Cost autorizare Service Auto
Last Updated: Sep 30 2016 16:21, Started by
alextir
, Sep 28 2016 21:40
·
0
#1
Posted 28 September 2016 - 21:40
Salut Softpedia,
ma gandesc sa imi deschid un Service Auto si as vrea sa stiu ce costuri implica autorizarea acestuia, a echipamentelor(RAR,Iscir, Metrologii, etc.), dar sa aflu si parerea dvs. din practica la ce costuri sa ma astept. Service-ul va avea parte de mecanica tinichigerie si vopsitorie (un elevator, stand de geometrie etc.) pentru turisme. Am citit in RTNR-9 ca trebuie sa imi aleg activitatile pe care urmeaza sa le prestez iar in functie de asta platesc Taxa de autorizare. Aici as vrea sa apelez la experienta voastra din practica si sa imi spuneti pentru activitatea de tinichigerie, vopsitorie, mecanica (parte de rulare,directie,frana, posibil fara motor) cat ar trebui sa platesc (cat ati platit voi) si daca exista anumite lucruri pe care ar trebui sa le acord mai multa atentie cand vin oamenii in inspectie la fata locului (asta daca vin). Ma refer sa nu comenteze la ceva anume.. Taxa la RAR este una anuala? Exista taxe anuale sau odata la 3 ani ? Din cate am inteles trebuie platita: omologarea unui elevatorulu la iscir (care ar fi pretul?) metrologia standului pentru directia rotilor (care ar fi pretul?) plus fiecare punct de lucru (cum se stabilesc posturile de lucru si cat costa?). Am omis ceva? Cat costa autorizarea sefului de service ? Tot odata as fi incantat daca mi-ati putea spune la ce alte costuri sa ma astept (taxe, autorizari, etc.) la deschiderea unui Service Auto. Daca am uitat sa mentionez anumite detalii le voi completa ulterior. Astept parerile voastre la subiect. Va multumesc, Alex |
#2
Posted 28 September 2016 - 21:57
Deci faci de toate,mai puțin ce se cauta cel mai mult,schimb ulei și cauciuce. E rău că eu cred ca din astea ieșeau cei mai multi bănuți. Cu taxele nu știu.
|
#3
Posted 29 September 2016 - 09:03
Pai nu prea se cauta schimb ulei si anvelope la service.Eu pentru anvelope merg la vulcanizare si pentru ulei la un magazin (acelasi de 6 ani) la care platesc uleiul si filtrele iar manopera e din partea casei. Sunt mai multe astfel de magazine, si te si lasa sa asisti cand se face schimbul.
Pentru orice alte reparatii ma duc la service. 90% din reparatiile la o masina (cel putin la ale mele) constau in schimbat elemente de directie, frana sau tren rulare. 10% in diverse defectiuni aparute la motor. Eventual schimb ambreiaj, dar asta nu stiu la ce categorie de interventie intra. Motor, sau rulare? Sau transmisia e autorizata separat de motor/rulare? Vezi ca la orice interventie la sistemul de franare trebuie facut testul de franare pe un stand ITP. Unele serviceuri au contract cu o statie ITP pentru acest test, altele au standul lor autorizat RAR, fara a fi autorizate pentru a efectua ITP, doar verificare sistem franare. Edited by PoeOvidiu, 29 September 2016 - 09:11. |
#4
Posted 30 September 2016 - 16:21
M-am gandit si la schimb de ulei iti dai seama, ca una doua merge treaba acolo. Eu sunt mai mult interesat sa colaborez cu asigurarile pe parte de tinichigerie, vopsitorie. Am inteles ca acolo se fac totusi mai multi bani.
Partea cu standul de frane nu o stiam. Mersi de info. Am inteles ca stai mult pana iti deconteaza asigurarile banii. Dar in medie nu ar trebui sa depaseasca 30 de zile.... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users