Focus 1 1.8 tddi 90cp
Last Updated: Feb 22 2015 12:50, Started by
noone2
, Aug 02 2014 10:05
·
0
#1
Posted 02 August 2014 - 10:05
Daca tot imi dau cu parerea referitor la masinile altora, hai sa va dau si voua ocazia sa va dati cu parerea referitor la roaba mea.
Pe scurt: Focus 1.8 TDDi, 90CP, an 2001. Echipare modesta: ABS, 4 airbaguri, geamuri electrice, parbriz incalzit, volan reglabil, carlig. Nu-mi lipseste nimic, asa ca nu simt lipsa unor chestii in plus care pot degenera in probleme inutile. Abia astept iarna sa vad cum e cu parbriz incalzit, ca n-am mai avut pana acum. Investitii in masina: 0 lei. Luata la cheie, de la fratele meu, cu absolut toate schimbate la ea: ulei, filtre, distributie, brate spate etc. Pret: Un Golf 4 din 1998 si o mica diferenta de bani din partea lui. Consum: 6-6.5 urban (Baia Mare, mers omeneste, la ore lejere), putin sub 5 extraurban (90-100 km la ora). Planuri de viitor: sa o tin atata timp cat nu da semne ca ar crapa. Atunci o s-o vand urgent, chiar daca o dau cu 2-300 de euro sub pretul pietei. Nu mai fac greseala de a-mi ingropa banii in ea, cum am facut cu Golful. Grad de multumire pana acum: 9 din 10. DSC_0221m.jpg 304.91K 91 downloads DSC_0223m.jpg 243.55K 115 downloads DSC_0225.jpg 140.77K 115 downloads DSC_0222m.jpg 218.78K 105 downloads DSC_0224m.jpg 315.81K 72 downloads |
#2
Posted 02 August 2014 - 10:27
Sa o folosesti sanatos. Ai facut o mutare buna cu schimbul.
|
#3
Posted 02 August 2014 - 10:28
Frumoasa, sa te bucuri de ea cat mai mult.
Cati km are? |
#4
Posted 02 August 2014 - 10:35
245.000 km pe bord. Interiorul arata impecabil, cu exceptia a doua zgarieturi pe bord. Ori a fost super ingrijita si are km reali, ori i-a schimbat samsarul din Germania tot interiorul inainte de vanzare. )
Golful avea 210.000 km pe bord (100% "ireali"), dar interiorul arata muuuult mai rau decat la Focus. Va multumesc de urari! Edited by noone2, 02 August 2014 - 10:36. |
#5
Posted 03 August 2014 - 05:00
Tu vrei sa-i faci jurnal de bord unei masini de 13 ani si un sfert de milion de km? La ce te poti astepta?
|
#6
Posted 05 October 2014 - 21:10
@Quantum, pai la ce sa ma astept? La m..., ca asa e cand se combina rabla cu samsaru, de cand lumea.
De cand s-a racit vremea: -consumul urban a sarit la 7.7-8 la suta (la iarna probabil va sari de 10). vulva treaba, consum de benzinar cu probleme de diesel! Probabil e blindat EGR-ul si de aia consuma ca porcu, dar nu vreau sa-mi fac nervi suplimentari, asa ca nici nu verific. -am descoperit ca sub capacul bateriei se ascundea un monstru de 60Ah, care nu mai reusea sa porneasca masina cum trebuie dimineata, deci... baterie noua, de capacitate corespunzatoare. -motorasul de la stergatoarele din fata s-a ars din senin. Schimbat cu unul sh. Si asta scoate uneori sunete ca si cum ar fi in chinurile mortii, dar cum il apuca asa ii si trece (mecanismul stergatoarelor e in stare foarte buna, nu agata, nu se blocheaza). -schimbat becuri in faruri, stopuri, bord. S-au ars si astea. Motorul toarce ca la tractor. N-am nimic de obiectat aici. Cat a fost vara i-am turnat pe gat si ulei si n-a comentat. Asteptari de la ea nu am, dar nici un drum de Constanta nu as face fara sa strang din buci. Nu din vina motorului, ci a restului de matze, in special electricele. Astept cu bratele deschise toate bucuriile pe care dragul Focus mi le va aduce (inainte sa-mi bag ceva in el si sa-l vand). |
#7
Posted 05 October 2014 - 21:42
consumul urban e normal DACA faci drumuri scurte. pana la urma e un turbo diesel, nici nu apuca sa se incalzeasca.... motorul asta TDDI e muult mai putin pretentios si mai usor de intretinut decat cel TDCI (de care am avut eu pe focus).
motorasul de la stergatoare si cel de la aeroterma sunt cu probleme cunoscute la modelul asta. pt bord iti recomand sa schimbi totul pe led, alea nu se ard. 60AH e putin pt aces diesel trebuie baterie cu curent mare de pornire. in rest, sa o folosesti sanatos, nu-i mai proasta masina deca golful de care ai scapat... |
#8
Posted 05 October 2014 - 22:09
Mersi, aandrei!
Stiu ca TDDI e motor beton. Antic, dar beton. Consumul stiam ca va fi mai mare decat la 1.9 tdi, dar diferenta parca ma socheaza un pic.Sa speram ca va merita, totusi, si ca restul avantajelor pe care le am fata de 1.9 tdi isi vor spune cuvantul din punct de vedere financiar (volanta simpla, turbo cu geometrie fixa etc.) In ultimii 3 ani am ales masini diesel cu motoare barbare (1.9 tdi ALH, 1.8 tddi) pentru ca mergeau foarte bine cu motorina din Ucraina (mai ieftina cu 20-30% decat asta din Romania) si chiar cu ulei. Economiile facute din consum au fost foarte mari (comparativ cu un benzinar de putere similara). Problema e ca in ultimele luni, de cand a inceput razboiul in Ucraina, motorina de acolo a devenit o porisca infecta. La ultima alimentare din Ucraina, luna trecuta, am avut consum de 9.8 % cu Fordul. Am renuntat total la ea, acuma merg cu Mol sau Rompetrol. In conditiile astea, dieselul nu ma mai atrage. Probabil ca la anul voi reveni la un benzinar mic, aspirat (diesel common-rail nu imi trebuie). |
#9
Posted 06 October 2014 - 23:14
pai ce cumperi acum din ucraina e probabil apa cu un pic de motorina. presupun ca motorina merge pe front.... de fapt cred ca ucrainienii nici nu au motorina ca produsele petroliere le cumparau de la rusi, deci iti dai seama... oricum creste consumul cand se raceste vremea.... am avut si eu un seat cu 1.9 tdi, nu e chiar asa mic consumul nici la ala. la ce era cu adevarat mic era 1.9 SDI, dar cu ala atingeam 100 km/h a doua zi....
|
#10
Posted 22 February 2015 - 12:50
A trecut si iarna si nu cu bine. Pasajele rotilor sunt pline de puncte de rugina. De asemenea, baza aripii derapta fata a ruginit tare, acolo unde se imbina cu pragul. Stiu ca poate e tardiv, dar am "vopsit-o" ieri cu ulei pe muchiile aripilor si a usilor si am bagat ulei din plin sub plasticul care mascheaza pragurile.
Daca se opreste rugina asa, atunci e ok. Daca o sa continue atunci vad la vara ce fac (ma gandeam sa vopsesc lateralele complet, dar doar sub linia bandourilor laterale. O revopsire integrala nu tare merita. Consumul nu a sarit la 10% cum ma temeam in toamna. Pe ultimii 4200 de km am consum de 7.8 litri la suta, plus minus 0.1 la suta, mers 90% prin oras si drumuri scurte. E ok, chiar daca e usor mai mare decat la Golf. Folosesc in continuare amestec de motorina cu ulei de floarea soarelui prajit, decantat si filtrat prin filtru de benzina. Am folosit toata iarna combinatia asta si nu am avut absolut nicio problema, nici de pornire la -22 de grade. Imi place foarte tare masina. Inainte sa o am Focusurile mi se pareau niste masini sterse intr-o lume in care religia VW e majoritara. Golf 4 nu mi-as mai lua vreodata, dar Focus 1 cu siguranta as lua. Acuma ma uit intens dupa Focusuri 2 cu facelift , ca ala dinainte de facelift mi se pare cam uratel. Vad eu daca reusesc anul asta sa fac un upgrade peste generatii. Alte probleme deosebite nu am avut. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users