Acumulator auto Skoda
Last Updated: Dec 08 2016 11:20, Started by
YOUR_GOD
, Dec 07 2016 07:47
·
0
#1
Posted 07 December 2016 - 07:47
Salut!
Pentru ca acumulatorul original al masinii (fara nume, dar de 44 sau 45 A) invartea cu greu motorul inca de iarna trecuta, anul acesta a trebuit sa-l schimb. M-am gandit ca nu strica sa iau altul mai mare, din moment ce originalul a tinut cam putin, zic eu (~4 ani). Astfel, am cumparat unul Varta de 77 A. Masina mea este Skoda, are motor de 1.6, 75KW si 102 CP. Voi avea probleme din cauza acumulatorului de capacitate mai mare? Multumesc |
#2
Posted 07 December 2016 - 07:53
De 45? Si eu am crezut ca fostul proprietar s-a zgarcit cand am cumparat masina si am vazut amarata aia de baterie de scuter in ea....Am schimbat-o imediat, in service,cu un bosch silver de 74ah. merge bine de 2 luni, nu cred a are ce dauna...fix acelasi motor.
|
#4
Posted 07 December 2016 - 08:26
Nu are nimic ca-i mai mare,dar viata mai lunga nu are, probabil la 1 an dupa ce iese din garantie este gata.
Ce ai avantaj mai mare,ca dispui de curent de pornire(start) mai mare. Sa o folosesti sanatos,dar intrebarea ta vine cam tirziu,dupa ce ai cumparat-o.... |
#5
Posted 07 December 2016 - 08:30
Pe diesel se pune bateria semnificativ mai mare, pt ca motorul trebuie invartit la pornire, la benzina e bujia, de aceea nu se pun baterii mari.
Nu are ce sa se strice, daca ai luat baterie mai mare. Nu stiu altii cum sunt, dar stiu pe cineva care are de 9 ani aceeasi baterie pe 3l diesel (Varta). In fiecare an ii face formatare cu Ctek. |
#6
Posted 07 December 2016 - 08:43
Uf, m-ați mai liniștit.
Întrebare: este normal ca iarna să pornească mai greu? Adică învârte mai în valuri. Mie acum câteva zile, mi-a afișat baterie descărcată, doar pentru că am folosit odată bricheta cu motorul oprit. Cineva mi-a zis că bateria mai mare va arde nu știu ce. Când făceam eu amplificatoare audio, puneam oricât A, cu cât mai mult, cu atât mai bine. Amperajul în plus nu influența funcționarea. XTH, on 07 decembrie 2016 - 08:26, said:
Ei, nu știu. Vom vedea. Acumulatorul actual este mai mare decât cel vechi, adică și fizic. Nu contest că acumulatorul original a fost bun, doar că m-aș fi așteptat să țină mai mult de 4 ani. El dă semne de oboseală de anul trecut. |
#7
Posted 07 December 2016 - 08:45
Gandeste-te la baterie ca la o galeata cu curent. Daca are mai mult A e ca si cum ar fi o galeata mai mare din care poti consuma mai mult curent pana sa se descarce. Alternatorul e ca un furtun subtire prin care curge apa in galeata. Nu se arde nimic.
|
#9
Posted 07 December 2016 - 08:47
Nu invarte ''in valuri'' la mine,invarte normal de 2-3ori si porneste...pe frig ca la caldura vad la vara.era deja octombrie cand am cumparat-o.
|
#10
Posted 07 December 2016 - 08:49
|
#11
Posted 07 December 2016 - 09:02
#12
Posted 07 December 2016 - 09:07
adrian_r5, on 07 decembrie 2016 - 09:02, said: unde puneai ? *amperajul= amperaj; *traficul= transformator. |
#13
Posted 07 December 2016 - 09:09
#14
Posted 07 December 2016 - 09:10
#15
Posted 07 December 2016 - 09:18
YOUR_GOD: cu un acumulator mai mare bateria va avea nevoie de timpi mai lungi de incarcare ceea ce inseamna (in opinia mea) ca drumurile scurte facute mai ales pe timp de iarna ii vor dauna .... deoarece nu va avea suficient timp sa se regenereze.
totusi nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme... |
|
#16
Posted 07 December 2016 - 09:19
YOUR_GOD, on 07 decembrie 2016 - 09:10, said:
Cei de la magazin mi-au măsurat bateria și au spus ca este ok. De ce au masurat bateria? De obicei ce se masoara ii curentul de incarcare la baterie, cu motorul oprit, cu motorul la relanti, cu consumatori porniti, cum se face... Per total nu cred ca o sa ai probleme...s-o folosesti sanatos! Edited by Bucifon, 07 December 2016 - 09:20. |
#17
Posted 07 December 2016 - 09:23
#18
Posted 07 December 2016 - 09:33
Masina pe benzina nu are nevoie de un acumulator foarte mare. Bateria mai mare va ajuta mai mult ( in cazul tau ) la perioadele de stationare cand consumatorii masinilor moderne papa destui amperi . Nu-i rau sa ai o baterie mai mare dar este total inutil sa pui una de diesel . Ajungea una cu 10-15 % mai mare . 75 amperi este baterie de diesel de 2 litri , nu de benzina 1.6 . Este ca si cum ai cara in spate un rucsac cu ceva ce nu vei folosi niciodata . Orice baterie ai cumpara , mai mult de 3-4 ani nu te tine . Poti sa ai si de 105 amperi ca in 4 ani crapa . Tot la fel te tine si o baterie calitativa de 45 Amperi dar este mult mult mai ieftina .
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users