Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Service PST, neprofesioniști si tepari

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006



Service pst, atenție mare, sunt praf.
Experiența mea cu service pst:

La ultima revizie îmi spun mecanicii de la service ca au găsit un mic joc in caseta de direcție.  Caut informatii si aflu ca minunatul service pst se ocupa cu recondiționări autorizate ale casetelor de direcție.
Dau telefon sa fac programare, doamna care a vorbit spune sa vin pentru ca nu este nevoie de programare. Trebuia sa ma gândesc ca sunt praf numai cand am auzit asta. O verificare amănunțită a Direcției nu poate sa dureze mai mputin de 30 minute deci ar trebui sa necesite programare.

Ajung la service, la "Recepție O "doamna" parca recrutata de pe centura ma informează ca trebuie sa plătesc 100 lei constatarea urmând ca suma sa fie scăzută din reparație in cazul in care va fi nevoie. Spun, ok. Sunt de acord.
"Doamna" cheamă un mecanic la care apreciez gestul de a monta pe scaun protecția impotriva murdăriei, din plastic. Dupa nici cinci minute vine mecanicul si spune: caseta direcție trebuie recondiționată, coloana de direcție trebuie recondiționată.
Ok, spun, altceva ați mai constatat? Capete de bara, pivoți, ceva? Spune, aaaa, nu astea se vor vedea cand o urcam pe elevator si dam caseta jos.

Îmi dau seama ca service pst m-a țepuit si continui sa intreb: pai nu trebuie sa stiu exact cat ma costa înainte sa facem lucrarea, ca de aia plătesc 100 lei. Spune, a nu, asta se vede cand dam caseta jos. S-ar putea sa fie si capetel de bara uzate, sau altceva, poate trebuiesc si burdufuri caseta de direcție...

La care eu întreb, pai in cei 1100 lei cat Spuneti ca ma costa reconditionarea nu intra toate piesele necesare? "Doamna" cu o privire languroasa spune: nuuuuuupentru,  ca nu putem sa știm daca este nevoie de ele. Logic, totuși, îmi spun.

Ca sa scurtez ii spun, ok, o sa ma gândesc. Plătesc cei 100 de lei si pun mana pe hârtia pe care scrisese sumele sa o iau si sa plec.
"Doamna"  centurista spune, a nu, hârtia ramane la noi. Pai atunci pe ce dracu am platit 100 lei, ca sa te văd pe tine? Spune, daca vreți hartia(devizul) trebuie sa plătiți si TVA. Ok plătesc si TVA nicio problema, numai ca trebuia sa Spuneti dinainte. Cand am intrat pe usa m-ați întrebat daca sunt firma sau persoana fizica si v-am spus ca sunt persoana fizica.

Asa ca nu recomand nimănui service pst, niște țepari, in viziunea mea.

#2
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
Despre ce masina ii vorba?

#3
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
la asa atitudine, cred ca ti-i mai si jucam in picioare nitel, nici vorba sa le mai dau si bani. si TVA.

#4
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
chiar sunt curioasa cum ar fi putut determina jocurile in pivoti si capetele de bara, dupa ce demontau toata directia si rotile si tot.

am pus si eu mana si am facut astfel de constatari,iar cu toate cele demontate ..... degeaba chinul, pt ca este =0

oamenii nu stiu sa faca o constatare in cazul asta.

initiator, terbuia sa le spui si lor ca miscarea volanului in plan vertical si axial este o dotare a masinii, nu un defect al directiei.

#5
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

 Dany_Darke, on 25 noiembrie 2015 - 13:10, said:

chiar sunt curioasa cum ar fi putut determina jocurile in pivoti si capetele de bara, dupa ce demontau toata directia si rotile si tot.

am pus si eu mana si am facut astfel de constatari,iar cu toate cele demontate ..... degeaba chinul, pt ca este =0

oamenii nu stiu sa faca o constatare in cazul asta.

initiator, terbuia sa le spui si lor ca miscarea volanului in plan vertical si axial este o dotare a masinii, nu un defect al directiei.

 Super Chief, on 25 noiembrie 2015 - 12:54, said:


Doua lucruri m-au deranjat extrem. Faza cu TVA si mai mult decat asta, nu poti sa faci constatare la direcție in 5 minute, mergând la volanul mașinii.
Despre ce masina ii vorba?

Nu contează masina, este vorba de atitudine.  Oricum, Masina este un mistubishi l200.

#6
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
Am intrebat ca era sa o patesc si eu in genul ala dar cu un Ranger. Numai ca la faza asta am fost mai destept cu o secunda decat aia.



#7
ServicePST

ServicePST

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 16.10.2013
(drept la replica din respect pentru clientii nostri trecuti, prezenti si viitori)

Buna ziua,

In general nu as raspunde unui om care este atat de superficial si judeca dupa aparente o persoana proferand o jignire gratuita la adresa unui angajat care nu a facut decat sa-si faca treaba, care nu a actionat decat in concordanta cu job-ul  pentru care este platit....sa jignesti o femeie, un om, fara macar sa il cunosti, fara sa ai pic de bun simt, este la latitudinea fiecaruia despre felul in care doreste sa-si traiasca viata si sa fie caracterizat de cei din jur si nu poate decat sa-i oglindeasca caracterul! (asta este parerea mea si nu cred ca sunt un idealist, dar voi incerca sa lamuresc lucrurile pentru ca ati fost un client de-al nostru - spun ati fost pentru ca oferta noastra de a va scadea din pretul manoperei constatarea platita a expirat, conditia pentru reprimirea ofertei este sa va cereti scuze Dnei Mihaela, atat aici cat si personal, dar atitudinea exprimata in comentariul de mai devreme ma face sa ma indoiesc ca ati putea vreodata sa va ridicati la un asemenea nivel).

Domnule Lucian (#XPlane) am sa incerc sa va raspund punctual la fiecare observatie a dumneavoastra:

"La ultima revizie îmi spun mecanicii de la service ca au găsit un mic joc in caseta de direcție.  Caut informatii si aflu ca minunatul service pst se ocupa cu recondiționări autorizate ale casetelor de direcție."

Cautand un service probabil ca ati intrat pe site-ul nostru www.servicepst.ro (link catre Facebook-ul nostru pentru a vedea cateva pareri ale clientilor nostri) si ati observat ca suntem apreciati de catre multi clienti, nu ati venit la noi doar de dragul numelui, ce pot sa va spun este ca avem cel mai dotat atelier de reparatii casete de directie din Romania si ca incercam sa multumim toti clientii investind continuu in orice tehnologie nou aparuta in domeniu. Avem mii de constatari efectuate doar pentru directie, suntem dotati cu platane pentru detectare jocuri pentru a simula mersul in diferite conditii si o constatare dureaza 5-20 minute in functie de localizarea casetei de directie

"Dau telefon sa fac programare, doamna care a vorbit spune sa vin pentru ca nu este nevoie de programare. Trebuia sa ma gândesc ca sunt praf numai cand am auzit asta. O verificare amănunțită a Direcției nu poate sa dureze mai putin de 30 minute deci ar trebui sa necesite programare."

Inca odata puneti pe tapet superficialitatea cu care catalogati lucrurile, explicatia pentru faptul ca nu va trebuie o programare la service-ul nostru este urmatoarea, raspunzand astfel si nelamuriiri dumneavoastra cu durata scurta de efectuare a unei constatari: Noi nu facem alte reparatii la service-ul nostru ci reconditionam doar casete de directie si pompe servodirectie, facand asta de 3 ani nu avem nevoie de 5 ore pentru a verifica o caseta de directie (dumneavoastra pentru asta ati venit nu sa va varificam noi articulatia sau alte probleme. Avem 5 elevatoare pe care putem repara in medie 8 masini pe zi si o rampa dotata cu platane detectare jocuri (soferii probabil ca au vazut acest gen de platane la statiile unde isi fac revizia obligatorie, ITP-ul) si aceasta rampa este folosita si pentru geometria laser fiind intotdeauna libera pentru constatari, in general clientii se grabesc sa-si rezolve problemele, nu inteleg cum sa cataloghezi un service ca e super promt si sa faci din asta un minus, e un pic hilar, dar....

Ajung la service, la "Recepție O "doamna" parca recrutata de pe centura ma informează ca trebuie sa plătesc 100 lei constatarea urmând ca suma sa fie scăzută din reparație in cazul in care va fi nevoie. Spun, ok. Sunt de acord.
"Doamna" cheamă un mecanic la care apreciez gestul de a monta pe scaun protecția impotriva murdăriei, din plastic. Dupa nici cinci minute vine mecanicul si spune: caseta direcție trebuie recondiționată, coloana de direcție trebuie recondiționată.
Ok, spun, altceva ați mai constatat? Capete de bara, pivoți, ceva? Spune, aaaa, nu astea se vor vedea cand o urcam pe elevator si dam caseta jos.

Nu am ce sa spun mai mult decat am spus in introducere in ceea ce priveste jignirile proferate, treaba dumnevoastra dar....rusinica.... In ceea ce priveste intrebarea dumneavoastra despre pivoti, capete de bara, etc. atunci cand ati intrat in service v-a fost completata o fisa de intrare in service semnata de dumneavoastra (este atasata poza) in care dumneavoastra ati reclamat necesitatea de a verifica daca aveti cu adevarat asa cum v-a indrumat un alt mecanic "joc in caseta de directie", daca ati fi fost sigur nu ati mai fi solicitat aceasta constatare (inclusiv cand ati sunat sa va programati ati spus ca doriti sa verificati jocul in caseta de directie), asta ati cerut asta ati platit asta ati aflat, ca si idee daca aveti joc in caseta si in ax coloana volan atunci verificarea unui cap de bara nu poate fi concludenta suta la suta caci jocul in ax coloana volan era suficient de mare ca sa nu poata fi constatata doar bieleta sau capatul de bara, axul coloana volan nici macar nu il reparam noi ci este un serviciu externalizat la care nu v-am pus nici un adaos. Nu stiu pe la ce service-uri sunteti invatat sa mergeti dar folie de protectie pe scaune este un lucru normal nu cine stie ce beneficiu, ne respectam clientii!

Îmi dau seama ca service pst m-a țepuit si continui sa intreb: pai nu trebuie sa stiu exact cat ma costa înainte sa facem lucrarea, ca de aia plătesc 100 lei. Spune, a nu, asta se vede cand dam caseta jos. S-ar putea sa fie si capetel de bara uzate, sau altceva, poate trebuiesc si burdufuri caseta de direcție...
La care eu întreb, pai in cei 1100 lei cat Spuneti ca ma costa reconditionarea nu intra toate piesele necesare? "Doamna" cu o privire languroasa spune: nuuuuuupentru,  ca nu putem sa știm daca este nevoie de ele. Logic, totuși, îmi spun.
Ca sa scurtez ii spun, ok, o sa ma gândesc. Plătesc cei 100 de lei si pun mana pe hârtia pe care scrisese sumele sa o iau si sa plec.
"Doamna"  centurista spune, a nu, hârtia ramane la noi. Pai atunci pe ce dracu am platit 100 lei, ca sa te văd pe tine? Spune, daca vreți hartia(devizul) trebuie sa plătiți si TVA. Ok plătesc si TVA nicio problema, numai ca trebuia sa Spuneti dinainte. Cand am intrat pe usa m-ați întrebat daca sunt firma sau persoana fizica si v-am spus ca sunt persoana fizica.
Asa ca nu recomand nimănui service pst, niște țepari, in viziunea mea.

Ati primit de la noi un deviz cu lucrarile necesare cu costuri cu tot inainte sa faceti lucrarea, nu inteleg ce va este neclar aici, sunt detaliate costurile necesare repararii casetei de directie, coloanei, etc, (pe fisa pe care ati semnat-o se vede foarte clar pretul trecut in coloana fara tva, tva-ul nu este al nostru ci al statului iar noi pentru ca lucram preponderent cu alte service-uri care aduc la noi casetele pentru reconditionat notam doar pretul fara tva, in general spunem clientilor si pretul cu tva dar se poate sa fi omis asta colega noastra iar pentru aceasta ne cerem scuze dar dumneavoastra ati semnat fisa completata nu ati semnat in alb, nu?), in ceea ce priveste necesitatea inlocuirii burdufelor incercam sa salvam banii clientilor nostri nu ii bagam pe gat piese fara sa le verificam si faptul ca le putem refolosi vedem doar dupa demontarea casetei.

Concluzionand suntem constienti ca nu putem satisface exigentele tuturor clientilor care ne trec pragul dar incercam si facem tot ce putem pentru acest lucru! (Un client ne povestea ca a fost la o firma care oferea clientilor in sala de asteptare cafea si apa si tot se gaseau clienti care se ofuscau ca nu li se oferea si suc)!

Toate cele bune tuturor si va asiguram ca suntem pregatiti sa facem fata oricaror exigente in materie de casete de directie, din portofoliul nostru avem recomandari de la peste 40 reprezentante auto din toata tara si colaboram cu peste 350 de service-uri si peste 600 de magazine auto din toata tara!

 Dany_Darke, on 25 noiembrie 2015 - 13:10, said:

chiar sunt curioasa cum ar fi putut determina jocurile in pivoti si capetele de bara, dupa ce demontau toata directia si rotile si tot.

am pus si eu mana si am facut astfel de constatari,iar cu toate cele demontate ..... degeaba chinul, pt ca este =0

oamenii nu stiu sa faca o constatare in cazul asta.

initiator, terbuia sa le spui si lor ca miscarea volanului in plan vertical si axial este o dotare a masinii, nu un defect al directiei.

Noi nu punem doar mana, noi suntem pregatiti cu toate uneltele necesare si autorizati RAR pentru acest gen de lucrari, oricand caci nu va cunoastem dar dumneavoastra stiti unde ne gasiti puteti sa ne testati sa vedeti daca facem sau nu o treaba profi! Daca tot spuneti ca va pricepeti ati putea sa stiti si ca daca jocul este excesiv in coloana de directie (este un L200 din 2008) nu poti determina cu acuratete jocul in capetele de bara ci poti face doar presupuneri, ei bine, contar credintei generale ca toate service-urile jecmanesc clientii noi nu dam ca si defecte piese doar pe presupuneri, din acest service traiesc peste 15 angajati, fiecare cu familii si nu ne permitem sa ne batem joc de clienti!!!

Edited by calinkgb, 04 February 2016 - 21:12.


#8
RamboX

RamboX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 02.04.2006
Da cat e ora de manopera daca o constatare scurta e 100 ron fara TVA?

#9
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

 ServicePST, on 04 februarie 2016 - 17:49, said:

(drept la replica din respect pentru clientii nostri trecuti, prezenti si viitori)

Buna ziua,

In general nu as raspunde unui om care este atat de superficial si judeca dupa aparente o persoana proferand o jignire gratuita la adresa unui angajat care nu a facut decat sa-si faca treaba, care nu a actionat decat in concordanta cu job-ul  pentru care este platit....sa jignesti o femeie, un om, fara macar sa il cunosti, fara sa ai pic de bun simt, este la latitudinea fiecaruia despre felul in care doreste sa-si traiasca viata si sa fie caracterizat de cei din jur si nu poate decat sa-i oglindeasca caracterul! (asta este parerea mea si nu cred ca sunt un idealist, dar voi incerca sa lamuresc lucrurile pentru ca ati fost un client de-al nostru - spun ati fost pentru ca oferta noastra de a va scadea din pretul manoperei constatarea platita a expirat, conditia pentru reprimirea ofertei este sa va cereti scuze Dnei Mihaela, atat aici cat si personal, dar atitudinea exprimata in comentariul de mai devreme ma face sa ma indoiesc ca ati putea vreodata sa va ridicati la un asemenea nivel).

Domnule Lucian (#XPlane) am sa incerc sa va raspund punctual la fiecare observatie a dumneavoastra:

"La ultima revizie ĂŽmi spun mecanicii de la service ca au găsit un mic joc in caseta de direcție.  Caut informatii si aflu ca minunatul service pst se ocupa cu recondiționări autorizate ale casetelor de direcție."

Cautand un service probabil ca ati intrat pe site-ul nostru www.servicepst.ro (link catre Facebook-ul nostru pentru a vedea cateva pareri ale clientilor nostri) si ati observat ca suntem apreciati de catre multi clienti, nu ati venit la noi doar de dragul numelui, ce pot sa va spun este ca avem cel mai dotat atelier de reparatii casete de directie din Romania si ca incercam sa multumim toti clientii investind continuu in orice tehnologie nou aparuta in domeniu. Avem mii de constatari efectuate doar pentru directie, suntem dotati cu platane pentru detectare jocuri pentru a simula mersul in diferite conditii si o constatare dureaza 5-20 minute in functie de localizarea casetei de directie

"Dau telefon sa fac programare, doamna care a vorbit spune sa vin pentru ca nu este nevoie de programare. Trebuia sa ma gândesc ca sunt praf numai cand am auzit asta. O verificare amănunțită a Direcției nu poate sa dureze mai putin de 30 minute deci ar trebui sa necesite programare."

Inca odata puneti pe tapet superficialitatea cu care catalogati lucrurile, explicatia pentru faptul ca nu va trebuie o programare la service-ul nostru este urmatoarea, raspunzand astfel si nelamuriiri dumneavoastra cu durata scurta de efectuare a unei constatari: Noi nu facem alte reparatii la service-ul nostru ci reconditionam doar casete de directie si pompe servodirectie, facand asta de 3 ani nu avem nevoie de 5 ore pentru a verifica o caseta de directie (dumneavoastra pentru asta ati venit nu sa va varificam noi articulatia sau alte probleme. Avem 5 elevatoare pe care putem repara in medie 8 masini pe zi si o rampa dotata cu platane detectare jocuri (soferii probabil ca au vazut acest gen de platane la statiile unde isi fac revizia obligatorie, ITP-ul) si aceasta rampa este folosita si pentru geometria laser fiind intotdeauna libera pentru constatari, in general clientii se grabesc sa-si rezolve problemele, nu inteleg cum sa cataloghezi un service ca e super promt si sa faci din asta un minus, e un pic hilar, dar....

Ajung la service, la "Recepție O "doamna" parca recrutata de pe centura ma informează ca trebuie sa plătesc 100 lei constatarea urmând ca suma sa fie scăzută din reparație in cazul in care va fi nevoie. Spun, ok. Sunt de acord.
"Doamna" cheamă un mecanic la care apreciez gestul de a monta pe scaun protecția impotriva murdăriei, din plastic. Dupa nici cinci minute vine mecanicul si spune: caseta direcție trebuie recondiționată, coloana de direcție trebuie recondiționată.
Ok, spun, altceva ați mai constatat? Capete de bara, pivoți, ceva? Spune, aaaa, nu astea se vor vedea cand o urcam pe elevator si dam caseta jos.

Nu am ce sa spun mai mult decat am spus in introducere in ceea ce priveste jignirile proferate, treaba dumnevoastra dar....rusinica.... In ceea ce priveste intrebarea dumneavoastra despre pivoti, capete de bara, etc. atunci cand ati intrat in service v-a fost completata o fisa de intrare in service semnata de dumneavoastra (este atasata poza) in care dumneavoastra ati reclamat necesitatea de a verifica daca aveti cu adevarat asa cum v-a indrumat un alt mecanic "joc in caseta de directie", daca ati fi fost sigur nu ati mai fi solicitat aceasta constatare (inclusiv cand ati sunat sa va programati ati spus ca doriti sa verificati jocul in caseta de directie), asta ati cerut asta ati platit asta ati aflat, ca si idee daca aveti joc in caseta si in ax coloana volan atunci verificarea unui cap de bara nu poate fi concludenta suta la suta caci jocul in ax coloana volan era suficient de mare ca sa nu poata fi constatata doar bieleta sau capatul de bara, axul coloana volan nici macar nu il reparam noi ci este un serviciu externalizat la care nu v-am pus nici un adaos. Nu stiu pe la ce service-uri sunteti invatat sa mergeti dar folie de protectie pe scaune este un lucru normal nu cine stie ce beneficiu, ne respectam clientii!

Îmi dau seama ca service pst m-a țepuit si continui sa intreb: pai nu trebuie sa stiu exact cat ma costa ĂŽnainte sa facem lucrarea, ca de aia plătesc 100 lei. Spune, a nu, asta se vede cand dam caseta jos. S-ar putea sa fie si capetel de bara uzate, sau altceva, poate trebuiesc si burdufuri caseta de direcție...
La care eu ĂŽntreb, pai in cei 1100 lei cat Spuneti ca ma costa reconditionarea nu intra toate piesele necesare? "Doamna" cu o privire languroasa spune: nuuuuuupentru,  ca nu putem sa știm daca este nevoie de ele. Logic, totuși, ĂŽmi spun.
Ca sa scurtez ii spun, ok, o sa ma gândesc. Plătesc cei 100 de lei si pun mana pe hârtia pe care scrisese sumele sa o iau si sa plec.
"Doamna"  centurista spune, a nu, hârtia ramane la noi. Pai atunci pe ce dracu am platit 100 lei, ca sa te văd pe tine? Spune, daca vreți hartia(devizul) trebuie sa plătiți si TVA. Ok plătesc si TVA nicio problema, numai ca trebuia sa Spuneti dinainte. Cand am intrat pe usa m-ați ĂŽntrebat daca sunt firma sau persoana fizica si v-am spus ca sunt persoana fizica.
Asa ca nu recomand nimănui service pst, niște țepari, in viziunea mea.

Ati primit de la noi un deviz cu lucrarile necesare cu costuri cu tot inainte sa faceti lucrarea, nu inteleg ce va este neclar aici, sunt detaliate costurile necesare repararii casetei de directie, coloanei, etc, (pe fisa pe care ati semnat-o se vede foarte clar pretul trecut in coloana fara tva, tva-ul nu este al nostru ci al statului iar noi pentru ca lucram preponderent cu alte service-uri care aduc la noi casetele pentru reconditionat notam doar pretul fara tva, in general spunem clientilor si pretul cu tva dar se poate sa fi omis asta colega noastra iar pentru aceasta ne cerem scuze dar dumneavoastra ati semnat fisa completata nu ati semnat in alb, nu?), in ceea ce priveste necesitatea inlocuirii burdufelor incercam sa salvam banii clientilor nostri nu ii bagam pe gat piese fara sa le verificam si faptul ca le putem refolosi vedem doar dupa demontarea casetei.

Concluzionand suntem constienti ca nu putem satisface exigentele tuturor clientilor care ne trec pragul dar incercam si facem tot ce putem pentru acest lucru! (Un client ne povestea ca a fost la o firma care oferea clientilor in sala de asteptare cafea si apa si tot se gaseau clienti care se ofuscau ca nu li se oferea si suc)!

Toate cele bune tuturor si va asiguram ca suntem pregatiti sa facem fata oricaror exigente in materie de casete de directie, din portofoliul nostru avem recomandari de la peste 40 reprezentante auto din toata tara si colaboram cu peste 350 de service-uri si peste 600 de magazine auto din toata tara!



Noi nu punem doar mana, noi suntem pregatiti cu toate uneltele necesare si autorizati RAR pentru acest gen de lucrari, oricand caci nu va cunoastem dar dumneavoastra stiti unde ne gasiti puteti sa ne testati sa vedeti daca facem sau nu o treaba profi! Daca tot spuneti ca va pricepeti ati putea sa stiti si ca daca jocul este excesiv in coloana de directie (este un L200 din 2008) nu poti determina cu acuratete jocul in capetele de bara ci poti face doar presupuneri, ei bine, contar credintei generale ca toate service-urile jecmanesc clientii noi nu dam ca si defecte piese doar pe presupuneri, din acest service traiesc peste 15 angajati, fiecare cu familii si nu ne permitem sa ne batem joc de clienti!!!


Frumos deviz.... Profesionist, nimic de spus. Lăsam potențialii clienți sa aprecieze minunea făcută pe genunchi.

Pagina a doua nu mi-a foat prezentată, a fost făcută ulterior, ca sa aveti ce posta aici.

Nu este semnată de mine.


#10
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
@ServicePST
Nu agreem dezvaluirea datelro personale pe site
Va rog sa blurati datele personale ale userului X-Plane, si sa-mi trimiteti via mesagerie privata atasamentele corectate, pentru a le pune la loc.
Multumesc.

#11
ServicePST

ServicePST

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 16.10.2013

 RamboX, on 04 februarie 2016 - 20:11, said:

Da cat e ora de manopera daca o constatare scurta e 100 ron fara TVA?


Constatarea este un produs si are un pret fix comunicat clientului anticipat in orice moment doreste, inclusiv in momentul in care i se completeaza fisa de intrare in service, fisa pe care clientul o semneaza, ulterior, in urma constatarii i se face un deviz estimativ pe care clientul nu este obligat sa il semneze!
Noi nu suntem un service care face doar inlocuiri de piese, noi suntem un service care reconditioneaza piese iar preturile sunt fixe!
O constatare daca clientul vine cu masina costa 100 de lei, iar daca vine doar cu piesa 50 de lei!


#12
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
ServicePST, Multumesc pentru ca ați confirmat faptul ca nu ați facut constatarea in mod profesionist, verificând Mașnina pe un elevator, pe vreun stand de testare ci ochiometric. :) cine este curios sa le dea un telfon si daca are curiozitatea sa meargă sa vadă cine minte si cine nu.
Oricum, la modul in care va lăudați, cum considerați ca aveti mii si mii de clienți multumiți, sute si sute de service-uri partenere, mulțumite, am convingerea ca un client nemulțumit, care-si exprima nemulțumirea, însemna pentru dumneavoastră fix o picătura de ploaie intr-un ocean de apa.
Toate bune.


#13
ServicePST

ServicePST

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 16.10.2013
Nu am confirmat ca am facut constatarea ochiometric! Constatarea se face pe canal prevazut cu platane pentru depistarea jocurilor!
In ceea ce priveste numarul de clienti pe care ii avem vine in primul rand din faptul ca ne respectam toti clientii! Cu siguranta nu vom satisface toate exigentele dar asta ne dorim! Orice client este important pentru noi si ne asiguram ca pleaca de la noi cu problema pentru care a venit rezolvata! Ne pare insa rau ca avem genul dumneavoastra de clienti care caracterizeaza misogin o persoana cu care schimba 3 vorbe (eu personal insist sa va dea in judecata oferindu ma sa i platesc avocatul dar se pare ca nu doreste sa se coboare la nivelul dv), faceti niste acuzatii nefondate la adresa serviceului nostru acuzandu-ne punctual de urmatoarele:
1) suntem neprofesionisti caci v-am primit la constatare fara programare! E mai mult decat funny asa ca nu am ce sa mai spun!!!
2) suntem tepari caci in 5 minute....verificand ulterior ati petrecut 30 de minute de cand ati intrat pe poarta pana ati iesit, conform inregistrarilor portarilor de la firma de paza, iar constatarea la dv a durat 14 minute incepand cu rularea prin incinta, apoi cu plasarea masinii pe canalul de testare cu un mecanic la volan si cu un alt operator la "platane" conform inregistrarilor video...ne bucuram ca timpul petrecut la noi a zburat asa placut de ati simtit ca ati stat doar 5 minute, ne am dat seama de problemele dv rapid si nu suntem genul de serviceuri care sa va tinem masina mai mult decat este necesar doar ca sa vi se para dv ca ne-am chinuit pentru cei 100 de lei platiti;
3) fisa semnata de dv arata clar suma de 100 de lei la rubrica pret fara tva asa ca nu inteleg unde este problema legata de suma, aceasta fiindu-va comunicata de la telefon pana sa veniti la noi, suntem prestatori de servicii autorizati si ne asumam raspunderea lucrarilor ce tin de siguranta circulatiei, daca veti merge la oricare alt service ce se ocupa de casete de directie veti vedea ca nu au platanele de care va spun si ne cunosc si nu vor avea cuvinte decat de lauda la adresa noastra chiar daca suntem concurenti!
Sfatul nostru este sa va rezolvati problema cu masina cat mai urgent caci axul coloana volan vi se poate bloca oricand si surpriza ar putea sa fie intr o curba! ;)
In incheiere as vrea totusi sa va reamintesc ca ati jignit un om, o mama, o sotie si ca nu va vad departe ca si caracter de tipul care a lovit o femeie in acel bar de fata cu un jandarm, dar macar acel individ a facut o in fata nu pe internet....RUSINICA!!!

#14
Web666

Web666

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.04.2016
Foarte bun titlul, (Neprofesioniști și Tepari) acest service (PST - format din echipa "inginerilor" Daniel Calin si Florian Nica) merita sa i se suspende activitatea, nu doar pentru bătaia de joc cu care servește lucrările ci pentru nerespectarea obligațiilor pe care le scriu chiar ei în garanția oferita consumatorului. Service PST - japca pe fata, și mai mult de atât, pericol public pentru clienții care nimeresc la ei. Eu am plecat cu volanul intr-o parte datorita geometriei prost efectuate, cu... sfoara. Caseta de directie a avut aceleasi probleme iar scurgerea uleiului reparata suerficial a reaparut foarte repede. Grija mare, garanția lor nu va fi respectata iar chitanta și factura nu vor fi eliberate niciodată. Recomand cu încredere tuturor clienților nemulțumiți sa folosească site-ul ANPC, și RAR pentru depunerea unei reclamații. Băieții ăștia nu se ocupa doar cu japca, nu va vor lua doar banii, ei va pun viata în pericol pentru ca si-au ales un domeniu mai complicat fără sa fie în stare sa onoreze lucrările cu încredere. La o simpla căutare pe google veți găsii foarte multe alte firme care oferă garanția lucrării pentru mai mult timp, iar lucrarea sigur va fi făcuta mai bine la ori ce alt "Dorel".

Țineți minte evitați service-ul pentru recondiționări casete de directie - PST, FLORIAN NICĂ si DANIEL CĂLIN, pentru siguranță voastră.

Edited by Web666, 10 April 2016 - 01:25.


#15
ServicePST

ServicePST

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 16.10.2013
Domnule nu aveti dreptate in afirmatiile dumneavoastra si am sa va demonstrez si de ce, este usor sa denigrati fara a va recunoaste vina!

Pe scurt, clientul #web666, ce ne acuza mai sus a venit la noi in  aprilie 2015 cu auto acuzand scurgeri si bataie la caseta de directie, i-am facut treaba ca la carte si in pretul convenit de comun acord i-am reparat caseta de directie, i-am curatat instalatia si i-am montat burdufe noi de protectie, intr-adevar la acel moment nu aveam aparatul de geometrie si recomandam tuturor clientilor sa-si faca geometria dupa plecarea de la noi, noi am facut geometria cu sfoara atunci tocmai pentru ca sa poata sa plece linistit si sa-si faca geometria in alta parte, nu i s-a incasat nimic in plus pentru asta! A semnat certificatul de garantie in care scrie foarte clar ca este obligat, pentru a avea garantie de la noi, sa vina la 6 luni la o verificare gratuita, tocmai pentru a evita situatiile de acest gen! Noi pastram un istoric cu poze si filmari cu toate etapele reparatiilor, astfel ca voi atasa pozele care arata cum a venit caseta, cum a plecat de la noi si cum a revenit dupa 11 luni. Conditia primordiala pentru ca o caseta de directie sa nu aiba probleme este verificarea etanseitatii burdufelor de protectie, domnul Dragasanu nu a venit nici la noi sa i le verificam gratuit ci mai mult a venit dupa 11 luni cu burduful din dreapta cu  colierele nestranse (nu avem de unde sa stim cine si de ce a mai umblat la masina ulterior, banuim ca a fost sa-si faca geometria daca a plecat de la noi cu volanul stramb, dar asta e doar o presupunere) Cert este ca a intrat apa in burdufe si zilele trecute cand a revenit la noi axul cremalier era ruginit, am sa atasez pozele de la constatare (constatare pe care clientul nu a mai platit-o).

Poze cu caseta in prima faza acum 11 luni, observati atat rugina de pe ax, cat si de pe distribuitor si apoi poze cu axul lustruit, cu piesele vechi si noi, cu verificarea de pe bancul de proba.


Ultimele poze cu axul ruginit si burduful desprins sunt de pe masina la revenire, cand clientului i s-a si facut o oferta de reparatie la jumatate de pret cu geometria inclusa. Mentionam ca acum avem geometrie laser 3D, ultima tehnologie in materie!

Prin urmare, defectiunea este din neglijenta clientului si chiar daca nu a venit la verificarea obligatorie la 6 luni noi ii respectam garantia daca este din vina noastra, un ax neprotejat rugineste in 2-3 luni daca burdufele nu sunt etansate corespunzator, prin urmare va sfatuim pe oricare dintre dv, clientii nostri actuali sau cititori ai acestui forum sa va verificati ori de cate ori aveti ocazia burdufele de la caseta de directie intr-un mod foarte simplu: apasati pe un burduf trebuie sa se umfle celalalt, asta inseamna ca aerul sta doar in interior si nu iese, prin urmare nu are nici cum sa intre, caci daca intra nu intra doar aer, intra apa, praf, etc., este suficient si condensul de dimineata sa afecteze axul mai ales in situatiile in care lasam masina parcata cu rotile strambe. Aceasta simpla verificare va poate scapa de probleme viitoare, noi la verificarea de 6 luni, verificam etanseitatea burdufelor gratuit, nu facem altceva.

Ne pare rau ori de cate ori avem un client nemultumit si va asiguram ca facem tot posibilul sa multumim orice client, dar clientul de mai sus doar a acuzat fara a spune efectiv motivele nemultumirii lui, noroc ca avem poze cu orice caseta reparata inca de la inceputul infiintarii firmei in 2013.

Attached Files


Edited by calinkgb, 12 April 2016 - 08:56.


#16
Web666

Web666

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.04.2016
Nu cred ca ati auzit de legea nr. 677 / 2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (folosindu-mi nr de inmatriculare in public) cum nu ati auzit ca trebuie sa taiati chitante cand faceti afaceri - ati facut din nou prima greseala in primul rand scris si in poza cu numarul meu pusa pe forum.

Va defaimati singuri prin ceea ce ati recunoscut mai sus "recomandam tuturor clientilor sa-si faca geometria dupa plecarea de la noi, noi am facut geometria cu sfoara atunci tocmai pentru ca sa poata ..." Atentie, o sa radeti serviceul se ocupa cu sistemele de directie dar nu face geometrie !

Dragi potentiali clienti, pentru voi scriu aici, eu personal am rezolvat problema sistemului de directie, dar pentru ca aceasta reparatie necesita atentia unor specialisti va sugerez sa nu treceti pe la acest service (SERVICE PST). Banii si timpul pierdut sunt o nimica toata, ceea ce conteaza este viata d-voastra si a celor participanti in trafic.

Pe scurt problemele intalnite in serviceul PST sunt urmatoarele:
1) nu a fost emisa chitanta si factura - evaziune fiscala
2) caseta de directie nu a fost reconditionata din start, bataile volanului persistand pe toata durata garantiei iar scurgerea a reaparut imediat.
3) geometria nu doar ca nu a fost facuta corect, diferenta a fost exagerata la rotirea volanului pentru a putea merge drept iar acest lucru ar putea pune in pericol viata mea si a celorlalti participanti in trafic.
4) garantia nu a fost onorata desi aceasta se afla in termen. Motivul a fost rugina, un lucru care demonstreaza superficialitatea lucrarilor. Nu este posibil ca in cateva luni sa rugineasca niste piese noi montate corect atat timp cat acestea sunt protejate corect de alte piese cu acest rol. (burdufele voastre)
5) la ultima revenire in service dupa constatare am plecat fara ulei in caseta, iar masina a fost zgariata de nea`Dorel.

Mai sunt multe de spus.. dar ce rost are.

Edited by calinkgb, 12 April 2016 - 09:01.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate