Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

problema relanti plus consum golf 4

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
cristi1media

cristi1media

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 14.06.2013
Va salut. Am un golf 4 1.6 AEH SR si dupa ce i-am curatat clapeta de acceleratie oscileaza relantiul intre 1200 si 1400 . Am fost la service si mi-au zis cei de acolo ca clapeta sta foarte putin deschisa si ca de aceea face asa. Problema este ca in momentul in care decuplez mufa de la debimentrul de aer turatia scade la 900 dar ii da in nas asa ca si cum ar merge in 3 pistoane. Mi-au facut si adaptarea pentru clapeta din soft dar la fel se comporta plus consumul care este foarte mare peste 15 % am impresia .
Pareri de la ce ar putea fi? Eu unul nu cred ca este de la clapeta, cei de la service spunandu-mi sa iau alta.
Multumesc.

#2
razor1911

razor1911

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,237
  • Înscris: 17.08.2007
O chestie in plus de testat, pentru mine a fost foarte greu de gasit.
Conducta de servo are un senzor de presiune. In momentul in care iei stanga-dreapta, masoara presiunea si creste turatie. Din cauza senzorului, mie-mi murea motorul.
Deconecteaza-l si asa poti verifica daca asta e cauza.

Pentru problema ta mai poti face si o chestie batraneasca. Scoti bornele si o lasi asa minim 30 minute, sau peste noapte. Urmatoarea zi las-o sa iti invete mersul, mergi cu ea la turatii normale si accelereaz-o lin. Poti incerca si alt tip de benzina, Rompetrol e foarte ok.

#3
cristi1media

cristi1media

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 14.06.2013
am decuplat bateria o sa vad maine cum se comporta. Am uitat sa mentionez cateodata parca nu are putere deloc o accelerez si degeaba creste foarte greu in turatii zilele trecute nu mai puteam sa ies dintr-o parca din aceea subterana ca nu avea forta sa urce panta aceea, o acceleram si dadea sa moara. Mi se intampla si la plecari de pe loc. Am schimbat acum cateva zile bujiile plus filtru de benzina la recomandarea macaanicilor si degeaba

#4
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Acuma`, stau si eu stramb si ma gandesc drept: daca problema a aparut dupa ce ti-ai bagat nasul in clapeta aia, oare ce ar putea sa nu mearga bine?

#5
cristi1media

cristi1media

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 14.06.2013
dinainte de a o curata aveam pierderile acelea de putere, dabea puteam sa plec de pe loc cateodata, dupa schimbarea bujiilor si filtrului s-au mai rarit dar tot existau, tocmai de aceea m-am bagat sa curat clapeta, am zis ca nu are ce rau sa se intample prin simpla curatare de mizerie, dar m-am inselat, a inceput sa faca faza cu relantiul + pierderile de putere.
Stau si ma gandesc, clapeta ar trebui sa stea foarte putin deschisa pentru a permite masinii sa stea la relanti (gresesc?), plus daca in momentul in care scot mufa de la debimetru turantia la renanti revine la normal, probabil ca debimetrul este defect.. (zic si eu dupa logica mea)

Edited by cristi1media, 29 July 2014 - 22:28.


#6
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Da` tu esti sigur ca cei care au facut recalibrarea clapetei stiau ce fac acolo?

#7
cristi1media

cristi1media

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 14.06.2013
o sa ma duc si la altii ca astia pareau ca nu prea au habar de asa ceva... am pus de dimineata bornele si am mers vreo 50 de km prin afara orasului si se comporta la fel..

#8
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Cureti clapeta aia bine (sa aiba luciu metalic peste tot), schimbi garnitura de sub corp clapeta, montezi tot la loc (ai grija sa nu rupi suruburile alea, ca eu am reusit sa rup unul). Curata si EGR, daca motorul tau are (ala al meu n-are). Adaptarea clapetei: dupa curatare si montare, o pornesti si o lasi sa ajunga la 90 grade. Dupa aia, scoti borna bateriei, o lasi 5 min, pui borna la loc, pui contactul (fara sa atingi nimic, nicio pedala, ai grija sa ai toti consumatorii opriti), o lasi cu contact pus 2 min, iei contact, pui contact, dai cheie (la fel, fara sa atingi nimic si cu consumatorii opriti), lasi sa mearga 2 min si gata.

Edited by RealThing, 30 July 2014 - 12:47.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate