Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Exista extensie de incercuire tex...

Alegere echipamente retea gigabit...

Febra musculara de la carje

Probleme YouTube
 telecomanda universala tv no name

„Zilele Filmului LUX”...

Hostgator Black Friday - $1....

incepator
 Cablu alimentare laptop

Unde gasesc mecanism muzical?

Problema hard

Palton
 Inchidere PC din buton

Problema Office 2010 - spatiu in...

lucrarile lui Rene Descartes, tra...

Take That - These Days
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Semnatura electronica

  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
remus_gabriel2005

remus_gabriel2005

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 03.01.2010
  • ID membru: 545,722
  • Locație: Bucuresti

Am o firma infiintata anul trecut, contabila a cerut semnatura electronica asa ca m-am codus si am cumparat.
Intrebare: semnatura electronica poate fi folosita de contabila si pentru a trimite documentele altor firme sau numai pentru firma mea?

#2
sasekay

sasekay

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,299
  • Înscris: 24.01.2012
  • ID membru: 738,561
  • Locație: Zlatina

View Postremus_gabriel2005, on 19 ianuarie 2014 - 21:44, said:

Am o firma infiintata anul trecut, contabila a cerut semnatura electronica asa ca m-am codus si am cumparat.
Intrebare: semnatura electronica poate fi folosita de contabila si pentru a trimite documentele altor firme sau numai pentru firma mea?
La mine contabilul are semnatura electronica pe firma lui de contabilitate,el trimite pentru mai multe firme nu doar pentru a mea.Eu doar i-am facut imputernicire la notariat.

#3
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,585
  • Înscris: 30.07.2003
  • ID membru: 5,142
Mai multe firme.

#4
aeon

aeon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,544
  • Înscris: 05.08.2002
  • ID membru: 1,739
  • Locație: Bucuresti
semnatura electronica este folosita pentru a certifica ca acel document este cel original
orice "atingere" adusa acelui document duce la pierderea semnaturii
practic poti sa semnezi pentru cine vrei, important este ca cel care primeste sa accepte respectiva semnatura

#5
sasekay

sasekay

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,299
  • Înscris: 24.01.2012
  • ID membru: 738,561
  • Locație: Zlatina

View Postneagu_laurentiu, on 19 ianuarie 2014 - 21:56, said:

Mai multe firme.


Pentru a depune declaratiile fiscale pentru o societati terte, titularul certificatului digital calificat are nevoie de imputerniciri autentificate notarial din care sa rezulte dreptul de a semna declaratiile fiscale pentru fiecare dintre aceste societati.

#6
vladutgm

vladutgm

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,850
  • Înscris: 19.01.2008
  • ID membru: 275,725
  • Locație: Bacesti - Europa
Cu semnatura electronica se pot semna oricate declaratii 112. Asta e spusa de la trezorerie.
Cred ca doar atat.

Edited by vladutgm, 19 January 2014 - 22:58.


#7
Gabi_B_HD

Gabi_B_HD

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 16.05.2010
  • ID membru: 590,696
  • Locație: Deva

View Postremus_gabriel2005, on 19 ianuarie 2014 - 21:44, said:

Intrebare: semnatura electronica poate fi folosita de contabila si pentru a trimite documentele altor firme sau numai pentru firma mea?
Nu poate folosi semnatura ta si pentru alta firma pentru ca acea semnatura contine datele firmei tale si ar fi ca si cand ar stampila cu stampila ta o hartie de la alta firma. Ce spunea cineva mai sus cu firma de conta inseamna ca documentele sunt sub numele firmei de contabilitate si de aceea foloseste o singura semnatura.

#8
sasekay

sasekay

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,299
  • Înscris: 24.01.2012
  • ID membru: 738,561
  • Locație: Zlatina

View PostGabi_B_HD, on 19 ianuarie 2014 - 22:47, said:

Nu poate folosi semnatura ta si pentru alta firma pentru ca acea semnatura contine datele firmei tale si ar fi ca si cand ar stampila cu stampila ta o hartie de la alta firma. Ce spunea cineva mai sus cu firma de conta inseamna ca documentele sunt sub numele firmei de contabilitate si de aceea foloseste o singura semnatura.
Avand contract de prestari servici cu firma de contabilitate si imputernicire notariala ,cotabilul poate folosi semnatura electronica pentru toate firmele la care are mandat .Declaratiile au datele mele de identificare  Ro-ul si J-ul meu .

#9
dan_slack

dan_slack

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,767
  • Înscris: 22.07.2006
  • ID membru: 87,666
  • Locație: Bucharest
Lasand la o parte unele 'pareri' exprimate aici Posted Image
... sfatul meu e sa te documentezi siingur cu privire la 'Certificatul digital calificat", cel pe care tu il numesti 'semnatura electronica'.

Pentru asta ai mai multe surse oficiale:
site-ul ANAF, precum si site-urile unor furnizori de asemnea certificate: Digisign, CertSign etc.

Sper sa ajute...

PS. N-am inteles de ce vrei sa stii daca contabila poate sau nu sa semneze (digital) si ptr. alte firme Posted Image

Edited by dan_slack, 19 January 2014 - 23:17.


#10
Quantum

Quantum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,231
  • Înscris: 24.05.2005
  • ID membru: 37,348
  • Locație: Bucuresti

In formularul electronic un contabil poate avea semnaturi pentru mai multe firme. Cand transmite declaratiile selecteaza firma respectiva si se stie exact cine a semnat pentru ce firma a semnat, nu sunt probleme.

Edited by Quantum, 20 January 2014 - 05:30.


Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users