banuti in echipamente marea lor majoritate de la banca , poate ca nu fac munca patriotica, vor si ceva profit ? Tu de ce nu te oferi sa le placeti 40% in plus, asa de sacchi ca 20 de ron , nu-i un capat de tara pentru un chitibusar care se respecta ? Au lasat intentionat partea aia deoparte si-acum se dau cocosi, altadata si clientul sa-ntrebe (mai bine zis: sa sufle si-n iaurt) iar toata lumea va fi fericita. Sper sa se invete din ce in ce mai multi oameni minte si sa nu mai ia de bun tot ce li se spune la ghisee de catre toti incompetentii sau jegosii angajati de companiile astea jegmanitoare si pline de amatori. Edited by n-amname, 30 September 2014 - 04:30. |
#10
Posted 30 September 2014 - 04:59
"incompetentii jegosi" de la ghiseu procedeaza in functie de ce le spune "seful" (manager/director, ce vreti voi).
Daca un anumit client nu a citit ce scrie in contract, la momentul semnarii lui, cum poate fi vina companiei??? "Jegosii" aia sunt primii care vin in contact cu clientul. Asta nu inseamna ca e vina lor in ceea ce priveste politica/regulile companiei/ |
|
#11
Posted 30 September 2014 - 05:39
Cand faci un contract, trebuie sa-l citesti. Nu-l citesti, esti fiul ploii.
(care apoi vine si se plange...) |
#12
Posted 30 September 2014 - 06:13
Topcat7, on 30 septembrie 2014 - 00:47, said:
Am facut contract la RCS -RDS pentru internet. Mi -au spus ca e pe un an. Am spus ca s-ar putea sa plec din localitate o perioada si am intrebat daca pot sa suspend abonamentul in perioada aceea. Au zis ca da, dar ca trebuie sa prelungesc abonamentul cu echivalentul perioadei respective. Zis si facut, dar apoi aflu ca suspendarea e maxim pe 3 luni pe an. Am insistat, au zis ca nu, ca am semnat contract. Doamnele de la ghiseu nu fac decat sa respecte niste procedure. Nu am gasit pe cineva mai sus ierarhic cu care sa discut. Asta ma impinge sa renunt la ei si sa intru la firma concurenta. Eu pierd, dar si ei pierd. Intrebarea e: cum ii conving ? cu cine sa vorbesc mai sus ierarhic si mai luminat sau cu mai multa putere sau interes ? sau cum ii "fortez" ? Au cam murit firmele de cartier unde gaseam intelegere, unde ni se rezolvau problemele cu un singur telefon, de acum trebuie sa transpiram serios ca sa obtinem ceva, ca ne-a placut nu ? |
#13
Posted 30 September 2014 - 06:36
Citeste in contract ca este stipulat si despre aceasta situatie. Cand apelezi la o asemenea "facilitate" trebuie sa sti exact ptr. ce perioada doresti. Suna si la call center si asigura-te. Daca nu se poate, cere sa mergi in audienta la directorul din zona, fa o hartie scrisa prin care i spui ca lipsesti x luni si dupa ce te intorci vrei sa reiei cat o mai ramas din contract, sa iti dea o solutie. Daca nu se poate, vezi cum scrie in contract ca se calculeaza incetarea contractului cu daca exerciti tu. Cat costa daca iti platesti abonamentul cumulat pana iti expira perioada contractuala? Lasati avocatii ca va pierdeti vremea si banii. Rezolva situatia amiabil altfel o sa te dea pe urma recuperatorilor si nu este deloc in dezavantajul tau, doar inc azul in care nu mai ai nevoie de servicii de la alti furnizori + banci.
|
#14
Posted 30 September 2014 - 06:40
are topicul asta de-a face cu dreptul cum are scripca cu iepurele...
|
#15
Posted 30 September 2014 - 06:41
|
#16
Posted 30 September 2014 - 07:33
daca ne gandim ca cioaca era abonat la rcs poate are de-a face si cu penalul
dar n-are! end of off-topic |
#17
Posted 30 September 2014 - 07:34
n-amname, on 30 septembrie 2014 - 04:26, said:
Si ce sa facem acum, sa tacem si sa-nghitim? Ei bravos, las macar sa se scrie despre asta in asa fel incat toti aplaudicii RDS care au impresia ca au apucat pe Dumnezeu de-un picior ca nu mai sunt cu alti operatori sa stie pe cine-au bagat in casa. Prea multa lauda la adresa astora in ultima vreme pe forum, putina critica meritata nu le strica. |
#18
Posted 30 September 2014 - 07:39
avand in vedere ca nu poti rezilia contractul si apoi sa te abonezi la concurenta pentru ca au servicii mai proaste (viteze) si mai scumpe... taci si inghite!
tu ai intrebat daca poti intrerupe contractul o perioada si eu ti-au zis ca da! nu vad care e problema... trebuiau sa-ti raspunda si la ce n-ai intrebat sau cum? Edited by Nero-d, 30 September 2014 - 07:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users