Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Sfat upgrade Daewoo Espero

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1
RaduKRS33

RaduKRS33

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 17.07.2015
Detin un Daewoo Espero 1.5 16v 90cp din 96'.Aveti idee ce upgrade as putea sa ii fac fara sa cheltuiesc prea mult.
Masina pe partea de estetica zic ca arata prea bine avand in vedere anul fabricatiei:
- manerul de pe usa dreapta fata l-am gasit rupt in parcare si am cumparat altul de la piese auto de unde vanzatorul se jura aproape ca e original si care a plesnit la prima iarna...numai zic de diferenta de nivel (fake).
- compartimentul de pe usa fata dreapta tot lafel este plesnit si caut sa imi iau alta fata de usa.
- urmele de rugina nu se observa inca,dar ma astept sa apara si ele avand in vedere ca masina are 20 de ani.
Pe partea de mecanica motorul este excelent,dar putin cam lenes dupa parerea mea. (90cp pe o masina destul de greoaie)

In vara urmeaza sa ii schimb caloriferul de caldura fiindca am mers la munte de unde am luat apa dintr-un izvor seara la -nustiu cate grade(gheata pe jos si toate cele),iar cand am iesit pe drum am observat ca numai baga cum trebuie(baga călâu),fata de cum a bagat tot drumul.

Pe partea de design stiu la ce am de lucrat,dar pe partea de motor ce imi sugerati pentru a mai aduce cativa cp in plus.
P.S: Scuze pentru claritatea mediocra a pozelor!

Attached Files

  • Attached File  222.jpg   424.04K   111 downloads
  • Attached File  333.jpg   299.13K   114 downloads
  • Attached File  444.jpg   123.51K   115 downloads
  • Attached File  555.jpg   100.08K   117 downloads
  • Attached File  666.jpg   110.36K   116 downloads

Edited by RaduKRS33, 10 February 2016 - 09:51.


#2
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Am avut si eu un Espero din 95. Ce l-am mai fugarit :D. Sunt masini bune si nu te lasa daca ai grija de ele. Si pentru 90 de cai chiar fuge. Nu te-ai astepta sa fie asa fasneata. Nu ai ce sa ii faci la motor pentru mai multi cai. Doar sa o cipezi sau ceva. Dar mai mult de 5 cai nu scoti si nici nu merita.

#3
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,876
  • Înscris: 27.04.2010
Pune-i gpl si lasa dreaq caii ... nu baga banii aiurea in ea, mentine-o la limitele ei; de banii nearuncati aiurea ia-ti din dezmembrari tot ce-ti trebuie. Astea au fost masini super, cu niste motoare extraordinare.

Edited by shymano, 10 February 2016 - 10:02.


#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Nu ai ce upgrade sa ii faci, ca nu e ca la PC-uri sa ii schimbi placa video, etc.

Doar daca ii pui motorul de 1.8 sau 2.0. Insa eu ti-as recomanda sa o vinzi si sa iei ceva mai economic, deoarece toate 3 variantele (1.5 , 1.8 si 2.0) consuma mult.
Puterea e ok, dar nu inteleg de ce ai ales cea mai slaba motorizare pusa pe Espero si ai asteptari de masina performanta ???

Edited by TruculMagic, 10 February 2016 - 10:21.


#5
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Ce-i drept, s-ar preta un GPL. Masina aia e sugativa :lol:.

#6
AEROAQUA

AEROAQUA

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,603
  • Înscris: 05.01.2007
Felicitari pentru cum ai intretinut masina :D

Edited by AEROAQUA, 10 February 2016 - 10:12.


#7
tibi_filip

tibi_filip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 480
  • Înscris: 24.05.2015
Arata prea fain sa-i faci ceva. Instalatie GPL sa alergi masina cat mai mult. Am avut GPL pe Cielo, mi se par indestructibile masinile alea, a tatalui merge si acum zilnic pe gaz. Imi place fiabilitatea celor de la Daewoo.

#8
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,243
  • Înscris: 05.06.2002

 TruculMagic, on 10 februarie 2016 - 10:10, said:

... dar nu inteleg de ce ai ales cea mai slaba motorizare pusa pe Espero si ai asteptari de masina performanta ???
fiindca asta a gasit-o ok in banii care-i avea.

#9
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
felicitări pentru cum a fost înterținută.
gpl ca să mergi mai mult/mai ieftin cu ea.
Verificare brațe/bucși și înlocuirea completă a acestora și mașina se va comporta ca nouă
Espero este mașină iar dacă e întreținută chiar nu merită să o înlocuiești.
parbrizul s-a mătuit/zgâriat?
nu are rost să bagi bani în cai putere....

#10
titacodita

titacodita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 07.01.2009
Super misto arata masina, inclusiv motorul. Si nici farurile nu-s matuite...
Inainte cine avea Espero insemna ca avea ceva fonduri....majoritatea aveau Cielo...
Pentru o masina de 20 de ani vechime, cred ca se misca mai mult decat decent. Daca nu-i o problema consumul, o poti cipa dar fara performante masurabile. Cealalta varianta este, asa cum au spus mai multi colegi, sa-i pui GPL.
Sau s-o tunezi un pic...

Attached Files

  • Attached File  11.jpg   8.23K   24 downloads
  • Attached File  12.jpg   8.25K   25 downloads
  • Attached File  13.jpg   11.87K   25 downloads
  • Attached File  14.jpg   9.99K   26 downloads
  • Attached File  15.jpg   99.64K   24 downloads
  • Attached File  16.JPG   134.92K   22 downloads
  • Attached File  17.jpg   7.2K   20 downloads


#11
RaduKRS33

RaduKRS33

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 17.07.2015

 Patrulescu, on 10 februarie 2016 - 10:33, said:

Pune-i niste leduri, abtibilduri, capace noi, etc...
Vreau sa o pastrez cat mai stock! Capacele sunt originale daewoo pentru Espero si asa o sa ramana pe masina.

 Serafim606, on 10 februarie 2016 - 10:11, said:

Ce-i drept, s-ar preta un GPL. Masina aia e sugativa Posted Image.
Nu mi se pare sugativa. Adica consumul e unul de 6.5-7l/afara si 11l/oras.La drum intins cu rezervorul full si acceleratie moderata 50-60-70 in oras si +100 - 150 am facut un calcul si am iesit undeva pe 7 si ceva/100km

 Fane, on 10 februarie 2016 - 10:25, said:

fiindca asta a gasit-o ok in banii care-i avea.
Masina a costat ceva la vremea cand a fost luata. (2001 mi se pare).

- Cat despre motorizare la Daewoo Espero nu exista mari diferente 1.5 90cp. (varianta 1.8 90/95cp/ iar 2.0 105cp)

- Am o parere foarte proasta despre instalatiile de gpl,prefer sa ramana benzina.

#12
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
acum mulți ai un prieten avea espero 2.0. Știu că se simțea când apăsa accelerația și că era diferență uriașă față de al meu cielo executive.

#13
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
am avut si eu Espero, a fost o masina foarte buna la vremea ei fata de Dacia 1310
upgrade nu ai ce sa-i faci, ori o tii asa cum este ori o vinzi si iei ceva mai nou, mai confortabil si mai performant
Daewoo erau clone de Opel, Espero era Ascona modernizata iar Cielo era Kadett
daca ai fost multumit de Espero poti cauta o Astra mai noua care desi e cu o clasa mai jos a castigat in dimensiuni la fiecare generatie, Astra H e comparabila cu Espero

Edited by Kroghy, 10 February 2016 - 11:45.


#14
RaduKRS33

RaduKRS33

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 17.07.2015

 titacodita, on 10 februarie 2016 - 11:32, said:

Super misto arata masina, inclusiv motorul. Si nici farurile nu-s matuite...

Mersi pentru apreciere,dar farurile nu sunt cele din fabrica de ce sa mint.(Ale mele erau putin matuite) In drum spre tara am remarcat un Espero care urma sa fie taiat,iar farurile aratau super bine. Ambele faruri si semnalizarile le-am achizitionat pe un pret de nimic(1 milion),numai ca a trebuit sa ma chinui 1 ora si ceva cu unelte de ocazie,plus ca nu am vrut sa rup nici o prindere.
Pozele sunt cu farurile matuite care erau mult mai rau decat atat si urmeaza sa le dau cu lac.(Raman set de rezerva)
P.S: Sper sa nu ma opreasca politia pentru pozitii...Nici nu vreau sa le schimb!

[ http://s21.postimg.org/rg2k7xlrn/222_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://s21.postimg.org/epybuudtf/222_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://s21.postimg.org/iihuaktbn/333.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://s21.postimg.org/nrcv8gbqr/444.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://s21.postimg.org/62l4gtzzn/555.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://s21.postimg.org/okph12hrn/666.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#15
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014

 RaduKRS33, on 10 februarie 2016 - 11:33, said:

Vreau sa o pastrez cat mai stock! Capacele sunt originale daewoo pentru Espero si asa o sa ramana pe masina.

Nu mi se pare sugativa. Adica consumul e unul de 6.5-7l/afara si 11l/oras.La drum intins cu rezervorul full si acceleratie moderata 50-60-70 in oras si +100 - 150 am facut un calcul si am iesit undeva pe 7 si ceva/100km

Masina a costat ceva la vremea cand a fost luata. (2001 mi se pare).

- Cat despre motorizare la Daewoo Espero nu exista mari diferente 1.5 90cp. (varianta 1.8 90/95cp/ iar 2.0 105cp)

- Am o parere foarte proasta despre instalatiile de gpl,prefer sa ramana benzina.

A mea era sodomizata pe talpa :D. Halea mai mult.

Nu sunt diferente de cai, dar cuplul e altul. Iei mai repede viteza cu un motor mai mare chiar daca nu-s diferente de cai. Dar cuplul se va simti altfel, iar in ture joase va fi mai vanjoasa.

PS: Scapa de pozitiile alea daca nu vrei sa te plimbi dupa certificat.

#16
RaduKRS33

RaduKRS33

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 17.07.2015

 Serafim606, on 10 februarie 2016 - 11:57, said:

PS: Scapa de pozitiile alea daca nu vrei sa te plimbi dupa certificat.

Ai dreptate cu ce ai zis despre diferenta de cuplu si motorul,dar tata a luat masina fiindca il cunostea pe proprietar,iar odata cu asta si istoricul masinii. (Tipul avea 2-3 masini pe firma la vremea aceea,iar asta statea mai mult pe bara(km putini si reali) Pana in 100.000km,iar in prezent are 177.000. Condusa numai de tata care o foloseste 1-2km pana la servici si inapoi/drumul la tara/vacante si cumparaturi etc.
Cat despre pozitii stiu ca risc talonul,dar am becurile in masina in caz de ceva.
- Ma mai gandesc daca sa le pun inapoi pe cele vechi avand in vedere ca umblu mai mult seara si se observa tenta de albastru chiar si prin scurta.

#17
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Parca s-a scos treaba cu schimbatul pozitiilor cand te opreste. Le schimbi degeaba de fata cu politistul. Tot iti ia talonul.. Asa ca schimbale de pe acum.

PS: Arata si naspa. Nu se potrivesc cu masina.

Edited by Serafim606, 10 February 2016 - 12:10.


#18
sanderoalex

sanderoalex

    Nefumător înrăit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,653
  • Înscris: 26.03.2009
amenda,puncte  ,talon  suspendat,drum  la  RAR  ptr  dovada  ca  s-a  remediat,....cam  scump  ptr  2  becuri!
remapare  la  motoare  pe  benzina  e  frectie  la  picior  de  lemn.  toate  hartile  de  remapare  indica  o  crestere  nesemnificativă
la  peste  4500  rot/min.  cat  mergi  cu  motorul  turat  atat?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate