Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Incarcare laptop in masina
Last Updated: Jan 12 2014 23:22, Started by
Gabone1
, Apr 12 2007 13:37
·
0
#1
Posted 12 April 2007 - 13:37
Exista posibilitatea de a folosi un adaptor auto pt a incarca laptopul atunci cand merg cu masina ? Timpul de incarcare va fi acelasi ca sin cazul incarcarii normale de la priza .Ma gandesc ca este o varianta buna atunci cand calatoresti mult
|
#3
Posted 12 April 2007 - 14:17
Solutia de mai sus e interesanta ca poti alimenta orice cu ea dar nu cred ca e o solutie eficienta. Doar pt laptop poti sa folosesti si asta: http://www.adelaida....products_id=446 sau asta http://www.adelaida....products_id=662 .
|
#4
Posted 12 April 2007 - 14:23
Sper sa nu fie off-topic, dar priza aia de bricheta cam ce amperaj suporta ?
La 90 W cam cit absoarbe un alimentator de laptop, insemna cam 8 A. Gasisem alimentatoare auto pt laptop construite pt 60 W. Probabil incarca ceva mai lent... Ma intreb daca orice masina suporta 375 W pe priza de bricheta... ( insemna 31 amperi... )... poate cineva care foloseste asa ceva ne spune si noua o parere .. pina ma uit in cartea tehnica a masinii. |
#5
Posted 12 April 2007 - 14:32
Am folosit la Tripplite-ul respectiv urmatoarele;
Notebook, incarcator de telefon, sterilizator de biberon, aparat de tuns Folosite pe bricheta de Golf si Logan. |
#6
Posted 12 April 2007 - 16:30
Daca e folosit perioade scurte de timp sau cu motorul pornit nu cred ca sunt probleme atata timp cat nu depasesti puterea prizei din masina, caz in care o sa se arda o siguranta.
LE: Am inteles eu gresit, aia 375W suporta Tripplite-ul, priza masinii s-ar putea sa suporte s-ar putea sa nu, tu daca conectezi un laptop o sa consume doar 60,80,90W cat are el nevoie ca doar nu bagi un prelungitor cu 5 prize sa faci un lan-party la munte LE2: la dacia berlina (nu logan, aia veche) cred ca are 15A dar mai sunt si altele puse(stergatoare, plafoniera, si inca cate ceva) Edited by gtcosmin, 12 April 2007 - 16:43. |
#7
Posted 16 July 2008 - 13:46
Am cumparat si eu Powerverter Trippliste de 375 Watts si nu reuseste sa bage destul curent ca sa incarce laptopul meu.
Se aude ca porneste - ventilator sau ce mai are el pe acolo - dar cand conectez la toshiba a200-23K asta ramane pe baterie - nu apare cu charging. Am pus pe low consumption la laptop - am pornit motorul, degeaba, nici un efect. fac eu ceva gresit - sau teapa? |
#8
Posted 03 January 2009 - 19:38
In masina folosesc asta, merge cu motor oprit, pornit, fara probleme.
http://www.eta2u.ro/...r...&lang=ro_RO |
#9
Posted 21 November 2010 - 16:57
Doresc sa achizitionez un incarcator auto pentru laptop si am o nelamurire.
Pe incarcatorul de casa scrie la output 19.5V si 2A. Incarcatorul de masina pe care vreau sa-l iau are maxim 19V si 1.5A. http://www.tecnoware...BNET20C-ENG.PDF Amperajul stiu ca cu cat e mai mare cu atat il incarca mai repede, dar daca voltajul este cu 0.5V mai mic are ceva? Bateria laptopului are 5000mAh si 10.8V. |
#10
Posted 14 February 2013 - 16:33
Buna ziua,
ma intereseaza si pe mine daca s-ar putea sa folosesc laptopul (IBM R40) in masina fara bateria atasata, cu curent de la bricheta. Este posibil asa ceva ? Si daca este, ce adaptor ar trebui sa-mi cumpar ? Edited by mercenar123, 14 February 2013 - 16:35. |
|
#11
Posted 16 February 2013 - 11:11
Fara bateria atasata e cam nasol. De ce? Simplu... oricat ar fi de pus la punct sistemul electric al masinii, curentul de la bricheta are fluctuatii.
Daca laptopul nu primeste un curent constant (accepta si variatii, dar mici), se restarteaza din 5 in 5 minute, sau mai des chiar. Este important ca bateria laptopului sa fie acolo, iar daca e mai veche, este important sa poata furniza curent singura, macar 5 minute incontinuu. Despre adaptor, se gasesc pe la 100-150 de lei, destul de bune care isi fac datoria bine. Eu am asa ceva, universal, cu 8 capuri interschimbabile si cu tensiunea variabila. Am folosit un Sony Vaio, un Acer aspire one si un IBM T42 (nu in acelasi timp, bineinteles). Dar asta a fost conditia: bateria sa poata duce macar cateva minute, ca sa nu ramai fara curent in laptop in timpul fluctuatiilor. Daca te orientezi spre asa ceva, vezi sa fie de putere ceva mai mare. Al meu scrie ca are 120 W, dar nu are decat 100. ATENTIE LA SIGURANTE, s-ar putea ca cea de la bricheta sa trebuiasca sa o schimbi mai des. mercenar123, on 14 februarie 2013 - 16:33, said:
daca s-ar putea sa folosesc laptopul (IBM R40) in masina Inca un aspect: Sa nu il folosesti tu, cat conduci, poate pasagerul sau pasagerii, dar nu tu... Edited by bonygy, 16 February 2013 - 11:08. |
#12
Posted 19 February 2013 - 02:29
Nu vroiam sa-l folosesc in timp ce mergeam , vreau sa-l folosesc pentru diagnoza auto iar bateria lui nu tine mai mult de 30 minute . Bateria are si scop de a absorbi fluctuatiile si in cazul in care sunt foarte puternice se arde bateria in loc de tot laptopul ?
In ultimele zile de cand folosesc laptopul fara baterie aproape de fiecare data cand porneste imi cere sa introduc data in bios (ea fiind resetata). Am citit ca cel mai probabil s-a ars bateria cmos dar vreau sa stiu daca mai pot fi si alte cauze. Am inteles ca la R40 bateria cmos nu e galbena , ci neagra . Asa este ? |
#13
Posted 19 February 2013 - 08:13
Nu se arde nici o baterie (cel putin asa am auzit). In cel mai rau caz, nu se incarca.
Fluctuatiile mari au loc de obicei la pornirea motorului, sau la activarea altor consumatori electrici in masina (faruri, player audio, clima, dezaburitor luneta). Am inteles ca exista o fluctuatie si cand intra ABS-ul la o franare mai sanatoasa (aici nu sunt sigur). Oricum, aceste fluctuatii sunt in sensul scaderii bruste a tensiunii si nu cresterea, asa ca nu are cum sa arda bateria. De obicei, echipamentele auxiliare auto, sunt dotate cu condensatori si cu sigurante, tocmai pentru a face fata acestor situatii. Nu stiu daca asa este si in cazul incarcatoarelor pentru laptop. Da! Ti s-a dus bateria de BIOS si s-ar putea sa ai o adevarata aventura sa o schimbi, ca trebuie sa desfaci capacul spate, tastatura, palm-restul si abia apoi ajungi la ea. Desfaci o galeata de suruburi. Banuiesc ca nu este o lege ca bateria sa fie de o anumita culoare... nu-i exclus sa constati ca poate fi si roz... Succes daca te apuci. Edited by bonygy, 19 February 2013 - 08:19. |
#14
Posted 30 May 2013 - 12:59
Desi nu s-a mai postat de mult,in legatura cu alimentarea laptopului direct la priza de bricheta,am reusit sa improvizez un cablu de alimentare.
Desi apare atentionare de baterie descarcata laptopul functioneaza foarte bine ;bateria laptopului are 6 cel Attached FilesEdited by gcom61, 30 May 2013 - 12:59. |
#15
Posted 30 May 2013 - 20:25
gcom61, on 30 mai 2013 - 12:59, said:
Desi nu s-a mai postat de mult,in legatura cu alimentarea laptopului direct la priza de bricheta,am reusit sa improvizez un cablu de alimentare. Desi apare atentionare de baterie descarcata laptopul functioneaza foarte bine ;bateria laptopului are 6 cel Se gasesc alimentatoare care au dubla intrare de 220v si 12v, iar la iesire cu 19v cu 4.5A . Edited by VIFCOR, 30 May 2013 - 20:25. |
|
#16
Posted 01 June 2013 - 16:06
Laptopul avand cca 5 ani a meritat riscul de a-l alimenta direct de la bateria masinii.Cu bateria originala scoasa afiseaza ca si cum ar fi alimentat la retea si functioneaza ok;daca introduc bateria afiseaza ca in poza de mai sus si functioneaza deasemenea normal.
Aviz amatorilor . |
#17
Posted 12 January 2014 - 23:22
am si eu o problema...defapt nu eu..un amic...mi-a adus laptopu sa ma uit la el daca il mai pot face ceva sau il arunca..a conectat laptopu la bricheta masinii..pintr-un cablu sau ceva..nsht exact si nu mai merge..din spusele lui..am scos bateria si am desfacut capacele sa vad daca se vede ceva ars..nu se aprinde nici cu bateria pusa...nici cu ea scoasa...este clar ca ceva e ars..si o alta problema care am remarcato este faptu ca se simnte in laptop mirosul de arsura...intrebarea este..merita sa-l mai desfac sa vad daca se poate remedia?exista sanse sa pot schimba ceva acolo?sunt o groaza de suruburi de desfacut si cred ca e un timp pierdut degeabaprobabil un chip sau ceva de pe placa e scrum si nu il pot schimba..ar fi mai usor sa il dezmembrez...modelul este un asus A600 19v 4.74A 90 w..astept pareri si sfaturi..multumesc
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users