Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Problema ford ka

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
AlinMR

AlinMR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 12.08.2010
Salut . Am si eu o problema cu masina ..De aseara a inceput sa faca un zgomot destul de mare cand fac stanga dreapta pe loc,iar astazi a inceput sa se miste si volanul mai greu. Din ce stiu si m-am intereat poate fi caseta de directie sau capetele de bara . Intrebarea e daca mai pot circula cu ea asa pana joi-vineri cand ajung in service..

#2
ThDor45

ThDor45

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 294
  • Înscris: 17.11.2015
e veche masina rau

#3
bilti

bilti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 14.11.2006
cu Ford ka poti circula oricum. am si eu una si vad ca foarte populara pe softpedia. daca intreaba careva ce masina sa-ti cumperi toti o recomanda!

#4
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Petre nu e toți.

#5
AlinMR

AlinMR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 12.08.2010
Masina e din 2003 , am luat-o acum doua saptamani de la o cunostiinta . N-am avut probleme cu  ea pana acum . Sper sa mai pot circula cu ea inca doua-trei zile.

#6
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Verifica daca ai ulei servo. Deschide capota, e pe partea pasagerului, chiar sub stergatoare.

#7
AlinMR

AlinMR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 12.08.2010
@paul_kelso O sa verific cand cobor..In caz ca am ,ce trebuie sa-i fac pana ajung in service ?

#8
AlinMR

AlinMR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 12.08.2010
Intr-adevar,nu mai avea ulei deloc . I-am cumparat ulei,i-am pus o sticla de 330 ml,dar problema e ca e ceva spart(nu stiu ce anume) si il pierde . Deci,asta era problema. O s-o duc la service sa vad ce trebuie inlocuit .

#9
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
In functie de cat de repede pierde, mai completeaza sau vezi cand ajungi in service. Sunt 2 conducte in partea stanga, cum te uiti la motor, verifica-le cu atentie. Eventual uita-te si pe sub masina la caseta de directie (au tot fost probleme cu niste simeringuri).

Caseta se poate reconditiona, insa stiu ca era in jur de 1.500 RON una noua (cu piesa defecta la schimb) si vreo 500 RON una SH / reconditionata (+ / -).

#10
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Cu banii de pe 2 casete de directie noi is mai ia un Junghi de KA si are piese de schimb cate vrea.Ka+Ka=KaKa
Petre ai cuvantul......

#11
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Nu mai vorbiți prostiI ,e o mașină care are f puține vicii de fabricație !a avut soția 2 ani una și a mers de a rupt ,nu curgea nici o picătură de lichid pe sub ea ,motorul pornea la sfert la -30 C !
Am schimbat de 2 ori actuator pt căldură ,care apropo ,iarna în 5 minute dădea călduț iar la 90c stăteai în bluza în mașină !
în schimb ruginea ca dracu!  
La 1000 euro cât a costat cu ac și alte alea a fost pont ,dacă nu începea sa pocnească tabla o ținea cu ochi închiși !

#12
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Toate rasnitile pleaca la sfet.Ce mare curent si forta trebuie sa invarti un astfel de motor.
Lauda e cand pleaca la juma de cheie un V8 Diesel de 6000cm3 sau un motor de camion dupa ce a stat o noapte in ger.

#13
ionesculiviu

ionesculiviu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 03.07.2010
Fie e de la caseta fie mai degraba a ruginit conducta de tur a servodirectiei, problema pe care o au mai toate ka-urile, mai devreme sau mai tarziu. Si eu am aceasta problema si am rezolvat-o temporar cu POWER STEERING STOP LEAK luat de la hanora (29 lei). La mine nu curgea rau, pierde doar cand e presiune, dupa ce opresc masina mai curgeau vreo 5 picaturi si se opreste, deci trebuia sa completez cam odata la 300 km ceea ce nu era asa grav. Ca sa vezi daca e de la conducta te bagi sub ea, in fata, si vezi o conducta de fier ce trece pe sub radiator. Costa foarte mult aceasta conducta, vreo 700 lei cea mai ieftina la magazin sau vreo 200 de lei de la dezmembrari dar care e si ea ruginita, deci nu recomand. Cea mai buna metoda e sa o dai jos si sa o duci la un service ce se ocupa cu sisteme hidraulice, de obicei ei repara sisteme hidraulice de utilaje (excavatoare, tractoare, etc) si va costa ok, in jur de 200 de lei si o face ca noua, o pui la loc si gata.

#14
AlinMR

AlinMR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 12.08.2010
Tocmai am venit de la service, intr-adevar conducta de tur a servodirectiei e de vina .Cei de la service mi-au zis ca n-au ce sa-i mai faca , n-au cum s-o mai repare . Am gasit la dezmembrari una la 200 de lei,o sa mai caut ,sa vad poate gasesc ceva mai de calitate .

#15
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Nu mai cauta prea mult, sa nu risti sa o pierzi si pe aia gasita. La a mea a fost tot returul, doar ca mai aproape de vas. Era 160 EUR piesa noua si vreo 100 RON bidonul de ulei. Verificam des si completam la nevoie (o data la cateva luni). Am dat masina doi ani mai tarziu cu tot cu bidon (sub jumate).

#16
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Apropo ,citeam și pe forumurile din străinătate ,si-a mai rezolvat Ford problema cu rugina la mașinile lor ?la f multe modele de Ford am vz rugina după părerea mea prematur ,la aripi și alte elemente auxiliare ?
de exemplu Ford Mondeo cu aripile fata și pragurile moarte cel puțin în partea din fata ,ăsta deținut in familie deci exemplu clar ,de Ford Ka și modele ieftine nu mai zic ,în 2 ani s-a găurit podeaua !

#17
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
La Ka e posibil sa fi aparut ceva puncte (eu personal nu imi amintesc acum de ele, dar nici nu m-am uitat - vad masina cam o data pe luna), insa are deja vreo 14 - 15 ani. Nu mai tin minte cand era la mine, dar parca nu am vazut.

La Fusion (2005) ultima data cand am vazut-o (prin vara) nu avea nici un punct vizibil. Prin iarna, cand am dat-o eu, am intrat pe sub ea in service, si nu era nici o urma (exceptand toba, care avea puncte pe suprafata, insa nu gaurita).

La Mk1 (2008) nu sunt nici un fel de urme iarasi.

La Mk2 (2014) nu cred ca se pune problema.

Din ce mai stiu pe la prieteni, la modele din 2004 incoa (Fiesta, Fusion, Mondeo Mk3 si Mk4, Kuga Mk1, C-Max Mk1 si Mk2, Focusuri de toate felurile) nu am vazut, nu s-au plans.

#18
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
O sa pozez mașină bătrânului ,mondeo 2008 ,pragurile partea din fata și porțiuni din aripi au vopseaua sărita și rugina superficiala ,mie mi-a sărit în ochi forumul străin care la fel spunea de problema Ford cu rugina și având ka ul și mondeo m-am gândit ca așa o fi ,
o sa caut mai multe informații despre acest subiect și revin cu o postate +
spor

Nu mai găsesc chiar acel topic dar dacă scrieți pe Google ford rust issues sau rust recall o sa apară destule ,văd ca mai ales în state au probleme cu vopseaua proasta și rugina !

Oricum chiar și așa ,la noi în tara nu cred ca este mașină care sa nu fie afectata de sarea și nisipul ce o sableaza  în fiecare iarna !

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate