Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
cauciucuri iarna second vs cauciucuri noi all season
Last Updated: Oct 07 2016 16:46, Started by
andutza15
, Sep 28 2016 12:35
·
0
#1
Posted 28 September 2016 - 12:35
am toate cauciucurile praf,, deci ar trebui sa imi iau un set pt iarna si peste cateva luni un set pt vara
eu iarna circul mai putin si ma gandeam ca nu are rost sa dau atata banet pe cauciucuri si ca as putea lua un set sh ori un set all season. am auzit ca alea all season ar fi mai slabe decat cele de iarna in conditiile in care ambele sunt noi.dar daca alea de iarna sunt sh tot sunt mai bune? tot ce vreau eu e sa pot merge cu ele iarna pe zapada si polei si sa nu dau prea multi bani pe ele |
#2
Posted 28 September 2016 - 12:44
Daca intetionezi sa ti masina mai mult de 3 ani si nu mergi mai mult de 10.000 km pe an cumpara cu incredere pe all seazon NOI.
Edited by [mc]xtrem, 28 September 2016 - 12:47. |
#3
Posted 28 September 2016 - 12:46
Mai simplu poti face cum fac eu, merg doar cu cauciucuri de iarna si nu le schimb vara...ma tin circa 4-5 ani, unele noi ce-i drept, eu am Fulda Kristall Montero 3
|
#4
Posted 28 September 2016 - 12:47
Indiferent de solutia adoptata, all seazon sau de iarna si de vara, nu lua SH. Nu isi merita banii. Mai bine iei ceva nou mai ieftin gen Debica, Viking, si mai sunt cateva.
|
#5
Posted 28 September 2016 - 12:50
PANA SI DIN ALEA DE 120 DE LEI, de iarna, daca iei sunt mai bune decat alea sh. si oricum si pe ala sh dai multi bani, acum ca e sezonul.
|
#6
Posted 28 September 2016 - 12:53
#8
Posted 28 September 2016 - 13:01
subscriu: daca ai posibilitatea, cumpara cauciucuri noi (indifferent daca sunt de iarna sau allseason)
|
#9
Posted 28 September 2016 - 13:01
Hider141, on 28 septembrie 2016 - 12:53, said:
Si cu siguranta celor din masina ta sau din jurul masinii tale cum ramane? E pe plan secund? Edited by d-ardeleanu, 28 September 2016 - 13:02. |
#10
Posted 28 September 2016 - 13:02
|
#11
Posted 28 September 2016 - 13:03
Cele [All seasons] nu sunt prea bune nici iarna nici vara...si atunci?!
Eu circul de 4 ani cu cele de iarna,desi am roti cu All seasons in garaj .Sunt net superioare acestora si,chiar daca unii spun ca se uzeaza mai repede,deja au facut 96k km ... |
#12
Posted 28 September 2016 - 13:07
Am avut intai cauciucuri de iarna SH vechi de 5 ani pe Logan, mai aveau cam jumate din profil, pe drum neasfaltat (spre cabana la Carnic) a trebuit sa fiu impins prin zapada in unele locuri. Anul urmator am pus Falken EuroAll Season AS200, am urcat din prima pe acelasi drum, in aceleasi conditii. Recomand all-seazon noi. Falken si Vredestein au preturi bune. Arunca o privire si la Michelin Crossclimate. Pe langa mersul pe zapada, gandeste-te si la riscurile generale pe care le are un cauciuc imbatranit de 7-10 ani.
|
#13
Posted 28 September 2016 - 13:11
La ce iarna avem in ultimii ani si la cat tine, e o dilema sa stii daca trebuie anvelope de iarna sau nu!
Nu lua second, ca nu stii unde au calcat si cum, mai bine iei nou si ieftin, cu garantie. d-ardeleanu, on 28 septembrie 2016 - 12:46, said:
Mai simplu poti face cum fac eu, merg doar cu cauciucuri de iarna si nu le schimb vara...ma tin circa 4-5 ani, unele noi ce-i drept, eu am Fulda Kristall Montero 3 Tu stii ce faci cu adevarat sau nu? Esti pericol nene! Zgarciti mai sunt unii, se imbogatesc cu 70-80 lei pe sezon. Edited by arab, 28 September 2016 - 13:12. |
#14
Posted 28 September 2016 - 13:14
Lasand prezentarile fabricantilor de cauciuce ,poti spune de ce?
Eu am incercat pe rabla mea,pe asfalt uscat in aceeasi zi pe cele de iarna si cele All seasons. Ia ghicci care opreste masina mai repede la franare brusca. Edited by gcom61, 28 September 2016 - 13:21. |
#15
Posted 28 September 2016 - 13:37
Mie mi se par aiurea si varianta in care folosesti cauciucuri de iarna si vara si varianta in care folosesti all-season-uri tot timpul.
Daca ai de ales intre cauciucuri de iarna second si all-season-uri noi, gandeste-te daca ai prefera niste bocanci second cu care sa te incalti la iarna sau ai vrea sa umbli prin zapada si zoaie cu niste pantofi de primavara-toamna. Din punctul meu de vedere, all-season-urile au minusuri si vara si iarna: vara nu sunt bune cand prinzi ploi de-alea serioase pe drumuri care nu au drenaj bun, iar iarna nu fac fata in momentul in care sunt temperaturi foarte scazute si polei pe jos. |
|
#16
Posted 28 September 2016 - 13:43
d-ardeleanu, on 28 septembrie 2016 - 12:46, said:
Mai simplu poti face cum fac eu, merg doar cu cauciucuri de iarna si nu le schimb vara...ma tin circa 4-5 ani, unele noi ce-i drept, eu am Fulda Kristall Montero 3 Rau faci.Alea de iarna nu sunt 100% adecvate cand nu este zapada sau gheata pe sosea.Iar pe praf si ploaie sunt de-a dreptul periculoase la viteze mai mari.Nu au aderenta. andutza15 Cauciucurile SH reprezinta o alternativa la care apeleaza multi,majoritatea invocand lipsa banilor.Nu comentez decizia lor.Dar ce sens ar avea sa schimbi niste cauciucuri SH (ale tale) cu alteleSH (ale altcuiva)?In concluzie,doar cauciucuri noi,cu garantie.Lasa-i pe cei cu SH sa zica ce vor. Sa cumperi un set de iarna acum si mai tarziu un set de vara?Eu iti recomand exact invers.Un set de vara acum si mai incolo (da' nu-i musai,un set de iarna).Alea de iarna sunt obligatorii DOAR cand este zapada/gheata pe sosea.In rest nu.Si nu conteaza in ce luna calendaristica sau anotimp ne aflam. Cum se amintea mai sus,daca nu locuiesti intr-o zona cu iarna adevarata,nu are sens sa folosesti cauciucuri de iarna.De exemplu,pe la noi,(Mures) cam de patru ani imi schimb anvelopele degeaba.Anul asta insa nu o sa ma grabesc.Cand va fi sa vina vremea,o sa procedez in consecinta. Cele all season reprezinta un compromis de marketing,adica nu sunt grozave nici vara si nici iarna.Faptul ca utilizatorii de acest gen de anvelope sunt multumiti si le lauda, treaba lor.Inseamna ca inca n-au ajuns sa-si dea seama de performantele limitate ale acestor anvelope.Si sa nici nu ajunga acolo. |
#17
Posted 28 September 2016 - 13:46
cauciucurile de iarna folosite vara,la 35-40°C -50/60°C la nivelul asfaltului, sunt ca gelatina.tremuraaaa.
all season-urile bune merg,cu conditia ca pe ploaie sa mergi incet, sa nu acvaplanezi.la temperaturi f. scazute ,iar nu-si fac treaba prea bine. in zonele cu iarna mai blanda,ca in banat,sunt bune. |
#18
Posted 28 September 2016 - 13:48
Eu am anvelope de iarna, cumparate noi, am mers si vara cu ele in ideea ca nu o sa mai tin masina mai mult de trei ani. (nu e tot timpul -20 grade iarna, sunt uneori zile chiar calduroase). N-am avut probleme cu aderenta.
E ok si cu second, dar mare atentie la calitatea lor si mai ales la anul de fabricatie - am vazut unele chiar si de 14 ani(s-a fript un var de-al meu) in conditiile in care se recomanda folosirea lor max 6-7 ani, deoarece isi pierde cauciucul calitatile, elsticitatea etc. Edited by FreeThinker, 28 September 2016 - 13:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users