Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Martorul de service In bord aprins (masina+cheie) Opel astra H
Last Updated: Aug 22 2014 22:30, Started by
Yonut25
, Aug 21 2014 21:24
·
0
#1
Posted 21 August 2014 - 21:24
Opel astra H1.7 CDTI, 101 CP,cod motor Z17DTH
cand intru in treapta a 5-a de viteza ,si daca nu o tin turata (gen 2000-3000 ture) ,daca turatiile scad sa spunem la 1500 ture si accelerez din nou ,se aprinde martorul acesta ,masina parca nu se mai accelereaza (decat foarte incet urca turatiile)cand incepe sa treaca de 2000 rpm incepe sa se accelereze masina normal si daca o tin pe acolo la turatii ,martorul se stinge asta am observat cand am fost acum la mare cu masina,dar doar la turatii mici cand accelerez in treapta 5 (si nu se accelereaza decat foarte incet) aveti ceva idei ce ar putea cauza ? |
#2
Posted 21 August 2014 - 21:50
egr ?
clapeta acceleratie ? Edited by mihai!, 21 August 2014 - 21:50. |
#3
Posted 21 August 2014 - 22:13
dap, cam de la egr iti face figuri, citeste un debit de aer fals, verifica egr-ul si racordurile, poate scapi ieftin, mergi si la o diagnoza.
|
#4
Posted 21 August 2014 - 22:57
Masina a fost prapadita din cauza stilului de condus.
Yonut25, on 21 august 2014 - 21:24, said:
cand intru in treapta a 5-a de viteza ,si daca nu o tin turata (gen 2000-3000 ture) Yonut25, on 21 august 2014 - 21:24, said:
,daca turatiile scad sa spunem la 1500 ture si accelerez din nou... Când ai 1500 de ture nu incepi sa accelerezi din nou. Pui mana pe facalet ,schimbi si apoi incepi sa accelerezi din nou. Edited by mihai!, 21 August 2014 - 23:07. |
#5
Posted 21 August 2014 - 23:40
masina o am de jumatate de an ,a fost pusa pe tester cand a fost luata
am condus-o aproape exclusiv in bucuresti (treapta a 4-a maxim ,fiindca pe aici nu ai cum sa dai mai mult ,decat daca ai probleme la mansarda),in afara de 2-3 drumuri in teleorman unde nu am avut astfel de probleme asta mi s-a intamplat pe autostrada spre mare si am procedat exact cum ai mentionat,am schimbat treapta si am inceput sa accelerez doar ca daca nu schimbam aparea situatia descrisa |
#7
Posted 22 August 2014 - 22:30
Din descriere, pare a fi EGR-ul, dar urmeaza urmatoarea metoda de diagnoza ca sa afli exact: Pune contactul si apasa simultan frana si acceleratia cateva secunde (vezi sa fie doar contactul pus, nu porni motorul). Daca ai erori stocate, or sa iti apara niste numere pe display-ul din bord. Le notezi sau le faci poza, cauti pe google si afli ce inseamna. Pe de alta parte n-ai ce sa cauti in treapta a 5-a la 1500 de ture si sa vrei sa accelerezi decat daca iti plac vizitele in service.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users