Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Audi A4 vs bmw e46

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1
Andronicus28

Andronicus28

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.04.2015
Buna ziua,as vrea in curând sa achiziționez o masina.M-am gandit între Audi A4 B6 de prin 2004 pe benzina neaparat,probabil cea de 1,6 dar si la cea de 2.0 m-am gandit.Totodata mi-a atras atenția BMW e46,316i tot de prin 2004,pe benzina neaparat,nu vreau diesel in nici un caz,fiindca masina va fi folosită in mare parte prin oras si voi face sub 10000 pe an,in jur de 7000 kilometri pe an.Astept parerea voastră,in special de la posesorii acestor masini.Astept si alte sfaturi despre alte masini,tot pe benzina,dupa 2003,pana in 5000 de euro.Masina va fi cumpărată din Germania,nu din Romania

#2
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
bemveu e mai de smeker...

#3
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
a4 e mai spatioasa in special la locurile din spate. e46 mi se pare mai calitativa la interior dar poate designul interiorului e prea simplist pentru cineva care apreciaza butoanele si luminitele de pe a4.

eu as lua clar e46, dar neaparat unul mai dotat, o trapa, un pachet m, niste jante 17 ceva, scaune sport... exterior e clar mai frumoasa e46 mai ales cu pachet m.
a4 1.6 e moarta rau,te va obliga sa ai un stil de condus extrem de batranesc, e46 316i e ceva mai sprintena dar undeva la limita decentei, dar iti recomand e46 318i 143cp.
ca si intretinere amandoua sunt cam la fel, adica scump de intretinut Posted Image)

la 5000 euro iei lejer 318i cu dotari ca lumea si in stare decenta. taxa e foarte mica, 3-400eur ceva de genul la 318i.

Edited by bossake, 20 April 2015 - 12:05.


#4
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
La fel ca @bossake iti recomand e46 318i 143cp sau A4 1.8T sau 2.0. Mai gasesti in buget si un Golf 5 2.0 FSI daca vrei ceva mai mic, mai potrivit pentru oras dar acceptabil si in afara. Daca nu stai in 2-3000 de lei in caz ca apar probleme, iti recomand cu caldura acest Golf cu cutia DSG 6. Buget 4000 - 5500.

DAR. Din aceleasi considerente ca si tine casc ochii dupa astea doua masini insa in RO am vazut fie gunoaie si carpeli, fie masini intretinute decent dar foarte scumpe. Nu sunt genul de masini pe care sa le cumperi din RO, poate doar sa ai noroc.

#5
Andronicus28

Andronicus28

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.04.2015
M-am uitat si dupa golf,in special motorul de 1,6 benzina fsi,momentan conduc masina tatălui meu,un golf 6 tdi de 1,6 si e foarte ok,dar cred ca voi alege alta marca,iar acum ma gandesc la A4 sau e46,am inteles ca motorul de 1,6 de pe A4 nu e pe lanț ci doar cel de 2.0 + ca din spusele altora e cam leneșa

#6
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
nici ala de 2.0 nu este pe lant la audi, din ce stiu eu; posibil sa ma insel totusi;

oricum ai grija ca 316/318i de pe e46 facelift au probleme serioase cu consumul de ulei, sistemul de valvetronic, pierderi ulei pe la dif garnituri, intinzatorul de la distributie etc. dar ca si consum, putere e un super motor valvetronicul de pe 316 (motor 1.8) si 318 (motor 2.0). din pacate e cam stricacios deci sa ai grija sa iei ceva in mintile lui.

#7
Andronicus28

Andronicus28

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.04.2015
Vreau sa conduc cele doua masini si dupa ma voi hotăra,mie imi place mai mult A4,dar as vrea da vad si un BMW,din cate am inteles e peste Audi la capitolul stabilitate si putere.

#8
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Intre cele 2 cea mai mare diferenta o face tractiunea fata vs spate, fiecare cu avantajele si dezavantajele ei.
Pt. mine asta e criteriul major. Daca iti plac lucrurile 'la limita' e OK tractiunea spate, dar daca vrei sa mergi linistit si sa fi mai putin predispus la risc mergi pe tractiunea fata. Am mers cu 3ar si am avut in familie un 5ar 3 ani. N-am ramas impotmolit, dar sentimente de incertitudine am avut de multe ori, indiferent daca eram pe sleauri de gheata sau stradute inzapezite, pe mazga vara sau pe ninsoare abundenta in Germania pe autostrada. In schimb, cu tractiunea fata nu am avut niciodata aceste sentimente.
Personal n-am sa-mi mai iau niciodata (never say never !) tractiune spate.
In rest....ambele premium nemtesti (aceeasi clasa de marime de finisaje, de fiabilitate, de costuri de intretinere etc.).
Diferenta de putere ar putea fi de asemenea un parametru important. Depinde ce motor gasesti la fiecare dar 1,6 mi se pare mic.
Apropiat de ce cauti tu, eu am avut un A4 2006 1,8T quattro (163 CP) de care am fost foarte multumit si care era suficient de ager.

#9
Andronicus28

Andronicus28

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.04.2015
1.8 T e prea mult pentru mine,nu cred ca ma voi îndrepta spre A4 cu motor de 1,6,decat daca gasesc o varianta ieftină si întreținută,ma gandesc la motoru de 2.0.Totusi nu am inteles dc e pe lanț sau curea,am căutat pe google,dar n-am inteles exact,unii spun ca e pe lanț alții pe curea,m-ar putea lămuri cineva?

#10
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 Andronicus28, on 20 aprilie 2015 - 20:31, said:

1.8 T e prea mult pentru mine,nu cred ca ma voi îndrepta spre A4 cu motor de 1,6,decat daca gasesc o varianta ieftină si întreținută,ma gandesc la motoru de 2.0.Totusi nu am inteles dc e pe lanț sau curea,am căutat pe google,dar n-am inteles exact,unii spun ca e pe lanț alții pe curea,m-ar putea lămuri cineva?

De ce te intereseaza lucrul asta asa mult ? La nici o masina pe care am avut-o nu am stiut lucrul asta. Ar fi trebuit ?

#11
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
am cautat eu acum si este pe curea.
de altfel la Audi ca la toata gama vag din perioada aia  toate sunt pe curea, poate astea dupa 2008-2010 sa fie pe lant.

schimbatul distributiei pe curea e o operatiune care te costa ceva. probabil vreo 10 milioane poate si putin mai mult. sincer la e46 sau a4 10 mil sunt bani neglijabili cand vine vorba de intretinere.

Edited by bossake, 20 April 2015 - 20:48.


#12
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
e a doua oara cand spune ca intretinerea e scumpa la cele doua masini. a avut ambele modele si le-a schimbat pe Logan ca face revizii si schimba piese pe degeaba.

la 320d e46 faci revizia cu 400 lei,iar unele piese sunt mai ieftine ca la logan. depinde in ce stare cumperi masina si la ce bani.... si daca vrei neaparat benzina, cumpara un 1.6 sa te tarai cu el si sa-ti consume 13-14l in oras

#13
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
pai la e46 10 milioane iti ajung  cam la fix sa schimbi 2 brate cu tot cu bucsa. vorbesc de brate de calitate lemforder, e46 este foarte sensibil la articulatii in special basculele.. sau 2 amortizoare fata cu tot cu flanse si geometrie. amortizoare de calitate, adica sachs nu alea cele mai ieftine.
si exemplele pot continua. si nu vorbesc din filme ci din experienta proprie. de aia spun ca daca nu esti genul sa iti permiti intretinerea si te bazezi pe basme ca sunt 2 masini ieftin de intretinut atunci esti victima sigura Posted Image. de aia spun ca 10 milioane e o suma mica la astfel de masini, se poate strica orice si trebuie sa fii pregatit cu astfel de sume.

sunt 2 masini de calitate foarte mare, sunt masini care se vand acum noi si costa 15,000 euro si sunt sub masinile astea 2. dar cand vine vorba de intretinere trebuie sa stii de dinainte sa o iei la ce te astepti.

Edited by bossake, 20 April 2015 - 21:19.


#14
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
Daca te sperie o banala distributie astea nu-s masini pentru tine. Plus ca inca n-ai mentionat bugetul, si am o banuiala ca e mult sub 4000 de euro,

#15
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007

 bossake, on 20 aprilie 2015 - 12:03, said:

........................................
la 5000 euro iei lejer 318i cu dotari ca lumea si in stare decenta. taxa e foarte mica, 3-400eur ceva de genul la 318i.
Lejer nu prea.
E 5500-6000 Euro unu in stare ok, cu dotari bune.
Pe net gasesti multe si la 4000-4500 "tzipla" , pana ajungi la fata locului. Am coleg de lucru, s-a intors cu E46 (318 benzina) cu 5700 Euro.
Nu e totul frumos si roz.

Pt oras nici nu prea mai conteaza daca e 1.6 sau 1.8 (adica 1800 sau 2000 cmc).
Militez pt E46 vara si A4 iarna (doar in zilele cu zapada necuratata de drumari).

#16
MariusH21

MariusH21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 01.04.2015

 mufasa, on 20 aprilie 2015 - 20:34, said:

De ce te intereseaza lucrul asta asa mult ? La nici o masina pe care am avut-o nu am stiut lucrul asta. Ar fi trebuit ?

Cureaua se poate rupe in orice moment, sau cel putin se schimba mult mai des. Si costa :D

Alege A4, e foarte reusit acel model, foarte solid, bine inchegat. Despre BMW nu stiu prea multe, dar daca il aranjezi putin e foarte frumos. Stiu ca este puternic. Eu totusi, consider ca 16 la oricare dintre ele sunt motoare mici pentru 1.5 tone.

#17
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
la e46 nici nu exista 1.6
316i facelift este motor de 1.8, putere 116 cai, 175 nm cuplu. se misca mult mai decent decat a4 1.6 care sufera si la cp (doar 102) dar mai ales cuplu (parca doar 148 sau ceva de genu).
si eu as scoate total din calcule a4 1.6; poate doar sa prinzi o masina super intretinuta, la un super pret + sa ai un condus extrem de linistit, caz in care nu prea vei simti diferentele.

Edited by bossake, 21 April 2015 - 00:05.


#18
nicolaie

nicolaie

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,158
  • Înscris: 07.03.2006

 MariusH21, on 20 aprilie 2015 - 23:54, said:

Cureaua se poate rupe in orice moment, sau cel putin se schimba mult mai des. Si costa Posted Image

Alege A4, e foarte reusit acel model, foarte solid, bine inchegat. Despre BMW nu stiu prea multe, dar daca il aranjezi putin e foarte frumos. Stiu ca este puternic. Eu totusi, consider ca 16 la oricare dintre ele sunt motoare mici pentru 1.5 tone.

Ia spune, cate cunostinte ai sau de la cati prieteni ai auzit ca s-a rupt cureaua de distributie ? Cureaua de distributie este garantata 60.000 de km dar poti merge bine merci si mai mult cu ea. Unii nici nu tin 60.000 de km o masina..

Macar nu zornaie si nu are nevoie de tot felul de intinzatoare hidraulice precum la cea pe lant. Si in ultima vreme s-a tot auzit de transmisii pe lant rupte la nemtesti ..

Asta e ultima problema. Cumperi masina, faci revizie generala inclusiv distributie si ai terminat cu grijile.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate