Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Bmw 325i sau 525i?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
46 replies to this topic

#1
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Salut, pentru ca de curand am decont anual de 800-900 litri benzina/motorina si pentru ca sunt pasionat de masini, m-am gandit sa incerc sa-mi schimb actuala masina.  Deci din start, consumul e ultima problema care ma intereseaza, deoarece circul preponderent extrurban (95%) chiar nu ma intereseaza consumul.


M-am documentat putin si am ajuns la umatoarele masini, BMW e46 325i sau bmw 525i (neaparat manuala, neaparat cu cat mai multe dotari si evident fara 4x4).

Cu intretinerea ma gandesc ca n-ar avea de ce sa ia mai mult de 1000-1500 euro/an (ma refer strict la revizie/inlocuit piese/reparat una alta) asta fara asigurare/impozit.

Actuala masina e un golf 5 1.9, nu schimb masina pentru senzatii tari, nu merg cu viteza si nu particip la curse, nu imi scartaie rotile, vreau bmw strict din cauza pasiunii mele pt istoria masinii, si pentru ca imi doresc un motor pe benzina aspirat, clasic.

Bugetul maxim acceptat ar fi 7000 euro, cu tot (taxa/revizie,reparatii, adus din germania sau cumparat de aici, si neaparat sa aiba cel putin 80% din dotarile posibile pe aceasta masina- scaune incalzite, reglaj lombar, comenzi volan, volan piele, xenon, tempomat, sistem audio +. Multi o sa spuna ca de ce nu vreau o masina mai noua, repet, sunt pasionat de masinile mai vechi, chiar daca necesita o extra investitie fata de o masina gen 2011/2010.

Ce parere aveti?exista si alte posibilitati? puteti face recomandari, atasati linkuri cu masini, sigur o sa fie si cativa troli, nu ma deranjeaza.

#2
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015
cine ti-a zis ca motoarele BMW sunt mari consumatoare ?

#3
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014

 sezibland, on 25 mai 2015 - 21:35, said:

cine ti-a zis ca motoarele BMW sunt mari consumatoare ?

Alea mai vechi papa mai mult comparativ cu motoarele de generatie noua. Deci raportat la prezent, consuma mai mult.

#4
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
Eu pe Ford ka, tot motor aspirat am
Merge brici

#5
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,716
  • Înscris: 10.02.2011
Omu' vrea BMW, nu Ford KA, @petre69  :)

#6
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
De ce nu E39 530i?

Dintre Seria 3 si Seria 5, numai tu stii ce vrei. Sunt clase diferite.

#7
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
un 325i E46 (2001/2002) consuma intr-un oras gen Bucuresti intre 12-15% in trafic mediu spre aglomerat, iar afara intre 7-10 depinde, intradevar daca urci mult in ture poate sa consume mult mai mult, nu e exclus un consum de 20% daca mergi in 6000-7000rpm cu schimbatul vitezelor.  Repet, nu ma intereseaza consumul pt ca vad ca asta spun toti cand vine vorba de o recomandare masina.

Bun hai sa o luam altfel, vreau strict motorul de 2.5 benzina, nu 2.2 nu 2.8 nu 3.0! punct. Sunt asa de strict pentru ca am acces usor la platforma/om sa-mi aduca orice masina din Europa (olanda/De/ Danemarca/Franta/Italia).



Nu am  nevoie de spatiu extraordinar, sunt eu si prietena mea si nu avem planuri de copii pe viitor, traim independent de multi ani. Inclin spre seria 3 din cauza greutatii raportata la CP parca e mai svelta la depasiri. Fac multe iesiri la munte/mare, si locuiesc in Bucuresti.

Ca sa va faceti o idee, masina in oras o folosesc maxim 1 data pe saptamana, in rest doar extern iar km cam 12 -15 000km pe an.

Edited by Deenman, 25 May 2015 - 22:09.


#8
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Apropo, am uitat poate cel mai important aspect,  taxa  de inmatriculare la masina recomandata sa fie de maxim 800-1000euro, nu mai mult, deci din start motoarele euro 3/euro 2 nu ma intereseaza, iar despre inmatriculatul pe bulgaria - EXCLUS 100%, vreau sa circul legal,  toate modificarile pe masina sa fie legale, fara folie pe fata, fara beculete in plus, xenon oem din fabrica. Eu sunt omul care daca-l opreste politia are totul legal inclusiv talonul la anvelope.

Edited by Deenman, 25 May 2015 - 23:07.


#9
-osy-

-osy-

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 24.09.2011
Am citit undeva ca motorul de 2.5 era cel mai bun motor construit vreodata de BMW. Es as alege un 325 ci :) bafta!

#10
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015
2.5 litri euro4 si taxa mica ?
cam greu

#11
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
este pe mobile un 325 ci cu scaune sport, interior crem si mai toate dotariile necesare, foarte frumos si cutie SMG. link

#12
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Taxa e sub 1000 EUR si la 3.0, care e net superior. 2.2 inteleg de ce nu vrei, 2.8 fiindca e mai vechi si nu e Euro 4, dar cu 3.0 ce ai? Doar din cauza impozitului? Nu parea sa conteze. :)

#13
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu am zis ca am bani garla, sau bani de aruncat pe masina fara numar, am un venit decent, consumul imi este amortizat 100% insa partea de impozit/asigurare/mentenanta o suport eu.  Daca aveam buget nelimitat sau bani multi imi comandam masina noua si la revedere, sunt un tanar pasionat de masini si vreau sa imi schimb masina cu una pe benzina, si cu motor aspirat, cat mai clasica si emblematica, accept si alte recomandari, gen alte marci.

3.0 benzina are impozitul 2200 ron, destul de departe de 900 ron, stiind ca acesti bani merg statului, sa dau 2200 ron pe o suspensie oricand sau pe 4 anvelope, dar sa dau 2200 ron pe un impozit, nu prea. Stiu ce inseamna intretinerea unei masini, nu sunt nici incepator si nici vre-un pustan de 20 de ani ca sa vreau sa ma dau mare cu bmw-ul. Vreau strict 2.5 benzina pt ca e mai fiabil/emblematic/puternic/ decat 2.2. Deja la motorul de 3.0 este altceva, e un motor pt fanatici, care il modifica si ajung la peformante extreme, eu vreau sa ramana totul stock.

Fara cutie automata, oricat de mult as iubi cutia automata, din considerente ca masina are o varsta (peste 10 ani) nu ai de unde sa stii cum a fost intretinuta cutia automata (schimburi ulei,filtre) asa ca prefer sa evit cutia automata.

@t-balt, multumesc pt timpul acordat si pt link, masina arata bine, totusi nu corespunde in totalitate cerintelor:

1. fara interior bej -
2. preferabil fara coupe, consider ca 4 usi sunt mai accesibile/avantajoase. Nu vreau o masina mega sportiva, gen coupe/2 usi/ jante pe 19, nu cad in extreme. Daca voiam ceva a naibii de sportiv, ma orientam spre Audi tt/z4/honda s2000 dar deja vorbim de alt buget ce depaseste 10 000euro.

Edited by Deenman, 25 May 2015 - 23:35.


#14
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Asa ceva ai vrea?

#15
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ca si culoare/dotari/conditie asta s-ar incadra oarecum (n-are trapa si are cutie automata, deci minusuri mari):

http://suchen.mobile...ity=2300&noec=1

Apropo accept orice culoare mai putin negru, si fara interioare full piele, doar ventilate sau cu pori/alcantara pe mijloc.

@lacoste, WOW este exact ceea ce caut, ca si culoare/dotari/stare, - jantele dar astea se rezolva usor, se schimba cu alt set. Lemnul nu ma deranjeaza deloc, decat aluminiu prefer lemn/mahon. Problema acelei masini vad ca este euro 3, deci sare din schema datorita taxei umflate si bara fata/spate vopsite in alta tenta, nu mi se pare ca se potriveste peisajului bara fata/volanul in 3 spite e frumos, insa il prefer pe cel in 4 cu comenzi, pare mai masiv.

Edited by Deenman, 26 May 2015 - 00:11.


#16
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
volanul de pe masina pusa de lacoste este volanul M packet la e39.
cel din linkul pus de tine este volanul M - pack de la e46, dar care a fost pus ulterior, de un fost proprietar pe e39; din fabrica nu este e39 cu volanul ala.

o mare problema pt tine o vad taxa de inmatriculare. eu stiu ca 2.5i este euro3 pana prin 2003-2004. e destul de riscanta treaba informeaza-te 100% inainte sa iei masina, eventual cand esti super decis pe o masina ceri seria si faci cerere de consultanta la rar sa fii sigur ca iese euro4.
masinile automate au co2 mai mare deci taxa poate creste considerabil.

eu as lua e46, neaparat cu m-pack si multe dotari, si aici ma refer dotari care sa conteze. pachet m interior-exterior, xenon, scaune sport, trapa eventual navi, jante style 68, 135 etc. totusi chiar si asa e greu sa iei o masina cu 80% din dotarile maxim posibile. e greu sa gasesti una care sa le aiba pe (aproape) toate,sa iti mai placa si culoarea, sa fie si 2.5i, sa mai fie si in stare buna, si un pret bun. plus ca e46 are 1000 de dotari, spre exemplu chedere shadow line, oglinzi rabatabile electric, perdeluta spate, senzori presiune, sistem harman kardonn, airbaguri pt pasagerii din spate, bancheta rabatabla si cu siguranta altele care imi scapa sau nu le stiu.cam greu sa aiba ce spui tu, totusi ar fi bine sa aiba cat mai mult din cele importante puse mai sus.

as deschide un topic pe bmwclub sa intreb posesorii de 2.5i de acolo ce euro au , ce an, si ce emisii de co2.. macar asa informativ. emisiile aproape sigur sunt 215 la 2.5i manual berlina;

o alternativa ar fi Audi a4 1.8 turbo unde ai avantajul ca taxa este mult mai mica si fara bataie de cap. dar nu arata niciodata ca un e46 cu pachet m Posted Image

Edited by bossake, 26 May 2015 - 01:05.


#17
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Multumesc, nu doresc nici un fel de audi, dar absolut nici un fel, pe langa BMW Audi pare sumbru, fara forme bine definite, vreau sa ies din sfera "vagului" . Din optionale intradevar sunt multe, insa pot sa trec cu vederea peste cateva, e important sa aiba dotarile de bun simt, cat despre norma euro, e destul sa afli codul motor si atunci stii unde e incadrata.

Intr-un fel ma atrage mai mult 325i, din cauza ca e mai mica, mai rapida, mai compacta, pe cand 525i se remarca prin cat e de robust/eleganta/stil, spatiu masiv comparat cu seria 3. Insa parca in bugetul meu (care in viziunea mea e cam 5000 euro masina, restul de 2000 euro taxa + inlocuit piese pe duca se incadreaza mai bine 325i. Inteleg perfect cum functioneaza acest motor, si am vazut ca e de remarcat plaja de viteza de la 120 la 200km/ora insa departe de mine acest gand, circul regulamentar, rar cand mai merg pe autostrada am 130-140. Nu il iau sa ma dau mare pe sosea, nu vreau bmw ca sa fac liniute, il iau din pasiune si senzatia oferita la volan chiar si la 50-70-100km/h.

#18
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006

 bossake, on 26 mai 2015 - 00:48, said:

volanul de pe masina pusa de lacoste este volanul M packet la e39.
cel din linkul pus de tine este volanul M - pack de la e46, dar care a fost pus ulterior, de un fost proprietar pe e39; din fabrica nu este e39 cu volanul ala.
Gresesti.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate