Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Fugiti de service-ul de biciclete DHS
Last Updated: Oct 10 2014 06:34, Started by
pixu
, Aug 27 2014 10:20
·
0
#1
Posted 27 August 2014 - 10:20
Am fost nevoit sa imi schimb o camera la bicicleta si am apelat la magazinul producatorului DHS caci in alta parte nu gasisem camera cu ventilul lung de care aveam nevoie. Cum ofera si servicii de service am apelat la ei. In plus mai aveam o problema la burduf si dupa destule parlamentari pe baza lucrarii si a banilor am apelat la serviciile lor.
Plec la munca si urmeaza sa imi ridic bicicleta mai tarziu. Ma trezesc ca individul ma suna si imi spune ca mi-a facut bicicleta dar ca dandu-mi roata jos si umbland la frane mi-am pierdut franele. Si ca daca nu vreau sa-i mai dau 10 lei sa-mi faca franele?! Am fost sa-mi iau bicileta si l-am intrebat pe individ daca cand merge la service cu masina si i se face o lucrare la roti/bucse nu i se pun si franele? Franele mele erau functionale! A incercat sa argumenteze ca e o noua pozitie a rotii si ca freaca, bla bla. Apoi, cand a venit vorba de bani zic: "deci 40 de lei cum ne-am inteles pentru camera, manopera si operatiunea de la burduf". Tupeul individului mi se pare incredibil! El tot pulsa cu o usurinta incredibila "daca vrei sa-mi dai 50... in loc de 40" ca si cum nu stiu ce serviciu mi-a facut de m-a lasat fara frane pe spate!!! I-am dat 40 de lei si i-am cerut bonul fiscal. Imi da un bon fiscal pentru camera si pentru mai mult imi spune ca "nu e implementat sistemul". Ii spun ca asa ceva e inacceptabil si ies amenintand cu OPC-ul si Fiscul. Stau afara, vorbesc cu cineva la telefon si fac niste poze in fata magazinului. Apoi, plec spre casa. In drum spre casa sunt sunat de 3 ori de pe nr. de fix (n-am auzit) si mai tarziu de pe un nr. de Vodafone unde aflu ca "colegul e nou si ca sa trec inapoi dupa bonul fiscal" si ca sa ma intorc sa-mi dea bon (cine stie ce ar fi trecut pe bon numai ca sa aibe acoperire - am vazut ca se practica). Ii spun "ce a facut colegul e chestiune penala" si ii inchid telefonul. Peste alte 10 minute sunt sunat din nou de pe numarul de fix si resping. Ma bate gandul sa fac o sesizare spre Fisc si OPC (pentru stricare frane si cerere bani) dar mi-e teama de birocratie (am inteles ca tre sa dai cu subsemnatul si sa raspunzi la invitatiile ptr. chestionari suplimentare) si lipsa de solutionare a situatiei. Auzisem de tot felul de pretexte bagate de oamenii legii pentru a renunta la actiune (cel putin in cazul politistilor). Plus ca din cate intelesesem, daca n-ai dovezi suficiente s-ar putea ca actiunea sa se intoarca impotriva ta. Eu am chitanta pentru camera, poze din fata magazinului cu biclieta si vechia camera pe ghidon, plus apelurile telefonice ale individului dinainte si dupa acest episod. Din pacate nu l-am inregistrat. Ce am sunt probe suficient de solide? Ma gandesc ca individul poate pica acest test usor cu un banal flagrant in cateva saptamani. Credeti c-am sanse reale sa scapam de un ciubucar nesimtit?! Edited by pixu, 27 August 2014 - 10:24. |
#4
Posted 27 August 2014 - 10:40
Asta da tupeu .
Sa-ti ceara bani ca sa-ti repare franele pe care le-a stricat tot el . Arde-l , *&^%-$ mortii mas-ii ! |
#5
Posted 27 August 2014 - 10:46
pixu, on 27 august 2014 - 10:20, said:
Am fost nevoit sa imi schimb o camera la bicicleta si am apelat la magazinul producatorului DHS caci in alta parte nu gasisem camera cu ventilul lung de care aveam nevoie. Cum ofera si servicii de service am apelat la ei. In plus mai aveam o problema la burduf si dupa destule parlamentari pe baza lucrarii si a banilor am apelat la serviciile lor. Plec la munca si urmeaza sa imi ridic bicicleta mai tarziu. Ma trezesc ca individul ma suna si imi spune ca mi-a facut bicicleta dar ca dandu-mi roata jos si umbland la frane mi-am pierdut franele. Si ca daca nu vreau sa-i mai dau 10 lei sa-mi faca franele?! Am fost sa-mi iau bicileta si l-am intrebat pe individ daca cand merge la service cu masina si i se face o lucrare la roti/bucse nu i se pun si franele? Franele mele erau functionale! A incercat sa argumenteze ca e o noua pozitie a rotii si ca freaca, bla bla. Apoi, cand a venit vorba de bani zic: "deci 40 de lei cum ne-am inteles pentru camera, manopera si operatiunea de la burduf". Tupeul individului mi se pare incredibil! El tot pulsa cu o usurinta incredibila "daca vrei sa-mi dai 50... in loc de 40" ca si cum nu stiu ce serviciu mi-a facut de m-a lasat fara frane pe spate!!! I-am dat 40 de lei si i-am cerut bonul fiscal. Imi da un bon fiscal pentru camera si pentru mai mult imi spune ca "nu e implementat sistemul". Ii spun ca asa ceva e inacceptabil si ies amenintand cu OPC-ul si Fiscul. Stau afara, vorbesc cu cineva la telefon si fac niste poze in fata magazinului. Apoi, plec spre casa. In drum spre casa sunt sunat de 3 ori de pe nr. de fix (n-am auzit) si mai tarziu de pe un nr. de Vodafone unde aflu ca "colegul e nou si ca sa trec inapoi dupa bonul fiscal" si ca sa ma intorc sa-mi dea bon (cine stie ce ar fi trecut pe bon numai ca sa aibe acoperire - am vazut ca se practica). Ii spun "ce a facut colegul e chestiune penala" si ii inchid telefonul. Peste alte 10 minute sunt sunat din nou de pe numarul de fix si resping. Ma bate gandul sa fac o sesizare spre Fisc si OPC (pentru stricare frane si cerere bani) dar mi-e teama de birocratie (am inteles ca tre sa dai cu subsemnatul si sa raspunzi la invitatiile ptr. chestionari suplimentare) si lipsa de solutionare a situatiei. Auzisem de tot felul de pretexte bagate de oamenii legii pentru a renunta la actiune (cel putin in cazul politistilor). Plus ca din cate intelesesem, daca n-ai dovezi suficiente s-ar putea ca actiunea sa se intoarca impotriva ta. Eu am chitanta pentru camera, poze din fata magazinului cu biclieta si vechia camera pe ghidon, plus apelurile telefonice ale individului dinainte si dupa acest episod. Din pacate nu l-am inregistrat. Ce am sunt probe suficient de solide? Ma gandesc ca individul poate pica acest test usor cu un banal flagrant in cateva saptamani. Credeti c-am sanse reale sa scapam de un ciubucar nesimtit?! Am patit si eu ceva asemanator cu ei, de atunci am schimbat marca de biciclete,service-ul etc etc. Edited by jegmihai, 27 August 2014 - 10:47. |
#6
Posted 27 August 2014 - 10:53
opop, on 27 august 2014 - 10:33, said:
da, anpc pe ei! dorurad, on 27 august 2014 - 10:36, said:
In locul tau il bateam. jegmihai, on 27 august 2014 - 10:46, said:
Invatare de minte sa nu mai cumperi biciclete DHS, si de asemenea sa nu te mai bazezi pe ei. Am patit si eu ceva asemanator cu ei, de atunci am schimbat marca de biciclete,service-ul etc etc. |
#7
Posted 27 August 2014 - 10:54
#8
Posted 27 August 2014 - 10:57
inregistrarea conversatiei o puteai face si cand ai fost sa ridici bicicleta din service. mai ales ca stiai deja cu ce texte vin. atunci ai fi putut face ceva, acum e deja prea tarziu
|
#9
Posted 27 August 2014 - 10:59
dorurad, on 27 august 2014 - 10:54, said: Le spuneai ca esti tigan si iti zic eu ca nu se atingea nimeni de tine. Dany_Darke, on 27 august 2014 - 10:57, said:
inregistrarea conversatiei o puteai face si cand ai fost sa ridici bicicleta din service. mai ales ca stiai deja cu ce texte vin. atunci ai fi putut face ceva, acum e deja prea tarziu |
#10
Posted 27 August 2014 - 11:02
Ai putea sa-l mai suni sa il provoci la o discutie, eu folosesc pentru inregistrare o aplicatie Call Recorder
Si fa-i reclamatie peste tot: sef, politie, protectia consumatorului, presa, bloguri. |
|
#11
Posted 27 August 2014 - 11:13
master_oz, on 27 august 2014 - 11:02, said:
Ai putea sa-l mai suni sa il provoci la o discutie, eu folosesc pentru inregistrare o aplicatie Call Recorder Si fa-i reclamatie peste tot: sef, politie, protectia consumatorului, presa, bloguri. |
#12
Posted 27 August 2014 - 11:23
E un amarat de angajat ce voia si el o cafea. Daca ai timp si nervi de pierdut da-o inainte.
Bafta. |
#13
Posted 27 August 2014 - 11:38
dorin_2k, on 27 august 2014 - 11:23, said:
E un amarat de angajat ce voia si el o cafea. Daca ai timp si nervi de pierdut da-o inainte. Bafta. La ce te referi cu timpul si nervi? Nu e suficienta reclamatia? Mai trebuie sa pierd timpul si pentru alte chestiuni birocratice? Edited by pixu, 27 August 2014 - 11:39. |
#14
Posted 27 August 2014 - 12:27
da-mi contul, iti livrez eu 20 de lei
patronul o sa-l dea p-ala afara, ce crezi ca rezolva protectia consumatorului? |
#15
Posted 27 August 2014 - 12:43
|
#16
Posted 27 August 2014 - 12:44
#18
Posted 27 August 2014 - 13:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users