Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 2008
Last Updated: Oct 19 2019 16:24, Started by
Mihai777C
, May 23 2015 14:22
·
0
#1
Posted 23 May 2015 - 14:22
Salut ! Vreau sa mentionez ca e prima oara cand postez aici si sper sa nu fi gresit topic-ul.
Am si eu o problema la masina mentionata in titlu , mai exact Fiat Grande Punto (1.3 Diesel , 75 cp). Am achizitionat-o acum 3 saptamani de la un prieten pe un pret cat de cat rezonabil . Bazandu-ma pe spusele lui ,ca masina e complet intacta si la zi cu reviziile nu i-am facut nici-un test diagnoza . Toate bune si frumoase pana ieri cand mergand in oras cu ea putin turata, mi-a aparut in bord martorul "Check your engine" . Am tras-o pe dreapta am lasat-o vreo 10 minute si apoi m-am uitat la ulei ; fiind totul ok am pornit motorul si a disparut . Am mers mai departe crezand ca a fost o simpla eroare a calculatorului , dar la aproximativ 2 ore mi-a a aparut iarasi . Mi-am dat seama ca motivul aparitiei martorului este de fapt turatia mare cu care merg . Am facut aceiasi treaba cu verificarea uleiului si mi-a disparut . Am hotarat sa ma duc la Fiat sa o pun pe tester dar m-au programat tocmai marti . Acum nu prea stiu ce sa fac pana marti... sa o las pe dreapta sa nu avariez si altceva sau sa merg incontinuare cu motorul mai putin turat . Daca aveti vreo idee de la ce ar putea fi sau si mai bine vreun sfat as ramane recunoscator . |
#2
Posted 23 May 2015 - 14:36
Sfatul meu ar fi sa o lasi pe dreapta pana marti, sunt prea multe necunoscute cand apare martorul asta, si numai dupa ce-i faci o diagnoza completa o sa afli care este problema exact.
Risti sa o avariezi mai rau daca mergi cu ea, si apropo de asta, ce inseamna ca mergeai cu ea turata? Turai motorul la maxim? Sau cum? |
#3
Posted 23 May 2015 - 14:41
Schimbam in aproximativ 3000rpm
Edited by Mihai777C, 23 May 2015 - 14:45. |
#4
Posted 23 May 2015 - 15:45
Dc te-ai dus la cei de la fiat? Crezi ca un service nu are tester?
|
#5
Posted 23 May 2015 - 16:27
Pai m-am gandit ca e cel mai indicat sa o pun pe tester exact la ei. Oricum au complexul exact langa mine si m-am gandit ca e si aproape . ( Nu ar fi asta o problema la ce sevice o duc . Important e sa aflu ce problema are )
|
#6
Posted 23 May 2015 - 16:27
Ar trebui sa ai un manual, sau ai putea gasi unul pe net. Il consulti si o sa vezi cateva posibile cauze pentru care apare acel martor. Cea mai simpla explicatie ar fi ca e posibil sa aiba nevoie de o revizie. Dar o verificare la un service va mai utila.
Dintr-o astfel de chestie, m-am trezit la service ca am de schimbat ulei, filtru de aer, baterie care ar fi trebuit schimbate in alte momente. |
#7
Posted 23 May 2015 - 16:31
Check engine nu e motiv de tras pe dreapta daca masina merge bine. Mergi cu ea pana se aprinde un bec de culoare rosie in bord. Abia ala e motiv de tras pe dreapta. Becul portocaliu zice sa te ocupi de ea cu prima ocazie nu sa tragi pe dreapta.
|
#8
Posted 23 May 2015 - 16:37
Da ..asta mi-au zis multi ca nu ar fi un motiv sa o trag pe dreapta , dar problema este ca o simt ca nu mai are aceiasi putere cand o accelerez ...sau poate ma insel eu si e doar in minte mea .
|
#9
Posted 23 May 2015 - 16:59
Nu e panica man! Poti sa mai mergi cateva zile.
90% e debitmetrul(~ 100 epuroi) 9% sonda EGR infundata. |
#10
Posted 23 May 2015 - 17:29
Si daca ar fi debitmetrul sau sonda EGR ce ar trebui sa fac ? Trebuiesc curatate sau schimbate ?
|
|
#11
Posted 23 May 2015 - 17:39
kostake, on 23 mai 2015 - 16:59, said:
Nu e panica man! Poti sa mai mergi cateva zile. 90% e debitmetrul(~ 100 epuroi) 9% sonda EGR infundata. La Fiatul meu cand s-a defectat debitmetrul mi s-a aprins martorul cu injectoarele, sonda EGR este posibil sa fie colmatata, se curata, ori motorul poate avea alte simptome mai grave, un amic a avut norocul sa i se aprinda becul portocaliu, si tot asa si-a spus si el, ca daca motorul merge de ce sa o traga pe dreapta, si s-a pricopsit cu un motor calat,acum, faci si tu cum te duce mintea, ca o faci pe banii tai, nu pe ai nostri. |
#12
Posted 23 May 2015 - 18:40
#13
Posted 23 May 2015 - 18:46
sammydo, on 23 mai 2015 - 14:36, said:
Sfatul meu ar fi sa o lasi pe dreapta pana marti, sunt prea multe necunoscute cand apare martorul asta, si numai dupa ce-i faci o diagnoza completa o sa afli care este problema exact. Risti sa o avariezi mai rau daca mergi cu ea, si apropo de asta, ce inseamna ca mergeai cu ea turata? Turai motorul la maxim? Sau cum? ce necunoscute meseriasule ))) cand se aprinde check ul in bord dc sa tragi pe dreapta ,stai linistit cand se aprinde check este ori de la sonda lambda ori de la combustibil de slaba calitate ,dai cox inainte ca nu are nimic masina Edited by baubig, 23 May 2015 - 18:46. |
#14
Posted 23 May 2015 - 18:47
Martorul acela poate insemna si "problema cu emisiile de gaze", nu neaparat problema la motor.
Eu am un Golf 4 si cand se aprinde cateodata, benzina proasta sau merg cu ea subturata, schimbi benzina/dai talpa si se stinge. Edited by enoxcj, 23 May 2015 - 18:49. |
#15
Posted 23 May 2015 - 19:00
E diesel 1.3 . Si ieri inainte sa-mi apara tocmai ce bagasem de la un alt peco 15 litri . Sa incerc aceiasi treaba chiar daca.i diesel ?
|
|
#16
Posted 23 May 2015 - 20:19
Si daca schimbi la turatie mai mica tot apare acel martor?
|
#18
Posted 24 May 2015 - 02:53
Si conform carei teorii este motorina/benzina solubila in apa?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users