Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Garantie Dedeman fara bon fiscal
Last Updated: Dec 10 2016 19:09, Started by
Ann0nyym0us
, Dec 10 2016 10:50
·
0
#1
Posted 10 December 2016 - 10:50
Am cumparat un produs de la dedeman, si s-a deteriorat din cauza constructiei de slaba calitate. Problema este ca, pentru a trimite la garantie, pe site-ul Dedeman scrie ca am nevoie de bonul fiscal in original.
Este foarte probabil sa nu mai am bonul in original, insa am o poza cu acesta. In plus, plata s-a efectuat cu cardul, si pot sa fac dovada tranzactiei. Am vreo sansa sa trimit astfel produsul in garantie, care, din cauza deteriorarii, necesita inlocuire? |
#4
Posted 10 December 2016 - 11:17
Cel mai simplu e sa suni la ei si sa intrebi, au deschis si astazi, cred ca si maine.
|
#5
Posted 10 December 2016 - 11:19
Dacă ai cumpărat din magazin fizic bonul in original este obligatoriu.
|
#6
Posted 10 December 2016 - 11:31
#7
Posted 10 December 2016 - 11:39
#8
Posted 10 December 2016 - 11:41
Digynykraf, on 10 decembrie 2016 - 11:31, said:
Dupa regulile cui? E bine cunoscut ca bonurile se sterg. Pana ajung neinteligibile. Daca nu credeti, verificati rovinietele de aproape un an. Dupa regulile economiei de piata. Nu ai bon, te-ai lins pe bot de garantie.... Incerca totusi o discutie cu ei, mai ales daca ai bonul fotografiat sau scanat... Edited by rosix, 10 December 2016 - 11:42. |
#9
Posted 10 December 2016 - 11:41
Daca stii ziua si ora aproximativa cand ai cumparat, mergi la ei si cere bon. Eu vazusem o faza cu unul care venise cu o pensula la 3 lei sa faca retur si nici nu avea bonul. S-a chinuit aia sa scoata bonul din sistem sa ii ia pensula inapoi. Deci se poate!
Edited by ionut27, 10 December 2016 - 11:42. |
#10
Posted 10 December 2016 - 11:44
Am sunat la serviciul clienti, s-a inregistrat o reclamatie (am primit si numar de inregistrare). Mi s-a spus ca o sa fiu contactat din nou in 24 de ore cu un raspuns.
|
|
#11
Posted 10 December 2016 - 11:48
daca ai poza cu bonul, eu cred ca e ok. Sau cel putin asa ar trebui sa fie.
|
#12
Posted 10 December 2016 - 11:52
rosix, on 10 decembrie 2016 - 11:41, said:
Dupa regulile economiei de piata. Nu ai bon, te-ai lins pe bot de garantie.... Incerca totusi o discutie cu ei, mai ales daca ai bonul fotografiat sau scanat... Cliseistic si lipsit de sens. Exista legi organizate in codul fiscal, bune practici impuse de OPC si regulamente specifice fiecarui comerciant. De aici intrebarea: "Dupa regulile cui?" |
#13
Posted 10 December 2016 - 12:01
Ann0nyym0us, on 10 decembrie 2016 - 11:44, said:
Am sunat la serviciul clienti, s-a inregistrat o reclamatie (am primit si numar de inregistrare). Mi s-a spus ca o sa fiu contactat din nou in 24 de ore cu un raspuns. Frumos din partea ta ar fi sa ne tii si pe noi la curent, printr-o postare, cu deznodamintul intimplarii... |
#14
Posted 10 December 2016 - 12:09
Digynykraf, on 10 decembrie 2016 - 11:52, said:
Exista legi organizate in codul fiscal, bune practici impuse de OPC si regulamente specifice fiecarui comerciant. De aici intrebarea: "Dupa regulile cui?" Dupa regulile fiecarui comerciant referitor la garantie. "Conform art. 20 din OG. 21/1992, republicată, produsele de folosinţă îndelungată trebuie să fie însoţite de certificat de garanţie. Totuşi, în cazul în care produsul se defectează în termenul legal de garanţie de 2 ani, aveţi posibilitatea de a solicita luarea măsurilor reparatorii în conformitate cu dispoziţiile Legii 449/2003. În acest sens, va trebui numai să probaţi achiziţia efectuată prin bonul fiscal." |
#15
Posted 10 December 2016 - 12:10
Digynykraf, on 10 decembrie 2016 - 11:52, said: Cliseistic si lipsit de sens. Exista legi organizate in codul fiscal, bune practici impuse de OPC si regulamente specifice fiecarui comerciant. De aici intrebarea: "Dupa regulile cui?" bonul fiscal (sau factura fiscala, depinde ce ai primit) dovedeste ca ai cumparat de acolo produsul. nu de alta, dar acelasi produs poate fi vandut de mai multi comercianti si nu-i normal ca unul dintre ei sa fie obligat sa onoreze garantia si pentru ceilalti. |
|
#16
Posted 10 December 2016 - 12:33
Am fost contactat de un reprezentat din magazinul de unde am cumparat, mi s-a spus sa vin cu "ceva" care sa dovedeasca data la care a fost cumparat (poza de la bon, extras de cont), si mi se inlocuieste produsul cu unul identic.
O sa merg saptamana viitoare, vineri sau sambata, pentru ca se pare ca trebuie sa merg in magazinul de unde a fost achizitionat, nu se poate ridica de la Dedeman din alt oras. |
#17
Posted 10 December 2016 - 12:37
_Smiley_, on 10 decembrie 2016 - 12:10, said:
dupa regulile bunului simt, stimabile bonul fiscal (sau factura fiscala, depinde ce ai primit) dovedeste ca ai cumparat de acolo produsul. nu de alta, dar acelasi produs poate fi vandut de mai multi comercianti si nu-i normal ca unul dintre ei sa fie obligat sa onoreze garantia si pentru ceilalti. Atata timp cat ai datele de pe bon, si numarul tranzactiei din internet banking. (Tranzactie legata la identitatea ta. ), nu putem vorbi de asa ceva. In schimb fabricarea unui bon fizic e mult mult mai usoara. Din ce motiv credeti ca se cere buletinul? De ce credeti ca n-au probleme sa elibereze duplicat? rosix, on 10 decembrie 2016 - 12:09, said: Dupa regulile fiecarui comerciant referitor la garantie. "Conform art. 20 din OG. 21/1992, republicată, produsele de folosinţă îndelungată trebuie să fie însoţite de certificat de garanţie. Totuşi, în cazul în care produsul se defectează în termenul legal de garanţie de 2 ani, aveţi posibilitatea de a solicita luarea măsurilor reparatorii în conformitate cu dispoziţiile Legii 449/2003. În acest sens, va trebui numai să probaţi achiziţia efectuată prin bonul fiscal." ionut27, on 10 decembrie 2016 - 11:41, said:
Daca stii ziua si ora aproximativa cand ai cumparat, mergi la ei si cere bon. Eu vazusem o faza cu unul care venise cu o pensula la 3 lei sa faca retur si nici nu avea bonul. S-a chinuit aia sa scoata bonul din sistem sa ii ia pensula inapoi. Deci se poate! Edited by Digynykraf, 10 December 2016 - 12:35. |
#18
Posted 10 December 2016 - 12:47
Digynykraf, on 10 decembrie 2016 - 12:37, said:
Pai vezi ca nu se aplica. Comerciantul de fata scoate duplicat fara probleme. Ce duplicat? Omul are o copie de pe bon, inteleg. Poate merge cu copia de pe bon si cu bonul de card sa dovedeasca ca a cumparat ce pretinde, de la Dedeman. Nu cred ca cei de acolo vor insista pentru bonul in original, iar pe certificatul de garantie, daca exista, e trecut sigur numarul bonului si seria produsului. Edited by rosix, 10 December 2016 - 12:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users