Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

UTOK - discutii generale

- - - - -
  • Please log in to reply
787 replies to this topic

#703
tesla2

tesla2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 05.10.2014
Salut,

am cumparat acum un an o tableta UTOK-1000D de la emag. Dupa nici un an, s-a defectat, unele zone de pe touchscreen nu mai reactionau la atingere.
Am trimis tableta la Restart Service. Dupa 24h de la preluarea in service, am primit concluzia: touchscreen fisurat in urma unui soc mecanic.
Am ramas stupefiat. Tableta era in buna stare cand am trimis-o. Spre norocul meu agentul Cargus a verificat continutul cutiei la preluare.
Am purtat mai multe discutii telefonice cu reprezentatntii Restart Service, dar au continuat sa sustina ca eu am trimis tableta cu touchscreen-ul fisurat.
Ei nu au verificat insa tableta la sosire in service (cica sunt prea multe pachete ca sa le verifice) sa constate fisura in fata agentului Cargus.

La fel de posibil este ca fisurarea sa se fi produs in timpul operatiunilor de la service, mai ales ca am citi pe forum ca sunt foarte sensibile.
Cei de la Retart au exclus si fisurarea in timpul transportului, motivand ca ambalajul era intact.
In final vor sa ma puna sa platesc eu inlocuirea touscreen-ului. Mi se pare foarte nepotrivit felul in care Restart Service a tratat aceasta problema,



As dori ca utilizatorul Utok de pe acest forum sa ma contacteze personal, in speranta ca ma poate ajuta cu cei de la Restart Service.

Multumesc.

Edited by tesla2, 11 August 2015 - 12:34.


#704
aiptek

aiptek

    the big red

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 02.07.2006
Nasol ce ti s-a intamplat, sincer, cred ca  o sa iti fie invatatura de minte sa nu mai iei prastii de astea.

#705
Tyessto

Tyessto

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 10.10.2012

 UTOK, on 29 octombrie 2013 - 11:28, said:

E cam nedrept sa compari un suport ce activeaza de cativa ani cu unul care abia a pornit la drum.
Posted Image)))))))))) nexus e de cativa ani???? Posted Image))) nexus a facut androidu Posted Image nexus este de cand este androidu Posted Image nexus are cu samsung.lg.htc...etc Posted Image am avut si eu un utok 470q care a cedat alaltaieri. a rezistat aproape doi ani Posted Image am fost multumit de el Posted Image. am comandat de la alta firma sa mai schimbam producatoru. utok succes in continuare Posted Image

Edited by Tyessto, 12 August 2015 - 17:11.


#706
maphyx

maphyx

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 31.08.2015
Am tableta Utok i700 Ultra de vreo 6 luni, n-am avut probleme cu ea, e foarte ok din toate punctele de vedere, si-a indeplinit cu succes toate sarcinile trasate. Ieri in timp ce era la incarcat s-a ars incarcatorul (doar partea care intra in priza, cu adaptorul usb - cablul a ramas intact). Din intamplare mai aveam un adaptor priza-usb si l-am folosit. S-a incarcat, am folosit tableta ca de obicei, iar peste noapte am lasat-o la incarcat, cum o las intotdeauna ca dimineata s-o pot butona.
Azi-dimineata insa - surpriza - tableta era inchisa (oprita), era foarte fierbinte (in general se incinge in timpul incarcarii dar de data asta era mai incinsa), iar cand verific incarcatorul constat ca a bubuit si asta. Ca si prima data, cablul e ok (chiar acum imi incarca telefonul). Intre timp am incercat sa mai incarc tableta dar mi-a fost frica sa-i mai dau curent direct, asa ca am atasat o baterie externa care imi arata ca se incarca. Dar dupa o ora am deconectat-o pentru ca se incinsese din nou.
Marea problema este ca NU MAI PORNESTE! Deci se incarca de incarcat, dar in rest e moarta, nu mai schiteaza nimic-nimic. Am lasat-o sa se raceasca, am incercat tot felul de combinatii de butoane, degeaba. N-am incercat s-o resetez pentru ca nu cred sa aiba efect din moment ce nu porneste. Mi-e groaza s-o duc in service pentru ca am multe date personale inregistrate pe ea (inclusiv cardul bancar), si fara resetare n-o las.
Am citit tot aici ca exista o optiune de pornire cu ajutorul cablului de date, dar nu am inteles exact pasii. Ma poate indruma cineva cu un link sau o explicatie? Multumesc! Si voi reveni cu rezultatele, fie personale fie din service.

#707
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
cred ca e clar ca tableta "s-a ars" si a provocat arderea incarcatoarelor
nu imi e clar de ce bagi mereu cablul in ecuatie, ce ai vrea sa se defecteze la el? sa ia foc poate..
fara service putin probabil sa o mai pornesti

#708
maphyx

maphyx

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 31.08.2015
Mda am dus-o la reparat si cel de la receptie parea foarte obisnuit cu astfel de probleme, cica e foarte des intalnit cazul, mi-a zis ca se inlocuieste bateria si gata. Cat despre datele mele personale, mi-am schimbat parolele conturilor si am mai scapat de-o grija.
Cu ocazia asta am aflat ca bateria are doar 1 an garantie, ceea ce mi se pare aiurea tinand cont ca nu reprezinta un accesoriu separat, ca in cazul telefoanelor si laptopurilor.

Edited by maphyx, 03 September 2015 - 12:09.


#709
rayfordjackson

rayfordjackson

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.09.2015

 Bunyk, on 31 mai 2014 - 18:29, said:

Salutare!
pentru cine nu are root si doreste sa rooteze telefonul sau tableta nu functioneaza cu programele "traditionale" de rootare,in schimb am gasit un software chinezesc care face treaba foarte bine : https://www.shuame.c.../root/Â Â ,il puteti lua de pe acel site,in versiunea eng., se numeste "RootGenius_en".

pt cel care intreba de folie pt telefon,eu o am pe cea originala pe el (am si una de rezerva) si nu s-a degradat in 3 luni,dar am si husa.

Am 500q,telefonul inca funtioneaza bine dupa 3 luni.Bateria o incarc odata la doua zile ceea ce este ok,nu da semne de uzura.o singura problema ar fii filmarea video la lumina redusa,pana focalizeaza apar culorile ca la un negativ foto,asta se intapla cand folosesc camera stock.Am instalat "a better camera" app,si filmeaza bine,fara probleme.daca vor face un update cred ca se rezolva..daca...

I think https://www.androidroot.us.com/ is way more better than that one. I tried that one but doesn't run in my phone.

#710
aiptek

aiptek

    the big red

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 02.07.2006
Ete fas.....are you serious???Posted Image

#711
rayfordjackson

rayfordjackson

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.09.2015
i hope this phone works on androidroot so it will runs smooth..

My UTOK 700Q runs smooth after i root it with androidroot.

Edited by rayfordjackson, 22 September 2015 - 19:15.


#712
balauru23

balauru23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 207
  • Înscris: 17.08.2008
Am facut update la o tableta hello 7d si dupa update cand pornesc miracast pierd conexiunea la internet wifi, inainte de update mergeau amandoua.
Are cineva vreo idee cum se poate rezolva?

#713
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005
citesc si ma minunez.
50 % din reclamatii sunt de utilizator pafarist.
30 % din copii fara bac si teribilisti

ca IT-ist, dupa zeci de utok-uri pe care le-am "butoanat " , in afara de chestii hardware de garantie ( sau de "tranteala" ) am de zis numai de bine. comparand cu gamele similare de la producatori " cu renume" ( samsung, lg huawei ) sunt foarte ok cand avem si buget in discutie.

nu ti poti cumpara tico si sa te astepti la maserati. Atentie mare la ce CATEGORIE de device cumparati.

recomand UTOK ca solutie ( nu recomand allview in schimb :) ).

hai bafta mare.

PS UTOK si ONEPLUS one rules.

#714
tzaq93

tzaq93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,281
  • Înscris: 13.08.2010
Tableta mea Utok 700D Lite are aproape 2 ani. Inca merge ireprosabil. Singura modificare i-am facut-o ca i-am pus baterie de Samsung Note3 ca sa tina mai mult.

Sunt foarte multumit. Jocuri precum Minigore 2 Zombies ruleaza bine. Filmele ruleaza bine. Pe internet se misca ok, am instalat Facebook Lite pt ca aplicatia de Facebook nu e ok pe 512Mb ram. Daca avea 1GB ram era o tableta perfecta Posted Image

Avand in vedere ca a costat doar 200 lei.. Felicitari Utok!

Edited by tzaq93, 23 September 2015 - 09:12.


#715
Mitomanu

Mitomanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 933
  • Înscris: 25.09.2013
Salut,  intrebare care este firma originala, daca stie careva. Am o tableta utok i700 cu procesor intel. Mersi.

#716
imarina52

imarina52

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 29.09.2015

 tesla2, on 11 august 2015 - 12:33, said:

Salut,

am cumparat acum un an o tableta UTOK-1000D de la emag. Dupa nici un an, s-a defectat, unele zone de pe touchscreen nu mai reactionau la atingere.
Am trimis tableta la Restart Service. Dupa 24h de la preluarea in service, am primit concluzia: touchscreen fisurat in urma unui soc mecanic.
Am ramas stupefiat. Tableta era in buna stare cand am trimis-o. Spre norocul meu agentul Cargus a verificat continutul cutiei la preluare.
Am purtat mai multe discutii telefonice cu reprezentatntii Restart Service, dar au continuat sa sustina ca eu am trimis tableta cu touchscreen-ul fisurat.
Ei nu au verificat insa tableta la sosire in service (cica sunt prea multe pachete ca sa le verifice) sa constate fisura in fata agentului Cargus.

La fel de posibil este ca fisurarea sa se fi produs in timpul operatiunilor de la service, mai ales ca am citi pe forum ca sunt foarte sensibile.
Cei de la Retart au exclus si fisurarea in timpul transportului, motivand ca ambalajul era intact.
In final vor sa ma puna sa platesc eu inlocuirea touscreen-ului. Mi se pare foarte nepotrivit felul in care Restart Service a tratat aceasta problema,



As dori ca utilizatorul Utok de pe acest forum sa ma contacteze personal, in speranta ca ma poate ajuta cu cei de la Restart Service.
Multumesc.
Buna seara !
As dori sa stiu daca nu va deranjeaza , cum ati rezolvat problema la fel am patit si eu am trimis-o cu un defect la deschidere, dar ei m-au sunat si mi-au spus ca a ajuns cu display spart
Multumesc!

Edited by imarina52, 29 September 2015 - 22:06.


#717
Marian1040

Marian1040

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 18.10.2015
Mie mi s-a crapat ecranul unui utok 451d ,nu o data ci de 2 ori ! Prima data am platit inlocuirea (178 lei),a doua oara am facut reclamatie la ANPC. Cu toate ca in ambele cazuri ecranul s-a spart in buzunar,telefonul fiind si in husa, s-a " constatat " ca vina imi apartine, fiinca aparatul a suferit soc mecanic....?!?!?!? In buzunar si fara sa am alte obiecte langa el ? Cum sa mai procedez in continuare ,sa-i dau in judecata sau sa renunt la telefon,fiindca nu am de gand sa platesc aparatul de cateva ori valoarea lui,banuind ca se va mai intampla sa se crape in viitor acea sticla denumita pompos tuchscreen ?

Edited by Marian1040, 18 October 2015 - 10:02.


#718
slykk

slykk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 391
  • Înscris: 22.10.2015
Nu stiu cum o duce utok dar allview mi se pare o firma destul de buna. Am o tableta allview ax5 nano q si merge destul de buna. Personal sunt multumit debaceasta firma.

#719
Robiacs

Robiacs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,923
  • Înscris: 18.10.2010

 slykk, on 22 octombrie 2015 - 21:25, said:

Nu stiu cum o duce utok dar allview mi se pare o firma destul de buna. Am o tableta allview ax5 nano q si merge destul de buna. Personal sunt multumit debaceasta firma.

Ai 4 posturi si in toate lauzi Allview.

#720
ratava

ratava

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 30.12.2012
yep! Hai sa laudam utok sau allview.
Am de circa 10 luni o Utok 105d si chiar mai functioneaza . Adica , nici o diferenta fata de primele zile . fara root ( oricum nu stiu ce e aia , sunt doar un amarat de utilizator ) fara alte kit-uri sau programe ajutatoare. pur si simplu , functioneaza.
Mai ,,frameaza" uneori , in jocurile care solicita grafica , dar inafara de semne de uzura pe ecran (normale) totul e ca la inceput (pisica doarme tot pe ea,cand se incarca ). Acum doua zile , am scapat-o din mana cand coboram din masina si a luat-o la vale pe asfalt , mai intai pe cant apoi pe ecran. Evident ca , inainte de a o ridica , mi-am amintit tot ce am citit in acest topic si deja ma gandeam la urmatoarea tableta (nu ma omor dupa garantii sau reparatii) de 10 . Contrar tuturor asteptarilor, n-are nici pa drakku. Functioneaza fara greseala. (avand in vedere bugetul ,,asortat" , cum posta un coleg , mai devreme).
Si pentru ca romanu" vrea net everywhere , iar 105d are doar wi-fi , acum trei luni am luat una 3G , sa pot si eu sa... ma vede lumea si pa mine....
Am zis sa incercam ceva altceva si am ales Allview . 8 inch , Windows 8.1 nativ , subscriptie Office 365  , totul la buget de vinerea neagra (a cui oare?).
Mai greu a fost cu reteaua mobila, toate sunt varza cand esti in deplasare ( exista o lume si in afara Bucurestiului).
Partea nostima e ca si asta ( Allview  ) functioneaza de mai mare dragul ,  cu doar 1 GB de RAM . Inca nu am reusit sa o pun in incurcatura cu aplicatiile pe care le folosesc in mod curent , ba chiar pare sa fie putin mai inteligenta decat mine (nu ca asta ar fi prea greu). Putin mai limitata la baterie ( si in specificatii scrie asta) probabil conexiunea de date e cauza.(a descoperit-o si pe asta pisica , dar e prea mica ca sa poata dormi comod pe ea).
Una peste alta , fiind vorba de BUGET , nu vad ce ar mai fi de comentat .

Stiu ca exista o lume Apple sau una Samsung , mai sunt si altele , dar cand vine vorba de scor , aici se pune 1 in fata , uneori 0 dupa , asa ca eu sunt departe de ....

Edited by ratava, 24 October 2015 - 21:58.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate