Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Rămas fără net o lună aiurea
Last Updated: Jul 15 2015 03:34, Started by
sandu2010
, Jul 06 2015 18:38
·
0
#1
Posted 06 July 2015 - 18:38
Am avut net de 100m și mi-au schimbat modemul și mi-au spus că suportă acuma dacă vreau 500m maxim. Zis și făcut mi-a zis doamnă de la țel că pot avea nouă viteză de la 1.08.15. Am fost de-acord, am făcut noul contract prin telefon și surpriză mare, din 30.06.15 am avut parte de noul abonament de 500 m. Bucuria n-a durat prea mult, sâmbătă dimineață când să mă conectez la orice pagină de net îmi dădea mesajul că sunt deconectat de la net din cauza neachitării facturii. Eu sunt la zi cu abonamentul meu ,nerămas cu plată în urmă niciodată, sun la ei, fac scandal la telefon, și îmi zic că noul abonament e semnat din lună următoare și măcar să-mi fi lăsat până atunci netul de 100m. Eu deja cum sunt și pe lună asta achitat de ei, am plătit ca fraierul în avans și ăia 29 ron și acum n-am parte de internet. Cică m-au liniștit la telefon că o să mi se scadă - 29 ron la factura următoare.Dar totuși nu e normal să se facă așa ceva, sunt de 5 ani abonat și mă lasă fără internet până la 1.08. 2015. Eu acuma scriu de pe telefon cu net 3G tot de la ei. Bine că măcar ăsta merge:)).
|
#2
Posted 06 July 2015 - 18:49
Trimite PM lui DH, poate te ajuta sa rezolvi anomalia creata.
|
#3
Posted 06 July 2015 - 18:50
E imposibil sa te lase fara net pana la 1 august.
Deschide o sesizare in Digi Care sau telefonic sau da un PM lui Digi_Helper. http://forum.softped...60-digi-helper/ Internetul trebuie sa iti functioneze in continuare. |
#4
Posted 06 July 2015 - 18:57
Și eu le-am zis că-s incompetenți și măcar netul de 100m dacă mi-ar fi lăsat până atunci, ei m-au lăsat cu ochii în soare și am plătit și pe luna iulie întreg abonamentul tv-internet-telefon. Ms de link acuma scriu și la Helper.Mâine mă prezint la punctul de lucru Digi din orășelul meu din județul Arad și sper să-mi activeze netul, nu să mă țină o lună fără net.
Edited by sandu2010, 06 July 2015 - 19:02. |
#6
Posted 07 July 2015 - 06:57
Eu vad o singura problema aici: "sun la ei, fac scandal la telefon"
|
#7
Posted 07 July 2015 - 07:33
Singura problema este a operatorului care sanctioneaza clientul din cauza ca tot ei au gresit si i-au dat drumu la teava mai devreme.
Eu am stat fara net 2 saptamani, facand sesizare zilnica ca nu merge netul. Acum faceam sesizare, in 10-30min primeam sms ca problema a fost rezolvata, si nu era. Suna iar la ei si tot asa. Practic isi bateau joc. Doua saptamani a durat povestea. Pana la urma a aparut echipa de tehnicieni dupa ce au fost amenintati cu rezilierea. La urmatoarea factira credeti ca mi-au scazut cele doua saptamani? Va las pe voi sa ghiciti. PS stau intr-o zona izolata si uitata de lume, anume Bucuresti, sector 2. |
#8
Posted 07 July 2015 - 07:35
Si echipa ce a facut? Eu tot de la tine cred ca era din moment ce ti se zicea de fiecare data ca s-a rezolvat. Asta inseamna ca au verificat conexiunea ta si nu au gasit probleme.
|
#9
Posted 07 July 2015 - 07:42
catalinman, on 06 iulie 2015 - 18:50, said:
E imposibil sa te lase fara net pana la 1 august. Deschide o sesizare in Digi Care sau telefonic sau da un PM lui Digi_Helper. http://forum.softped...60-digi-helper/ Internetul trebuie sa iti functioneze in continuare. vorbim de rds, minunatiile astea la ei sunt normale. vorbim de o retea sublima cand merge, cand nu merge, dumnezeu cu mila. tot ce poate face un abonat rds e sa traiasca cu speranta ca nu se intampla nimic, si vor merge serviciile si maine, si poimaine... |
#10
Posted 07 July 2015 - 08:40
Buna ziua,
Pentru situatia aceasta este notata sesizarae cu numarul 2432148121. Am preluat acum si eu informatiile si vom face tot posibilul sa solutionam situatia semnalata cat mai prompt. Ms. Digi_Helper, sper să fie așa cum spui. Eu de anul trecut am semnat contract pe 2 ani până în 2016, pt netul de 100m, măcar dacă m-ar fi lăsat cu netul ăla până lună viitoare, dar ei m-au deconectat de tot până în august când practic începe noul contract pt 500m. Am fost bucuros și eu 2 zile de nouă viteză după care nu m-am mai bucurat nicicum. Cât despre internet n-am avut probleme cu el niciodată, nu s-a deconectat vreodată aiurea, nici chiar pe vreme rea, când fulgera și tuna afară. Nici la alți provideri de net nu m-aș duce nici dacă aș rămâne fără net până anul viitor, mai ales după ce am văzut ce poate noua viteză de 500m. Am downloadat Gta 5 de pe serverul Rockstar cu 55 m/s. În 30 de minute a fost gata 60 giga. Bine că oricum ăia au probleme cu serverul că te tot deconectează și se reia. Edited by sandu2010, 07 July 2015 - 09:09. |
|
#11
Posted 07 July 2015 - 09:21
asta e, probabil digihelper e singura ta speranta, ca restu's praf.
daca ar mai fi unul ca digihelper in firma, s-ar dubla gradul de inteligenta al angajatilor firmei. |
#12
Posted 07 July 2015 - 09:33
diZy, on 07 iulie 2015 - 07:35, said: Si echipa ce a facut? Eu tot de la tine cred ca era din moment ce ti se zicea de fiecare data ca s-a rezolvat. Asta inseamna ca au verificat conexiunea ta si nu au gasit probleme. Era o problema de conexiune fizica. Prima data acolo s-au dus, apoi mi-au batut la usa si m-au rugat sa verific netul. Cand am deschis pc-ul, totul mergea ok. Stiu de unde a fost problema pt ca chiar omul respectiv mi-a zis care a fost baiul. Peste cca o ora de la plecarea lor, am fost sunat de rda (probabil seful lor) sa ma intrebe daca baietii au venit si rezolvat problema. Deci era de la mine, asa-i? In cele doua saptamani, cand vb la tel sa sesizez lipsa netului, duduia ma lua mereu cu texte "cunoastem problema. In zona dvs a fost o problema de infrastructura dar echipa tehnica a rezolvat problema". Eu le spuneam ca eu totusi nu am net, dar eram luat de prost, cu texte de gen " acum daca deschideti pc-ul ar trb sa aveti neti...dar internetul explorer l-ati deschis?" Si trebuia sa trec prin asta aproape la fiecare apel. Se termina printr-un nr de sesizare, iar peste putin timp de la apel primeam sms ca totul e bine. Iar eu nu aveam net. Suna iar la ei si tot asa. E rau cand esti luat de prost, dar mai rau este cand esti luat de prost pe banii tai. |
#13
Posted 07 July 2015 - 09:44
Hardul meu de 1 tera oricum e plin de jocuri , muzică, filme, programe, așa că măcar până lună viitoare aș avea ce viziona, doar că îmi lipsesc jocurile online, de single player repede mă satur, dacă în trecut nu dădeam nimic pe jocurile online acuma aici e tot farmecul, mai ales la Gta 5, Fifa 15 și Battlefield: Hardline.
Cât despre restul angajaților Digi stai liniștit că nu-s pe dinafară niciunul toți ăia din Arad îmi cunosc problema încă de vineri noaptea, doar că nimeni nu se sinchisește să rezolve nimic. Toți îmi spun aceeași placă, cunoaștem problema dvs și aveți și sesizarea în acest sens. Așteptați soluționarea sesizării, sper că nu la Sf. Așteaptă. Edited by sandu2010, 07 July 2015 - 09:47. |
#14
Posted 07 July 2015 - 09:52
#15
Posted 07 July 2015 - 09:57
În cel mai rău caz sun la protecția consumatorului, că am contractul pe 2 ani cu netul de 100m și țâmpiții ăia care m-au deconectat de la net, m-au deconectat că n-am plătit factura. Ori eu sunt la zi cu factura. Eu acuma când vreau să mă conectez pe orice pagină Web îmi apare mesajul ați fost deconectat de la internet pt neplata facturii.
Edited by sandu2010, 07 July 2015 - 09:58. |
|
#16
Posted 07 July 2015 - 14:15
Greşit, în absolut orice caz suni la protecţia consumatorului, ăştia s-au tâmpit de tot.
|
#17
Posted 07 July 2015 - 14:36
Mai intai trebuie primit raspunsul negativ de la firma/providerul respectiv ca sa se poate merge mai departe.
|
#18
Posted 07 July 2015 - 14:59
În principiu, din ce înțeleg, de fapt, Digi nu îi furnizează serviciul o lună de zile și îi va scade din factură. Probabil e liber să plece omul, înțeleg că Digi nu prea mai are nevoie de clienți de oferă astfel de "soluții".
Edited by benis, 07 July 2015 - 14:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users