Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Consum ulei Opel Vectra B
Last Updated: Aug 23 2014 20:39, Started by
dark4ngel91
, Aug 20 2014 23:06
·
0
#1
Posted 20 August 2014 - 23:06
Salutare la toata lumea. De curand mi-am cumparat un Opel Vectra B din '99, si constat ca are probleme la consumul de ulei. Motorul e 1.6, 16 v, X16XEL. Din cate am inteles, sunt cam pacatoase la consumul de ulei, si vreau sa repar chestia cu consumul, ca deja e enervant. La aproximativ 100 km, imi ia vreo 0.5 l de ulei, dar am sesizat ca doar la turatii mici face chestia asta. La pornire, are "socul" ala sau cum i se spune, unde motorul sta turat la 1.200, 1.300 turatii, iar acolo imi scoate fum destul de mult. Daca e sa merg la drum lung, la schimbarea vitezelor, constat ca dupa ce schimb viteza, si incep sa turez, ramane nor de fum in spatele meu, dar dupa ce se incinge, nu se mai prea observa. Acuma vin cu intrebarile. Ce anume as putea sa ii schimb ? Cineva mi-a recomandat sa ii schimb toate semeringurile de la supape, ca cica din cauza uzurii acestora, patrunde ulei in cap la piston. Sa fie doar asta ? Sau sa fie mai grav ? Gen segmenti, garnitura de chiuloasa si alte alea ? Mentionez ca masina a stat in Germania aproximativ 2 ani in garaj, se poate sa afecteze si asta cu ceva motorul ? De tras, trage bine, nu am probleme cu pornirea, nu se inneaca, sau altceva, doar ca e enervant sa tot completez cu ulei .. Astept de la voi niste sfaturi. Multumesc anticipat !
|
#2
Posted 21 August 2014 - 07:25
Ai scris corect, 0,5l/100km??? Daca da, nu pierde nicaieri, ala-i un motor terminat, ar trebui sa-ti ancraseze bujiile.
|
#3
Posted 21 August 2014 - 07:34
segmentezi motorul. e simplu, o poti face si la o bere, in spatele blocului. nici cheltuielile nu sunt mari, undeva pana in 300 lei.
|
#4
Posted 21 August 2014 - 08:39
Asta la prima vedere, doar ca sa o revinzi, pacalindu-l pe altul.
Un meserias iti poate spune, doar dupa ce da motorul jos. Poate sa coste ceva, asa cum ai inceput sa prevestesti din preambul. |
#5
Posted 22 August 2014 - 22:42
Si ca sa schimb motorul, cu unul identic, tot X16XEL, ar fi mai bine decat resegmentare ? Iar daca e mai rentabil sa il schimb, stie cineva procedeul ? (montare, omologare, etc. si un pret aproximativ ? )
|
#6
Posted 23 August 2014 - 08:14
#7
Posted 23 August 2014 - 08:18
nu, sa stii ca o segmentare e o chestie complicata, ca nivel de complexitate e ceva cam intre constructia unei centrale nucleare si lansarea unei rachete pe martie.
Edited by slai, 23 August 2014 - 08:19. |
#9
Posted 23 August 2014 - 18:52
#12
Posted 23 August 2014 - 19:28
bine, mah, treba ta, io te las sa crezi ca motoarele's cevade unica folosinta ce se arunca cand se strica, nu se repara.
dar io tot cred ca le confunzi cu tampoanele pe care le folosesc fetele... |
#13
Posted 23 August 2014 - 19:55
slai, on 23 august 2014 - 19:28, said: bine, mah, treba ta, io te las sa crezi ca motoarele's cevade unica folosinta ce se arunca cand se strica, nu se repara. |
#14
Posted 23 August 2014 - 19:58
bine, mah, fie cum vrei tu, o fi pe vectra aia acelasi motor folosit si pe navetele spaciale americane...
|
#15
Posted 23 August 2014 - 20:39
Trebuie segmentare si schimbate semeringurile de supape.E o discutie intreaga pe forumul dedicat marcii.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users