Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

2007 Mazda 2

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#37
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Oct 24 2007, 22:41, said:

adica ce pare asa de sf sa aiba rugina? doar ca scrie Mazda pe ea?
mda poate si pentru ca scrie mazda pe ea. sau poate ca nici macar la lada nu pun aia in showroom masini nou noute ruginite .

astea sunt chestii de genul : sa moara si tabla vecinului ....

#38
octavius

octavius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 21.08.2006
Iata ca a aparut un prim test facut cu masina in Romania, de catre cei de la Roata de Rezerva. Citez in continuare articolul:

Mazda 2 este mai buna decat Opel Corsa si Peugeot 207

Constructorul japonez Mazda se prezinta pe piata europena cu o gama de automobile din ce in ce mai noua, strategie adoptata pentru a contracara succesul vecinilor de la Toyota si Nissan. Pentru a face o figura buna in fata concurentei de acasa si din Europa, Mazda a decis ca noua generatie a celui mai mic model din gama, Mazda 2, sa ofere clientilor o varianta interesanta intr-un segment de clasa mica, deosebit de disputat.

Cea de-a doua generatie a micutei citadine Mazda 2 lansata cu ocazia Salonului International de la Frankfurt dar prezent si la al nostru SIAB se prezinta intr-o forma total schimbata in comparatie cu predecesorul sau.

CAROSERIE

Noua Mazda 2 este din punct de vedere al dimesiunilor caroseriei usor mai mica decat vechiul 2, rezultatul urmarit de proiectantii japonezi fiind o linie mult mai sportiva. Chiar si asa, Mazda 2 a dovedit ca este o masina spatioasa si bine gandita, la interior spatiul pentru cei din fata fiind bun. Pasagerii din spate au la dispozitie suficient spatiu chiar si pentru parcurgerea unor distante mai lungi.

CONFORT

Inca din primele momente este evident ca soferul este cel favorizat, pozitia la volan fiind usor ajustabila iar scaunul ofera o sustinere laterala buna. Pentru a pastra o linie a designului interior sepcifica marcii, Mazda 2 este dotata cu o plansa de bord cu linii asemanatoare roadsterului MX-5. Consola centrala putin ovala cu sistemul audio incastrat aduce foarte mult cu modelele MX-5 si poate si RX-8. Schimbatorul de viteze face acum parte comuna cu intrega consola centrala, detaliu intalnit si la monovolume de renume. Indicatoarele au si ele un design propriu prin disparitia indicatoarelor nivelului lichidului de racire si cel al nivelului combustibilului. In locul lor Mazda a decis ca un simplu display multifunctional este o o alegere fericita. Un alt detaliu interesant este si instalatia de aer conditionat semiautomata care este dotata cu functia Auto. Volanul multifunctional imbracat in piele este disponibil doar pentru variantele de motorizari 1.3-86 CP si 1.5-105 CP.

COMPORTAMENT RUTIER

O surpriza neasteptata a fost calibrarea trenului de rulare. Se pare ca inginerii de la Mazda au hotarat ca toti cei care doresc sa-si achizitioneze un nou model Mazda 2 sa beneficieze de un raspuns mult mai bun al suspensiei in special cand sunt abordate viraje in viteza. Impreuna cu setarea foarte buna a suspensiei Mazda 2 este echipata si cu o directie exacta si o cutie de viteze de cea mai buna calitate.

MOTOR

Propulsorul de sub micuta capota a 2-ului japonez este un 1.3 litri de 86 CP. Acesta este setat sa ofere performante bune in conditiile rularii in mediu urban, insa daca se doresc si reprize mai bune atunci recomandam motorul de top, 1.5 litri si 103 CP. Cu o cilindree de 1.349 cmc acesta ofera 86CP la o turatie de 6.000 rpm. Momentul motor de 122 Nm este disponibil incepand cu o turatie de 3.500 rpm. Aceasta inseamna ca ca pana la 4.000 rpm motorul trage bine, insa peste aceasta turatie zgomotul devine prea mare si puterea trimisa rotilor devine insesizabila. Asteptam sportiva 2 MPS.

PRO

Mazda 2 vine pe piata intr-o forma noua care demonstreaza clientilor ca masivitatea unui Opel Corsa este un detaliu innaceptabil, iar confortul unui Renault Clio III devine un compromis. Mazda 2 este o masina de clasa mica cu un tren de rulare sportiv, cu o directie exacta si nu in ultimul rand cu o greutate la gol mult inferioara modelor concurente. Consumul de benzina este de asemenea foarte bun.

CONTRA

Chiar daca este foarte usoara si manevrabila Mazda 2 inca sufera la capitolul calitate de fabricatie. Volanul multifinctional si aparatura de bord provin parca dintr-o clasa de automobile cu mult superioare celorlalte materiale intalnite pe plansa de bord. Sistemul de franare dispune de tamburi pentru rotile din spate.

PRET

Pretul modelului Mazda 2 incepe de la 8.745 euro (pret fata TVA) pentru entry-levelul 1.3 75CP CE. Modelul testat a fost cel echipat cu motorul de 1.3 litri in varianta de putere 86 CP. Nivelul de echipare TE Plus a inclus aerul conditionat semiautomat, volanul multifunctional si sisetmul de stabilitate DSC. Pretul modelul din test este de 11.854 euro fara TVA. Modelul de top de 1.5 litri si 103 CP costa 12.611 euro si devine varianta recomandata datorita surplusului de putere..

#39
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postturbo trabannt, on Oct 24 2007, 22:46, said:

mda poate si pentru ca scrie Mazda pe ea. sau poate ca nici macar la lada nu pun aia in showroom masini nou noute ruginite .

astea sunt chestii de genul : sa moara si tabla vecinului ....

ii supraapreciezi prea tare pe dealerii romani. :lol: crezi ca aia au avut curiozitatea sa se uite pe dedesubt la ea? :P noroc ca mai este unu din asta curios  ^_^

#40
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Oct 24 2007, 22:49, said:

ii supraapreciezi prea tare pe dealerii romani. :lol: crezi ca aia au avut curiozitatea sa se uite pe dedesubt la ea? :P noroc ca mai este unu din asta curios  ^_^
nu in dileri mioritici imi sprijin eu increderea ci in aia din fabrica din nemtania ca nu se imbatau cu tuica si reciclau tabla inca de la primul lot.

#41
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
romaximus, nu fi rautacios! Si klaus spune acolo ca pare sa fie rugina, daca nu te uiti de aproape nu iti dai seama daca e rugina sau arsura de la sudura! In general esapamentul se face din tabla de inox, si asta asa arata, deci e nu cred ca e rugina! Ai vazut si cealalta fotografie cu BMW-ul mi se pare, unde in zona sudurilor la fel arata!

#42
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Lasa-l sa se bucure. Stii cum se bucura bolnavii cand afla ca nu sunt singurii cu aceeasi boala. ;)

#43
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
mah.. daca era Dacia (vorba lui klaus) si daca era doar un punct micut imediat roiau pe aici omuletii :P ca dacia in sus, dacia in jos. Fara sa ii intereseze daca e adevarat sau nu (a se vedea topicul despre directia loganului cu tratament a la gardianul). Da cand e vorba de o alta masina, by default e capra vecinului, e fals etc.

Dubla masura anyone?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate