Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Problema garantie UTOK

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
cactusu

cactusu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 07.06.2011
Anul asta mi-am cumparat un telefon de la Domo Polus Center Cluj.

Ăsta.

Recent mi s-o defectat și l-am dus în service. După aproximativ două săptămâni, nefiind informat despre ce se întâmplă cu el, am început să îi sun. Joia asta, adică după mai bine de 15 zile am primit un răspuns. Îmi spuneau că am să primesc un telefon nou de îndată ce au să îmi trimită unul de la service.  :yay:  Am fost aproape surprins să aud asta având în vedere că nu făcusem scandal și nu i-am fost amenințată cu nimic.

Super!

Vineri nimic. Sâmbătă sun și mi se spune că nu a ajuns încă și că ei nu au ce să facă din moment ce totul depinde de curier. Luni nimic. Marți (azi) sun din nou cu același rezultat. Fiind a patra săptămână în care stau fără telefon, mă enervez și sun la ANPC să îmi aflu drepturile (Sunt cetățean european, ce dzeu?). Sunt sfătuit foarte scurt să mă duc cu procesul verbal de predare-primire și să cer un telefon nou. Le explic cum că telefonul nou mi s-a promis deja, dar întârzie să vină de la service. "Dumneavoastră nu ați cumpărat telefonul de la service". Și mă duc plin de optimism!

Ajuns acolo, în urma discuțiilor cu personalul concluzionez următoarele:

-telefonul a fost (SURPIZĂĂĂĂĂ) reparat pe data de 26.08, dar fie este încă în teste (ce teste?), fie întârzie din vina curierului.
-nu se poate să îmi spună nimic exact pentru că cei din service nu au răspuns încă la mail, dar îndată ce vor știi ceva mă vor suna SAU voi fi contactat ("POATE") de către cei de la service.
-telefonul NU POATE fi înlocuit pentru că nu există "ceva" în baza căruia să se facă asta.
-la observația că deja e a 4-a săptămână fără telefon, mi s-a răspuns simplu că, momentan, mai sunt încă 3 clienți cu aceeași problemă "din cauza curierului" și că au fost și clienți care au trebuit să aștepte 2 săptămâni pentru transport.
-când acest ultim răspuns nu m-o mulțumit, domnișoara cu care am vorbit a spus că nu poate să mă ajute și dacă vreau, să fac o plângere la ANPC.

whoat? În certificatul de garanție de la ei e trecut că dacă nu îmi repară telefonul în 7 zile, mi-l înlocuiesc...

#2
Robiacs

Robiacs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,923
  • Înscris: 18.10.2010
Asa se intampla cand cumperi chinezarii rebranduite care se lauda cu "5 ani garantie", insa doar pe foaie.

#3
Peter Blood

Peter Blood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 13.02.2007
Delectează-te !

#4
jegmihai

jegmihai

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,536
  • Înscris: 03.09.2013
Ti-a trebuit Utok. Inveti din greseli si nu le mai repeti.

#5
cactusu

cactusu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 07.06.2011

View PostPeter Blood, on 01 septembrie 2015 - 20:48, said:


M-am convins :))

#6
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,452
  • Înscris: 26.02.2012
Inca un entuziasmat care credea ca a facut mare afacere...
Nu ti face griji, nu esti singurul este plin forumul de tot felul de entuziasmati care cumpara o chinezarie si in sinea lor spun ca au facut o afacere f buna, ca nu le trebuie lor samsung, lg, htc, microsoft...
Multi mai si intreaba pe topicuri si dupa ce mai toti spun ca nu ei la final spun ca gata au cumparat petarda...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate