Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere contract Orange Business Group, doisprezece ani vechime
Last Updated: Jun 08 2015 12:05, Started by
floraur
, Apr 16 2015 15:13
·
0
#1
Posted 16 April 2015 - 15:13
Am un abonament cu 18 numere la Orange, care expira in aceasta luna. Nu am dorit sa mai continui cu ei, asa ca am fost atent sa nu mai fac fidelizari pe niciunul din numere. Am avut o scapare anul trecut, cand am cumparat un Iphone de la ei, cu un avantaj de vreo doua sute de euro fata de piata... Asa se face ca am un singur numar din cele 18, cu contract pe 24 de luni sau chiar pe 30... nici ei nu stiu exact care-i treaba.
Ei spun totusi ca in momentul in care am facut aceasta prelungire contractuala, am prelungit perioada contractuala a intregului grup. Este clar vina mea, ca nu am fost constient de acest aspect, insa vreau sa-mi spuneti cam cat de abuziva este aceasta clauza si daca am vreo sansa intr-o actiune in instanta impotriva lor. Edited by floraur, 16 April 2015 - 15:18. |
#2
Posted 16 April 2015 - 15:18
Vezi ca se poate da copy-paste la textul complet si se observa si numele firmei si nr de telefon etc.
LE: ca sa nu par un profitor: am incercat sa vad daca merge, fara sa citesc cu atentie vreun aspect personal. Am sters fisierul pe urma Edited by RCG, 16 April 2015 - 15:20. |
#3
Posted 16 April 2015 - 15:29
da, ai dreptate..
am editat Orange Romania magazin online Act aditional incheiat prin mijloace de comunicare la distanta, intre Client si Orange Romania S.A. ACT ADITIONAL la contractul de abonament din 19/09/2007 pentru numarul de telefon incheiat intre: S.C. Orange Romania S.A. ,,,, Va informam ca in baza solicitarii dumneavoastra, pe 25/10/2013 a fost incheiat, prin mijloace de comunicare la distanta, prezentul act aditional la contractul pentru pachetul de servicii Orange aferent numarului de telefon ......... si Orange Romania S.A. Orange Romania, prin programul Orange Thank You ofera clientilor sai posibilitatea achizitionarii unui nou telefon la un pret special, folosind punctele Thank You acumulate. Prezentul act aditional la contractul pentru pachetul de servicii Orange Business Flexibil Grup 175 incheiat intre parti la data de 25/10/2013, modifica si completeaza in mod corespunzator conditiile contractuale anterioare, dupa cum urmeaza: Art.1. Clientul achizitioneaza un produs marca Apple iPhone 5S 16GB auriu, la pretul de 634,99 EUR (TVA inclus). Clientul a folosit pentru plata produsului 102 puncte Thank You. Art.2. Partile consimt la prelungirea relatiei contractuale cu o noua perioada minima contractuala de 24 luni. Noua perioada minima contractuala incepe: - de la data expirarii perioadei minime contractuale aferente ofertei comerciale anterior in vigoare. - de la data incheierii prezentului act aditional in cazul in care clientul este in perioada prelungirilor tacite succesive. Indiferent de situatie, perioada cuprinsa intre data semnarii prezentului act aditional si data expirarii perioadei minime contractuale nu va fi mai mare de 30 de luni. Inlocuirea planului tarifar in perioada contractuala mentionata in Actul aditional cu un plan tarifar inferior ca valoare nu este permisa. Art.3. Clientul se angajeaza sa pastreze din data comenzii online: Abonamentul de servicii Business Flexibil Grup 175 pentru numarul ............... pentru o perioada minima contractuala de 24 luni Art.4. 4.1. In conformitate cu prevederile art. 55 din O.U.G. nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice Clientul are dreptul de denuntare unilaterala a Actului aditional fara a fi obligat la plata vreunor penalitati in termen de 14 zile lucratoare de la data transmiterii prezentului document. Dreptul de denuntare se poate exercita prin trimiterea unui e-mail la adresa [email protected] sau prin posta la adresa Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 9-9A, sector 2, Bucuresti. Denuntarea unilaterala va opera de la momentul la care aceasta a ajuns la cunostinta Orange Romania. 4.2.In cazul in care clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a Actului aditional incheiat prin mijloace de comunicare la distanta, Clientul va reveni la conditiile contractuale anterioare. 4.3.In cazul in care Clientul denunta unilateral Actul aditional conform punctului 4.1. de mai sus si a utilizat serviciile care fac obiectul acestuia pana la momentul la care opereaza denuntarea, va fi obligat la plata acestora. 4.4. Cu exceptia situatiei mentionate la pct. 4.1. in cazul denuntarii unilaterale a actului aditional in timpul perioadei minime contractuale, Clientul va datora Orange Romania despagubiri constand in contravaloarea abonamentului lunar (cuprinzand suma taxei lunare si a taxelor de SIM pentru cartelele active in momentul solicitarii denuntarii) inmultit cu numarul de luni ramase pana la expirarea perioadei mentionate anterior. 4.5. Nu se vor putea returna echipamente in situatiile in care: - au intervenit defecte de orice fel ca urmare a instalarii sau folosirii unor programe (software) care nu au fost livrate de catre producator - s-au facut interventii neautorizate inclusiv reparatii executate de persoane sau firme neautorizate de producator- se constata nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, utilizare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul sau in conditiile ce contravin standardelor tehnice din Romania - exista deteriorari termice, mecanice si plastice ale produselor datorate loviturilor, expunerii la surse de caldura, accidentelor, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare - s-au folosit baterii, surse de alimentare sau alte accesorii decat cele aprobate de producator - produsul prezinta urme de lichid de orice natura (apa, solventi, uleiuri, vopsele, acizi etc) iar acest contact este dovedit prin activarea etichetelor martor de umezeala instalate pe produs, prin urma de oxidare sau prin prezenta de lichide pe orice suprafata a produsului. - s-au facut interventii neautorizate asupra programului (software) furnizat impreuna cu aparatul - exista neconcordanta intre seria telefonului inscrisa in cerificatul de garantie, cel inscris pe telefon si cel din programul (software) al telefonului - se constata schimbarea starii generale a telefonului, inclusiv decodarea neautorizata. Art.5. Dupa data implementarii modificarilor convenite prin prezentul act aditional factura se va emite exclusiv in format electronic, aceasta fiind transmisa in contul Clientului in aplicatia contul meu gazduita pe www.orange.ro/contul-meu. Clientul este in intregime responsabil pentru crearea propriului cont pe Aplicatia contul meu. Informatii necesare pentru crearea contului sunt afisate pe adresa www.orange.ro sau se pot solicita Serviciului Clienti prin apel gratuit la 411 intre orele 07:00 22.00. cod oferta: WEB Art.6. diverse 6.1. Clientul poate inainta o sesizare in scris la numarul de fax 021/2033414, sau pe e-mail la adresa [email protected], respectiv prin posta la adresa Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 9-9A, sector 2, Bucuresti. 6.2. Clientul este de acord ca orice notificari sau alt tip de corespondenta referitoare la contractul pentru ............. In cazul in care Clientul intentioneaza sa isi schimbe adresa de e-mail, va oferi imediat Orange Romania S.A. noua adresa. In cazul neindeplinirii acestei obligatii, orice notificari sau corespondenta transmise la adresa mai sus cunoscuta de Orange Romania vor fi considerate valabil efectuate. 6.3. Celelalte dispozitii contractuale raman neschimbate. RCG, on 16 aprilie 2015 - 15:18, said:
Vezi ca se poate da copy-paste la textul complet si se observa si numele firmei si nr de telefon etc. LE: ca sa nu par un profitor: am incercat sa vad daca merge, fara sa citesc cu atentie vreun aspect personal. Am sters fisierul pe urma Nu am nimic de ascuns... Cam aceasta este uzanta pe forum, dar daca cineva ma intreaba date concrete, le livrez cu placere |
#4
Posted 16 April 2015 - 15:38
Daca nu te lasa sa pleci, ia telefoane ptr toate numerele, cu negociere la sange, cu discount-uri cat mai mari, si cand expira contractul, le-o dai din tren
|
#5
Posted 16 April 2015 - 15:50
Ti-au prelungit toate numerele, si ti-au cumulat reducerea lor pentru a-ti da Iphone-ul mai ieftin. Sunt multe cazuri la Orange in care companiile iau cate 50 de telefoane ieftine la 50 lei bucata si cumuleaza reducerea in 5 iphone-uri. Asa se face.
|
#6
Posted 16 April 2015 - 16:01
La art. 3 dinactul aditional ce numere de telefon sunt mentionate, unul, cateva sau toate? Daca e doar unul, eu vad ca find prelungire doar pentru numarul respectiv.
|
#7
Posted 16 April 2015 - 16:14
S-a fidelizat un numar si, in consecinta, s-a prelungit tot abonamentul. Implicit, toate numerele care fac parte integranta din acest abonament. Celelalte numere pot fi, la randul lor, fidelizate separat, dar nu pot fi inchise separat.
Cel putin asa era la abonamentul meu la orange, tot business flexibil grup, doar ca acum vreo 2 ani. |
#8
Posted 16 April 2015 - 16:40
nicu131, on 16 aprilie 2015 - 15:38, said:
Daca nu te lasa sa pleci, ia telefoane ptr toate numerele, cu negociere la sange, cu discount-uri cat mai mari, si cand expira contractul, le-o dai din tren Nu merge asa... fara tepe! mihaiSDLC, on 16 aprilie 2015 - 15:50, said:
Ti-au prelungit toate numerele, si ti-au cumulat reducerea lor pentru a-ti da Iphone-ul mai ieftin. Sunt multe cazuri la Orange in care companiile iau cate 50 de telefoane ieftine la 50 lei bucata si cumuleaza reducerea in 5 iphone-uri. Asa se face. Asa se face acum, exista un buget alocat fiecarui client, iar cu acesta poti face cam ce vrei tu cu el... iei zece telefoane cu 50 de lei sau iei un Iphone 6 MOCA, cel putin asta este oferta care mi-au facut-o mie, insa nu prea sunt curios sa mai pun botul... matrwe, on 16 aprilie 2015 - 16:01, said:
La art. 3 dinactul aditional ce numere de telefon sunt mentionate, unul, cateva sau toate? Daca e doar unul, eu vad ca find prelungire doar pentru numarul respectiv. Aici trebuie vazut... cat de bine este acoperita legal procedura asta a lor. |
#9
Posted 16 April 2015 - 17:40
floraur, ai semnat anexa cand ai primit telefonul? Daca da, sa fii sanatos.
Daca nu, ia si reclama daca nu ti s-a zis clar ca se prelungeste perioada intregului grup sau daca nu s-a discutat cu patronul firmei ci cu o alta persoana. |
#10
Posted 16 April 2015 - 18:26
teoretic abonamentele care le ai sunt pe un singur cod client, daca ai luat un telefon se mareste perioada contractuala pe numarul pe care a fost luat, iar restul sunt independete. Eu am, fost in ambele situatii:
-client business cu 7 abonamente, cu telefoane luate pe unul din numere si marire perioada contractulala doar pe acel numar, iar apoi inchise 5 numere separat, 2 ramanand in retea -pers fizica cu 2 numere pe un cod client, cu un telefon luat pe unul din numere si doar acela prelungit la perioada contractuala, iar ca fapt divers, am intebat la momentul respectiv daca pot lua un telefin mai bun si sa mi se prelungeasca ambele numere iar raspunsul a fost negativ, deci nu imi explic de ce te afli tu in situatia de fata... |
|
#11
Posted 16 April 2015 - 18:52
El nu are 18 abonamente distincte, are un singur abonament care include 18 simuri. Din acest motiv nu poate face inchidere la 17 simuri, perioada contractuala fiind valabila pt abonamentul intreg.
|
#12
Posted 18 April 2015 - 23:26
Salve,
eu am un abonament de group, nu 18 separate. Eu nu vreau sa ma prevalez de niciun fel de tertipuri sau de smecherii, nu pot sa spun ca nu au vorbit cu mine, cand eu am semnat contractul... nu numai ca nu merge, dar nu prea este stilul meu. Am facut acea fidelizare, insa nu mi-a trecut prin cap ca o sa maresc perioada contractuala pentru tot grupul. Eu stiam ca acest contract pe care l-am semnat, va expira in aceasta luna... Cam prea usor poate Orange sa mareasca perioada contractuala a abonamentului de grup si apoi nu au decat sa faca asta, insa penalitatile de reziliere, ar trebui sa fie cumva proportionale cu avantajul creat la fidelizare. Adica imi dai un avantaj de 150euro si-mi ceri 1.700euro daca vreau sa reziliez?! dar ce, suntem aici la Provident?! Aici cred ca un judecator imi poate da dreptate si poate modifica corespunzator valoarea taxei de reziliere, caci in fond... cam asta-i, conteaza cat platesc daca reziliez |
#13
Posted 08 June 2015 - 12:05
buna
si eu am un abonament bus. flex. de 7 numere, pe un nr am facut o fidelizare de 24 de luni cu cumparare telefon cu puncte thank you, care expira luna aceasta. problema mea este ca anterior prelungirii, anumite nr au fost adaugate pe parcurs, unele cu prelungire abonament de 12, altele de 24 de luni. in concluzie, dupa calculele mele, mi-au ramas pe 3 numere o perioada contractuala de 6 luni dupa expirarea acestor 24 luni, pt ca acum 2 ani cand am facut prelungirea pe 24 luni, aveam unele nr. cu scadenta de 6, respectiv 12 luni, astfel cu prelungire de 24 luni, au devenit fiecare 30 de luni. as dori sa calculez ce taxa de reziliere ar trebui sa platesc daca renunt la intreg abonamnetul? 3 nr x 100 euro? sau 3 nr x 100 euro + 6 luni x valoare ab. bus. felxibil? Edited by mozsos, 08 June 2015 - 12:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users