Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Soft monitorizare/remote in C#

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
iceburn

iceburn

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 28.12.2007
Salut,

Am lucrat in mai multe limbaje de programare , dar la C# sunt incepator si vreau sa invat daca ma poate ajuta cineva. Am inceput cu un program care vreau sa aiba trei tab-uri:

Tab 1. Un tabel care contine: nume server, mici detalii si un buton de conectare prin vnc. Vechiul program este facut in html si acel buton accesa un fisier bat (fiecare server are fisierul lui) care continea codul de mai jos:

@echo off
CD /D %~dp0
set /p id= < ../login/user.txt
set /p password= < ../login/parola.txt
Start /d "C:\Program Files\ultravnc" vncviewer.exe -connect sv06003.local -user %id% -password %password%

M-ar interesa daca exista un convertor (bat > C#) sau un cod care sa-l pun in acel buton din C# sa faca treaba asta (nu mai vreau sa existe acele bat-uri). La toate serverele si calculatoarele ne conectam prin vnc sau daca sunt probleme cu vnc-ul prin remote desktop connection. In loc de vechile fisiere user.txt si parola.txt sa fac undeva  in setari sa-si poata adauga parola si userul, care ma gandesc ca o sa se salveze intr-o baza de date locala din folderul programului.