Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Fan Curier mi-a distrus marfa

- - - - -
  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#1
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
Am trimis prin fan curier mai multe tv-uri led si au dat pe ele cu ulei sau motorina, sunt distruse, apoi le-au adus la magazin si un angajat le-a receptionat, ce pot face in cazul asta? Bine, mai pe larg problema e discutata cu ei si totul s-a intamplat la livrarea produselor, s-a scurs ceva motorina sau ulei dintr-un motor pe ele, ne-au anuntat, dar atata, nu au zis altceva, acuma marfa e receptionata la noi, ii putem da in judecata?

O parte din tv-uri...

Attached Files



#2
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,493
  • Înscris: 19.04.2009
Nu trebuia sa receptionati marfa, ala era primul pas...

Tinand cont de valoarea ridicata a pagubei, iti recomand sa vorbesti cu un avocat.
Problema e ca daca angajatul a semnat "marfa conforma"...mai greu.

Edited by lex404, 10 April 2015 - 13:56.


#3
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
datul in judecata e la liber.
mai nasol cu castigatul...
iti dai seama ca daca ai receptionat fara comentarii, or sa zica ca erau o.k., si ai turnat tu motorina pe ele...
ai cautat mult un angajat asa competent?

de curiozitate, cutiile's terminate, sau si televizoarele?

Edited by slai, 10 April 2015 - 13:56.


#4
gigi_4476

gigi_4476

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,389
  • Înscris: 28.02.2007
tv-urile alea mai functioneaza? a intrat ulei in ele sau doar ambalajul este afectat si te deranjeaza asta?

#5
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
TV-urile put a ulei din ala, 2 din ele nu sunt afectate asa de grav, dar 3 nu se mai pot folosi, am dovezi ca am discutat cu ei pe problema asta....marfa trebuia sa ajunga in Bucuresti si cand a ajuns clientul a refuzat marfa, logic....si el a sunat si ne-a spus in ce stare sunt....

Va spun sincer, este cred ca cea mai groaznica firma de transport marfa, sunt asa de nesimtiti, incat arunca produsele in masina de fata cu mine, le arunca pur si simplu la gramada, i-am zis sa nu arunce si urmatorul produs ca e hard disk pentru pc si in bataie de joc la pus in masina in modul  "slow motion" ....chiar am si zis, dupa ce plec o sa jucati fotbal cu el, nu? si a ras....

Edited by DaniJ90, 10 April 2015 - 14:04.


#6
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Treaba sta cam asa:
http://www.fancourie...ools/asigurare/

Nu inteleg de ce nu erau macar ambalate in folie tip cele folosite la paletizat(stretch). In caz de ploaie, crezi ca sta Fan Courier cu umbrela deasupra fiecarui colet?

Edited by dexterash, 10 April 2015 - 14:05.


#7
NoJoke

NoJoke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 482
  • Înscris: 31.03.2015
Rahat de firma.

#8
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,493
  • Înscris: 19.04.2009
Pai si daca clientul a anuntat starea produselor, de ce nu v-ati pregatit sa-i asteptati pe cei de la Fan?
Angajatul ala trebuia sa stie situatia, sa nu semneze...

#9
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

 dexterash, on 10 aprilie 2015 - 14:04, said:

Treaba sta cam asa:
http://www.fancourie...ools/asigurare/

Nu inteleg de ce nu erau macar ambalate in folie tip cele folosite la paletizat(stretch). In caz de ploaie, crezi ca sta Fan Courier cu umbrela deasupra fiecarui colet?
Pai nu trebuia ca agentul sa imi atraga atentia asupra acestui fapt? Eu de unde sa am palet si folie, macar atata sa aduca si ei, bani le trebuie imediat, dar ofera zero.Am avut multe plangeri de la clienti cum ca tv-urile ajung in stare foarte proasta, ma refer la ambalaje, rupte, gaurite, zgariate, murdare, etc...

#10
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

 lex404, on 10 aprilie 2015 - 14:12, said:

Pai si daca clientul a anuntat starea produselor, de ce nu v-ati pregatit sa-i asteptati pe cei de la Fan?
Angajatul ala trebuia sa stie situatia, sa nu semneze...
Si? In baza a ce sa ii despagubeasca, daca expeditia nu era asigurata?

A, daca expeditia era asigurata, discutam altfel. Dar ambalarea tot deficitara este...

#11
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

 dexterash, on 10 aprilie 2015 - 14:04, said:

Treaba sta cam asa:
http://www.fancourie...ools/asigurare/

Nu inteleg de ce nu erau macar ambalate in folie tip cele folosite la paletizat(stretch). In caz de ploaie, crezi ca sta Fan Courier cu umbrela deasupra fiecarui colet?
Chiar nu ma intereseaza ce conditii are Fan Courier. TV-urile avea cutia producatorului, adica ambalajul COMPLET pentru transport. Daca cineva vrea sa se certe cu altcineva, sa sune la Samsung. Firma de curierat are obligatia contractuala sa-mi asigure securitatea bunului de la momentul in care l-au preluat si pana la destinatie.

>initiator
Daca angajatul a semnal bonul de primire, le-a dat OK-ul. Nu mai poti demonstra nimic acum, fara vreo mentiune anterioara. Orice produs venit in halul acesta, trebuie rascumparat de curier. Cutiile acestea nu au fost patate cu ulei, ci scaldate in asa ceva. La propriu.

#12
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

 lex404, on 10 aprilie 2015 - 14:12, said:

Pai si daca clientul a anuntat starea produselor, de ce nu v-ati pregatit sa-i asteptati pe cei de la Fan?
Angajatul ala trebuia sa stie situatia, sa nu semneze...
Pai ei au zis ca nu le tin la ei, ca asa se procedeaza si nu stiu ce....

#13
NoJoke

NoJoke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 482
  • Înscris: 31.03.2015

 DaniJ90, on 10 aprilie 2015 - 14:03, said:

sunt asa de nesimtiti, incat arunca produsele in masina de fata cu mine, le arunca pur si simplu la gramada
si cand ma gandesc ca,.. chiar urma sa trimit niste colete prin fan courier zilele viitoare...

#14
gigi_4476

gigi_4476

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,389
  • Înscris: 28.02.2007
Daca erai tu clientul final, banuiesc ca ai fi acceptat situatia ca atare, daca boul ala de angajat al tau a semnat de primirea marfii. Pt ca eu banuiesc ca tv-urile sunt ok, doar ambalajul e afectat si imbacsit de ulei. Dar, prin faptul ca tu vinzi acele tv-uri mai departe, e normal sa te agiti sa incerci sa recuperezi paguba, pt ca niciun client nu le va vrea cu ambalajul in acea stare.
p.s. primul pas pe care l-as fi facut ar fi fost un sut in fund celui care a acceptat primirea tv-urilor de la firma de curierat in acea stare...

#15
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

 YOUR_GOD, on 10 aprilie 2015 - 14:16, said:

Chiar nu ma intereseaza ce conditii are Fan Courier. TV-urile avea cutia producatorului, adica ambalajul COMPLET pentru transport. Daca cineva vrea sa se certe cu altcineva, sa sune la Samsung. Firma de curierat are obligatia contractuala sa-mi asigure securitatea bunului de la momentul in care l-au preluat si pana la destinatie.

>initiator
Daca angajatul a semnal bonul de primire, le-a dat OK-ul. Nu mai poti demonstra nimic acum, fara vreo mentiune anterioara. Orice produs venit in halul acesta, trebuie rascumparat de curier. Cutiile acestea nu au fost patate cu ulei, ci scaldate in asa ceva. La propriu.
Dovezi avem, discutii cu ei, cu clientul , clientul e tot firma, ne-a livrat o parta din bani si nu a primit produsele, au stat pe nu stiu unde vreo 7 zile si abia acuma le-au adus si daca nu le receptionam ce puteam sa facem?

#16
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

 DaniJ90, on 10 aprilie 2015 - 14:15, said:

Pai nu trebuia ca agentul sa imi atraga atentia asupra acestui fapt? Eu de unde sa am palet si folie, macar atata sa aduca si ei, bani le trebuie imediat, dar ofera zero.Am avut multe plangeri de la clienti cum ca tv-urile ajung in stare foarte proasta, ma refer la ambalaje, rupte, gaurite, zgariate, murdare, etc...
Sa iti explice agentul cum sa ambalezi? Sau ce servicii ofera ei? Pai tu nu te-ai interesat inainte de colaborare?
Paletii se cumpara. La fel si folia stretch.

Normal ca bani le trebuie, serviciile se platesc. La fel si extra-serviciile.

Si pentru 20-25lei/expeditie, ei trebuie sa poarte manusi la manipularea marfii? Mai asigurati-va si voi marfa, aveti grija de ea etc...

 YOUR_GOD, on 10 aprilie 2015 - 14:16, said:

Chiar nu ma intereseaza ce conditii are Fan Courier. TV-urile avea cutia producatorului, adica ambalajul COMPLET pentru transport.
Pai sa nu te intereseze, dar pe banii tai, nu pe banii altuia. Tu cand semnezi un contract il semnezi ca primaru' sau citesti ce scrie in el?

Contractul in acest caz este intre expeditor si Fan, nu intre expeditor si Fan+Samsung.

Edited by dexterash, 10 April 2015 - 14:21.


#17
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001
Mie mi-au livrat TV-ul singur  pe un palet si singur in ditamai masina. Si nu cred ca era la final de program.
Daca au doar miros, cred ca "iese" cu ceva ambi pur.

#18
NoJoke

NoJoke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 482
  • Înscris: 31.03.2015

 dexterash, on 10 aprilie 2015 - 14:20, said:

Si pentru 20-25lei/expeditie, ei trebuie sa poarte manusi la manipularea marfii?
Nu cu manusi, dar nici chiar in halul asta.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate