Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#3889
Posted 26 September 2016 - 14:10
Probabil ca sunt cele mai bune, doar ca nu merge/nu au membrana de retinere ulei.
Am gasit acuma de la Hifi filtru echivalent, zic ei cu supapa de retinere. Sunt cu mult mai scumpe, am comandat 2, sa vedem cand vin ce e de capul lor Edited by sososs, 26 September 2016 - 14:11. |
#3890
Posted 26 September 2016 - 16:30
Eu acuma aud prima data de supape eu am teava aia lunga acolo de ma chinui sa pui filtru la pornire dupa 2 sec ii sus uleiul pe ceas.Acuma motorul ii la reparatie capitala sunt curios sa vad acuma cum face.
|
#3891
Posted 26 September 2016 - 16:30
Dar totuși se dezamorsează întregul sistem? Mai ales că la arborele cotit se si produce ungerea prin barbotare. Problema e să nu existe subpresiune în sistemul de ungere.daca urca uleiul in rampa culbutorilor atunci totul e ok.La palier sau biela oricând se pot roti cuzinetii,m ai ales dacă lucrezi cu motorul in pante mari.La 651 chiar am rupt pinioanele la pompa de ulei rămânând fără ulei la urcaresi a necesitat schimbul pompei chiar acolo
|
#3892
Posted 26 September 2016 - 18:07
Nici eu nu stiam de membrana la filtrul de ulei.
Totusi in acest caz punctual am vazut ca se goleste. Cand am dat filtrul de ulei jos nu avea ulei in el. O sa vad dupa ce vin filtrele astea non romanesti daca face la fel. Referitor la barbotare nu cred. Tehnologia prin barbotare este veche, se folosea pentru ungerea prin stropire a arborelui, interiorului pistoanelor, etc. De multi ani se foloseste pompa de ulei cu circuit prin arbore, cuzineti, biela, segment ungere, etc |
#3893
Posted 26 September 2016 - 19:10
Dacă ar fi problema la ungere s-ar bloca motorul imediat de aceea multi iau manometru cu conducta,eliminand defecțiunile de natură electrică ale traductoarelor,da odată instalată bătaia în motor nu mai poate fi eliminată decât prin demontare. Personal încerc să elimin orice zgomot suspect.Ultima oară am intrat la bănuieli după ce a apărut un zgomot ciudat ulterior constatând ca e dat de spargerea rulmentului de la alternator dinspre fulie,ciudat fiind faptul că alternatorul încarcă în continuare,c u toate că rotorul freca de stator
|
#3894
Posted 27 September 2016 - 15:25
Conducta cu ceas ii sfanta iti arata poate cu o mica eroare preaiunea dar o vezi.La electric ii ba sonda uzata ba nu ai masa sau so rupt firu si altele.Si u650 tot ceas si conducta nici nu am mai legat nici bec ulei nici bec incarcare fiind tot ceas.
|
#3895
Posted 27 September 2016 - 18:07
sososs, on 26 septembrie 2016 - 18:07, said:
Nici eu nu stiam de membrana la filtrul de ulei. Totusi in acest caz punctual am vazut ca se goleste. Cand am dat filtrul de ulei jos nu avea ulei in el. O sa vad dupa ce vin filtrele astea non romanesti daca face la fel. Referitor la barbotare nu cred. Tehnologia prin barbotare este veche, se folosea pentru ungerea prin stropire a arborelui, interiorului pistoanelor, etc. De multi ani se foloseste pompa de ulei cu circuit prin arbore, cuzineti, biela, segment ungere, etc ...Din curiozitate,cand vei schimba filtrul,polizeaza partea de capsulare(spre in jos) si examineaza capacul cu gauri,membrana si filetul de fixare. In mod sigur,vei constata ca a lucrat Dorel si nu a curatat bavura de gaurile unde se aseaza membrana... |
#3896
Posted 27 September 2016 - 20:39
Au venit filtrele, am suflat pe gaura de infiletare si membrana functioneza, nu trece aerul.
Deci cu totul altcev comparativ cu alea romanesti. Cand merg la tara le montez si sa vedem efectul. Curios la alea romanesti este ca am cumparat 3, 2 culoare albe si unul negru si toate sunt la fel, nu etanseaza membrana |
#3897
Posted 28 September 2016 - 06:25
Da sensul uleiului prin filtru care e? Dacă uleiul intră prin gaura filetata cum trece de membrana respectivă.
La U650 aveam la filet o țeavă in prelungire care ajungea pînă în capătul filtrului. Acolo filtrul avea o tablă pe un arc, un fel de supapă care nu lasa uleiul sa treacă vin era rece. Cînd scoteam filtrul acesta era tot timpul plin cu ulei. |
#3898
Posted 28 September 2016 - 06:57
Daca ai citit(?!) ai si inteles discutia despre filtru?! Uleiul care vine de la pompa de ulei intra prin cele 6-8 ngauri in filtru si iese prin gaura filetata spre circuitul de ungere.
Tabla aia cu arc,este o supapa interna a filtrului,care se deschide atunci cand uleiul este f vascos ,sau s-a infundat hartia de filtrare a filtrului. |
|
#3899
Posted 28 September 2016 - 07:42
Am citit da n-am văzut! Eu doar am întrebat. La U650 țeava de cate ziceam ținea uleiul in filtru, daca la U445 filtrul de montează cu filetul in jos puneți o reducție cu țeavă
|
#3900
Posted 28 September 2016 - 09:29
Toate filtrele tip [cartus] au aceeasi configuratie.
Inteleg sa dea sfaturi,cel putin cei care au, sau au mesterit cate ceva la obiectul in discutie... Daca nici macar nu stii cum este montat filtrul la 445 .... Si la 650 circuitul uleiului este asa cum am spus. Attached Files |
#3901
Posted 28 September 2016 - 10:10
Circuitul uleiului in orice filtru este similar- intra prin gaurile laterale (intrare), trece prin site/hartie si iese prin gaura din mijloc (iesire).
Filtrul poate fi montat cu capul in jos, sus sau orizontal, depinde de vehicul. In cazul tractorului U filtrul este montat cu capul in sus. Teava din mijloc are rolul de a nu lasa uleiul sa se scurga pe iesire. Se poate taia teava, functioneaza si fara, doar ca se va goli filtrul de ulei. Pentru a nu se goli filtrul pe la intrare exista o membrana care inchide gaurile laterale. Membrana functioneaza intr un singur sens, adica in momentul in care pompa baga ulei ea lasa sa treaca uleiul catre filtru, iar in momentul opririi motorului inchide gaurile si opreste uleiul in filtru. Functioneaza similar unei supape de sens. Orice filtru mai are si supapa de presiune- se vede in mijlocul filtrului, cu arc. Ea se deschide in momentul obturarii sitelor din filtru. In momentul in care filtrul este infundat supapa se deschide si uleiul nu mai trece prin site ci merge direct spre iesire. |
#3902
Posted 28 September 2016 - 10:16
Filtrul de ulei original la un motor perkins 4400-04 are exact aceeași configurație,supapa d reținere este din teflon,stiu din proprie experienta ca ,după schimbarea filtrului,pana la amorsarea completa a sistemului nu este permisă accelerarea bruscă,combinatia aer+ulei," în suturi" arunca imediat garnitura filtrului de ulei
|
#3903
Posted 02 October 2016 - 13:54
Cum se scoate capacul din spate de la diferential, cel cu priza de putere? Am scos oringul din priza de putere si am extras siguranta de la rulment. Am lovit cu o dalta in exteriorul capacului, dar nu vrea sa iese. Care este ordinea de demontare?
Huruie destul de urat in orice viteza, mai ales in vitezele 3,4 pe iepure si suspectez un rulment sau chiar dantura de la diferential. |
|
#3904
Posted 03 October 2016 - 06:57
Se demonteaza capacul spate de la transmisie(ala pe care sunt montati tirantii).Priza de putere ramane pe capac.Pt reglarea grupului,este posibil sa rupi tractorul,daca nu ai adaptoare pt rulmentii de la pinionul de atac.Prima data se dau trompele jos,si incerci sa reglezi de acolo...
|
#3905
Posted 03 October 2016 - 11:34
Am schimbat filtrul de ulei cu cel cu membrana functionala ... Efectul a fost ca s a redus timpul cat sta becul de ulei aprins ...
Ma gandesc sa schimb si uleiul ... Poate uleiul folosit 15w50 nu este potrivit ptr tractoarele romanesti Aveti idee ce alte uleiuri in afara de cel monograd se pot folosi ? Nu ma refer aici la specificatiile tehnice ale uleiurilor. De exemplu am vazut ca au Castrol ulei Agri sau Mobil Delvac ptr camioane |
#3906
Posted 03 October 2016 - 15:50
Baga in el ulei care merge si la camioane asa ii bag si eu Texaco acuma anul acesta vreau sa trec si eu la amandoua pe Castrol Agri are un pret mai bun decat Texaco sa vedem.Mai este iara Ravenol sau Triax Agri plus Johnn Deere dar au preturi foarte mari daca gasesti un prieten care lucreaza la intretinere la camioane utilaje sa iti aduca de acolo.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users