Problema garantie UTOK
Last Updated: Sep 02 2015 16:57, Started by
cactusu
, Sep 01 2015 20:37
·
0
#1
Posted 01 September 2015 - 20:37
Anul asta mi-am cumparat un telefon de la Domo Polus Center Cluj.
Ăsta. Recent mi s-o defectat și l-am dus în service. După aproximativ două săptămâni, nefiind informat despre ce se întâmplă cu el, am început să îi sun. Joia asta, adică după mai bine de 15 zile am primit un răspuns. Îmi spuneau că am să primesc un telefon nou de îndată ce au să îmi trimită unul de la service. :yay: Am fost aproape surprins să aud asta având în vedere că nu făcusem scandal și nu i-am fost amenințată cu nimic. Super! Vineri nimic. Sâmbătă sun și mi se spune că nu a ajuns încă și că ei nu au ce să facă din moment ce totul depinde de curier. Luni nimic. Marți (azi) sun din nou cu același rezultat. Fiind a patra săptămână în care stau fără telefon, mă enervez și sun la ANPC să îmi aflu drepturile (Sunt cetățean european, ce dzeu?). Sunt sfătuit foarte scurt să mă duc cu procesul verbal de predare-primire și să cer un telefon nou. Le explic cum că telefonul nou mi s-a promis deja, dar întârzie să vină de la service. "Dumneavoastră nu ați cumpărat telefonul de la service". Și mă duc plin de optimism! Ajuns acolo, în urma discuțiilor cu personalul concluzionez următoarele: -telefonul a fost (SURPIZĂĂĂĂĂ) reparat pe data de 26.08, dar fie este încă în teste (ce teste?), fie întârzie din vina curierului. -nu se poate să îmi spună nimic exact pentru că cei din service nu au răspuns încă la mail, dar îndată ce vor știi ceva mă vor suna SAU voi fi contactat ("POATE") de către cei de la service. -telefonul NU POATE fi înlocuit pentru că nu există "ceva" în baza căruia să se facă asta. -la observația că deja e a 4-a săptămână fără telefon, mi s-a răspuns simplu că, momentan, mai sunt încă 3 clienți cu aceeași problemă "din cauza curierului" și că au fost și clienți care au trebuit să aștepte 2 săptămâni pentru transport. -când acest ultim răspuns nu m-o mulțumit, domnișoara cu care am vorbit a spus că nu poate să mă ajute și dacă vreau, să fac o plângere la ANPC. whoat? În certificatul de garanție de la ei e trecut că dacă nu îmi repară telefonul în 7 zile, mi-l înlocuiesc... |
#2
Posted 01 September 2015 - 20:46
Asa se intampla cand cumperi chinezarii rebranduite care se lauda cu "5 ani garantie", insa doar pe foaie.
|
#4
Posted 01 September 2015 - 21:48
Ti-a trebuit Utok. Inveti din greseli si nu le mai repeti.
|
#5
Posted 02 September 2015 - 15:35
#6
Posted 02 September 2015 - 16:57
Inca un entuziasmat care credea ca a facut mare afacere...
Nu ti face griji, nu esti singurul este plin forumul de tot felul de entuziasmati care cumpara o chinezarie si in sinea lor spun ca au facut o afacere f buna, ca nu le trebuie lor samsung, lg, htc, microsoft... Multi mai si intreaba pe topicuri si dupa ce mai toti spun ca nu ei la final spun ca gata au cumparat petarda... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users