Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
problema internet pe iphone 4
Last Updated: Apr 23 2014 15:41, Started by
offset
, Apr 23 2014 15:03
·
0
#1
Posted 23 April 2014 - 15:03
Detin un iphone 4, ieri am cumparat o cartela pre-pay de la orange, am activat o extraoptiune, in care, beneficiez de 800mb trafic de internet lunar, dupa activarea acestei extraoptiuni, m-am folosit un pic de internet, iar astazi, cand sa ma folosesc internetul pe telefon , imi apare eroarea : ''esec autentificare pdp''. Daca ma conectez la retea wi-fi, merge foarte bine, dar nu pot folosi internetul de pe cartela, am oprit telefonul, am scos cartela, am inserat-o , nimic, am resetat configurarile de retea, degeaba. Are cineva solutii?
|
#3
Posted 23 April 2014 - 15:15
offset, on 23 aprilie 2014 - 15:03, said:
Detin un iphone 4, ieri am cumparat o cartela pre-pay de la orange, am activat o extraoptiune, in care, beneficiez de 800mb trafic de internet lunar, dupa activarea acestei extraoptiuni, m-am folosit un pic de internet, iar astazi, cand sa ma folosesc internetul pe telefon , imi apare eroarea : ''esec autentificare pdp''. Daca ma conectez la retea wi-fi, merge foarte bine, dar nu pot folosi internetul de pe cartela, am oprit telefonul, am scos cartela, am inserat-o , nimic, am resetat configurarile de retea, degeaba. Are cineva solutii? Salut, Te vom contacta prin mesaj privat pentru verificarea situatiei. O zi buna, Orange Helper |
#4
Posted 23 April 2014 - 15:41
Ai vreun alt telefon la dispozitie ca sa verifici daca in acela merge cartela?
Daca merge, inseamna ca e din vina iPhone-ului. Daca nu mere, atunci nu mai ai MB si nici credit din care sa te tarifeze. Vezi ce iti zice la cronos in primul rand (*133# de pe cartela), daca mai ai MB si/sau credit si daca mai esti in perioada activa a cartelei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users