Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 2008

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
Mihai777C

Mihai777C

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 23.05.2015
Salut ! Vreau sa mentionez ca e prima oara cand postez aici si sper sa nu fi gresit topic-ul.

Am si eu o problema la masina mentionata in titlu , mai exact Fiat Grande Punto (1.3 Diesel , 75 cp). Am achizitionat-o acum 3 saptamani de la un prieten pe un pret cat de cat rezonabil . Bazandu-ma pe spusele lui ,ca masina e complet intacta si la zi cu reviziile  nu i-am facut nici-un test diagnoza . Toate bune si frumoase pana ieri cand mergand in oras cu ea putin turata, mi-a aparut in bord martorul "Check your engine" . Am tras-o pe dreapta am lasat-o vreo 10 minute si apoi m-am uitat la ulei ; fiind totul ok am pornit motorul si a disparut . Am mers mai departe crezand ca a fost o simpla eroare a calculatorului , dar la aproximativ 2 ore mi-a a aparut iarasi . Mi-am dat seama ca motivul aparitiei martorului este de fapt turatia mare cu care merg . Am facut aceiasi treaba cu verificarea uleiului si mi-a disparut . Am hotarat sa ma duc la Fiat sa o pun pe tester dar m-au programat tocmai marti . Acum nu prea stiu ce sa fac pana marti... sa o las pe dreapta sa nu avariez si altceva sau sa merg incontinuare cu motorul mai putin turat . Daca aveti vreo idee de la ce ar putea fi sau si mai bine vreun sfat  as ramane recunoscator :) .

#2
sammydo

sammydo

    PATRIOT ROMAN

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 04.03.2013
Sfatul meu ar fi sa o lasi pe dreapta pana marti, sunt prea multe necunoscute cand apare martorul asta, si numai dupa ce-i faci o diagnoza completa o sa afli care este problema exact.
Risti sa o avariezi mai rau daca mergi cu ea, si apropo de asta, ce inseamna ca mergeai cu ea turata? Turai motorul la maxim? Sau cum?

#3
Mihai777C

Mihai777C

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 23.05.2015
Schimbam in aproximativ 3000rpm

Edited by Mihai777C, 23 May 2015 - 14:45.


#4
florinxiy

florinxiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 08.10.2013
Dc te-ai dus la cei de la fiat? Crezi ca un service nu are tester?

#5
Mihai777C

Mihai777C

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 23.05.2015
Pai m-am  gandit ca e cel mai indicat sa o pun pe tester exact la ei. Oricum au complexul exact langa mine si m-am gandit ca e si aproape . ( Nu ar fi asta o problema la ce sevice o duc . Important e sa aflu ce problema are )

#6
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009
Ar trebui sa ai un manual, sau ai putea gasi unul pe net. Il consulti si o sa vezi cateva posibile cauze pentru care apare acel martor. Cea mai simpla explicatie ar fi ca e posibil sa aiba nevoie de o revizie. Dar o verificare la un service va mai utila.

Dintr-o astfel de chestie, m-am trezit la service ca am de schimbat ulei, filtru de aer, baterie care ar fi trebuit schimbate in alte momente.

#7
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Check engine nu e motiv de tras pe dreapta daca masina merge bine. Mergi cu ea pana se aprinde un bec de culoare rosie in bord. Abia ala e motiv de tras pe dreapta. Becul portocaliu zice sa te ocupi de ea cu prima ocazie nu sa tragi pe dreapta.

#8
Mihai777C

Mihai777C

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 23.05.2015
Da ..asta mi-au zis multi ca nu ar fi un motiv sa o trag pe dreapta , dar problema este ca o simt ca nu mai are aceiasi putere cand o accelerez ...sau poate ma insel eu si e doar in minte mea .

#9
kostake

kostake

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 23.03.2006
Nu e panica man! Poti sa mai mergi cateva zile.
90% e debitmetrul(~ 100 epuroi)
9% sonda EGR infundata.

#10
Mihai777C

Mihai777C

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 23.05.2015
Si daca ar fi debitmetrul sau sonda EGR ce ar trebui sa fac ? Trebuiesc curatate  sau schimbate ?

#11
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

 kostake, on 23 mai 2015 - 16:59, said:

Nu e panica man! Poti sa mai mergi cateva zile.
90% e debitmetrul(~ 100 epuroi)
9% sonda EGR infundata.

La Fiatul meu cand s-a defectat debitmetrul mi s-a aprins martorul cu injectoarele, sonda EGR este posibil sa fie colmatata, se curata, ori motorul poate avea alte simptome mai grave, un amic a avut norocul sa i se aprinda becul portocaliu, si tot asa si-a spus si el, ca daca motorul merge de ce sa o traga pe dreapta, si s-a pricopsit cu un motor calat,acum, faci si tu cum te duce mintea, ca o faci pe banii tai, nu pe ai nostri.

#12
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Mihai777C, on 23 mai 2015 - 14:41, said:

Schimbam in aproximativ 3000rpm
Perfect normal.

#13
baubig

baubig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 15.10.2010

 sammydo, on 23 mai 2015 - 14:36, said:

Sfatul meu ar fi sa o lasi pe dreapta pana marti, sunt prea multe necunoscute cand apare martorul asta, si numai dupa ce-i faci o diagnoza completa o sa afli care este problema exact.
Risti sa o avariezi mai rau daca mergi cu ea, si apropo de asta, ce inseamna ca mergeai cu ea turata? Turai motorul la maxim? Sau cum?

ce necunoscute meseriasule Posted Image))) cand se  aprinde check ul in bord dc sa tragi pe dreapta ,stai linistit cand se aprinde check este ori de la sonda lambda ori de la combustibil de slaba calitate ,dai cox inainte ca nu are nimic masina

Edited by baubig, 23 May 2015 - 18:46.


#14
enoxcj

enoxcj

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,348
  • Înscris: 06.02.2006
Martorul acela poate insemna si "problema cu emisiile de gaze", nu neaparat problema la motor.
Eu am un Golf 4 si cand se aprinde cateodata, benzina proasta sau merg cu ea subturata, schimbi benzina/dai talpa si se stinge.

Edited by enoxcj, 23 May 2015 - 18:49.


#15
Mihai777C

Mihai777C

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 23.05.2015
E diesel 1.3 . Si ieri inainte sa-mi apara tocmai ce bagasem de la un alt peco 15 litri . Sa incerc aceiasi treaba chiar daca.i diesel ?

#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Si daca schimbi la turatie mai mica tot apare acel martor?

#17
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
posibil daca zici ca ai bagat de la alt peco dubios motorina sa fie proasta si sa afecteze injectoarele si bunul mers al motorului. Eu am patit-o la Audi cu benzina de la lukoil. Daca pana la alimentare iti mergea bine e motorina +apa de la ultima alimentare.

#18
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Si conform carei teorii este motorina/benzina solubila in apa?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate