Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Audi A6 4F 2006 - Check Engine + Limp Mode
Last Updated: Dec 08 2016 11:43, Started by
baldeanmihai
, Dec 08 2016 08:47
·
0
#1
Posted 08 December 2016 - 08:47
Salutare baieti, am o problema grava si va cer ajutorul.
Sunt in drum spre Gibraltar iar in Slovenia mi s-a aprins martorul Check Engine si a intrat masina in Limp Mode (scade puterea). Tin sa precizez ca in aceasta vara am mai avut aceasta problema, intra masina in Limp Mode dar la fiecare repornire a masini se reseta si masina mergea ok. Problema a fost turbosuflanta care a fost inlocuita. Daca aveti idee de data asta ce ar putea fii, nu ezitati sa imi raspundeti. Va multumesc anticipat Audi A6 4F 2006 / Martor Motor / Check Engine / Scade Puterea / Limp Mode |
#2
Posted 08 December 2016 - 08:50
Ca sa afli exact, trebuie sa ii faci o diagnoza cu o interfata.
|
#3
Posted 08 December 2016 - 09:16
DPF-ul? Condus subturat prin oras?
Am pățit-o și eu și la mine asta a fost cauza. Dar fără diagnoză nu poți știi cert. Asta e... Edited by vlad29marko, 08 December 2016 - 09:17. |
#4
Posted 08 December 2016 - 09:18
Banuiesc ca 2.0 TDI (n-ai precizat). Pot fi o multime de cauze: EGR, Turbo colmatat sau ax turbo compromis, DPF (aici trebuia sa ti se aprinda si alti martori), clapeta de acceleratie imbacsita).
Foarte probabil: EGR si/sau clapeta de acceleratie. Dar e loterie de estimat daca nu ajungi la un service sa iti faca o scanare si interpretare a codurilor de eroare. |
#5
Posted 08 December 2016 - 09:56
Printr-o minune am gasit un service la 2 km de unde sunt cazat, au facut o diagnoza, e ceva valva pe/la turbosuflanta, au comandat-o si astazi o si schimba. Cost 70E
Ai dreptate e 2.0 TDI, am uitat sa precizez clausio, on 08 decembrie 2016 - 09:18, said:
Banuiesc ca 2.0 TDI (n-ai precizat). Pot fi o multime de cauze: EGR, Turbo colmatat sau ax turbo compromis, DPF (aici trebuia sa ti se aprinda si alti martori), clapeta de acceleratie imbacsita). Foarte probabil: EGR si/sau clapeta de acceleratie. Dar e loterie de estimat daca nu ajungi la un service sa iti faca o scanare si interpretare a codurilor de eroare. |
#7
Posted 08 December 2016 - 10:08
#8
Posted 08 December 2016 - 10:31
baldeanmihai, on 08 decembrie 2016 - 10:08, said:
Exact. Ai intut bine. Nu ma pricep la masini deloc, am auzit de multe ori de supapa EGR, da nu stiam care e rolul ei. Iata ca am aflat pe pripria piele. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Sunte-ti awesome! |
#10
Posted 08 December 2016 - 11:22
|
#11
Posted 08 December 2016 - 11:43
A tinut bine, am facut frecvent drumuri lungi in Europa cu ea, in momentul in care nu am mai facut drumuri lungi, dupa vreo 6 luni doar prin oras stanga-dreapta ... subturat, a crapat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users