BMW 520D VS HONDA ACCORD VS INSIGNIA
Last Updated: Sep 10 2011 18:27, Started by
packard_bell
, Jul 18 2009 15:22
·
0
#19
Posted 21 July 2009 - 15:40
richelieu, on 21st July 2009, 16:22, said: Nu te mai uita pe foaie...urca-te intr-o Honda si condu-o putin . Pe urma vei vedea ce e asa deosebit la motorul ala . Are el ceva al lui..care nu tine nici de putere mare..nici de cuplu mare...dar te cucereste din prima. Honda nu face cele mai performante masini, dar face unele dintre cele mai ...aparte. Este deosebit ca a avut (sau mai are ?) o problema cu ambreiajul ...au spus-o cei de la asko nu eu. Chiar daca nu sunt adeptul masinilor SH as lua BMW-ul. Motivele este (citat dintr-un clasic) multiple. Dupa mine BMW-ul este net superior ambelor masini...nici nu stiu cu ce sa incep...pastreaza valoare infinit mai bine de cat celelalte, motorul este demnta curata, suspensia excelenta (chiar daca este rigida), finisaje de mare clasa etc. etc....trebuie sa mergi cu unu sa-ti dai sema. Mare atentie ca seria 5 a fost modelul cel mai putin faibil de la BMW. |
#20
Posted 21 July 2009 - 15:44
Asa...si care-i legatura dintre ambreiaj si motorul in sine? Da...am auzit si eu c-ar fi(fost) ceva problema cu ambreiajul la diesel. Dar motorul in sine...e altceva.
Cat despre alegerea din acest caz, nu ma pronunt. As exclude Insignia,. dar intre celelalte doua....it's a tough one for me |
#21
Posted 21 July 2009 - 17:39
Multi posesori de bimmare si vaguri vor sa treaca la Accord.
|
#24
Posted 21 July 2009 - 22:18
rotnic, on 18th July 2009, 19:17, said: 2.2 diesel de la Honda e cel mai bun motor diesel ever. Cine nu crede e problema lui. Accord all the way, o spune un fan VAG. Uite si un om care are o viziune deschisa...nu are fixatia cum ca masinile din "jermanica" sunt cele mai tari. E de apreciat... Din cele 3 masini eu unul as merge pe Honda Accord, desi sunt subiectiv... BMW-ul face intradevar motoare excelente(in comparatie cu vag), insa dieselul de pe honda este ceva mai special...nu are sunetul unui disel nemtesc si nici acel lag sesizabil...urca altfel in ture, e ceva aparte ce nu poti simti decat cand te urci in masina... |
#25
Posted 22 July 2009 - 07:22
Sunt n motoare mai bune de cat i-ctdi-ul de la Honda acum si de cilindree mai mica sau asemantoare. Asta cu "are ceva special" mi se pare (sa-mi fie cu iertare) o mare abureala.
Ca o comparatie la aceeasi cilindree HDi-ul de 2.2 si 173 hp mi se pare mult mai reusit. Ca aleg honda doar sa nu pic in banal si sa ma aplaude lumea pe forumuri nu mi se pare corect. Honda face masini bune - dar pentru cei care incerca sa fie obiectivi - nici ceilalti nu stau cu mainile in san...mai ales o marca precum BMW. Edited by ncristi, 22 July 2009 - 07:24. |
#26
Posted 22 July 2009 - 08:21
#28
Posted 22 July 2009 - 09:55
Alfa 159 nou, 2009, 1.9 Mjet 150cp sau 2.0 Mjet 170 cp , in jur de 25.000 euro
|
|
#29
Posted 22 July 2009 - 10:43
packard_bell, on 18th July 2009, 16:22, said: Tatal meu vrea sa isi cumpere o masina..maxim 25.000 euro,el conduce un 525d din 2000 si vrea sa il schimbe cu o masina mai nou,el a ajuns pe luna cu a lui si inapoi,are 350.000 de km,a luato sh in 2001..el a zis ca sa isi ia 520 ca are aproape aceiasi cai putere ca 525 lui,nu ii place viteza deci 160 de cai ar fi de ajuns..eu iam mai bagat in cap 2 masini,honda accord si Insignia... |
#31
Posted 22 July 2009 - 13:33
Nu stiu daca s-a mai schimbat ceva de atunci, dar la testele euroncap efectuate in 2004 pt BMW seria 5, acesta a obtinut 4 stele. Nu stiu cat de important este acest aspect pentru tine, eu personal tin cont de el in alegerea unei masini.
Edited by cris.g, 22 July 2009 - 13:34. |
#32
Posted 22 July 2009 - 13:47
richelieu, on 21st July 2009, 16:44, said: Asa...si care-i legatura dintre ambreiaj si motorul in sine? Da...am auzit si eu c-ar fi(fost) ceva problema cu ambreiajul la diesel. Dar motorul in sine...e altceva. Cat despre alegerea din acest caz, nu ma pronunt. As exclude Insignia,. dar intre celelalte doua....it's a tough one for me cunosc pe cineva care a trecut de la E60,tot la e60 insa cu tractiune integrala si Efficient Dynamics,ambele masini cumparate de noi cu 0 km,primul l-a dat la buy back,avea peste 60k km,0 probleme,asta noua are aprox 20k km,0 probleme rotnic, on 21st July 2009, 18:39, said: Multi posesori de bimmare si vaguri vor sa treaca la Accord. da sigur,vreau sa vad si eu posesorii de masini premium cu o val. de la 35k euro in sus care trec la una de nonpremium de 20-25k euro cunosc 3 pers care au firme cu rulaj mare,care si-au cumparat numai masini noi si de la masini premium au ramas tot la premium de la e46 320d,a trecut la e60,de la e60 525d a trecut tot la e60 525d insa cu tractiune integrala de la C 220cdi w203,a trecut la E 320cdi w211 facelift cu tractiune integrala si acum a zis ca vrea new e-klass 2009 de la A4 b7 3.0tdi a trecut direct la M5 e60 astept cu nerabdare sa vad persoane de ac teapa cu cei de sus trecand la Honda,da intr-adevar nu m-ar mira sa vad pe cineva trecand de la golf,octavia la accord,posibil de la GTI,FR la typeR cu toate ca nu merita,e aspirata lista cu cele mai premiate motoare http://www.ukipme.co...previous04.html doar in 2005 a iesit castigator,dar in 4 ani s-au schimbat mult lucrurile |
#33
Posted 22 July 2009 - 20:02
ncristi, on 22nd July 2009, 08:22, said: Sunt n motoare mai bune de cat i-ctdi-ul de la Honda acum si de cilindree mai mica sau asemantoare. Asta cu "are ceva special" mi se pare (sa-mi fie cu iertare) o mare abureala. Ca o comparatie la aceeasi cilindree HDi-ul de 2.2 si 173 hp mi se pare mult mai reusit. fa un drivetest...si daca nu vezi acel "special"...probabil nu meriti un astfel de motor . Nu are nici cea mai mare putere pe cilindree, nici cel mai mare cuplu....dar motorul ala are un comportament, un raspuns, un sunet de invidiat. De la prima pedala se vede ca Honda nu a incercat sa faca un simplu diesel. Putere ar fi putut scoate fara probleme....dar ei au optat pentru presiune scazuta in injectie, marind astfel plaja de turatie a motorului si creand un alt feeling. E intr-adevar altceva..iar asta se vede imediat. |
|
#34
Posted 23 July 2009 - 07:23
richelieu, on 22nd July 2009, 21:02, said: fa un drivetest...si daca nu vezi acel "special"...probabil nu meriti un astfel de motor . Nu are nici cea mai mare putere pe cilindree, nici cel mai mare cuplu....dar motorul ala are un comportament, un raspuns, un sunet de invidiat. De la prima pedala se vede ca Honda nu a incercat sa faca un simplu diesel. Putere ar fi putut scoate fara probleme....dar ei au optat pentru presiune scazuta in injectie, marind astfel plaja de turatie a motorului si creand un alt feeling. E intr-adevar altceva..iar asta se vede imediat. cat de mult e apreciat acel 'special' o vedem din vanzarile honda in europa. si referitor la benzina, ce argumente are honda de nu pun si ei un motor mic turbo pe masinile lor? uite-te si tu la 1,4 tsi de la VW sau 1,6 t de la Opel ambele cu puteri si cuplu mai mari decat 2.0 de la honda. |
#35
Posted 23 July 2009 - 09:22
Nu le trebuie argumente. Prin filosofia lor, nu utilizeaza motoare supraalimentate pe benzinar. Repet, Honda nu a vrut niciodata sa construiasca cele mai performante masini, sau macar cele mai performante motoare.....pentru ca se tin de directia pe care si-au adoptat-o acum multi ani. Fac motoare de turatie, pretabile tuningului (daca vrei supraalimentare, nu te opreste nimeni sa-ti pui, ai spatiu suficient in compartimentul motor). Cat despre faptul ca dieselul este sau nu apreciat, eu sunt tare curios cati cumparatori de altceva, s-au dus macar sa-l testeze? Nu spun ca masina te convinge 100% in momentul in care te-ai urcat in ea. Poate unii prefera forta mai bruta, si chiar sunetul ala de UM-650 facut de TDI-ul PD.... Poate unii vor ei sa stie ca au cel mai puternic motor si cel mai mare cuplu pe cilindreea respectiva...Poate unora nu le place designul...poate unii vor masini mai personalizabile...etc etc etc etc. Dar parerea despre acest motor, nu ti-o poti forma comparandu-l pe hartie cu altul de la alt producator. Este ALTCEVA. La fel cu si Subaru a facut boxerul ala ...total altfel.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users