Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul Opel Astra
Last Updated: Jan 08 2015 02:00, Started by
fredy2007
, Aug 26 2014 15:32
·
0
#1
Posted 26 August 2014 - 15:32
,,
Noul Opel Astra urmeaza sa debuteze in anul 2015. E destul de probabil ca viitorul model sa primeasca indexul “k”. Conform Autobild, pe noul Astra urmeaza a fi implimentata o noua arhitectura. Aceasta utilizeaza mai mult aluminiu, drept rezultat s-a reusit reducerea masei cu 80 kg. Planificat pentru primavara anului 2015, noul Opel Astra va avea o garda la sol redusa, continuand astfel vechea rivalitate cu VW Golf. Se asteapta ca noul Opel Astra sa fie produs in Polonia, la fabrica din Gliwice. Pana atunci urmeaza a fi deschisa o noua hala de productie, care in 2015 sa preia renumitul hatchback. Noul Opel Astra va avea un ampatament mai mare. Mai mult de atat, pragurile caroseriei vor fi mai inguste. Drept urmare, pasagerii vor avea mai mult spatiu. Imediat dupa lansarea modelului cu 5 portiere, va fi prezentata si unitatea cu 3 portiere. Iar spre sfarsitul anului 2015, nemtii vor lansa versiunea break. Noul Opel Astra in varianta deschisa urmeaza sa debuteze ceva mai tarziu. Noul Opel Astra: motorizare Pana acum, nu se spunea nimic despre gama de motoare ori alte aspecte tehnice. Insa, conform unor surse, noul Opel Astra in versiunea de baza va fi echipat cu un benzinar de 1.0 l turbo, cu 3 cilindri, capabil sa livreze 114 cp. Se asteapta ca unitatea in cauza sa rivalizeze EcoBoost-ul de pe Ford Focus. Totusi, miza cea mare este pusa pe unitatile de 1,6 l, diesel si benzina, acestea vor fi cuplate la sisteme de transmisie absolut noi. Noul Opel Astra: pret Preturile oficiale nu au fost descoperite. Insa, conform AutoExpress, noul Opel Astra va avea un pret de start de 16.500 lire sterline, adica 19.240 euro. Va amintim ca modelul actual are pretul minim de 15.850 euro. Merge vorba despre versiunea Essentia, echipata cu benzinarul de 1,4 l si 100 cp. Versiunea de top – Biturbo S/S, este echipata cu unitatea diesel 2.2 CDTI de 195 cp si costa aprox. 26.00 euro. Este evident ca noul Opel Astra va avea un pret mai mare decat modelul actual. Noul Opel Astra – Schita: L’Automobile Noul Opel Astra 2015: detalii noi si prima poza cu interiorul E pentru prima data de la iesirea noii generatii de Astra la teste, cand avem la dispozitie poze cu interiorul masinii. Principala schimbare aici consta in aparitia pe centrul consolei a unui ecran pentru controlul majoritatii functiilor automobilului. Totusi, instalatia de aer conditionat nu intra in aceasta de lista, blocul de control al acestuia fiind vizibil in partea inferioara a consolei. [ http://www.automobilen.ro/wp-content/uploads/Noul-Opel-Astra-2015-interior.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Noul Opel Astra 2015 va deveni mai eleganta si ceva mai scumpa. Plus la toate, compacta va scapa de aproximativ 100 de kg.'' Sursa:http://www.automobilen.ro/noul-opel-astra-detalii-poze-pret-1179/ Unul dintre marile castiguri ale noii versiuni Astra este scaderea in greutate.Greutatea este un handicap pentru actualele modele Astra si Insignia in comparatie cu marcile si modelele concurente.Dupa cum evolueaza preturile marcile non-premium se apropie de pretul marcilor auto premium in timp ce puterea de cumparare a oamenilor in general scade, inclusiv in occident. Anul viitor va fi lansat pe piata si noul model Ford Focus iar peste 3 ani apare VW Golf 8.Asta da concurenta.Pana la aparitia noului Golf batalia in clasa compactelor se va da in special intre Focus si Astra, in Europa, iar actuala Mazda 3 care arata foarte bine le va sufla in ceafa celor doua marci si modele auto. Edited by fredy2007, 26 August 2014 - 15:46. |
#3
Posted 26 August 2014 - 16:58
N-am nimic imptotriva, daca in conceptia lor masina valoreaza 19k (deci e mai buna decat modelul precedent?) sa coste 19k asta va ramane de vazut, nu putem dezbate acum, in schimb imi place ce au facut cu bordul. Arata mult mai bine decat la modelele anterioare de Opel Astra.
Edited by v_andrei, 26 August 2014 - 17:00. |
#4
Posted 26 August 2014 - 17:25
#5
Posted 26 August 2014 - 19:13
Mi-a placut fraza asta: "...iar actuala Mazda 3 care arata foarte bine le va sufla in ceafa celor doua marci si modele auto." Mazda 3 nu va sufla si nu a sulfat niciodata in ceafa principalilor jucatori pe piata europeana. Mazda nu are forta sa joace la nivelul Asiei, cum sa joace pe cea mai dura piata din lume- cea europeana? Nu au retea, nu au logistica, nu au o gama variata de motoare mai ales dupa ce Ford s-a lepadat de ei ca de o masea stricata.Lupta se va da intre VW, Opel si Ford, dupa care vin francezele si Toyota. Din pacate Honda are vanzari minuscule pe piata europeana si nu prea conteaza cu Civic-ul.
|
#7
Posted 27 August 2014 - 04:32
Poza respectiva nu arata mare lucru. Sa vedem cand o sa apara.
|
#9
Posted 06 September 2014 - 14:40
Din cate am mai citit, deja astra actuala are motorul diesel de 1,6L cu 138CP. Probabil ca pe noul model acelasi motor va fi revizuit si cu putere putin mai mare, cativa caluti in plus. Din 2015 intra in vigoare si norma euro 6 daca stiu bine. Asta inseamna ca motoarele diesel vor fi echipate si cu sistemul AdBlue?
|
#10
Posted 19 September 2014 - 19:02
tfmercedez, on 06 septembrie 2014 - 14:40, said:
motorul diesel de 1,6L cu 138CP. Facand abstractie de taxele mai mari care vin odata cu cresterea cilindreei, un motor mai mare nu inseamna o fiabilitate mai mare? Parca mai de graba as lua un 2.0 de 150 cai decat un 1.6 de 140. Edited by v_andrei, 19 September 2014 - 19:04. |
|
#11
Posted 19 September 2014 - 19:22
v_andrei, on 19 septembrie 2014 - 19:02, said:
Acum vad ca din motoare foarte mici producatorii scot sute de cai, e un avans tehnologic sau un compromis sa atraga cumparatori din pricina cilindreei mica? Facand abstractie de taxele mai mari care vin odata cu cresterea cilindreei, un motor mai mare nu inseamna o fiabilitate mai mare? Parca mai de graba as lua un 2.0 de 150 cai decat un 1.6 de 140. Acum 25 de ani un diesel de 3000 avea 80 cp. Si te ineaca in fum.. |
#12
Posted 20 September 2014 - 13:32
1,7 cdti a avut initial 80cp. Apoi a ajuns la 100; 115; 125.
Pe vectra din anii '90 acea 60-65 cp. Eu zic ca nu e mult 138cp pt 1,6diesel. Bmw scoate 200cp din 2L. |
#13
Posted 21 September 2014 - 14:48
tfmercedez, on 20 septembrie 2014 - 13:32, said:
1,7 cdti a avut initial 80cp. Apoi a ajuns la 100; 115; 125. Pe vectra din anii '90 acea 60-65 cp. Eu zic ca nu e mult 138cp pt 1,6diesel. Bmw scoate 200cp din 2L. Pai actualul diesel de 1,6CDTI are doar 136 cai putere si este testat pe actuala gama Astra la fel cum a fost testat initial prima versiune de 1,7CDTI care dezvolta 80 cai putere, initial pe Astra G.Cu siguranta ca urmatoarele versiuni vor sari peste 136 cai putere.Noul motor diesel de la Renault de 1,6l dezvolta 160 cai putere.Acolo va ajunge si Opel.Este doar o chestie de timp. tfmercedez, on 19 septembrie 2014 - 19:22, said:
Acum 25 de ani un diesel de 3000 avea 80 cp. Si te ineaca in fum.. |
#15
Posted 08 January 2015 - 02:00
v_andrei, on 26 august 2014 - 16:58, said: N-am nimic imptotriva, daca in conceptia lor masina valoreaza 19k (deci e mai buna decat modelul precedent?) sa coste 19k asta va ramane de vazut, nu putem dezbate acum, in schimb imi place ce au facut cu bordul. Arata mult mai bine decat la modelele anterioare de Opel Astra. Probabilse varepeta istoria. Cei dela VW nu au politica asta. Ei scot face -lifturi la 3-4 ani , defapt cam aceeasi masina. v_andrei, on 19 septembrie 2014 - 19:02, said:
Acum vad ca din motoare foarte mici producatorii scot sute de cai, e un avans tehnologic sau un compromis sa atraga cumparatori din pricina cilindreei mica? Facand abstractie de taxele mai mari care vin odata cu cresterea cilindreei, un motor mai mare nu inseamna o fiabilitate mai mare? Parca mai de graba as lua un 2.0 de 150 cai decat un 1.6 de 140. Abia astept un test drive cu 1,6 -138cp. Sa vad cum toarce. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users