DNS probe finished no internet...cum se poate rezolva ?
Last Updated: Dec 01 2015 13:23, Started by
adrian3481
, Nov 30 2015 12:26
·
0
#1
Posted 30 November 2015 - 12:26
Incepe sa devina iritant,sunt client UPC din '06 dar anul asta a fost de groaza.De fiecare data cand se intrerupe curentul imi apare eroarea din titlu si gata netu.Am contractul vechi cu net de 20 mb si folosesc un router tp link wr740n.De obicei sunam la ei si echipa tehnica rezolva rapid dar mai nou robotul ma anunta ca operatorii sunt ocupati pentru cel putin 15 minute si ca as face bine sa revin mai tarziu,asta insemnand ca nu mai pot lua legatura cu ei .Stie cineva daca se poate rezolva problema de acasa ?
|
#2
Posted 30 November 2015 - 12:38
Trebuie doar sa dai restart la routerul tau
Mai poti incerca si din comand prompt, fiecare comanda pe rand. ipconfig /release ipconfig /renew ipconfig /flushdns PS: Problema nu e de la upc, este din chrome, daca folosesti alt browser nu mai ai problema respectiva. Daca tot nu iti merge apelezi la ultima varianta, deschizi command prompt cu drepturi de administrator si bagi comanda netsh winsock reset dupa care restartezi pc-ul. Edited by gigsnet, 30 November 2015 - 12:44. |
#4
Posted 30 November 2015 - 13:18
adrian3481, pe 30 noiembrie 2015 - 12:26, a scris:
Incepe sa devina iritant,sunt client UPC din '06 dar anul asta a fost de groaza.De fiecare data cand se intrerupe curentul imi apare eroarea din titlu si gata netu.Am contractul vechi cu net de 20 mb si folosesc un router tp link wr740n.De obicei sunam la ei si echipa tehnica rezolva rapid dar mai nou robotul ma anunta ca operatorii sunt ocupati pentru cel putin 15 minute si ca as face bine sa revin mai tarziu,asta insemnand ca nu mai pot lua legatura cu ei .Stie cineva daca se poate rezolva problema de acasa ? Eu am intalnit ceva asemanator tot la un tp-link dar alt model. Ai ultima versiune de firmware? |
#5
Posted 30 November 2015 - 19:25
Initiator, esti foarte tehnic daca ai deschis topicul asta aici.
Se poate rezolva in urmatorul sens: ASTEPTI. Daca se ia curentul trebuie sa astepti sa se initieze din nou modemul |
#6
Posted 30 November 2015 - 20:53
Pe vremuri cu un modem mai vechi de la UPC am avut probleme asemanatoare. Solutia gasita de mine era sa opresc toate aparatele si sa le dau drumul pe rand - mai intii porneam modemul, apoi, dupa ce s-a sincronizat, routerul, dupa bootarea caruia in sfarsit calculatorul.
|
#7
Posted 01 December 2015 - 10:51
Multumesc pentru raspunsuri.Trebuie sa mentionez ca internetul meu este direct pe cablu deci fara modem.Alta mentiune ar fi ca eu lucrez pe o tableta momentan dar am incercat pe un laptop imprumutat comenzile din command prompt,fara success.Routerul are ultima versiune de firmware iar ups-ul ar fi bun la un pc dar chestia este ca internetul se intrerupe cand curentul se ia la sediul lor.Inainte cand se mai intampla sa-mi cada netul sunam si in scurt timp netul revenea ca prin minune,presupun ca restartau vreun server sau ceva de genul asta,deci nu are legatura cu echipamentul meu.Singura optiune ar fi sa-mi fac contract nou cu fibra optica,am auzit ca este mai stabil.
|
#8
Posted 01 December 2015 - 13:23
Cand cad trasformatoarele de pe stalpi aloha si la fibra optica. Asta e, zona cu infrastructura proasta e ghinionul tau.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users