Problema cuva masina de spalat
Last Updated: Mar 31 2013 02:46, Started by
marius577
, Mar 30 2013 18:14
·
0
#1
Posted 30 March 2013 - 18:14
Salut.
Am si eu o problema : in timpul programului de centrifugare,masina mea de spalat scoate zgomote infernale,precum niste sunete gen poc-poc,iar spre finalul programului respectiv "explodeaza". Dupa sfarsitul spalarii,am constatat faptul ca problema poate fi undeva la cuva,deoarece se misca cam haotic,iar impingand putin cuva in spate se reproduc aceleasi zgomote. Ma poate ajuta cineva?Sa fie cuva problema,sau ceva mai grav? Multumesc anticipat. |
#2
Posted 30 March 2013 - 18:23
Ori rulmentul ori telescoapele ce sustin cuva sunt duse.Cheama un meserias sa se uite la ea. Eu am avut un Zanussi ci s-a spart rulmentul si fiind veche nu s-a meritat sa o repar.
|
#3
Posted 30 March 2013 - 18:54
pe mine ma costat 260 lei reparatia rulmentul si nu mai stiu ce...au venit baieatii au luat cuva ...s-au intors si au montat-o,acu' merge struna. suferea de aceeasi chestie ca si la tine
|
#4
Posted 30 March 2013 - 19:41
Chema pe cineva care se pricepe sau mai bine apeleaza la un service . Vin ei sa o ia si o aduc ''sanatoasa''.
|
#5
Posted 30 March 2013 - 19:42
260 lei = 2 rulmenti +simering+manopera ?? Cam 25% din valoarea masinii de spalat.
@Marius 2 rulmenti si un simering costa aproximativ 30 de lei iar de schimbat ii schimbi singur. |
#6
Posted 30 March 2013 - 20:24
Si cati rulmenti de cuva ai schimbat pana acum? In cat timp, cu ce scule? Explica-i omului, daca tot esti meserias la cuve. Daca-i bagi chinezarii cu 30 lei setul, in 3-4 luni iar va fi nevoie sa-i schimbi.
|
#7
Posted 30 March 2013 - 20:28
Si a mea face acelasi lucru, cand se invarte la turatii mari face ca o moara stricata, am sunat la un telefon de pe anunturi, si mi-a spus ca am cuva capsulata, ca trebuie taiata nu stiu cum, si ma costa 100 de euro reparatia, acum stau sa ma gandesc daca merita sa investesc suma asta sau cumpar alta, masina are cred 5 ani de cand functioneaza.
|
#8
Posted 30 March 2013 - 20:32
Ai multe vase de spalat ? Nu de alta, dar cu 260 de lei au putea plati pe cineva sa vina sa ti le spele.
Ma gandesc ca orice om normal, mananca din maxim doua farfurii la o masa. Dupa masa, poti sa-ti misti hoitu la chiuveta sa ti le speli. Masinile de spalat vase sunt bune la hoteluri, restaurante, etc. |
#9
Posted 30 March 2013 - 20:54
@cspot,tu iar te uiti la alt film, sau iti speli blidele-n masina de spalat haine si le si centrifughezi? Norocul tau cu vesela de aluminiu, dar ce faceai de aveai cristaluri si portelanuri fine?
|
#10
Posted 30 March 2013 - 20:57
rumegus, on 30 martie 2013 - 20:24, said:
Si cati rulmenti de cuva ai schimbat pana acum? In cat timp, cu ce scule? Explica-i omului, daca tot esti meserias la cuve. Daca-i bagi chinezarii cu 30 lei setul, in 3-4 luni iar va fi nevoie sa-i schimbi. Informatiile sunt pe topicul special pentru masini de spalat, pe care nu il gasesc eu http://forum.softped...de-spalat-rufe/ Simeringul de fabricatie romaneasca costa cam 9 lei. Iar rulmentii made in USA sau made in Romania (la Brasov parca) in jur de 20 de lei ambii in functie de cote .Ar mai fi rulmentii skf cam 15 lei buc. Deci nu putem vorbii de chinezarii. LE: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D1f8Z2ATlqg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Rd5NKbpVSRM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by crull, 30 March 2013 - 21:27. |
|
#11
Posted 30 March 2013 - 22:27
@crull, eu n-am intrebat cate filme cu masini de spalat ai vazut, ci cati rulmenti ai schimbat. Se pare ca nici filmele din linkul tau nu le-ai vazut, altfel observai ca-n primul, gagica nu schimba rulmentii, ci toata jumatatea din spate a cuvei. Pt ca unele cuve au fost special gandite, sa nu poti schimba doar rulmentii, Sa nu zic de garnitura dintre cele doua "capace", care si aia costa, daca n-o schimbi, recurgi la smecherii, gen sfoara+silicon, risti sa curga. Apoi nici rulmentii nu-s pe gard, 25 de lei costa un skf ordinar pt aspirator, care-i mult mai mic, mult mai bland solicitat, in conditii cu umezeala mult mai redusa. Unul chinezesc, "identic", costa de 10 ori mai putin, ia vezi cat costa unul ceramic, care nu rugineste in contact cu umezeala. Alt exemplu: Pe vremuri, aveam un Damas. Rulmentii de pe puntea spate, erau identici cu cei de pe fata la Dacie, dar mult, mult mai scumpi. era masina firmei, nu m-a deranjat, dar l-am intrebat totusi pe mecanic, intamplator,il stiam de mic copil, Mi-a zis c-a mai pus la unii, la niciunul n-a rezistat mai mult de o luna, normal ca n-aveau nici garantie, fiind piese aduse de client.
|
#12
Posted 30 March 2013 - 22:42
Nu are relevanta cati rulmenti am schimbat eu. Rulmentii romanesti duc 2 ani.Garnitura se refoloseste fara probleme, asta daca nu are cuva lipita pe care va trebuii sa o taie si bineinteles silicon pe post de garnitura.
O completare pentru Marius: Pe axul tamburului exista o bucsa de bronz pe care etansaza simeringul. Daca bucsa prezinta adancituri sau deformari mergi la un strungar sa iti faca o bucsa din inox (tine o viata ) costa cam 20 lei , altfel simeringul nu va etansa si va scapa apa care va distruge rulmentii foarte repede. Edited by crull, 30 March 2013 - 22:44. |
#13
Posted 31 March 2013 - 02:46
Multumesc pentru explicatii,o sa chem un tehnician luni.
Ma gandeam ca daca pot sa o repar cu maxim 200 lei atunci se merita,dar daca e peste 200 probabil ma voi reorienta spre una noua intrucat aceasta functioneaza de aproximativ 8 ani. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users