Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
problema cu bujiile
Last Updated: May 18 2014 08:03, Started by
marianhh
, Apr 20 2014 22:58
·
0
#1
Posted 20 April 2014 - 22:58
Salut...spuneti-mi si mie un mod de curatare mai usor a bujiilor..am incarcat cu peria de sarma nu prea curata...
|
#2
Posted 20 April 2014 - 23:08
Magazinul de piese auto daca ai pus perie de sarma pe ele.
|
#3
Posted 20 April 2014 - 23:18
dacă nu ai dat cu duşmănie în ele pînă la crăpare, merg şi după ce au fost periate. Eu am avut unele pe care le tot periam şi mergeau. Alta era problema (maşină veche, carburator prost reglat şi/sau imposibil de reglat, bujii mereu ancrasate cu depunere neagră).
|
#4
Posted 20 April 2014 - 23:38
Pe vremuri, pt motoarele in 2 timpi, la care bujiile se imbacseau mai des, existau dispoziive "home made". O teava cu filet interior la capete, unde se infiletau 2 bujii, inauntru niste tije subtiri de otel. Prin scuturare, tijele curatau depunerile, inclusiv la interior.
|
#7
Posted 21 April 2014 - 10:57
#9
Posted 21 April 2014 - 17:23
Curatarea cu peria de sirma conduce la aparitia depunerilor metalice pe izolator si pierderea calitatilor acestuia , devenind conductiv ( nu mai da scinteie intre electrodul central si masa ci aleator si nu aprinde amestecul carburant ).
Sablarea ( daca ai unde si cu ce ). Totusi cea mai ieftina solutie este inlocuirea lor cu altele noi si reglarea apinderii/carburatiei ( eventual segmantare,supape ) astfel incit arderea sa fie corecta si bujiile sa te tina 5-10-15.000 km ( depinde de motor ). Curatarea cu peria o faci daca esti in cimp , disperat si fara ajutor ( dar nici atunci nu-i scuzabil sa nu ai la tine de schimb , daca stii ca ai probleme ). |
#10
Posted 29 April 2014 - 12:37
solutia profi este prin sablare.mai poti sa le pui la cineva care are gpl.dupa30-40km ,cand ajung in regimul de autocuratare le scoti perfecte.
|
|
#11
Posted 30 April 2014 - 17:27
Pe mine ma interesa cum vulcanizati cureaua de distributie, daca se poate, eventual si cum filtrati uleiul la revizie, sa mai poata fi folosit inca 30k km. Multumesc.
|
#12
Posted 30 April 2014 - 17:41
O bujie e 12 lei. Daca vrei sa le cureti totusi, porneste motorul si tine fisele la distanta. Trage de ele si lasa masina sa mearga cateva minute cu ele cam la 1 cm distanta fata de locul normal. Ii da scanteie mai puternica si mai curata. Dar mai bine dai 50 ron sa iei un set daca sunt negre.
|
#13
Posted 30 April 2014 - 23:14
Da, cu metoda asta poti sa schimbi fisele, dar barem ai bujiile luna.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users