Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

conectare smart tv prin utp TL-WR740N

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
Am nevoie de putin ajutor ,net rds nu reusesc sa configurez conecxiunea la TL-WR740N cu un smart tv prin utp,restul device-urilor sunt vazute,doar televizorul nu pot sa il conectez prin utp sa il vada routerul ,pe wireless il vede!!!
Pe d-link televizorul este vazut prin utp!!!

Edited by oliver44, 03 September 2014 - 09:21.


#2
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Verifica cu un PC/laptop daca pe cablul care duce la TV ai conexiune la internet. Poate este intrerupt sau mufat gresit.

#3
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
acelas cablu il folosesc si pe un D-link si este vazut televizorul si leptopul!!!
am scos si calculatorul de pe la 1 si am lasat doar televizorul legat la router am incercat toate lanurile cu televizorul nu vrea sa il vada,cand conectez calculatorul il vede pe toate 4 lanuri!!!!!
Cu acest tv ,acelas cablu utp ma conectez prin ethernet la un dir 615!!!

Edited by oliver44, 03 September 2014 - 09:35.


#4
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Refa setup-ul la TV...poate are placa de retea dezactivata. Vezi si in manual.

#5
oauzor

oauzor

    Active Members

  • Grup: Senior Members