Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung ATIV SE

Reglare schimBator in butuc TORPEDO

Televiziunea Sundance Channel si-...

schema unitate radio-cd suzuki 39...
 same minitauro 60

Estompare ecran

frigider arctic 240l

Recomandare smartphone second han...
 Altoirea legumelor si florilor

Beepuri calculator

Creare componente vizuale dinamic

Scris verde , uneori albastru
 Placa de baza MSI 760GM-P21

Laptop 3000 RON

semanatoarea manuala

Intoarcere pe drumul cu prioritate
 
 
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Semnatura electronica

  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
9 răspunsuri în acest subiect

#1
remus_gabriel2005

remus_gabriel2005

    Junior

  • Grup: Members
  • Mesaje: 42
  • Înscris: 03.01.2010
  • ID membru: 545.722
  • Locație: Bucuresti

Am o firma infiintata anul trecut, contabila a cerut semnatura electronica asa ca m-am codus si am cumparat.
Intrebare: semnatura electronica poate fi folosita de contabila si pentru a trimite documentele altor firme sau numai pentru firma mea?

#2
sasekay

sasekay

    Junior

  • Grup: Members
  • Mesaje: 326
  • Înscris: 24.01.2012
  • ID membru: 738.561
  • Locație: Zlatina

Vizualizare mesajremus_gabriel2005, pe 19 ianuarie 2014 - 21:44, a scris:

Am o firma infiintata anul trecut, contabila a cerut semnatura electronica asa ca m-am codus si am cumparat.
Intrebare: semnatura electronica poate fi folosita de contabila si pentru a trimite documentele altor firme sau numai pentru firma mea?
La mine contabilul are semnatura electronica pe firma lui de contabilitate,el trimite pentru mai multe firme nu doar pentru a mea.Eu doar i-am facut imputernicire la notariat.

#3
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.086
  • Înscris: 30.07.2003
  • ID membru: 5.142
Mai multe firme.

#4
aeon

aeon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.586
  • Înscris: 05.08.2002
  • ID membru: 1.739
  • Locație: Bucuresti
semnatura electronica este folosita pentru a certifica ca acel document este cel original
orice "atingere" adusa acelui document duce la pierderea semnaturii
practic poti sa semnezi pentru cine vrei, important este ca cel care primeste sa accepte respectiva semnatura

#5
sasekay

sasekay

    Junior

  • Grup: Members
  • Mesaje: 326
  • Înscris: 24.01.2012
  • ID membru: 738.561
  • Locație: Zlatina

Vizualizare mesajneagu_laurentiu, pe 19 ianuarie 2014 - 21:56, a scris:

Mai multe firme.


Pentru a depune declaratiile fiscale pentru o societati terte, titularul certificatului digital calificat are nevoie de imputerniciri autentificate notarial din care sa rezulte dreptul de a semna declaratiile fiscale pentru fiecare dintre aceste societati.



#6
vladutgm

vladutgm

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.726
  • Înscris: 19.01.2008
  • ID membru: 275.725
  • Locație: Bacesti - Europa
Cu semnatura electronica se pot semna oricate declaratii 112. Asta e spusa de la trezorerie.
Cred ca doar atat.

Editat de vladutgm, 19 ianuarie 2014 - 22:58.


#7
Gabi_B_HD

Gabi_B_HD

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.315
  • Înscris: 16.05.2010
  • ID membru: 590.696
  • Locație: Deva

Vizualizare mesajremus_gabriel2005, pe 19 ianuarie 2014 - 21:44, a scris:

Intrebare: semnatura electronica poate fi folosita de contabila si pentru a trimite documentele altor firme sau numai pentru firma mea?
Nu poate folosi semnatura ta si pentru alta firma pentru ca acea semnatura contine datele firmei tale si ar fi ca si cand ar stampila cu stampila ta o hartie de la alta firma. Ce spunea cineva mai sus cu firma de conta inseamna ca documentele sunt sub numele firmei de contabilitate si de aceea foloseste o singura semnatura.

#8
sasekay

sasekay

    Junior

  • Grup: Members
  • Mesaje: 326
  • Înscris: 24.01.2012
  • ID membru: 738.561
  • Locație: Zlatina

Vizualizare mesajGabi_B_HD, pe 19 ianuarie 2014 - 22:47, a scris:

Nu poate folosi semnatura ta si pentru alta firma pentru ca acea semnatura contine datele firmei tale si ar fi ca si cand ar stampila cu stampila ta o hartie de la alta firma. Ce spunea cineva mai sus cu firma de conta inseamna ca documentele sunt sub numele firmei de contabilitate si de aceea foloseste o singura semnatura.
Avand contract de prestari servici cu firma de contabilitate si imputernicire notariala ,cotabilul poate folosi semnatura electronica pentru toate firmele la care are mandat .Declaratiile au datele mele de identificare  Ro-ul si J-ul meu .

#9
dan_slack

dan_slack

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.504
  • Înscris: 22.07.2006
  • ID membru: 87.666
  • Locație: Bucharest
Lasand la o parte unele 'pareri' exprimate aici Imagine publicată
... sfatul meu e sa te documentezi siingur cu privire la 'Certificatul digital calificat", cel pe care tu il numesti 'semnatura electronica'.

Pentru asta ai mai multe surse oficiale:
site-ul ANAF, precum si site-urile unor furnizori de asemnea certificate: Digisign, CertSign etc.

Sper sa ajute...

PS. N-am inteles de ce vrei sa stii daca contabila poate sau nu sa semneze (digital) si ptr. alte firme Imagine publicată

Editat de dan_slack, 19 ianuarie 2014 - 23:17.


#10
Quantum

Quantum

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.243
  • Înscris: 24.05.2005
  • ID membru: 37.348
  • Locație: Bucuresti

In formularul electronic un contabil poate avea semnaturi pentru mai multe firme. Cand transmite declaratiile selecteaza firma respectiva si se stie exact cine a semnat pentru ce firma a semnat, nu sunt probleme.

Editat de Quantum, 20 ianuarie 2014 - 05:30.


Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!





Utilizatori activi: 0

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi