Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Fan Curier mi-a distrus marfa
Last Updated: May 31 2015 02:41, Started by
DaniJ90
, Apr 10 2015 13:44
·
0
#1
Posted 10 April 2015 - 13:49
Am trimis prin fan curier mai multe tv-uri led si au dat pe ele cu ulei sau motorina, sunt distruse, apoi le-au adus la magazin si un angajat le-a receptionat, ce pot face in cazul asta? Bine, mai pe larg problema e discutata cu ei si totul s-a intamplat la livrarea produselor, s-a scurs ceva motorina sau ulei dintr-un motor pe ele, ne-au anuntat, dar atata, nu au zis altceva, acuma marfa e receptionata la noi, ii putem da in judecata?
O parte din tv-uri... Attached Files |
#2
Posted 10 April 2015 - 13:54
Nu trebuia sa receptionati marfa, ala era primul pas...
Tinand cont de valoarea ridicata a pagubei, iti recomand sa vorbesti cu un avocat. Problema e ca daca angajatul a semnat "marfa conforma"...mai greu. Edited by lex404, 10 April 2015 - 13:56. |
#3
Posted 10 April 2015 - 13:55
datul in judecata e la liber.
mai nasol cu castigatul... iti dai seama ca daca ai receptionat fara comentarii, or sa zica ca erau o.k., si ai turnat tu motorina pe ele... ai cautat mult un angajat asa competent? de curiozitate, cutiile's terminate, sau si televizoarele? Edited by slai, 10 April 2015 - 13:56. |
#4
Posted 10 April 2015 - 13:56
tv-urile alea mai functioneaza? a intrat ulei in ele sau doar ambalajul este afectat si te deranjeaza asta?
|
#5
Posted 10 April 2015 - 14:03
TV-urile put a ulei din ala, 2 din ele nu sunt afectate asa de grav, dar 3 nu se mai pot folosi, am dovezi ca am discutat cu ei pe problema asta....marfa trebuia sa ajunga in Bucuresti si cand a ajuns clientul a refuzat marfa, logic....si el a sunat si ne-a spus in ce stare sunt....
Va spun sincer, este cred ca cea mai groaznica firma de transport marfa, sunt asa de nesimtiti, incat arunca produsele in masina de fata cu mine, le arunca pur si simplu la gramada, i-am zis sa nu arunce si urmatorul produs ca e hard disk pentru pc si in bataie de joc la pus in masina in modul "slow motion" ....chiar am si zis, dupa ce plec o sa jucati fotbal cu el, nu? si a ras.... Edited by DaniJ90, 10 April 2015 - 14:04. |
#6
Posted 10 April 2015 - 14:04
Treaba sta cam asa:
http://www.fancourie...ools/asigurare/ Nu inteleg de ce nu erau macar ambalate in folie tip cele folosite la paletizat(stretch). In caz de ploaie, crezi ca sta Fan Courier cu umbrela deasupra fiecarui colet? Edited by dexterash, 10 April 2015 - 14:05. |
#8
Posted 10 April 2015 - 14:12
Pai si daca clientul a anuntat starea produselor, de ce nu v-ati pregatit sa-i asteptati pe cei de la Fan?
Angajatul ala trebuia sa stie situatia, sa nu semneze... |
#9
Posted 10 April 2015 - 14:15
dexterash, on 10 aprilie 2015 - 14:04, said:
Treaba sta cam asa: http://www.fancourie...ools/asigurare/ Nu inteleg de ce nu erau macar ambalate in folie tip cele folosite la paletizat(stretch). In caz de ploaie, crezi ca sta Fan Courier cu umbrela deasupra fiecarui colet? |
#10
Posted 10 April 2015 - 14:16
lex404, on 10 aprilie 2015 - 14:12, said:
Pai si daca clientul a anuntat starea produselor, de ce nu v-ati pregatit sa-i asteptati pe cei de la Fan? Angajatul ala trebuia sa stie situatia, sa nu semneze... A, daca expeditia era asigurata, discutam altfel. Dar ambalarea tot deficitara este... |
|
#11
Posted 10 April 2015 - 14:16
dexterash, on 10 aprilie 2015 - 14:04, said:
Treaba sta cam asa: http://www.fancourie...ools/asigurare/ Nu inteleg de ce nu erau macar ambalate in folie tip cele folosite la paletizat(stretch). In caz de ploaie, crezi ca sta Fan Courier cu umbrela deasupra fiecarui colet? >initiator Daca angajatul a semnal bonul de primire, le-a dat OK-ul. Nu mai poti demonstra nimic acum, fara vreo mentiune anterioara. Orice produs venit in halul acesta, trebuie rascumparat de curier. Cutiile acestea nu au fost patate cu ulei, ci scaldate in asa ceva. La propriu. |
#12
Posted 10 April 2015 - 14:16
#13
Posted 10 April 2015 - 14:18
#14
Posted 10 April 2015 - 14:18
Daca erai tu clientul final, banuiesc ca ai fi acceptat situatia ca atare, daca boul ala de angajat al tau a semnat de primirea marfii. Pt ca eu banuiesc ca tv-urile sunt ok, doar ambalajul e afectat si imbacsit de ulei. Dar, prin faptul ca tu vinzi acele tv-uri mai departe, e normal sa te agiti sa incerci sa recuperezi paguba, pt ca niciun client nu le va vrea cu ambalajul in acea stare.
p.s. primul pas pe care l-as fi facut ar fi fost un sut in fund celui care a acceptat primirea tv-urilor de la firma de curierat in acea stare... |
#15
Posted 10 April 2015 - 14:19
YOUR_GOD, on 10 aprilie 2015 - 14:16, said:
Chiar nu ma intereseaza ce conditii are Fan Courier. TV-urile avea cutia producatorului, adica ambalajul COMPLET pentru transport. Daca cineva vrea sa se certe cu altcineva, sa sune la Samsung. Firma de curierat are obligatia contractuala sa-mi asigure securitatea bunului de la momentul in care l-au preluat si pana la destinatie. >initiator Daca angajatul a semnal bonul de primire, le-a dat OK-ul. Nu mai poti demonstra nimic acum, fara vreo mentiune anterioara. Orice produs venit in halul acesta, trebuie rascumparat de curier. Cutiile acestea nu au fost patate cu ulei, ci scaldate in asa ceva. La propriu. |
|
#16
Posted 10 April 2015 - 14:20
DaniJ90, on 10 aprilie 2015 - 14:15, said:
Pai nu trebuia ca agentul sa imi atraga atentia asupra acestui fapt? Eu de unde sa am palet si folie, macar atata sa aduca si ei, bani le trebuie imediat, dar ofera zero.Am avut multe plangeri de la clienti cum ca tv-urile ajung in stare foarte proasta, ma refer la ambalaje, rupte, gaurite, zgariate, murdare, etc... Paletii se cumpara. La fel si folia stretch. Normal ca bani le trebuie, serviciile se platesc. La fel si extra-serviciile. Si pentru 20-25lei/expeditie, ei trebuie sa poarte manusi la manipularea marfii? Mai asigurati-va si voi marfa, aveti grija de ea etc... YOUR_GOD, on 10 aprilie 2015 - 14:16, said:
Chiar nu ma intereseaza ce conditii are Fan Courier. TV-urile avea cutia producatorului, adica ambalajul COMPLET pentru transport. Contractul in acest caz este intre expeditor si Fan, nu intre expeditor si Fan+Samsung. Edited by dexterash, 10 April 2015 - 14:21. |
#17
Posted 10 April 2015 - 14:20
Mie mi-au livrat TV-ul singur pe un palet si singur in ditamai masina. Si nu cred ca era la final de program.
Daca au doar miros, cred ca "iese" cu ceva ambi pur. |
#18
Posted 10 April 2015 - 14:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users