Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#865
Posted 19 April 2016 - 20:36
Am o problema cu freza la un motocultor pasquali.Imbinare intre freza si motocultor aste in fluture si din păcate nu se imbină decat cațiva milimetri sărind din imbinare in sarcina.Văzand acest aspect am pus o saiba de distanțare inaintea piesei de imbinare dar in momentul cand strang freza in șuruburi cred că presează ori rulmentul ori axul frezei si nu se mai rotește.Am incercat cu mai multe saibe de diverse grosimi si din păcate blocajul rămine proporțional cu grosimea saibei.Este cineva din București care are experienta pe zona asta sa ma ajute si pe mine ? Va rog pe oricare dintre voi care ați mai avut o astfel de situație să mă sfătuiți ce sa fac si cum sa o soluționez.Multumesc
Intre timp am desfacut freza si observ joc in ax dar nu stiu cum sa scot axul si nici ultimul rulment care vine destul de aproape de zona unde se imbina cu motocultorul Va rog un mic ajutor |
#866
Posted 20 April 2016 - 07:09
razvan_mereu, on 19 aprilie 2016 - 18:43, said:
prezoane am gasit in maramures la cineva care a scapat tractorasul de pe stivuitor ( si sa spart blocul motor si mai multe altele. garnitura este de cel putin 1 mm daca nu si mai groasa. 0,6 -0,5 accectabil sub 0,5 merg mai bine. Se poate face din tabla de cupru daca ai dupa care o decalesi si o pui sus. |
#867
Posted 20 April 2016 - 11:27
razvan_mereu, on 17 aprilie 2016 - 18:19, said:
Salut, Azi am montat iar motorul (am mai scris anterior) . Am rectificat capul la cilindru si chiuloasa, pt ca nu etansa bine si tot scapa compresie si nu merge decat foarte putin. Oare ce sa ii mai fac? El spune ca ar fi rectificat cilindrul , cat si chiulasa . Deci cred ca poate pune o garnitura si putin mai grosuta (1mm); atata timp cat este decalita pentru a etansa ff bine. Eu inteleg ca are probleme cu scaparea de compresie intre chiulasa si cilindru; deci decaleste garnitura pe care o ai sau pune-i alta decalita. |
#868
Posted 21 April 2016 - 19:09
#870
Posted 30 April 2016 - 11:59
Salut.recent am intrat in posesia unui motocultor pasquali 953 cu motor lombardini 530.as vrea sa.i fac schimbul la ulei-motor-cutie...ce-mi recomandati.din ce am observat nu decupleaza frezele...care sa fie problema.multumesc
|
#871
Posted 03 May 2016 - 17:23
salutare ,
Azi am mai citit cate ceva si am intrat in ceata total. Stie cineva cati cai au urmatoarele tipuri de motoare lda 96 , lda 97 lda 100 si lda 820?? |
#872
Posted 03 May 2016 - 17:38
razvan_mereu, on 03 mai 2016 - 17:23, said:
salutare , Azi am mai citit cate ceva si am intrat in ceata total. Stie cineva cati cai au urmatoarele tipuri de motoare lda 96 , lda 97 lda 100 si lda 820?? LDA96/97 638cc -14 cp LDA100 707 cc -18,5 cp LDA820 817cc parca -21.5 cp Edited by bogdanhbc, 03 May 2016 - 17:40. |
#873
Posted 04 May 2016 - 09:04
Salutare! Am un motocultor cu motor lombardini 6ld360 si picura motorina prin furtunasul care vine de la rezervor la pompa de injectie. E foarte uzat. As vrea sa il schimb unsa are piesele alea metalice la capete pentru conexiune. Se pot insera alea pe un nou furtun sau trebuie sa caut unul exact la fel?
Multumesc! |
#875
Posted 04 May 2016 - 11:25
TibuAdrian, on 04 mai 2016 - 09:04, said:
Salutare! Am un motocultor cu motor lombardini 6ld360 si picura motorina prin furtunasul care vine de la rezervor la pompa de injectie. E foarte uzat. As vrea sa il schimb unsa are piesele alea metalice la capete pentru conexiune. Se pot insera alea pe un nou furtun sau trebuie sa caut unul exact la fel? Multumesc! Cauta un furtun de combustibil la magazinele de piese auto si coliere pentru el si ai rezolvat problema. |
#876
Posted 04 May 2016 - 17:09
#878
Posted 04 May 2016 - 20:57
M-am gandit si eu la asta insa la capete furtunul are unserat pe el piesele alea ca un fel de camasa. E cel care vine de sub rezervor pana la pompa de injectie... O sa il desfac, sper sa reusesc cumva
|
#879
Posted 04 May 2016 - 21:03
Va trebui sa te chinui sa-l scoți de acolo. Ori tai furtunul imediat de lângă capișoanele acelea sertizate și te chinui apoi cu o șurubelniță sa le lărgești (crăcănezi într-un limbaj mai plastic) ca sa le scoți, ori le tai cu grija cu o dăltiță. Oricum, nu le poți refolosi. Pui coliere in locul lor, cum a spus si Bogdan.
Conform manualului http://service.lomba... 1-5302-556.pdf pagina 11 la 4LD820 sunt 13KW = 17,426273458445042CP, deci 18 CP cu aproximatie. Asta daca LDA820 are codul nou 4LD820. Tot acolo gasesti si LDA97 sub numele nou 4LD640, 10.5KW=14,075067024128687HP Edited by panaitepaul, 04 May 2016 - 21:11. |
|
#881
Posted 04 May 2016 - 23:01
Salut.recent am intrat in posesia unui motocultor pasquali 953 cu motor lombardini 530.din ce am observat nu decupleaza frezele...care sa fie problema.multumesc
|
#882
Posted 04 May 2016 - 23:19
Pentru cei interesati, in Ploiesti (zona Pisica...intr-o curte) e o mica firma care se ocupa cu sertizarea furtunurilor. Eu am dus la ei un furtun de alimentare cu motorina de la un motor Lombardini, era crapat si avea doar un capat metalic bun. In 2 ore a fost gata: furtun nou, un capat metalic nou, totul perfect. Pretul a fost de bun simt. Recomand.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users