Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

Consum instant mare dupa accelerari / mers turat

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
Alex522

Alex522

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 18.06.2015
Am si eu o intrebare. Carui fapt i se datoreaza consumul marit ( in jur de 4% la relanti ) la un Opel Astra 1,7 diesel , dupa accelerari fortate ( sa zicem plecare de pe loc , accelerat vioi pana la 130 , iar apoi oprire la 0 din cauza unei coloane )
Mentionez ca nu este vorba de regenerarea filtrului de particule ( e bec in bord ce indica asta ) , iar consumul ridicat nu se manifesta des , sau la orice accelerare , astfel am presupus ca se datoreaza racirii intr-un fel ( nu stiu a ce )
Daca aveti idei , va multumesc in avans :)

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Consumul ala este indicat pentru divertisment. Nu inseamna nimic. Important este ce consum real ai pe 1000 km.

#3
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007
Astra H nu are niciun "bec" in bord care iti indica regenerarea.

Edited by alexx1402, 28 November 2015 - 23:13.


#4
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Pe langa "divertisment", se poate sublinia ca plaja de turatie practica a unui motor cu ardere interna este foarte limitata, chiar si cu tot cu relanti, chit ca in practica este limitata mult mai mult de atat la un motor contemporan, inclusiv la cele diesel moderne.
Implicit, consumul minim nu poate sa fie decat putin mai mic decat cel maxim, spre deosebire de un motor electric care poate varia turatia pastrand cuplul, intr-o plaja de la aproape zero pana la +/- 20000 RPM, acesta fiind motivul pt. care alaturi de randamentul mult mai bun al motorului in sine, adaugand si randamentul de utilizare practica, constatam ca prapastia dintre capacitatea unui rezervor de carburant si cea a unui acumulator electric, pur si simplu se estompeaza pana la disparitie.

#5
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Alex522, on 28 noiembrie 2015 - 22:58, said:

Am si eu o intrebare. Carui fapt  se datoreaza consumul marit ( in jur de 4% la relanti ) la un Opel Astra 1,7 diesel , dupa accelerari fortate ( sa zicem plecare de pe loc , accelerat vioi pana la 130 , iar apoi oprire la 0 din cauza unei coloane )
....
Aici ai si raspunsul.

#6
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,145
  • Înscris: 05.12.2002
Asta se intampla oricand?
Daca ai adus vorba de regenerare, la Cruze becul se aprinde doar dupa 3 regenerari intrerupte, altfel el se apuca (si eventual si termina) regenerarea fara sa te anunte.

#7
Alex522

Alex522

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 18.06.2015

 ericmario, on 28 noiembrie 2015 - 23:29, said:

Aici ai si raspunsul.
Ca sa clarific , consumul e la relanti , deci nu din cauza acceleratiei bruste , si da , din cauza opririi , dar sunt curios sa aflu cauza.
Pentru racirea turbinei , intercoolerul ........ ( asta e nelamurirea mea )

 Alice, on 28 noiembrie 2015 - 23:48, said:

Asta se intampla oricand?
Daca ai adus vorba de regenerare, la Cruze becul se aprinde doar dupa 3 regenerari intrerupte, altfel el se apuca (si eventual si termina) regenerarea fara sa te anunte.
Dupa accelerari sprintene , urmate de oprire.

#8
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Alex522, on 28 noiembrie 2015 - 23:54, said:

Ca sa clarific , consumul e la relanti , deci nu din cauza acceleratiei bruste , si da , din cauza opririi , dar sunt curios sa aflu cauza.
Pentru racirea turbinei , intercoolerul ........ ( asta e nelamurirea mea )

Cam asa ar trebui sa se comporte un diesel, mai ales pe timp rece.
Pentru distante mici, mai bine se preta un benzinar.
In rest, nu-i nimic cu masina ta, chiar, ai facut un consum la pompa?

#9
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Greu cu matematica. Deci daca stai pe loc cu motorul pornit cita benzina [edit: sau motorina sau ce vrei tu] iti trebuie ca sa parcurgi 100km? Hint: Nu iti ajung 10l. Nu iti ajung 1000l. Nu iti ajung 1000000l.
Iti arata si mai mult? Cit iti arata exact?

Edited by f300, 29 November 2015 - 09:21.


#10
manoman

manoman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 25.10.2013
E din cauza turbinei: cind accelerezi puternic turbina este turata la maxim; daca te opresti imediat dupa asta iar turatia motorului ar scadea la relanti imediat, presiunea si debitul de ulei ar fi insuficiente si turbina ar merge pe uscat, uzindu-se mult mai rapid; asa ca electronica motorului tine turatia ceva mai ridicata ceva mai mult ca sa-i dea turbinei timp sa se incetineasca si de aici consumul mai crescut.

#11
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007
Ma doare capu de ce am citit pe aici :facepalm:

#12
Alex522

Alex522

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 18.06.2015

 f300, on 29 noiembrie 2015 - 09:20, said:

Greu cu matematica. Deci daca stai pe loc cu motorul pornit cita benzina [edit: sau motorina sau ce vrei tu] iti trebuie ca sa parcurgi 100km? Hint: Nu iti ajung 10l. Nu iti ajung 1000l. Nu iti ajung 1000000l.
Iti arata si mai mult? Cit iti arata exact?
Imi da consumul la ora , nu are nicio legatura ce spui tu aici :)

 manoman, on 29 noiembrie 2015 - 15:12, said:

E din cauza turbinei: cind accelerezi puternic turbina este turata la maxim; daca te opresti imediat dupa asta iar turatia motorului ar scadea la relanti imediat, presiunea si debitul de ulei ar fi insuficiente si turbina ar merge pe uscat, uzindu-se mult mai rapid; asa ca electronica motorului tine turatia ceva mai ridicata ceva mai mult ca sa-i dea turbinei timp sa se incetineasca si de aici consumul mai crescut.
Mersi de idee :) Eu m-am gandit mai mult la ceva ce raceste turbina , deoarece aceasta ' crestere de consum ' dureaza cateva zeci de secunde

#13
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 Alex522, on 29 noiembrie 2015 - 16:38, said:

Imi da consumul la ora , nu are nicio legatura ce spui tu aici Posted Image

Si cit e exact consumul la ora de ti se pare mare? Daca tot stai si esti stresat de consum de ce nu opresti motorul (de fapt asa fac multe masini noi, chiar si la semafor)?

#14
Alex522

Alex522

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 18.06.2015

 f300, on 29 noiembrie 2015 - 16:41, said:


Si cit e exact consumul la ora de ti se pare mare? Daca tot stai si esti stresat de consum de ce nu opresti motorul (de fapt asa fac multe masini noi, chiar si la semafor)?
Nu e vorba ca ma deranjeaza consumul , eram curios de cauza lui. In mod normal e 0,4l/h , iar in cazul despre care iti vorbesc 4l/h , si apropo nu prea se opreste dieselul cu turbina dupa cateva talpi fara sa l lasi putin sa se raceasca :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate