Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

SRL-D & IMM

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
AleexArmanu

AleexArmanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 24.08.2014
Salut,
Sunt student în anul I în Cluj și mă gândeam să-mi deschid un SRL-D sau IMM ca reseller la anumite firme.

Mă poate ajuta cineva cu câteva informații?
  • Care sunt costurile totale de înfinanțare?

  • Care e diferența între IMM și SRL-D?

  • Ce beneficii aș avea pentru SRL-D sau IMM?
Gânduri bune,
Aleex Armanu

Edited by AleexArmanu, 25 November 2015 - 10:13.


#2
AgroAlex

AgroAlex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 506
  • Înscris: 05.05.2015
IMM e denumire generica pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii. Tie ti-e recomandat SRL-D sau PFA. Iti atasez un link de unde te poti informa mai amanuntit despre ambele tipuri de societati.
http://www.biziday.r...-pfa-si-un-srl/

#3
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
Toate informatiile le gasesti pe google, sunt firme care infiinteaza firme si iti dau toate detaliile. IMM este denumirea generica a firmelor pana intr-un anumit numar de angajati si cifre de afaceri, deci nu este un tip de persoana juridica anume.

Edited by usrnm, 25 November 2015 - 10:26.


#4
AleexArmanu

AleexArmanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 24.08.2014

View PostAgroAlex, on 25 noiembrie 2015 - 10:24, said: