Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Audi A6 4F 2006 - Check Engine + Limp Mode

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
baldeanmihai

baldeanmihai

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.09.2008
Salutare baieti, am o problema grava si va cer ajutorul.
Sunt in drum spre Gibraltar iar in Slovenia mi s-a aprins martorul Check Engine si a intrat masina in Limp Mode (scade puterea).

Tin sa precizez ca in aceasta vara am mai avut aceasta problema, intra masina in Limp Mode dar la fiecare repornire a masini se reseta si masina mergea ok. Problema a fost turbosuflanta care a fost inlocuita.

Daca aveti idee de data asta ce ar putea fii, nu ezitati sa imi raspundeti.

Va multumesc anticipat

Audi A6 4F 2006 / Martor Motor / Check Engine / Scade Puterea / Limp Mode





#2
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,084
  • Înscris: 19.12.2012
Ca sa afli exact, trebuie sa ii faci o diagnoza cu o interfata.

#3
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 06.03.2011
DPF-ul? Condus subturat prin oras?
Am pățit-o și eu și la mine asta a fost cauza.

Dar fără diagnoză nu poți știi cert. Asta e...

Edited by vlad29marko, 08 December 2016 - 09:17.


#4
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,031
  • Înscris: 09.05.2006
Banuiesc ca 2.0 TDI (n-ai precizat). Pot fi o multime de cauze: EGR, Turbo colmatat sau ax turbo compromis, DPF (aici trebuia sa ti se aprinda si alti martori), clapeta de acceleratie imbacsita).

Foarte probabil: EGR si/sau clapeta de acceleratie. Dar e loterie de estimat daca nu ajungi la un service sa iti faca o scanare si interpretare a codurilor de eroare.

#5
baldeanmihai

baldeanmihai

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.09.2008
Printr-o minune am gasit un service la 2 km de unde sunt cazat, au facut o diagnoza, e ceva valva pe/la turbosuflanta, au comandat-o si astazi o si schimba. Cost 70E

Ai dreptate e 2.0 TDI, am uitat sa precizez

 clausio, on 08 decembrie 2016 - 09:18, said:

Banuiesc ca 2.0 TDI (n-ai precizat). Pot fi o multime de cauze: EGR, Turbo colmatat sau ax turbo compromis, DPF (aici trebuia sa ti se aprinda si alti martori), clapeta de acceleratie imbacsita).

Foarte probabil: EGR si/sau clapeta de acceleratie. Dar e loterie de estimat daca nu ajungi la un service sa iti faca o scanare si interpretare a codurilor de eroare.


#6
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,031
  • Înscris: 09.05.2006
Pai EGR e valva EGR:)

#7
baldeanmihai

baldeanmihai

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.09.2008
Exact. Ai intut bine.
Nu ma pricep la masini deloc, am auzit de multe ori de supapa EGR, da nu stiam care e rolul ei. Iata ca am aflat pe pripria piele.

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Sunte-ti awesome!

 clausio, on 08 decembrie 2016 - 09:59, said:

Pai EGR e valva EGR:)


#8
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

 baldeanmihai, on 08 decembrie 2016 - 10:08, said:

Exact. Ai intut bine.
Nu ma pricep la masini deloc, am auzit de multe ori de supapa EGR, da nu stiam care e rolul ei. Iata ca am aflat pe pripria piele.

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Sunte-ti awesome!
De curiozitate cati km avea masina cand ai inlocuit turbosuflanta astă vara?

#9
baldeanmihai

baldeanmihai

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.09.2008
Turbosuflata am schimbat-o la 280.000 de km


#10
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

 baldeanmihai, on 08 decembrie 2016 - 10:52, said:

Turbosuflata am schimbat-o la 280.000 de km
A tinut ceva...


#11
baldeanmihai

baldeanmihai

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.09.2008
A tinut bine, am facut frecvent drumuri lungi in Europa cu ea, in momentul in care nu am mai facut drumuri lungi, dupa vreo 6  luni doar prin oras stanga-dreapta ... subturat, a crapat.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate