Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

VW Golf 3, 1.4 Benzina - Help

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
nodesign

nodesign

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 18.03.2007
Salut. Am si eu o masinuta, VW Golf 3, 1.4 Benzina an '95 si am o problema, destul de grava, as spune. Mai exact, in timpu' mersului, se opreste motorul, ca si cum as lua contactu si l-as pune. Uneori oscileaza si kilometraju si turatia motorului oscileaza, nu mult, dar destul cat sa iti dea de inteles ca ceva nu e bine. La rece cand pornesc, cateodata (nu tot timpu'), parca merge inecat. E ceva ce se poate rezolva acasa sau doar la un service?

Multumesc

#2
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,783
  • Înscris: 27.01.2009
Sa nu fie pompa de benzina

#3
nodesign

nodesign

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 18.03.2007
ma gandeam sa schimb filtru de benzina da am inteles ca e posibil sa fie in rezervor. Are totusi 230.000 de km. nu ma astept sa mai traiasca mult, dar ma gandesc ca daca nu e ceva foarte serios si nu costa cat un alt Golf, as investii ca mi-e draga. Uneori nu am pedala de frana dar daca o pornesc, revine pedala.

#4
HALLS

HALLS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 348
  • Înscris: 19.06.2016
Bornele la baterie.

#5
nodesign

nodesign

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 18.03.2007

 HALLS, on 26 iunie 2016 - 18:04, said:

Bornele la baterie.

m-am gandit si la asta, seamana ca si cum ar fi o cadere de curent. Sa le fac ce la borne? merci

#6
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007

 nodesign, on 26 iunie 2016 - 18:02, said:

Are totusi 230.000 de km.
Doar?

Quote

Uneori nu am pedala de frana dar daca o pornesc, revine pedala.
Cu motorul oprit, la orice masina cu servo frana se intareste pedala dupa cateva apasari si isi revinde dupa pornire

Edited by alexx1402, 26 June 2016 - 18:09.


#7
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Senzorul de turatie e bulit sau bobina pe duca.

Edited by cobi1, 26 June 2016 - 18:07.


#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Mergi la un service, pe forum nu o sa gasesti raspunsul, caci pot fi multe cauze.
PS: 230.000km din 95 :)

#9
nodesign

nodesign

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 18.03.2007

 cobi1, on 26 iunie 2016 - 18:07, said:

Senzorul de turatie e bulit sau bobina pe duca.

3 luni de zile am bagat mai mult ulei in masina decat benzina, asta pentru ca aveam un bulb de ulei fisurat (n-am avut bani sa merg la service si am tot lasat-o pana cineva mi-a recomandat sa ma uit la bulb) am schimbat bulbu in 2 minute si acuma nu mai pierd ulei, dar am problema asta. Mi-e frica sa nu se duca altceva, pornindu-se masina in viteza a 4a, sau a5a cand rulez cu ea...

 cobi1, on 26 iunie 2016 - 18:07, said:

Senzorul de turatie e bulit sau bobina pe duca.

si la bobina m-am gandit. am desfacut bujiile si is albe

 alexx1402, on 26 iunie 2016 - 18:06, said:

Doar?

Cu motorul oprit, la orice masina cu servo frana se intareste pedala dupa cateva apasari si isi revinde dupa pornire

cu motoru' pornit nu am pedala.

#10
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
Trebuie diagnosticată pe traseele de curent. VW are prostul obicei să își distrugă circuitele. Un electrician trebuie să măsoare pas cu pas fiecare circuit. Și apoi sa refacă unde găsește întrerupt. Dar nu este ieftin. Din păcate mașina aia îmbătrânește urât.

#11
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
230.000 la al doilea bord pus, sau chiar al treilea poate, eu cand am avut gf3 (2009) aveam un bord amarat fara turometru la 190.000 si am pus alt bord cu turometru cu nr de 140.000 km in bord. Cand am dat masina am dat-o cu 180.000 km:))) Totusi i-am aratat aluia bordul da nu l-a interesat.
Oscilatie turometru=defect debitmetru
fara comtact: pompa de benzina o desfaci si faci o verificare manuala sau mergi la cineva care poate masura presiunea in rampa injectoare.
Bornele la baterie le poti intari, cositori sau schimba. Masinuta e cam coapta. Asteapta-te sa mai bagi bani in ea.
Pedala: discuri, placute ai schimbat? tamburul ala de frana cum se prezinta? e pe langa baterie o oala mare neagra.

Edited by xkos, 26 June 2016 - 19:08.


#12
Antirsipowermate

Antirsipowermate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 26.08.2012
Aceeasi problema la un prieten cu aceeasi masina 1.4. Cauza: furtunele de vacuum uzate si supte gatuiau motorul. Dupa inlocuirea lor merge perfect

#13
pituemilia

pituemilia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.11.2011

 Antirsipowermate, on 27 iunie 2016 - 15:30, said:

Aceeasi problema la un prieten cu aceeasi masina 1.4. Cauza: furtunele de vacuum uzate si supte gatuiau motorul. Dupa inlocuirea lor merge perfect


Merci fain, o sa incerc saptamana asta. Le i-au prin eliminare.


PS: Am postat din greseala cu contul prietenei mele.

Edited by pituemilia, 28 June 2016 - 11:25.


#14
HALLS

HALLS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 348
  • Înscris: 19.06.2016
Ea e cea din poza? Are kilometrajul dat peste cap sau ai luat-o noua? :)

Deci nu te deranjeaza ca ti se opreste motorul....

#15
nodesign

nodesign

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 18.03.2007
Poate o sa vi se para amuzant dar vineri am schimbat: filtru aer, filtru benzina, furtune vacum si urmeaza si filtru de ulei. Dupa ziua "schimbarii", problema inca persista...DAR... ce sa vezi, sa fie uare contactu' de vina? Mai sa fie, mai sa fie... Am desfacut cele doua "plastice" de pe volan, am umblat in spate la mufa de la contact si voila. merge

#16
HALLS

HALLS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 348
  • Înscris: 19.06.2016
Deci e coapta.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate