Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

RCS - RDS disperati !

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

Poll: Cine procedeaza corect ? (59 member(s) have cast votes)

In situatia enuntata consider ca:

  1. Firma are dreptate (53 votes [89.83%])

    Percentage of vote: 89.83%

  2. Clientul are dreptate (6 votes [10.17%])

    Percentage of vote: 10.17%

Vote Guests cannot vote

#1
Topcat7

Topcat7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 27.09.2014
Am facut contract la RCS -RDS pentru internet. Mi -au spus ca e pe un an. Am spus ca s-ar putea sa plec din localitate o perioada si am intrebat daca pot sa suspend abonamentul in perioada aceea. Au zis ca da, dar ca trebuie sa prelungesc abonamentul cu echivalentul perioadei respective. Zis si facut, dar apoi aflu ca suspendarea e maxim pe 3 luni pe an. Am insistat, au zis ca nu, ca am semnat contract. Doamnele de la ghiseu nu fac decat sa respecte niste procedure. Nu am gasit pe cineva mai sus ierarhic cu care sa discut. Asta ma impinge sa renunt la ei si sa intru la firma concurenta. Eu pierd, dar si ei pierd. Intrebarea e: cum ii conving ? cu cine sa vorbesc mai sus ierarhic si mai luminat sau cu mai multa putere sau interes ? sau cum ii "fortez" ?

#2
Shock-G

Shock-G

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 27.01.2010
Trebuia sa citesti in contract pe cat timp iti pot suspenda serviciul. Daca semnezi ca primarul, ai sanse sa te "arzi".

#3
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,716
  • Înscris: 10.02.2011
Orisicum, la cat de nesimtiti sunt cei de la RCS (chiar daca ofera servicii foarte bune), eu zic sa migrezi la firma concurenta Posted Image

#4
BlueSoon

BlueSoon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,526
  • Înscris: 10.06.2006
Am fost in situatia ta si am intrerupt/suspendat contractul pe vreo 5-6 luni si nu au fost ni un fel de probleme. Mi-au spus ca pot sa il suspend pe ce perioada doresc si cand vreau reluarea contractului sa merg sa-i anunt. Probabil ai tai pe acolo sunt mai mandrii...lasa-i balta si mutate la concurenta...si nu uita sa le spui ca faci asta.

#5
alexman6x6

alexman6x6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 475
  • Înscris: 18.07.2014
Daca privesti din alt unghi s-ar putea sa aiba si ei dreptatea lor .
Ti-ar fi placut sa incheie contractul de furnizare doar pentru o luna ?
Pe cale de consecinta in urmatoarea luna sa mergi la ei sa mai faci un act aditional sau un nou contract ? tot asa, pentru o perioada scurta , de o luna ?
Acum, incearca sa intelegi ca au venit cu fibra optica , au bagat si ei niste banuti in echipamente marea lor majoritate de la banca , poate ca nu fac munca patriotica, vor si ceva profit ?
Tu de ce nu te oferi sa le placeti 40% in plus, asa de sacchi ca 20 de ron , nu-i un capat de tara pentru un chitibusar care se respecta ?

Edited by alexman6x6, 30 September 2014 - 01:17.


#6
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,716
  • Înscris: 10.02.2011
@alexman6x6, vobesti numai prosti !

@Initiatorul a specificat faptul ca i s-a adus la cunostinta ca timpul suspendarii serviciilor va fi recuperat prin prelungirea contractului, lucru stipulat (probabil) si in contractul semnat de @initator.

Insa @initiatorul doreste o suspendare a serviciilor mai mult de 3 luni dar RCS l-a refuzat, spunandu-i ca maximum 3 luni poate beneficia de suspendarea serviciilo.

In mod normal, atata vreme cat omu' isi doreste o suspendare de 10-11 luni, firma ar trebui sa i-o acorde caci la reluarea suspendarii serviciilor clientul va mai fi legat 10-11 luni de contract obligatoriu cu ei.
Problema este ca nesimtirea se afla in fiecare sediu RCS-RDS de pe intreg teritoriul Romaniei Posted Image

#7
Porcq

Porcq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 13.09.2014
Chiar şi în America, vânzătorul te poate aburi cum şi cât vrea el. Prin urmare, nu mai vânaţi cai morţi pe-aici, şi nu mai pişaţi ochii că vai "DAR MI-A ZIS UN NENE DRĂGUŢ CĂ POT SĂ FAC X". Cu regret, dar acel nene este plătit să fie drăguţ.

Ce guvernează relaţia dintre părţi este contractul. Dacă un lucru nu este stipulat explicit ca posibil/imposibil în contract, atunci se recurge la lege. Dacă nici legea nu glăsuieşte, atunci e o zonă gri care se tranşează doar în faţa unui judecător. Partea căreia îi convine mai puţin să ajungă la judecată cedează.

Desigur, la judecată ai putea încerca să arăţi reaua voinţă a companiei. Doar că pentru asta ai nevoie de înscrisuri, dovezi că ţi-au promis lucrul Cutare şi apoi au refuzat să livreze, înregistrări audio şamd. Vasta majoritate a lumii n-are aşa ceva.

#8
Arianna-D

Arianna-D

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,477
  • Înscris: 16.09.2014
@Initiator, am vazut pe site-ul RCS-RDS se mentioneaza ca abonamentul pt servicii tv poate fi suspendat intre minim 1 luna si maxim 3. Nu stiu daca asta se aplica la TOATE abonamentele lor. Nu am avut treaba cu ei niciodata, nu stiu daca sunt nesimtiti sau nu.
INSA e posibil ca functionarii de la ghiseu sa stie ei ceva-ceva legat de "maxim 3 luni" suspendare, dar poate asta nu se aplica si altor contracte si iti raspund cu ce stiu ei personal ca e corect.
Citeste ce ai semnat, in primul si in primul rand. Vezi daca nu cumva e vreo clauza pe undeva care mentioneaza limita de max 3 luni.
Daca nu e mentionat nimic incearca la un manager sau direct la juristul companiei.

#9
n-amname

n-amname

    Brain Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,729
  • Înscris: 10.11.2013

View PostPorcq, on 30 septembrie 2014 - 03:15, said:

Chiar şi în America, vânzătorul te poate aburi cum şi cât vrea el. Prin urmare, nu mai vânaţi cai morţi pe-aici, şi nu mai pişaţi ochii că vai "DAR MI-A ZIS UN NENE DRĂGUŢ CĂ POT SĂ FAC X". Cu regret, dar acel nene este plătit să fie drăguţ.

Ce guvernează relaţia dintre părţi este contractul. Dacă un lucru nu este stipulat explicit ca posibil/imposibil în contract, atunci se recurge la lege. Dacă nici legea nu glăsuieşte, atunci e o zonă gri care se tranşează doar în faţa unui judecător. Partea căreia îi convine mai puţin să ajungă la judecată cedează.

Desigur, la judecată ai putea încerca să arăţi reaua voinţă a companiei. Doar că pentru asta ai nevoie de înscrisuri, dovezi că ţi-au promis lucrul Cutare şi apoi au refuzat să livreze, înregistrări audio şamd. Vasta majoritate a lumii n-are aşa ceva.

Si ce sa facem acum, sa tacem si sa-nghitim? Ei bravos, las macar sa se scrie despre asta in asa fel incat toti aplaudicii RDS care au impresia ca au apucat pe Dumnezeu de-un picior ca nu mai sunt cu alti operatori sa stie pe cine-au bagat in casa.
Prea multa lauda la adresa astora in ultima vreme pe forum, putina critica meritata nu le strica.

View Postalexman6x6, on 30 septembrie 2014 - 01:13, said:

Daca privesti din alt unghi s-ar putea sa aiba si ei dreptatea lor .
Ti-ar fi placut sa incheie contractul de furnizare doar pentru o luna ?
Pe cale de consecinta in urmatoarea luna sa mergi la ei sa mai faci un act aditional sau un nou contract ? tot asa, pentru o perioada scurta , de o luna ?
Acum, incearca sa intelegi ca au venit cu fibra optica , au bagat si ei niste banuti in echipamente marea lor majoritate de la banca , poate ca nu fac munca patriotica, vor si ceva profit ?
Tu de ce nu te oferi sa le placeti 40% in plus, asa de sacchi ca 20 de ron , nu-i un capat de tara pentru un chitibusar care se respecta ?
Eu propun sa le ceara scuze si sa le mai dea bonus inca o data ce-are de plata ca sa-si plateasca si ei datoriile macar inainte de-a iesi pe profit.. Hai nu zau, e adevarat ca RDS nu poate sa faca munca patriotica dar aia de acolo trebuiau sa specifice clar, verbal, cand au raspuns cu "da, se poate intrerupe fara plata" si CAT TIMP se poate intrerupe acel serviciu. Ei au zis-o ca si cum se poate oricand, deh, isi mai iau si ei de-o shaorma ca au adus un pros..asta,client nou pe statul de incasari al companiei.
Au lasat intentionat partea aia deoparte si-acum se dau cocosi, altadata si clientul sa-ntrebe (mai bine zis: sa sufle si-n iaurt) iar toata lumea va fi fericita.

Sper sa se invete din ce in ce mai multi oameni minte si sa nu mai ia de bun tot ce li se spune la ghisee de catre toti incompetentii sau jegosii angajati de companiile astea jegmanitoare si pline de amatori.

Edited by n-amname, 30 September 2014 - 04:30.


#10
Arianna-D

Arianna-D

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,477
  • Înscris: 16.09.2014
"incompetentii jegosi" de la ghiseu procedeaza in functie de ce le spune "seful" (manager/director, ce vreti voi).

Daca un anumit client nu a citit ce scrie in contract, la momentul semnarii lui, cum poate fi vina companiei???

"Jegosii" aia sunt primii care vin in contact cu clientul. Asta nu inseamna ca e vina lor in ceea ce priveste politica/regulile companiei/

#11
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Cand faci un contract, trebuie sa-l citesti. Nu-l citesti, esti fiul ploii.
(care apoi vine si se plange...)

#12
sammydo

sammydo

    PATRIOT ROMAN

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 04.03.2013

View PostTopcat7, on 30 septembrie 2014 - 00:47, said:

Am facut contract la RCS -RDS pentru internet. Mi -au spus ca e pe un an. Am spus ca s-ar putea sa plec din localitate o perioada si am intrebat daca pot sa suspend abonamentul in perioada aceea. Au zis ca da, dar ca trebuie sa prelungesc abonamentul cu echivalentul perioadei respective. Zis si facut, dar apoi aflu ca suspendarea e maxim pe 3 luni pe an. Am insistat, au zis ca nu, ca am semnat contract. Doamnele de la ghiseu nu fac decat sa respecte niste procedure. Nu am gasit pe cineva mai sus ierarhic cu care sa discut. Asta ma impinge sa renunt la ei si sa intru la firma concurenta. Eu pierd, dar si ei pierd. Intrebarea e: cum ii conving ? cu cine sa vorbesc mai sus ierarhic si mai luminat sau cu mai multa putere sau interes ? sau cum ii "fortez" ?

Au cam murit firmele de cartier unde gaseam intelegere, unde ni se rezolvau problemele cu un singur telefon, de acum trebuie sa transpiram serios ca sa obtinem ceva, ca ne-a placut nu ?

#13
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,959
  • Înscris: 14.08.2006
Citeste in contract ca este stipulat si despre aceasta situatie. Cand apelezi la o asemenea "facilitate" trebuie sa sti exact ptr. ce perioada doresti. Suna si la call center si asigura-te. Daca nu se poate, cere sa mergi in audienta la directorul din zona, fa o hartie scrisa prin care i spui ca lipsesti x luni si dupa ce te intorci vrei sa reiei cat o mai ramas din contract, sa iti dea o solutie. Daca nu se poate, vezi cum scrie in contract ca se calculeaza incetarea contractului cu daca exerciti tu. Cat costa daca iti platesti abonamentul cumulat pana iti expira perioada contractuala? Lasati avocatii ca va pierdeti vremea si banii. Rezolva situatia amiabil altfel o sa te dea pe urma recuperatorilor si nu este deloc in dezavantajul tau, doar inc azul in care nu mai ai nevoie de servicii de la alti furnizori + banci.

#14
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
are topicul asta de-a face cu dreptul cum are scripca cu iepurele...

#15
sammydo

sammydo

    PATRIOT ROMAN

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 04.03.2013

View Postspare-me, on 30 septembrie 2014 - 06:40, said:

are topicul asta de-a face cu dreptul cum are scripca cu iepurele...

Daca ne gandim la contractele civile, putem spune ca are un pic de-a face cu dreptul.

#16
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
daca ne gandim ca cioaca era abonat la rcs poate are de-a face si cu penalul
dar n-are!
end of off-topic

#17
Shock-G

Shock-G

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 27.01.2010

View Postn-amname, on 30 septembrie 2014 - 04:26, said:

Si ce sa facem acum, sa tacem si sa-nghitim? Ei bravos, las macar sa se scrie despre asta in asa fel incat toti aplaudicii RDS care au impresia ca au apucat pe Dumnezeu de-un picior ca nu mai sunt cu alti operatori sa stie pe cine-au bagat in casa.
Prea multa lauda la adresa astora in ultima vreme pe forum, putina critica meritata nu le strica.
Si cu critica stau la fel de bine. In fiecare zi se apuca cate unul sa-si spuna problema. Posted Image

#18
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
avand in vedere ca nu poti rezilia contractul si apoi sa te abonezi la concurenta pentru ca au servicii mai proaste (viteze) si mai scumpe... taci si inghite!

tu ai intrebat daca poti intrerupe contractul o perioada si eu ti-au zis ca da!
nu vad care e problema... trebuiau sa-ti raspunda si la ce n-ai intrebat sau cum?

Edited by Nero-d, 30 September 2014 - 07:42.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate