Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Navitatie maritima
Last Updated: Apr 01 2015 15:28, Started by
valyyyyyy
, Mar 28 2015 17:00
·
0
#1
Posted 28 March 2015 - 17:00
Exista harti pentru navigatie maritima compatibile cu iGo?
Daca nu, alta solutie prin GPS pentru Android care sa aibe harti pentru navitatie maritima? |
#2
Posted 28 March 2015 - 17:14
Cea mai ok de navigatie maritima e de la Garmin si se numeste BlueChart.
|
#3
Posted 28 March 2015 - 17:38
Aveam Garmin pe un telefon Symbian, dar e de domeniul trecutului. Se poate rula si pe Android? Cum?
|
#4
Posted 28 March 2015 - 17:52
#5
Posted 28 March 2015 - 18:18
#6
Posted 28 March 2015 - 18:20
Nici in delta n-as mai avea curaj sa ma duc cu navigatie pe telefon. Am patit-o o data cu cativa prieteni de s-a terminat bateria la Android si am orbecait pe canale vreo 2-3 ore disperati.
Ar fi ceva sa iesi pe mare, cu Google Maps pe telefon sau mai stiu eu ce pocnitoare de aplicatie. Capu compas il iei cu giroscopul incorporat banuiesc ? Unele au si barometru (Galaxy S4 ) , mai scutesti niste bani. VHF iar nu trebuie ca merge Viber sau la nevoie aplicatia de Facebook. Atata doar ca trebuie selectat canalul 16 din meniu. |
#10
Posted 29 March 2015 - 09:23
In cazul navigatiei maritime, as folosi un navigator dedicat acestui segment, probabil marca Garmin, in functie de buget.Navigatie maritima inseamna mare sau ocean asa ca nu m-as baza pe o tableta sau smartphone in croazierele mele ca sa ajung cu bine din punctul A in punctul B in timp ce efectuez o croaziera pe Marea Neagra, Marea Egee, Marea Mediterana sau Marea Adriatica, ci pe un navigator dedicat proiectat sa fie folosit in aerul foarte umed si salin al marii alaturi de traditionala aparatura si metoda de navigatie care nu este dependenta de reteaua de sateliti.Inclusiv in cazul unei croaziere fluviale pe bratele Dunarii m-as baza doar pe un navigator dedicat navigatiei maritime.
|
|
#11
Posted 29 March 2015 - 09:57
Voi pleca in curand in voiaj, oricum cand vorbim de nave, ai acolo toate echipamentele pentru asa ceva, eram doar curios daca poti pune si pe telefon ceva asemanator. Eram constient ca nu vei avea precizia echipamentelor de pe nava...
|
#12
Posted 29 March 2015 - 10:29
Navionics.
Se folosesc tablete si in aviatie, nu vad de ce nu ar merge si pe nava cu atentia necesara, alimentare, protectie, redundanta. Eu folosesc in ambele scopuri fara probleme, Skydemon pentru aero, o combinatie de Garmin si Oruxmaps pentru Delta, pe mare ar cam trebui Navionics. |
#13
Posted 29 March 2015 - 11:25
Asta mai lipsea, generatia feisbuci scapa acu' si pe mare, si in aer navigand cu androidu.....
Ia cititi aici, bre "navigatorilor": "Warning and Acknowledgements WARNINGS: The electronic chart is an aid to navigation designed to facilitate the use of authorized government charts, not to replace them. Only official government charts and notices to mariners contain all information needed for the safety of navigation, and as always, the captain is responsible for their prudent use." Asa ca puneti mana si invatati navigatie clasica intai, invatati sa folositi hartile si dupa aia umblati creanga prin Delta si pe mare. Va recomand calduros sa faceti cel macar un curs autorizat si sa va luati certificat C si D, ideal ar fi si VHF. Dupa aia sigur n-o sa mai intrebati de navigatie cu IShitul prin Delta, sa va caute apoi politia de frontiera pe canale... Edited by crouchot, 29 March 2015 - 11:28. |
#15
Posted 01 April 2015 - 15:28
crouchot, on 29 martie 2015 - 11:25, said:
Asta mai lipsea, generatia feisbuci scapa acu' si pe mare, si in aer navigand cu androidu..... Ia cititi aici, bre "navigatorilor": "Warning and Acknowledgements WARNINGS: The electronic chart is an aid to navigation designed to facilitate the use of authorized government charts, not to replace them. Only official government charts and notices to mariners contain all information needed for the safety of navigation, and as always, the captain is responsible for their prudent use." Asa ca puneti mana si invatati navigatie clasica intai, invatati sa folositi hartile si dupa aia umblati creanga prin Delta si pe mare. Va recomand calduros sa faceti cel macar un curs autorizat si sa va luati certificat C si D, ideal ar fi si VHF. Dupa aia sigur n-o sa mai intrebati de navigatie cu IShitul prin Delta, sa va caute apoi politia de frontiera pe canale... Prietene...eu fac proiecte pentru Navigatie Astronomica (inca se face in facultate), adica aia dupa stele, adica aia de pe vremea cand nu exista GPS-ul. Ti se pare ca nu m-as descurca cu un GPS? Eu eram doar curios de o chestiune. Tu de ce esti asa revoltat in schimb? Ai auzit de E.C.D.I.S. (harti electronice)? Stai linistit ca stiu sa lucrez si pe hartile clasice, de hartie. Ai auzit de Ceronav, de conventia I.M.O., cursuri I.M.O.? Crezi ca nu stiu regulile, responsabilitatile, obligatiile, drepturile la nava? Generatia facebook (o mica parte) sa stii ca e mult mai documentata, mai open-minded, mai adaptabila la noile tehnologii decat generatia ta, inflexibila in gandire ce priveste cu incertitudine tot ce e nou. Edited by valyyyyyy, 01 April 2015 - 15:34. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users