Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 

Consum ulei Opel Vectra B

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
dark4ngel91

dark4ngel91

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 19.07.2009
Salutare la toata lumea. De curand mi-am cumparat un Opel Vectra B din '99, si constat ca are probleme la consumul de ulei. Motorul e 1.6, 16 v,  X16XEL. Din cate am inteles, sunt cam pacatoase la consumul de ulei, si vreau sa repar chestia cu consumul, ca deja e enervant. La aproximativ 100 km, imi ia vreo 0.5 l de ulei, dar am sesizat ca doar la turatii mici face chestia asta. La pornire, are "socul" ala sau cum i se spune, unde motorul sta turat la 1.200, 1.300 turatii, iar acolo imi scoate fum destul de mult. Daca e sa merg la drum lung, la schimbarea vitezelor, constat ca dupa ce schimb viteza, si incep sa turez, ramane nor de fum in spatele meu, dar dupa ce se incinge, nu se mai prea observa. Acuma vin cu intrebarile. Ce anume as putea sa ii schimb ? Cineva mi-a recomandat sa ii schimb toate semeringurile de la supape, ca cica din cauza uzurii acestora, patrunde ulei in cap la piston. Sa fie doar asta ? Sau sa fie mai grav ? Gen segmenti, garnitura de chiuloasa si alte alea ? Mentionez ca masina a stat in Germania aproximativ 2 ani in garaj, se poate sa afecteze si asta cu ceva motorul ? De tras, trage bine, nu am probleme cu pornirea, nu se inneaca, sau altceva, doar ca e enervant sa tot completez cu ulei .. Astept de la voi niste sfaturi. Multumesc anticipat !

#2
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Ai scris corect, 0,5l/100km??? Daca da, nu pierde nicaieri, ala-i un motor terminat, ar trebui sa-ti ancraseze bujiile.

#3
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
segmentezi motorul. e simplu, o poti face si la o bere, in spatele blocului. nici cheltuielile nu sunt mari, undeva pana in 300 lei.

#4
misuf

misuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 10.10.2011
Asta la prima vedere, doar ca sa o revinzi, pacalindu-l pe altul.
Un meserias iti poate spune, doar dupa ce da motorul jos. Poate sa coste ceva, asa cum ai inceput sa prevestesti din preambul.

#5
dark4ngel91

dark4ngel91

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 19.07.2009
Si ca sa schimb motorul, cu unul identic, tot X16XEL, ar fi mai bine decat resegmentare ? Iar daca e mai rentabil sa il schimb, stie cineva procedeul ? (montare, omologare, etc. si un pret aproximativ ? )

#6
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

 slai, on 21 august 2014 - 07:34, said:

segmentezi motorul. e simplu, o poti face si la o bere, in spatele blocului. nici cheltuielile nu sunt mari, undeva pana in 300 lei.
si rezultatul? nu va mai consuma 0,5L/100, va consuma 0,4L/100

#7
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
nu, sa stii ca o segmentare e o chestie complicata, ca nivel de complexitate e ceva cam intre constructia unei centrale nucleare si lansarea unei rachete pe martie.

Edited by slai, 23 August 2014 - 08:19.


#8
dark4ngel91

dark4ngel91

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 19.07.2009
Rezolvarea .. care ar fi totusi ?

#9
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

 slai, on 23 august 2014 - 08:18, said:

nu, sa stii ca o segmentare e o chestie complicata
stiu, din tastatura e foarte simplu

#10
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
io vad ca mai degraba din spatele tastaturii pare complicat...
intamplator am segmentat motoare de Opel din seriile x, nu pe asta, dar pe frate-su, x16sz de doua ori.

#11
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

 slai, on 23 august 2014 - 19:02, said:

intamplator am segmentat motoare de Opel din seriile x, nu pe asta, dar pe frate-su, x16sz de doua ori.
da, se vede ca esti un mecanic cu simtul raspunderii si constiincios dupa cum pui problema

#12
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
bine, mah, treba ta, io te las sa crezi ca motoarele's cevade unica folosinta ce se arunca cand se strica, nu se repara.
dar io tot cred ca le confunzi cu tampoanele pe care le folosesc fetele...

#13
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

 slai, on 23 august 2014 - 19:28, said:

bine, mah, treba ta, io te las sa crezi ca motoarele's cevade unica folosinta ce se arunca cand se strica, nu se repara.
intamplator cam stiu cum sta treaba cu motoarele de multa vreme, intamplator practica n-am facut-o "in spatele blocului", cum ai amintit mai sus, probabil de aici si lipsa de experienta

#14
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
bine, mah, fie cum vrei tu, o fi pe vectra aia acelasi motor folosit si pe navetele spaciale americane...

#15
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 29.06.2005
Trebuie segmentare si schimbate semeringurile de supape.E o discutie intreaga pe forumul dedicat marcii.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate