De ce RDS sucks (pt mine)
#379
Posted 28 November 2009 - 20:58
Hamutovski, on 29th November 2009, 01:03, said: Dar de ce nu suni la relatii cu clientii ? daca citeai topicul acesta constatai ca toti cei care se plang pe acest topic, au trecut cu bine de fazele cu reclamatii la Serviciul de incompetenta RDS, etc. Relatiile clienti mint clientii ca o sa rezolve, iar echipele din teren nu ajung niciodata sa remedieze problemele, iar cand ajung NE ASIGURA ca serviciile RDS numai sunt cele de pana anul trecut. easy90rider, on 29th November 2009, 01:08, said: ca sa ne enerveze pe noi ca lui nu ii merge internetul, desi are un upload foarte bun. eu am upload doar un megabit. 2. Daca te enerveaza un topic, nu te obliga nimeni sa il vizitezi/postezi (mai ales ca esti offtopic cand postezi), poti accesa alte topicuri in care se da cu "traiasca RDS" gen Creste viteza RDS, cred ca ar trebui sa recitesti titlul acestui topic ca sa te prinzi si tu despre ce anume se discuta aici. Mai continua atacurile angajatilor RDS asupra clientilor nemultumiti pe acest topic, dle moderator?sau nu e voie ca userii pagubiti de serviciile RDS sa posteze pe un topic cu tema dedicata? Eu asa vad ca aici este permis ca userii nemultumiti de acest provider sa posteze aici? de ce intervin useri care doar de dragul de a ataca userii ce au probleme cu RDS? Edited by Gran_Torino, 28 November 2009 - 21:03. |
#380
Posted 28 November 2009 - 21:32
Chiar daca deranjeaza pe unii, e problema mea, topicul este dedicat..
Asa ca...... ora 21.50 Fiberlink 2 Fara router RDS Rulez [ http://www.speedtest.net/result/636402658.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.speedtest.net/result/636411386.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.speedtest.net/result/636417484.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] @kineceler de ce sa iti explic ceva ce am spus deja. Am platit un contract, am sesizat, am fost pacalit, mintit de Relatii clienti/departam tehnic RDS, 1. lipsa ton telefon 35 de zile. Timp in care am primit minciuni Relatii clienti RDS cum ca au schimbat cablul si cand echipa de teren a ajuns dupa 35 de zile ziceai cei de la teren ca nu exista alt cablu ca il pun acum! 2. doua luni in primavara cu net care pica odata la 2 zile cu switch terminat pe scara si ziceau ca problema e la mine, 3. acum de 1 luna jumatate imi zice ca nu e nicio problema, desi nu am router, am un sistem nou cumparat chiar in acest timp cu probleme, etc! si acum postez aceasta nemultumire pe acest topic dedicat acestor probleme. Am platit abonament, problema nerezolvata, cred ca nu am nevoie de aprobarea ta sau a altui user sa postez aceste probleme pe topic dedicat pentru astfel de probleme. Ce zici? daca te deranjeaza problema mea cu RDS, de ce nu postezi in alt topic. Serios? nu poti dormi fara sa dai replici numai ca sa contrazici aiurea? Edited by Gran_Torino, 28 November 2009 - 21:57. |
#381
Posted 28 November 2009 - 21:56
Și vine iar întrebarea logică: cine te obligă să stai la ei?
Și tu vei zice din nou: am plătit xșpe luni în avans. Și eu voi zice iar: țeapa ta, nu îți mai încălca singur drepturile de client/consumator. Gran_Torino, on 28th November 2009, 21:32, said: daca te deranjeaza problema mea, de ce nu postezi in alt topic. Serios? nu poti dormi fara sa dai replici numai ca sa contrazici aiurea? de ce sa iti explic ceva ce am spus deja. Vreau doar un lucru să mai întreb? Ce ai de gând să faci acum când se termină perioada plătită în avans? Schimbi isp? |
#382
Posted 28 November 2009 - 22:11
Gran_Torino, on 28th November 2009, 20:58, said: daca citeai topicul acesta constatai ca toti cei care se plang pe acest topic, au trecut cu bine de fazele cu reclamatii la Serviciul de incompetenta RDS, etc. Relatiile clienti mint clientii ca o sa rezolve, iar echipele din teren nu ajung niciodata sa remedieze problemele, iar cand ajung NE ASIGURA ca serviciile RDS numai sunt cele de pana anul trecut. Nu way! |
#383
Posted 28 November 2009 - 22:20
ultima oara, si n-a fost demult, am sanctionat cel putin 16 useri "dintr-un foc" pt offtopic si alte nereguli pe un singur topic. ati uitat cum e? sa ma apuc iarasi sa sanctionez in masa? nu ma doare sa las jumate din arie pe bara pt cateva zile. - titlul topicului este care este. gran_torino: ai spus de ce rds sucks pt tine? bine. move one. sa postezi ca nebunu x zeci de mesaje aici tot la cateva minute/zeci de minute se numeste SPAM si se sanctioneaza conform regulamentului forumului general. faptul ca tot spui ca rds sucks devine enervant chiar si pentru mine. si ca sa iti raspund la PM n-am nici o treaba cu rds iar softpedia nu imi imi impune mie sau altcuiva o politica de moderare. deci nu ma acuza aiurea de nu stiu ce ca te las pe bara minim 7 zile, la fel ca pe restul care au impresia ca ma pot acuza aiurea de diverse. aduci dovezi ca sunt angajat al rds sau ca SP imi fluiera deciziile de moderare, da-i drumul; altfel ciocu mic. - 2 la mana, conform regulamentului FORUMULUI, se combate (!!! nu ataca) ideea, si nu persoana. azi am vazut pe acest topic preponderent atacuri (voalate sau nu) la persoana. asta intra la flame start. ia vedeti care e pedeapsa minima conform regulamentului telecom pt flamestart. toti cei care s-au legat personal de gran torino (sau de alti useri daca e cazul) si nu de problema lui/lor se incadreaza la aceasta categorie. la fel si gran torino daca s-a legat de vreun alt user in aceeasi calitate. pe mine nu ma intereseaza cine a inceput. in concluzie, cine are chef de suspend e liber sa posteze offtopic dupa acest mesaj. sau sa continue cu spamul. faptul ca un topic este despre "poze cu stelele" nu inseamna ca la fiecare 5 minute poti sa postezi poze cu aceleasi stele. cand ai ALTA problema pt care rds sucks poti posta. e clar la cine ma refer. singurul motiv pt care n-am aplicat sanctiuni in masa este tocmai pt ca chiar si pt mine e deja agasanta situatia. dar cum deja am aplicat cateva sanctiuni azi dimineata si pe la pranz in acest "flame war", urmatorul mesaj offtopic va avea ca si prim efect sanctiunile in masa la toti combatantii. weekend placut. sper. edit: evident ca daca doriti sa discutati civilizat problema lui gran torino, sunteti liber sa o faceti dar exclusiv dupa ce el isi da acodrul in acest sens. macar sa stim ce vream: discutie sau bitching. Edited by ciuly, 28 November 2009 - 22:22. |
#384
Posted 28 November 2009 - 22:24
Ca sa parafrazez un angajat RDS "ce m-ar coafa":
asta http://www.ziuadecj....rticle?ID=33452 Acesta este motivul acestui topic deschis de clientii nemultumiti de RDS, acesta este triumful si dreptul cetateanului impotriva serviciilor platite si nerespectate de furnizorii acestor servicii. E litera de baza a Protectiei Consumatorului in orice tara din lume. Daca impotriva UPC s-a intamplat, nu va mai trece mult timp pana cand corul nemultumitilor si reclamatiile lor vor declansa aceasta masura si contra RDS. Edited by Gran_Torino, 28 November 2009 - 22:27. |
#385
Posted 29 November 2009 - 00:35
Gran_Torino, on 28th November 2009, 20:58, said: [...]serviciile RDS numai sunt cele de pana anul trecut[...] rds a avut probleme de genul asta de cand s-a "nascut" si in acelasi timp, a avut (si mai are, inclusiv anul asta) clienti care nu au probleme cu internetul si carora le merge foarte bine am mai zis si o sa iti repet, te rog nu mai generaliza! Gran_Torino, on 28th November 2009, 22:24, said: http://www.ziuadecj....rticle?ID=33452 [...]Daca impotriva UPC s-a intamplat, nu va mai trece mult timp pana cand corul nemultumitilor si reclamatiile lor vor declansa aceasta masura si contra RDS.[...] iar in ce priveste problema ta nu are rost sa tot faci teste de viteza, e clar ca la tine problema e alta dupa rezultatele postate de tine, banuiesc ca ai pierderi de pachete incearca sa dai pinguri si/sau traceroute-uri la diferite locatii (pe gateway, pe dns, pe alte servere locale, alte servere din rds, alte servere din afara retelei rds, servere din afara tari, etc) trebuie sa comparii timpii de raspuns, sa vezi daca/unde/cand se pierd pachete iar in momentul in care o sa ai ceva concret sa le zici celor de la RDS, o sa ai sanse mai mari ca acestia sa te ajute Edited by loadrunner, 29 November 2009 - 00:59. |
#386
Posted 29 November 2009 - 01:36
Gran_Torino : e asa greu sa pricepi ca contractul tau de fiberlink semnat cu RDS`u nu`ti garanteaza nici 1,10 sau 100 mbps up sau down,cum a mers pana acuma si cum iti merge acuma e fix problema ta,RDS`u isi respecta contractul si iti furnieaza internet cu viteza NEGARANTATA,degeaba dai N speedtesturi ca din start nu ai dreptate..si vorba celorlalti "Du-te la concurenta daca nu`ti convine,nu ai contract semnat pe perioada determinata" sau iti place sa te agiti degeaba? chiar pe nimeni nu`l impresionezi
|
#387
Posted 29 November 2009 - 10:59
deoarece gran torino a deschis un topic pe abuzuri, nu e indicat sa il pun pe bara 7 zile ca sa pot da cate 3 zile la cei 2 de mai sus prin urmare gran torino are 1 zi iar cei 2 de deasura numa warn.
dar, urmatorii care continua fara sa tina cont de ce am zis eu cu rosu mai sus vor avea minim 3 zile. acuma chiar nu mai exista scuze sa continuati flameu lu gran torino PS: foarte probabil o sa apara o regula noua care sa reglementeze SI organizeze topicurile de acest gen in mod mai clar si pe toate subariile. later edit: am uitat sa mentionez, flameu siofftopicu samd va fi sters in 1-2-3 zile Edited by ciuly, 29 November 2009 - 11:06. |
#388
Posted 29 November 2009 - 18:38
albertooos, on 29th November 2009, 01:36, said: e asa greu sa pricepi ca contractul tau de fiberlink semnat cu RDS`u nu`ti garanteaza nici 1,10 sau 100 mbps up sau down,cum a mers pana acuma si cum iti merge acuma e fix problema ta,RDS`u isi respecta contractul si iti furnieaza internet cu viteza NEGARANTATA Pai daca nu este garantata viteaza de ce sint abonamente diferentiate tocmai datorita acestui criteriu ? Cum se justifica acest lucru din punct de vedere legal? Adica sa percepi tarife diferite pentru ceva care oricum nu exista. |
|
#389
Posted 29 November 2009 - 19:01
Ce diferentire , ca nu s decat 2 abonamente mari si late . Si cum sa ti dai seama de viteza reala ? Ca tocmai vroiam sa incep sa injur rds ul ca mi merge prost la ora asta dupa ce am dat un test de pe siteul lor si mi aparea 800kb . Dar am inceput sa downloadez o emisiune pe pe antena1.ro si mi mergea cu 2.4MB .
|
#390
Posted 29 November 2009 - 19:03
bit 61, on 29th November 2009, 18:38, said: Pai daca nu este garantata viteaza de ce sint abonamente diferentiate tocmai datorita acestui criteriu ? Cum se justifica acest lucru din punct de vedere legal? Edited by Frankie, 29 November 2009 - 19:07. |
#391
Posted 29 November 2009 - 19:28
Si atunci de ce unui abonat pe a carui contract scrie pina la 100mbs si nu atinge nici macar cei 50mbs aferenti unui abonament inferior si face o sesizare la RC i se raspunde intotdeauna la modul total idiot ca viteza nu este garantata?
|
#392
Posted 29 November 2009 - 19:51
#393
Posted 29 November 2009 - 20:13
Serios?
Si atunci daca serviciul tehnic are cunostinta de faptul ca acelui abonat nu i se poate asigura o viteza negarantata ,echivalenta unui abonament de valoare mai mica macar, nu i se comunica acest lucru sau sa i se spuna in mod cinstit si corect sa opteze pentru abonamentul mai mic ca la urma urmei tot un drac este. Daca nu din punct de vedere legal macar dintr-un mic si elementar bun simt sa faca acest lucru. |
|
#394
Posted 29 November 2009 - 20:36
Pt ca unui abonat Fiberlink1 ii merge cu 5MB/s si unui abonat Fiberlink 2 cu 10MB/s?
AAaa.. au dat parametrii retelei pt tine, faci downgrade la FL1, LMC (la mintea cocosului) La mine si-a revenit peste weekend, ca intrasem intr-un fenomen tip grantorino http://www.speedtest...t/637205131.png http://www.speedtest...t/637205630.png Edited by Blackhawk, 29 November 2009 - 20:45. |
#395
Posted 30 November 2009 - 10:08
un FL2 o sa mearga tot timpul mai bine ca un FL1
pe langa viteza maxima, se aplica si niste prioritati la alocarea benzii (asta evident in conditii normale, nu cand sunt probleme) totusi sunt niste chestii care nu imi sunt perfect clare de ex, anul trecut foloseam un cont de FL1 pe un cablu tras pt un ab FL2, si aveam viteze de FL2 (8-9-10MB/s) iar cand mergeam la locatia unde aveam instalat FL1, chiar daca foloseam contul de FL2 aveam viteze pana la 3-4MB/s asta ar insemna ca limitarile se fac pe switchul din scara insa in prezent, daca folosesc contul de FL2 pe cablu de FL1, prind viteze de 8-9-10MB/s (contul de FL1 nu il mai am sa testez fiindca e reziliat, a ramas doar cablul) |
#396
Posted 30 November 2009 - 10:20
loadrunner, on 30th November 2009, 10:08, said: iar cand mergeam la locatia unde aveam instalat FL1, chiar daca foloseam contul de FL2 aveam viteze pana la 3-4MB/s asta ar insemna ca limitarile se fac pe switchul din scara insa in prezent, daca folosesc contul de FL2 pe cablu de FL1, prind viteze de 8-9-10MB/s reteaua a fost moderniazata si ai iteze mai bune. Edited by easy90rider, 30 November 2009 - 10:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users