Activare mesagerie vocală Orange
Last Updated: Aug 29 2015 19:45, Started by
yronick
, Aug 28 2015 15:30
·
0
#1
Posted 28 August 2015 - 15:30
Știu că sunt două variante de activare, una în care atunci când apelezi pe cineva sună de 4-5 ori apoi intră mesageria și o altă variantă în care atunci când apelezi intră direct robotul care îți urează bine ai venit. A doua variantă, știe careva cum se activează, vă rog?
Mersi! p.s.: nu-mi dați vă rog link-uri către site-ul orange, explicați-mi cu cuvintele voastre ce trebuie să fac, pas cu pas, pe înțelesul prostului. Mulțumesc! |
#2
Posted 28 August 2015 - 15:47
yronick, on 28 august 2015 - 15:30, said:
Știu că sunt două variante de activare, una în care atunci când apelezi pe cineva sună de 4-5 ori apoi intră mesageria și o altă variantă în care atunci când apelezi intră direct robotul care îți urează bine ai venit. A doua variantă, știe careva cum se activează, vă rog? Mersi! p.s.: nu-mi dați vă rog link-uri către site-ul orange, explicați-mi cu cuvintele voastre ce trebuie să fac, pas cu pas, pe înțelesul prostului. Mulțumesc! Salut, Te ajutam noi cu un raspuns. Din cate ne dam seama, tu faci referire la dezactivarea casutei vocale (atunci intra robotul si iti ureaza "bine ai venit"). Poti dezactiva casuta vocala din meniul Selfcare *100# de la ramura Roaming, international si mesagerie vocala -> mesagerie vocala -> dezactivare. O zi buna, Orange Helper |
#3
Posted 28 August 2015 - 15:56
A doua varianta e cumva "Mesageria discreta" ?
https://www.orange.r...discret-ro.html Daca te referi la cazul cand intra direct mesageria ca nu ai semnal vs cazul cand suna 30 de secunde si apoi intra daca nu raspunzi nu pot fi separate una de alta (poate doar la abonament). Din acest punct de vedere Orange e cel mai restrictiv operator. Edited by modoran, 28 August 2015 - 15:57. |
#5
Posted 28 August 2015 - 17:56
In cazul 1 = mesagerie vocala activata
In cazul 2 = mesagerie vocala inactiva |
#6
Posted 28 August 2015 - 17:56
Sunt pe Pre Pay și vreau să activez mesageria. Atunci când sunt sunat, doresc să îi intre apelantului direct mesageria vocală. Există varianta asta? am sunat și la 555 dar zicea că nu am introdus corect parola aia din 4-10 cifre. Cum activez așadar?
Mersi! |
#7
Posted 28 August 2015 - 18:18
Mesageria e activata automat. Pai inchide telefonul si suna de pe alt telefon sa verifici daca iti intra mesageria vocala.
|
#9
Posted 28 August 2015 - 20:01
Am sunat de pe alt telefon:
Dacă îl închid, intră robotul: Bine ai venit, numărul de telefon pe care l-ai apelat... Dacă îl pun pe modul avion, e aceeași chestie doar că pot utiliza celelalte funcții ale telefonului. Aș vrea totuși, ca apelantului să îi intre direct mesageria vocală și nu pentru că vreau să-i ia din credit sau alte veselii ci pentru că vreau totuși să știu de către cine am fost căutat, ceea ce nu se poate dacă îl țin pe modul avion. Știu sigur că se poate, eu când apelam pe cineva intra direct mesageria care te întâmpina cu: Ați apelat căsuța vocală a abonatului, și nu cu Bine ai venit, numărul de telefon pe care l-ai apelat... Sper să mă fi făcut înțeles de data asta. |
#10
Posted 28 August 2015 - 21:54
Urmezi pașii indicați de Helper, și activezi mesageria.
Apoi redirecționezi apelurile (toate sau când ai telefonul inchis) către 555 Urmezi pașii indicați de Helper, și activezi mesageria. Apoi redirecționezi apelurile (toate sau când ai telefonul inchis) către 555 |
|
#14
Posted 29 August 2015 - 14:53
asta doar ca sa intre direct mesageria, insa se poate mari viteza de reactie, iar la 5 secunde parca intra mesageria. oricum, daca ai telefonul inchis, iti va intra automat mesageria, asa ca tot nu inteleg ce vrei tu de fapt
|
#15
Posted 29 August 2015 - 18:10
El vrea ca sa tina telefonul deschis, sa fie inregistrat in retea, iar apelantilor sa le intre direct mesageria, apoi sa primeasca notificari despre cei care l-au contactat.
|
|
#16
Posted 29 August 2015 - 19:45
Ce vrea el se numeste redirectionare totala la 555 si la Orange e disponibila doar in cazul abonamentelor, nu si al cartelelor, unde hotaraste operatorul cum sa iti folosesti redirectionarile, nu proprietarul prepay-ului.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users