Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Contract Vodafone inexistent

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
radumiki

radumiki

    funny content creator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 23,688
  • Înscris: 13.10.2003
Pe scurt: de pe o cartela din grup (contract pe firma) s-a intrat pe internet si s-a facut un trafic suplimentar de peste 1500 de lei. Traficul respectiv a inceput fix in 23.04 cand este data de facturare si cand s-a schimbat abonamentul pe unele numere din grup, nu pe numarul problema. A fost ceva neasteptat ptr. ca utilizatorul avea un telefon dual sim unde avea o cartela PrePay personala de unde intra pe internet si cartela Vodafone a firmei pe care o folosea la convorbirile in grup. Nici ptr. asta nu o prea folosea insa era un abonament atat de vechi si ieftin ca cine a stat sa se gandeasca la el... Numarul respectiv avea un abonament neschimbat de prin 2013. M-a surprins si tariful la care a fost calculat acest cost: 16 euro/100MB. Am facut reclamatie solicitand sa-mi arate contractul pe care l-a semnat firma ptr. ca acel nr. sa aiba acces la internet si sa apara pe contract acest tarif aberant (zic eu).
Dupa cateva zile m-au contactat spunadu-mi ca nu gasesc la ei in arhiva un astfel de contract pe nr. respectiv. Sincer, am cautat si noi in arhiva noatra si nu am gasit contractul.
Ei nu au contractul, noi nu avem contractul, desi am facut reclamatie si am discutat de cateva ori cu duduile de acolo (astazi m-au contactat ele la telefon), am schimburi de mailuri, acum impresia e ca nu stiu cum sa o rezolve, factura pe nr. respectiv a fost emisa. E drept, au trimis notificare pe nr. respectiv in 6 mai ca se epuizeaza consumul prestabilit si in 7 mai au mai trimis una ca s-a depasit insa posesorul cartelei nu l-a luat in seama neavand habar ca are internet de pe Vodafone pe acea cartela, credea ca e un mesaj care se transmite pe toate numerele din grup.
Intrebarea e: ce nu e in regula si unde, la mine sau la Vodafone?

Attached Files

  • Attached File  tel.jpg   201.07K   121 downloads
  • Attached File  tel2.jpg   245.75K   116 downloads

Edited by radumiki, 24 May 2016 - 21:31.


#2
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
La tine, nu contează ce este sau nu. Dacă nu au ei contractul, acesta nu exista. Trimite-le factura sa o achite ei.

#3
radumiki

radumiki

    funny content creator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 23,688
  • Înscris: 13.10.2003

View PostYOUR_GOD, on 24 mai 2016 - 21:09, said:

La tine, nu contează ce este sau nu. Dacă nu au ei contractul, acesta nu exista. Trimite-le factura sa o achite ei.

Da, asta e o pozitie de forta si probabil ca si avocatul meu mi-ar spune la fel, el este entuziast la ideea unui proces ptr. ca oricum castiga din asta. insa ptr. 1500 de lei este absurd sa te judeci, costurile sunt mai mari, macar ca timp ptr. mine.
Daca te uti la ce nivel au facturat... mie-mi pare aberant. Am contactele din 2011 unde tariful era de vreo 10 ori mai jos. OK, s-a intrat pe net de pe acel numar, nu inteleg cum ptr. ca teoretic nu trebuia, deci a fost ceva trafic si na, sa-l platim, insa de 10 ori mai mult decat e normal nu accept. Nu e vorba de suma, e vorba de un principiu, situatia in sine pare o pacaleala.

Edited by radumiki, 24 May 2016 - 21:27.


#4
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
Sunt absolut de acord cu ideea de principiu. Din principiu, nu as ceda nicio secunda, niciun leu. De prea multi ani, Romania este un sat fara caini. Esti persoana juridica, iti produci singur banii, nu ceda. Cauta-ti dreptatea, bineinteles, cu riscurile de rigoare (in caz ca te inseli si contractul exista).
Eu am avut o experienta...pozitiva cu Vodafone, pana cand am renuntat la abonament din cauza unui consultant RC nepregatit. Acum cativa ani, vreo 10, cred, mi-au facut factura cu cateva ore mai devreme de 00:00. In acest timp si stiind ca voi fi facturat in cateva zile, am lasat telefonul unui amic care l-a folosit, in limita minutelor nationale incluse, timp de cateva ore. Problema a aparut cand, a doua zi, am observat c aminutele corespunzatoare lunii anterioare disparusera si de fapt, fusesera folosita, cu cateva ore inainte, minutele lunii urmatoare. Nu era asta o problema foarte grava, nu suma de bani, intrucat aveam pana prin 2007, facturi de 7-8 milioane (persoana fizica). Faptul in sine m-a deranjat si printr-un singur telefon la RC, eroarea a fost remediata si nu am platit nimic in plus. Era o chestiune de principiu si eu, daca fac donatii, o fac voluntar.

#5
radumiki

radumiki

    funny content creator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 23,688
  • Înscris: 13.10.2003
Pai deocamdata nu am cedat, nu am platit factura chit ca de obicei o platesc in ziua cand apare. Nu de alta insa sa nu uit de ea. Posted Image
Ma gandeam insa ca s-a lovit si altcineva de situatia asta  si-mi poate da un sfat util.
Deocamdata cred ca i-am bagat in sedinta, probabil maine un supervizor va hotara din partea lor cum sa abordeze problema.
Din acest punct de vedere sunt pacatoase multinationalele astea mari, au atatea proceduri si rahaturi birocratice incat este aproape imposibil sa ai dreptate, apoi daca totusi sunt prinsi in offside neaga evidenta lasand deoparte relatia furnizor-client politicoasa pana in momentul zero.
Vezi si tu, discutam de mai multe zile cu ei, le-am zis si in scris azi sa nu faca factura si au facut-o ptr. ca treaba merge automat, cand le-am zis de trafic si de nivelul tarifului mi-au zis ca e alocat automat functie de cum e inregistrat in sistem, cand le-am zis sa-mi arate cand am fost eu de acord cu tariful inregistrat in sistem s-au pierdut... cineva a gresit acolo si e bai mare. In plus: nu se poate asa ceva la ce proceduri avem!

Edited by radumiki, 24 May 2016 - 21:55.


#6
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Ca idee: nu ai o zona de administrare online a abonamentului/abonamentelor, unde sa vezi ce si cum - ca de exemplu, ce optiuni exista active pe fiecare numar? Poate si ce plan tarifar?

#7
radumiki

radumiki

    funny content creator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 23,688
  • Înscris: 13.10.2003
Am MyVodafone ca orice abonat, nu sunt detaliate contractele acolo. In principiu regula e sa semnezi si stamplezi fiecare pagina a noului contract. In aprilie au discutat cu mine telefonic ptr. cateva numere si am fost de acord sa ridicam nivelul pe cateva numere, mi-au zis ca acea convorbire telefonica tine loc de contract si este OK, mi-au trimis contratul pe mail, l-am semnat, stampilat si trimis inapoi pe mail. Insa pe numarul buclucas nu tin minte sa fii bagat internet, in plus tariful de facturare, vezi si tu, este aberant.

Edited by radumiki, 25 May 2016 - 09:34.


#8
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Nu stiu ce sa zic de tarif. Uite Vodafone in 2012, cartela (e greoaie navigarea si nu am stat sa caut mai mult):
https://web.archive....tiuni/index.htm

Quote

la depăşirea traficului inclus eşti tarifat cu 0,20€ credit/MB
Adica cei 16euro/100MB "miros" a ceva din trecut, dar apropiat de realitate.

-----
Internetul este posibil sa fi venit activat implicit. Daca, in schimb, telefonul nu a fost setat corespunzator (APN&Co), nu mergea. Dar era activ pe abonament.

Edited by dexterash, 24 May 2016 - 22:45.


#9
xevion_2008

xevion_2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 14.02.2008
@radumiki - ai pm.

#10
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postradumiki, on 24 mai 2016 - 21:05, said:

Pe scurt: de pe o cartela din grup (contract pe firma) s-a intrat pe internet si s-a facut un trafic suplimentar de peste 1500 de lei. Traficul respectiv a inceput fix in 23.04 cand este data de facturare si cand s-a schimbat abonamentul pe unele numere din grup, nu pe numarul problema. A fost ceva neasteptat ptr. ca utilizatorul avea un telefon dual sim unde avea o cartela PrePay personala de unde intra pe internet si cartela Vodafone a firmei pe care o folosea la convorbirile in grup. Nici ptr. asta nu o prea folosea insa era un abonament atat de vechi si ieftin ca cine a stat sa se gandeasca la el... Numarul respectiv avea un abonament neschimbat de prin 2013. M-a surprins si tariful la care a fost calculat acest cost: 16 euro/100MB. Am facut reclamatie solicitand sa-mi arate contractul pe care l-a semnat firma ptr. ca acel nr. sa aiba acces la internet si sa apara pe contract acest tarif aberant (zic eu).
Dupa cateva zile m-au contactat spunadu-mi ca nu gasesc la ei in arhiva un astfel de contract pe nr. respectiv. Sincer, am cautat si noi in arhiva noatra si nu am gasit contractul.
Ei nu au contractul, noi nu avem contractul, desi am facut reclamatie si am discutat de cateva ori cu duduile de acolo (astazi m-au contactat ele la telefon), am schimburi de mailuri, acum impresia e ca nu stiu cum sa o rezolve, factura pe nr. respectiv a fost emisa. E drept, au trimis notificare pe nr. respectiv in 6 mai ca se epuizeaza consumul prestabilit si in 7 mai au mai trimis una ca s-a depasit insa posesorul cartelei nu l-a luat in seama neavand habar ca are internet de pe Vodafone pe acea cartela, credea ca e un mesaj care se transmite pe toate numerele din grup.
Intrebarea e: ce nu e in regula si unde, la mine sau la Vodafone?

Buna!

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a verifica, avem rugamintea sa ne scrii un emsaj privat cu numarul de telefon si link-ul postarii tale.

Multumesc.

View PostYOUR_GOD, on 24 mai 2016 - 21:30, said:

Sunt absolut de acord cu ideea de principiu. Din principiu, nu as ceda nicio secunda, niciun leu. De prea multi ani, Romania este un sat fara caini. Esti persoana juridica, iti produci singur banii, nu ceda. Cauta-ti dreptatea, bineinteles, cu riscurile de rigoare (in caz ca te inseli si contractul exista).
Eu am avut o experienta...pozitiva cu Vodafone, pana cand am renuntat la abonament din cauza unui consultant RC nepregatit. Acum cativa ani, vreo 10, cred, mi-au facut factura cu cateva ore mai devreme de 00:00. In acest timp si stiind ca voi fi facturat in cateva zile, am lasat telefonul unui amic care l-a folosit, in limita minutelor nationale incluse, timp de cateva ore. Problema a aparut cand, a doua zi, am observat c aminutele corespunzatoare lunii anterioare disparusera si de fapt, fusesera folosita, cu cateva ore inainte, minutele lunii urmatoare. Nu era asta o problema foarte grava, nu suma de bani, intrucat aveam pana prin 2007, facturi de 7-8 milioane (persoana fizica). Faptul in sine m-a deranjat si printr-un singur telefon la RC, eroarea a fost remediata si nu am platit nimic in plus. Era o chestiune de principiu si eu, daca fac donatii, o fac voluntar.

Buna!

Daca ai o solicitare cu care te putem ajuta, te rog sa ne oferi mai multe detalii in cadrul unui mesaj privat.

Multumesc.

#11
radumiki

radumiki

    funny content creator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 23,688
  • Înscris: 13.10.2003

View PostVodafone, on 25 mai 2016 - 08:57, said:


Buna!

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a verifica, avem rugamintea sa ne scrii un emsaj privat cu numarul de telefon si link-ul postarii tale.

Multumesc.



Ti-am trimis mesaj privat, are atasata reclamatia scrisa pe care am facut-o astazi la reprezentanta Vodafone din Timisoara.

#12
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

View PostVodafone, on 25 mai 2016 - 08:57, said:

Apreciez interventia dar, dupa cum spuneam, situatia s-a rezolvat in mod corect.
Legat de prelungirea abonamentului, domnita de la RC mi-a raspuns la cererea de a-mi acorda mai multe minute, ca asta mi-ar afecta viata personala. Un argument jignitor. M-as fi asteptat la altceva de la Vodafone. Dar a fost grozav pentru mine. Cu ajutorul ultimelor doua facturi de la Voda, am obtinut la Telekom, un abonament ca-n vis.

#13
radumiki

radumiki

    funny content creator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 23,688
  • Înscris: 13.10.2003
Am primit acum telefon de la Vodafone cu propunerea lor de a injumatati costul suplimentar, sa platim doar 750 lei in loc de 1500.
Le-am zis ca in principiu sunt de acord, trebuie insa sa mai analizez totusi situatia, in plus sa-mi trimita in scris propunerea.
Pareri?

#14
anarchy78_ro

anarchy78_ro

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,048
  • Înscris: 20.02.2016
Daca contractul nu apare nici la voi si nici la ei nu vad de ce ai plati suma...daca erau acoperiti intr-un fel sau altul nu-ti propuneau injumatatirea sumei.

#15
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,478
  • Înscris: 14.04.2002
Copie a contractului daca vor banii, indiferent de suma. Data viitoare ce faci? Deja ai precedent.
Din pacate la VOda nu se poate bloca accesul la internet de la ei. Ma rog, nu se vrea. Asa ca poate exista oricand un next time.

#16
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,990
  • Înscris: 18.12.2007
Radumiki&ceilalti care ati zis sa nu plateasca decat pe baza contractului: poate sa existe si reversul medaliei, adica Voda sa spuna ca ai facut trafic direct pe serviciul standard si sa iti recalculeze suma cu tariful respectiv, ceea ce sigur va duce la un cost mai mare.
In contractele de servicii nu se speicifica accesul la serviciile standard ci doar extraoptiuni sau oferte. Serviciile standard sunt in T&C cu care esti de acord implicit din momentul in care le utilizezi serviciile.

P.S: nu, nu lucrez la Voda si nu am treaba cu Voda dar am treaba cu telecomul si am idee de cum se poate pune problema.

#17
radumiki

radumiki

    funny content creator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 23,688
  • Înscris: 13.10.2003

View PostAlexEn, on 26 mai 2016 - 06:00, said:

adica Voda sa spuna ca ai facut trafic direct pe serviciul standard si sa iti recalculeze suma cu tariful respectiv, ceea ce sigur va duce la un cost mai mare.


Care este costul pe serviciul standard de internet?
Este mai mare de 16 Euro/100MB?

#18
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,990
  • Înscris: 18.12.2007
Poate iti raspunde helperul sau altcineva care utilizeaza serviciile vodafone. M-am uitat pe site si nu am gasit.
Daca ala e tariful standard, atunci inseamna ca respectiva suma e maxima si nu au ce recalcula.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate