Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Volkswagen vrea să cumpere Fiat-Chrysler?

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
,,
Zvonul-bombă al săptămânii: Volkswagen vrea să cumpere Fiat-Chrysler?

O revistă germană foarte serioasă, Manager Magazin, a produs un mic cutremur în lumea auto după publicarea unui articol în care citează surse din cadrul VAG și FCA, care ar afirma că gigantul german este în tratative de preluare a alianței italo-americane. Până la urmă, e sau nu adevărat?

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1829/12951125/6/fca-vw-zvonuri.jpg?width=610&height=343 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Zvonul-bombă al săptămânii: Volkswagen vrea să cumpere Fiat-Chrysler? Grupul Volkswagen are un obiectiv clar: vrea să ajungă Numărul Unu pe plan mondial, deci trebuie să depășească Toyota și General Motors. Din cauza problemelor pe care GM le are (și care îi afectează imaginea în fiecare zi), cel mai probabil concernul german va ajunge fără probleme pe locul al doilea foarte rapid.
Dar va fi extrem de dificil să detroneze compania japoneză, care se bucură de o mare încredere atât în rândul clienților, cât și în mediul business. Așa încât, conform unor analiști, boss-ul Volkswagen ar avea nevoie de o mișcare de tip ”blitz-krieg”, cum ar fi o achiziție de amploare, care să-i asigure saltul imediat pe prima poziție.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1829/12951125/2/vw-fiat-chrysler-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ce vrea un om ambițios când are totul? Și mai mult!


Cine este boss-ul VW? Ferdinand Piech, în vârstă de 77 de ani, considerat un manager foarte talentat și cu o viziune măreață. Foarte puțini știu că visul secret al lui Piech nu este de a aduce grupul VW pe primul loc în lume ca vânzări de mașini (dacă a reușit în Europa, e doar o chestiune d timp să reușească pe plan mondial, nu?!).
Germanul se pare că-și dorește să rămână cunoscut în istorie drept liderul unui gigant auto fără echivalent, ba unele surse afirmă că viitoarea super-corporație auto ar trebui să se numească Auto Union. Da, aceeași denumire pe care o avea în anii '30 grupul format din patru firme auto germane (DKW, Horch, Audi și Wanderer) și care, ulterior, a fost transformat în Audi.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1829/12951125/3/vw-fiat-chrysler-2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Marchionne vrea să salveze milioane de locuri de muncă, dar acționarii sunt îngrijorați că nu vor face mai mulți bani. Dilemă...


De cealaltă parte, Chrysler a trecut printr-un faliment, iar grupul Fiat părea în cădere liberă. Asta până când Marchionne a avut ideea măreață de a crea FCA (Fiat Chrysler Automobile), prin achiziția firmei americane și regândirea unei strategii menite a crește vânzările noii companii extrem de mult, pentru a evita colapsul financiar.
Printr-un joc delicat al cumpărării progresive și al relocării producției, Marchionne a reușit să crească acțiunile FCA cu vreo 5%. Însă familia Agnelli, care deține 30% din acțiunile FCA, nu privește cu ochi buni planul de ”strângere a curelei”, care presupune ca în următorii cinci ani investitorii să nu primească dividende.
Așa încât au început să apară zvonuri în presa italiană despre posibilitatea ca familia Agnelli să-și vândă cât mai curând și pe bani cât mai buni participația în FCA, rămânând, totuși, cu perla coroanei - adică Ferrari, exclusivitatea micului producător de mașini supersport însemnând și profituri de circa o jumătate de miliard de euro anual.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1829/12951125/5/vw-fiat-chrysler-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Din punct de vedere business, dominația globală e absolut normală. Mai ales după ce Germania a câștigat Campionatul Mondial de Fotbal din 2014, nu?!


Așadar, pe de o parte avem un șef german orgolios, care vrea să ajungă liderul celei mai mari companii auto existente vreodată, iar de cealaltă parte un grup de investitori frustrați, care ar prefera câștigul imediat în locul unui viitor incert. Ba chiar este avansată și o sumă pentru o astfel de tranzacție: 5 sau 6 miliarde de euro.
Cei de la Volkswagen nu se sfiesc să se laude cu cele peste 20 de miliarde de euro ”în cash”, din care pot pune oricând la bătaie o parte pentru investiții cu potențial profitabil (de altfel, ultima achiziție a fost Scania). Iar planul lui Marchionne, pentru redresarea rapidă a FCA, sună foarte apetisant pentru orice manager cu fler.
Atâta doar că ideea cumpărării FCA de către VAG a fost rapid negată de ambele părți, atât de nemți, cât și de italieni. Însă sintagme de PR de genul ”nu avem cunoștință despre discuții ale managementului celor două companii privind o posibilă tranzacție” nu sunt de natură să stingă de tot zvonurile.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1829/12951125/4/vw-fiat-chrysler-3.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nu vi se pare că tactica negării e deja învechită?


După cum atrag atenția alți analiști, lui Piech zilele la șefia Grupului VW îi sunt numărate, deci are toate motivele să se grăbească. Pe de altă parte, deși concernul german stă foarte bine cu cash-flow-ul, recent a anunțat un program de reducere a costurilor cu 5 miliarde de euro pe an, pentru o profitabilitate mai bună (în condițiile în care VW stă excelent la capitolul profituri).
Așadar, urmează să vedem că Volkswagen va achiziționa Fiat-Chrysler Automobiles sau e vorba doar de un zvon lansat cu bună știință pentru a influența bursele și a verifica reacția investitorilor și a mediului business? Până la lămurirea situației, am vrea să știm părerea voastră:

CE ARGUMENTE PRO SAU CONTRA AVEȚI PENTRU ACHIZIȚIA FCA DE CĂTRE VAG?''
Sursa:
http://www.promotor....rysler-12951125

#2
Vortexx

Vortexx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,568
  • Înscris: 13.05.2014
Degeaba vor sa cumpere daca nu li se va vinde. Parca au mai vrut sa cumpere si Alfa Romeo si si-au luat clanta.

Edited by Vortexx, 22 July 2014 - 20:39.


#3
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Mdeah...


Nu.

#4
The0nly0ne

The0nly0ne

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 16.11.2010
"Dar va fi extrem de dificil să detroneze compania japoneză, care se bucură de o mare încredere atât în rândul clienţilor, cât şi în mediul business."

Buhahaha. Pai nu Toyota erau aia la care deodata masina accelera iar daca apasai pedala de frana mai rau faceai? Posted Image Si intre timp au luat amenzi de miliarde de $? Iar recall-ul e considerat cel mai scump din istorie, fiind de aproximativ 5 miliarde de $.

Modelul in care tu iti faci masina cap coada (bine, ei mai lucreaza si cu Denso dar tot de-ai lor sunt) se dovedeste falimentar. Bine ca totusi si-au dat seama ca nu is in stare sa faca chiar totul si au inceput sa lucrezi si cu alti furnizori.

Edited by The0nly0ne, 22 July 2014 - 21:29.


#5
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Ce e asa bomba in stirea asta?

#6
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

View PostThe0nly0ne, on 22 iulie 2014 - 21:23, said:


Toyota macar au avut curajul sa recunoasca ca au comis-o si au dres busuiocul cu costurile aferente. VW nici in ziua de azi nu recunosc ca motorul 1.2 TSI este un esec rasunator + alte probleme intalnite la anumite modele de masini si motoare, nemtii nu mai fac masinile alea de legenda, precum B5, Golf4, care inca dainuie prin tara, asa proaste si lente cum erau, raportat la fiabilitate si calitate constructie sunt mai bune decat orice scot ei acum.

#7
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View PostThe0nly0ne, on 22 iulie 2014 - 21:23, said:

Buhahaha. Pai nu Toyota erau aia la care deodata masina accelera iar daca apasai pedala de frana mai rau faceai? Si intre timp au luat amenzi de miliarde de $? Iar recall-ul e considerat cel mai scump din istorie, fiind de aproximativ 5 miliarde de $.
Si mai interesant este faptul ca...toate astea s-au intamplat doar pe taram american...exact la momentul la care GM iesea din faliment. Hmmm, ce coincidenta.. Or is it..?
O fi coincidenta si faptul ca raportul NHTSA sustine ca nu au gasit nimic in neregula la partea de software?
In situatia data, toyota si-a jucat cartea extrem de bine. Avea 2 variante pe care putea sa mearga:
- sa se bata cu pumnul in piept, sa se ia la tranta cu opinia publica (intaratata bine-bine de mass-media), caz in care si-ar fi dat foc la valiza singuri;
- sa faca un recall rasunator, pe 2 teme (pedala, construita de un producator american, despre care nici pana acum nu se stie 100% daca avea ceva sau nu; covorasele aftermarket fara prinderi...cam la limita responsabilitatii lor) care ii costa o gramada de bani insa ies din chestia asta cu o reputatie sifonata, insa nu atat de rau ca in primul caz (nimic care sa nu poata fi rezolvat in timp) si cu ceva gaura in buget (n-ar fi asta problema, banii se fac). In acest caz opinia publica a apreciat ca si-au asumat responsabilitatea, pe sistemul greseala recunoscuta e pe jumatate iertata. Peste asta a mai venit si raportul NHTSA+cazurile UA false, demontate in urma investigatiilor, chestiuni care i-au ajutat si care au aruncat o umbra de indoiala asupra veridicitatii acuzatiilor. Apoi scandalul s-a stins si s-a facut liniste.

Daca privim cifrele putem spune ca au gestionat situatia..ca la carte, asta in ciuda faptului ca nu au iesit nevinovati din scandalul respectiv. Nici nu prea aveau cum sa iasa.
Cat despre grija lor fata de client, atat timp cat fac recall la masini de 9-10 ani, servisate partial la reprezentanta, pentru a schimba pe banii lor sub-ansamble banuite a avea probleme, nu cred ca deranjeaza pe cineva.

Edited by closchkutza, 26 July 2014 - 02:09.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate