Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Amplificator 12V 2x25w

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
eduard_edutzu

eduard_edutzu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 07.12.2014
Buna ziua. Sunt un mic incepator in arta electronicii si vreau sa imi construiesc prima mea piesa. Este vorba despre un amplificator audio. Vreau ceva mic, care sa lucreze pe 12V deoarece trafurile de putere sunt extrem de scumpe. Ma intereseaza sa pot pune 2 difuzoare de 25w de 4ohm pe el si sa il alimentez de la o sursa de pc cu ceva filtraj in plus (pun in paralel 2 cond de 4700uf). Vreau sa achizitionez de pe mivarom 2 dif de medii.

http://www.mivarom.r...40014ohm-p-2693

Vreau si eu o schema pt un amplificator de 2x25W 4ohm alimentat la 12v. Cine ma poate ajuta cu acest lucru ii sunt extrem de recunoscator. Multumesc.

#2
Bebeluka

Bebeluka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 983
  • Înscris: 28.07.2015

View Posteduard_edutzu, on 26 noiembrie 2015 - 18:28, said:


Vreau si eu o schema pt un amplificator de 2x25W 4ohm alimentat la 12v. Cine ma poate ajuta cu acest lucru ii sunt extrem de recunoscator. Multumesc.

Daca ai rabdare,poti incerca asta.(chiar daca nu este in romana,nu-ti trebuie)

http://www.bastleni....c-2x25w-tda7375

#3
constant7

constant7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,638
  • Înscris: 01.03.2015
Da un search pe net si vezi un amplificator cu circuit integrat care functioneaza la 12V. Se gasesc si kit-uri gata facute la un pret modic.