Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Garantie Dedeman fara bon fiscal

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Am cumparat un produs de la dedeman, si s-a deteriorat din cauza constructiei de slaba calitate. Problema este ca, pentru a trimite la garantie, pe site-ul Dedeman scrie ca am nevoie de bonul fiscal in original.

Este foarte probabil sa nu mai am bonul in original, insa am o poza cu acesta. In plus, plata s-a efectuat cu cardul, si pot sa fac dovada tranzactiei.

Am vreo sansa sa trimit astfel produsul in garantie, care, din cauza deteriorarii, necesita inlocuire?

#2
FreemanG1

FreemanG1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 14.07.2014
Cumpărat on-line sau din magazin?

#3
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Din magazin fizic.

#4
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Cel mai simplu e sa suni la ei si sa intrebi, au deschis si astazi, cred ca si maine.

#5
FreemanG1

FreemanG1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 14.07.2014
Dacă ai cumpărat din magazin fizic bonul in original este obligatoriu.

#6
Digynykraf

Digynykraf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.02.2016

 FreemanG1, on 10 decembrie 2016 - 11:19, said:

Dacă ai cumpărat din magazin fizic bonul in original este obligatoriu.
Dupa regulile cui?


E bine cunoscut ca bonurile se sterg. Pana ajung neinteligibile. Daca nu credeti, verificati rovinietele de aproape un an.

#7
Digynykraf

Digynykraf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.02.2016
Citim si noi? Sau trollam, a?

 Ann0nyym0us, on 10 decembrie 2016 - 10:50, said:

Este foarte probabil sa nu mai am bonul in original, insa am o poza cu acesta. In plus, plata s-a efectuat cu cardul, si pot sa fac dovada tranzactiei.


#8
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Digynykraf, on 10 decembrie 2016 - 11:31, said:

Dupa regulile cui?
E bine cunoscut ca bonurile se sterg. Pana ajung neinteligibile. Daca nu credeti, verificati rovinietele de aproape un an.

Dupa regulile economiei de piata. Nu ai bon, te-ai lins pe bot de garantie.... Incerca totusi o discutie cu ei, mai ales daca ai bonul fotografiat sau scanat...

Edited by rosix, 10 December 2016 - 11:42.


#9
ionut27

ionut27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,962
  • Înscris: 30.11.2008
Daca stii ziua si ora aproximativa cand ai cumparat, mergi la ei si cere bon. Eu vazusem o faza cu unul care venise cu o pensula la 3 lei sa faca retur si nici nu avea bonul. S-a chinuit aia sa scoata bonul din sistem sa ii ia pensula inapoi. Deci se poate!

Edited by ionut27, 10 December 2016 - 11:42.


#10
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Am sunat la serviciul clienti, s-a inregistrat o reclamatie (am primit si numar de inregistrare). Mi s-a spus ca o sa fiu contactat din nou in 24 de ore cu un raspuns.

#11
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,752
  • Înscris: 22.11.2006
daca ai poza cu bonul, eu cred ca e ok. Sau cel putin asa ar trebui sa fie.

#12
Digynykraf

Digynykraf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.02.2016

 rosix, on 10 decembrie 2016 - 11:41, said:

Dupa regulile economiei de piata. Nu ai bon, te-ai lins pe bot de garantie.... Incerca totusi o discutie cu ei, mai ales daca ai bonul fotografiat sau scanat...

Cliseistic si lipsit de sens.
Exista legi organizate in codul fiscal, bune practici impuse de OPC si regulamente specifice fiecarui comerciant.

De aici intrebarea: "Dupa regulile cui?"

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Ann0nyym0us, on 10 decembrie 2016 - 11:44, said:

Am sunat la serviciul clienti, s-a inregistrat o reclamatie (am primit si numar de inregistrare). Mi s-a spus ca o sa fiu contactat din nou in 24 de ore cu un raspuns.

Frumos din partea ta ar fi sa ne tii si pe noi la curent, printr-o postare, cu deznodamintul intimplarii...

#14
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Digynykraf, on 10 decembrie 2016 - 11:52, said:

Exista legi organizate in codul fiscal, bune practici impuse de OPC si regulamente specifice fiecarui comerciant.
De aici intrebarea: "Dupa regulile cui?"

Dupa regulile fiecarui comerciant referitor la garantie.  
"Conform art. 20 din OG. 21/1992, republicată, produsele de folosinţă îndelungată trebuie să fie însoţite de certificat de garanţie. Totuşi, în cazul în care produsul se defectează în termenul legal de garanţie de 2 ani, aveţi posibilitatea de a solicita luarea măsurilor reparatorii în conformitate cu dispoziţiile Legii 449/2003. În acest sens, va trebui numai să probaţi achiziţia efectuată prin bonul fiscal."

#15
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,035
  • Înscris: 24.02.2006

 Digynykraf, on 10 decembrie 2016 - 11:52, said:


Cliseistic si lipsit de sens.
Exista legi organizate in codul fiscal, bune practici impuse de OPC si regulamente specifice fiecarui comerciant.

De aici intrebarea: "Dupa regulile cui?"
dupa regulile bunului simt, stimabile :)
bonul fiscal (sau factura fiscala, depinde ce ai primit) dovedeste ca ai cumparat de acolo produsul. nu de alta, dar acelasi produs poate fi vandut de mai multi comercianti si nu-i normal ca unul dintre ei sa fie obligat sa onoreze garantia si pentru ceilalti.

#16
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Am fost contactat de un reprezentat din magazinul de unde am cumparat, mi s-a spus sa vin cu "ceva" care sa dovedeasca data la care a fost cumparat (poza de la bon, extras de cont), si mi se inlocuieste produsul cu unul identic.

O sa merg saptamana viitoare, vineri sau sambata, pentru ca se pare ca trebuie sa merg in magazinul de unde a fost achizitionat, nu se poate ridica de la Dedeman din alt oras.

#17
Digynykraf

Digynykraf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.02.2016

 _Smiley_, on 10 decembrie 2016 - 12:10, said:

dupa regulile bunului simt, stimabile Posted Image
bonul fiscal (sau factura fiscala, depinde ce ai primit) dovedeste ca ai cumparat de acolo produsul. nu de alta, dar acelasi produs poate fi vandut de mai multi comercianti si nu-i normal ca unul dintre ei sa fie obligat sa onoreze garantia si pentru ceilalti.
Regulile bunului simt din Burkina Faso sau din Kazakhstan?


Atata timp cat ai datele de pe bon, si numarul tranzactiei din internet banking. (Tranzactie legata la identitatea ta. ), nu putem vorbi de asa ceva.

In schimb fabricarea unui bon fizic e mult mult mai usoara.
Din ce motiv credeti ca se cere buletinul? De ce credeti ca n-au probleme sa elibereze duplicat?

 rosix, on 10 decembrie 2016 - 12:09, said:


Dupa regulile fiecarui comerciant referitor la garantie.  
"Conform art. 20 din OG. 21/1992, republicată, produsele de folosinţă îndelungată trebuie să fie însoţite de certificat de garanţie. Totuşi, în cazul în care produsul se defectează în termenul legal de garanţie de 2 ani, aveţi posibilitatea de a solicita luarea măsurilor reparatorii în conformitate cu dispoziţiile Legii 449/2003. În acest sens, va trebui numai să probaţi achiziţia efectuată prin bonul fiscal."
Pai vezi ca nu se aplica. Comerciantul de fata scoate duplicat fara probleme.

 ionut27, on 10 decembrie 2016 - 11:41, said:

Daca stii ziua si ora aproximativa cand ai cumparat, mergi la ei si cere bon. Eu vazusem o faza cu unul care venise cu o pensula la 3 lei sa faca retur si nici nu avea bonul. S-a chinuit aia sa scoata bonul din sistem sa ii ia pensula inapoi. Deci se poate!

Edited by Digynykraf, 10 December 2016 - 12:35.


#18
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Digynykraf, on 10 decembrie 2016 - 12:37, said:

Pai vezi ca nu se aplica. Comerciantul de fata scoate duplicat fara probleme.

Ce duplicat? Omul are o copie de pe bon, inteleg. Poate merge cu copia de pe bon si cu bonul de card sa dovedeasca ca a cumparat ce pretinde, de la Dedeman.
Nu cred ca cei de acolo vor insista pentru bonul in original, iar pe certificatul de garantie, daca exista, e trecut sigur numarul bonului si seria produsului.

Edited by rosix, 10 December 2016 - 12:48.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate