Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat upgrade Daewoo Espero
Last Updated: Feb 19 2016 17:17, Started by
RaduKRS33
, Feb 10 2016 09:49
·
0
#1
Posted 10 February 2016 - 09:49
Detin un Daewoo Espero 1.5 16v 90cp din 96'.Aveti idee ce upgrade as putea sa ii fac fara sa cheltuiesc prea mult.
Masina pe partea de estetica zic ca arata prea bine avand in vedere anul fabricatiei: - manerul de pe usa dreapta fata l-am gasit rupt in parcare si am cumparat altul de la piese auto de unde vanzatorul se jura aproape ca e original si care a plesnit la prima iarna...numai zic de diferenta de nivel (fake). - compartimentul de pe usa fata dreapta tot lafel este plesnit si caut sa imi iau alta fata de usa. - urmele de rugina nu se observa inca,dar ma astept sa apara si ele avand in vedere ca masina are 20 de ani. Pe partea de mecanica motorul este excelent,dar putin cam lenes dupa parerea mea. (90cp pe o masina destul de greoaie) In vara urmeaza sa ii schimb caloriferul de caldura fiindca am mers la munte de unde am luat apa dintr-un izvor seara la -nustiu cate grade(gheata pe jos si toate cele),iar cand am iesit pe drum am observat ca numai baga cum trebuie(baga călâu),fata de cum a bagat tot drumul. Pe partea de design stiu la ce am de lucrat,dar pe partea de motor ce imi sugerati pentru a mai aduce cativa cp in plus. P.S: Scuze pentru claritatea mediocra a pozelor! Attached FilesEdited by RaduKRS33, 10 February 2016 - 09:51. |
#2
Posted 10 February 2016 - 10:00
Am avut si eu un Espero din 95. Ce l-am mai fugarit . Sunt masini bune si nu te lasa daca ai grija de ele. Si pentru 90 de cai chiar fuge. Nu te-ai astepta sa fie asa fasneata. Nu ai ce sa ii faci la motor pentru mai multi cai. Doar sa o cipezi sau ceva. Dar mai mult de 5 cai nu scoti si nici nu merita.
|
#3
Posted 10 February 2016 - 10:02
Pune-i gpl si lasa dreaq caii ... nu baga banii aiurea in ea, mentine-o la limitele ei; de banii nearuncati aiurea ia-ti din dezmembrari tot ce-ti trebuie. Astea au fost masini super, cu niste motoare extraordinare.
Edited by shymano, 10 February 2016 - 10:02. |
#4
Posted 10 February 2016 - 10:10
Nu ai ce upgrade sa ii faci, ca nu e ca la PC-uri sa ii schimbi placa video, etc.
Doar daca ii pui motorul de 1.8 sau 2.0. Insa eu ti-as recomanda sa o vinzi si sa iei ceva mai economic, deoarece toate 3 variantele (1.5 , 1.8 si 2.0) consuma mult. Puterea e ok, dar nu inteleg de ce ai ales cea mai slaba motorizare pusa pe Espero si ai asteptari de masina performanta ??? Edited by TruculMagic, 10 February 2016 - 10:21. |
#5
Posted 10 February 2016 - 10:11
Ce-i drept, s-ar preta un GPL. Masina aia e sugativa .
|
#6
Posted 10 February 2016 - 10:12
Felicitari pentru cum ai intretinut masina
Edited by AEROAQUA, 10 February 2016 - 10:12. |
#7
Posted 10 February 2016 - 10:21
Arata prea fain sa-i faci ceva. Instalatie GPL sa alergi masina cat mai mult. Am avut GPL pe Cielo, mi se par indestructibile masinile alea, a tatalui merge si acum zilnic pe gaz. Imi place fiabilitatea celor de la Daewoo.
|
#8
Posted 10 February 2016 - 10:25
#9
Posted 10 February 2016 - 10:28
felicitări pentru cum a fost înterținută.
gpl ca să mergi mai mult/mai ieftin cu ea. Verificare brațe/bucși și înlocuirea completă a acestora și mașina se va comporta ca nouă Espero este mașină iar dacă e întreținută chiar nu merită să o înlocuiești. parbrizul s-a mătuit/zgâriat? nu are rost să bagi bani în cai putere.... |
#10
Posted 10 February 2016 - 11:32
Super misto arata masina, inclusiv motorul. Si nici farurile nu-s matuite...
Inainte cine avea Espero insemna ca avea ceva fonduri....majoritatea aveau Cielo... Pentru o masina de 20 de ani vechime, cred ca se misca mai mult decat decent. Daca nu-i o problema consumul, o poti cipa dar fara performante masurabile. Cealalta varianta este, asa cum au spus mai multi colegi, sa-i pui GPL. Sau s-o tunezi un pic... Attached Files |
|
#11
Posted 10 February 2016 - 11:33
Patrulescu, on 10 februarie 2016 - 10:33, said:
Pune-i niste leduri, abtibilduri, capace noi, etc... Serafim606, on 10 februarie 2016 - 10:11, said:
Ce-i drept, s-ar preta un GPL. Masina aia e sugativa . Fane, on 10 februarie 2016 - 10:25, said:
fiindca asta a gasit-o ok in banii care-i avea. - Cat despre motorizare la Daewoo Espero nu exista mari diferente 1.5 90cp. (varianta 1.8 90/95cp/ iar 2.0 105cp) - Am o parere foarte proasta despre instalatiile de gpl,prefer sa ramana benzina. |
#12
Posted 10 February 2016 - 11:40
acum mulți ai un prieten avea espero 2.0. Știu că se simțea când apăsa accelerația și că era diferență uriașă față de al meu cielo executive.
|
#13
Posted 10 February 2016 - 11:42
am avut si eu Espero, a fost o masina foarte buna la vremea ei fata de Dacia 1310
upgrade nu ai ce sa-i faci, ori o tii asa cum este ori o vinzi si iei ceva mai nou, mai confortabil si mai performant Daewoo erau clone de Opel, Espero era Ascona modernizata iar Cielo era Kadett daca ai fost multumit de Espero poti cauta o Astra mai noua care desi e cu o clasa mai jos a castigat in dimensiuni la fiecare generatie, Astra H e comparabila cu Espero Edited by Kroghy, 10 February 2016 - 11:45. |
#14
Posted 10 February 2016 - 11:49
titacodita, on 10 februarie 2016 - 11:32, said:
Super misto arata masina, inclusiv motorul. Si nici farurile nu-s matuite... Mersi pentru apreciere,dar farurile nu sunt cele din fabrica de ce sa mint.(Ale mele erau putin matuite) In drum spre tara am remarcat un Espero care urma sa fie taiat,iar farurile aratau super bine. Ambele faruri si semnalizarile le-am achizitionat pe un pret de nimic(1 milion),numai ca a trebuit sa ma chinui 1 ora si ceva cu unelte de ocazie,plus ca nu am vrut sa rup nici o prindere. Pozele sunt cu farurile matuite care erau mult mai rau decat atat si urmeaza sa le dau cu lac.(Raman set de rezerva) P.S: Sper sa nu ma opreasca politia pentru pozitii...Nici nu vreau sa le schimb! [ http://s21.postimg.org/rg2k7xlrn/222_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s21.postimg.org/epybuudtf/222_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s21.postimg.org/iihuaktbn/333.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s21.postimg.org/nrcv8gbqr/444.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s21.postimg.org/62l4gtzzn/555.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s21.postimg.org/okph12hrn/666.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#15
Posted 10 February 2016 - 11:57
RaduKRS33, on 10 februarie 2016 - 11:33, said:
Vreau sa o pastrez cat mai stock! Capacele sunt originale daewoo pentru Espero si asa o sa ramana pe masina. Nu mi se pare sugativa. Adica consumul e unul de 6.5-7l/afara si 11l/oras.La drum intins cu rezervorul full si acceleratie moderata 50-60-70 in oras si +100 - 150 am facut un calcul si am iesit undeva pe 7 si ceva/100km Masina a costat ceva la vremea cand a fost luata. (2001 mi se pare). - Cat despre motorizare la Daewoo Espero nu exista mari diferente 1.5 90cp. (varianta 1.8 90/95cp/ iar 2.0 105cp) - Am o parere foarte proasta despre instalatiile de gpl,prefer sa ramana benzina. A mea era sodomizata pe talpa . Halea mai mult. Nu sunt diferente de cai, dar cuplul e altul. Iei mai repede viteza cu un motor mai mare chiar daca nu-s diferente de cai. Dar cuplul se va simti altfel, iar in ture joase va fi mai vanjoasa. PS: Scapa de pozitiile alea daca nu vrei sa te plimbi dupa certificat. |
|
#16
Posted 10 February 2016 - 12:08
Serafim606, on 10 februarie 2016 - 11:57, said:
PS: Scapa de pozitiile alea daca nu vrei sa te plimbi dupa certificat. Ai dreptate cu ce ai zis despre diferenta de cuplu si motorul,dar tata a luat masina fiindca il cunostea pe proprietar,iar odata cu asta si istoricul masinii. (Tipul avea 2-3 masini pe firma la vremea aceea,iar asta statea mai mult pe bara(km putini si reali) Pana in 100.000km,iar in prezent are 177.000. Condusa numai de tata care o foloseste 1-2km pana la servici si inapoi/drumul la tara/vacante si cumparaturi etc. Cat despre pozitii stiu ca risc talonul,dar am becurile in masina in caz de ceva. - Ma mai gandesc daca sa le pun inapoi pe cele vechi avand in vedere ca umblu mai mult seara si se observa tenta de albastru chiar si prin scurta. |
#17
Posted 10 February 2016 - 12:10
Parca s-a scos treaba cu schimbatul pozitiilor cand te opreste. Le schimbi degeaba de fata cu politistul. Tot iti ia talonul.. Asa ca schimbale de pe acum.
PS: Arata si naspa. Nu se potrivesc cu masina. Edited by Serafim606, 10 February 2016 - 12:10. |
#18
Posted 10 February 2016 - 12:23
amenda,puncte ,talon suspendat,drum la RAR ptr dovada ca s-a remediat,....cam scump ptr 2 becuri!
remapare la motoare pe benzina e frectie la picior de lemn. toate hartile de remapare indica o crestere nesemnificativă la peste 4500 rot/min. cat mergi cu motorul turat atat? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users