Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
vw lupo transmisie automata
Last Updated: Apr 28 2015 19:18, Started by
elenaalina
, Feb 28 2015 19:15
·
0
#1
Posted 28 February 2015 - 19:15
Salut!
Doresc sa achizitionez un VW lupo 2001, transmisie automata (I'm a girl, yep). Datorita faptului ca pe softpedia am citit multe raspunsuri pertinente, am zis ca nu strica sa va pun si eu o intrebare... Se merita cutia automata? Prietenii imi spun ca in cazul in care se va strica, pot sa duc masina direct la fier vechi. Nu am multe informatii in acest domeniu, asa ca am mare nevoie de ajutorul vostru. Merci anticipat. |
#3
Posted 28 February 2015 - 19:26
Cutia automata merita, mai ales in oras, dar ca orice lux, necesita o cheltuiala in plus.
La Lupo, cutia e de tip clasic, automat duce la un consum mai mare si o performanta mai slaba, nu e tragedie, mai ales daca e pentru fataiala din Bucuresti, dar pe langa astea, vine si cu intretinerea periodica, care trebuie facuta corect, altfel ai sanse sa-i faci coliva si reparatia costa si 1000 Euro, in functie de defectiune/atelier. Reviziile consta in inlocuirea uleiului si a filtrelor, nu e mare inginerie pentru un atelier bine echipat. Edited by connectorxp, 28 February 2015 - 19:26. |
#4
Posted 28 February 2015 - 19:34
#5
Posted 28 February 2015 - 19:45
connectorxp, on 28 februarie 2015 - 19:26, said:
Cutia automata merita, mai ales in oras, dar ca orice lux, necesita o cheltuiala in plus. La Lupo, cutia e de tip clasic, automat duce la un consum mai mare si o performanta mai slaba, nu e tragedie, mai ales daca e pentru fataiala din Bucuresti, dar pe langa astea, vine si cu intretinerea periodica, care trebuie facuta corect, altfel ai sanse sa-i faci coliva si reparatia costa si 1000 Euro, in functie de defectiune/atelier. Reviziile consta in inlocuirea uleiului si a filtrelor, nu e mare inginerie pentru un atelier bine echipat. Cat de nebun sa fii sa dai €1000 reparatie la o cutie de pe masina din 2001? Cand cumperi o cutie de la sh cu 500.... |
#6
Posted 28 February 2015 - 19:48
Sa inteleg ca in cazul in care se strica pot sa cumpar cutie sh ok ca pret? mai citisem pe undeva si ca exista un kit de transformare din automata-> manuala si care costa maxim 1000Ron. Asa e?
|
#7
Posted 28 February 2015 - 20:03
elenaalina, on 28 februarie 2015 - 19:48, said:
Sa inteleg ca in cazul in care se strica pot sa cumpar cutie sh ok ca pret? mai citisem pe undeva si ca exista un kit de transformare din automata-> manuala si care costa maxim 1000Ron. Asa e? Nu e si nu exista kituri pentru asa ceva. Iar Lupo nu are cutii automate, numai manuale si manuale robotizate care se misca prost si se deregleaza usor. Nu sunt greu sau scump de reparat dar nu prea gasesti mesteri. Ia-ti o masina cu automata get-beget, oricum Lupo nu e o masina ieftin de intretinut mai ales la piese. |
#8
Posted 28 February 2015 - 20:24
Fiind aflat in cautarea unui A4 / Passat din anii aia si mare fan al cutiilor automate, m-am interesat putin cum sta treaba. Totul tine de noroc dar sunt multe, foarte multe probleme pe cutiile VAG facute atunci, nu m-as incumeta sa cumpar asa ceva decat cu istoric si cu verificare minutioasa. Pe langa probleme se adauga si consumul semnificativ mai mare.
|
#9
Posted 28 February 2015 - 21:04
Pentru o masina "cu automata get beget", nu ma incadrez in buget. La banii pe care ii am de dat pe masina, ramane singura varianta pe care mi-o permit.
|
#10
Posted 28 February 2015 - 21:10
Cutia automata nu e un raspuns la problema "conduc prost". E chiar foarte simplu de condus o masina manuala. Trebuie doar sa repeti pana iti intra in minte ca:
1. Apasand ambreiajul decuplezi motorul de roti 2. Cand esti in viteza I nu lasi sa scada sub 800 - 1000 rotatii pe minut, altfel ti se opreste motorul. 3. Cand atingi 2500 - 3000 rotatii pe minut schimbi intr-o viteza superioara 4. Cand esti in alta viteza decat a I-a si scade sub 800 - 100 schimbi intr-o treapta inferioara. Dupa cateva luni de mers te vei obisnui si cu asta. Masina cu cutia automata e misto dar nu una de 14 ani care si la timpu' ei era low cost... eu unul nu mi-as lua masina sh automata cu mai putin de 10 - 12 - 14000 de euro. |
|
#11
Posted 28 February 2015 - 21:30
Merci de sfaturi potae, am carnet de sofer, stiu cum sta treaba. Vreau automata pt ca e usor de folosit si ai comfort sporit, mai ales pt mine care conduc aproape numai in oras.
|
#13
Posted 28 February 2015 - 22:02
2500 euro de toti. (inclusiv taxa de inmatriculare, RCA, verificare etc)
|
#14
Posted 28 February 2015 - 22:57
Din pacate in banii astia n-ai sa gasesti o automata ok. Ai sanse ok la o japoneza cu cvt, de ex. http://www.autovit.r...-C35444958.html
|
#18
Posted 27 April 2015 - 21:50
In final mi-am luat golf 4, o am deja de o luna si sunt multumita. Va multumesc pentru raspunsuri pentru ca m-au influentat in luarea deciziei.
@potae, merci de sfaturi, le aplic Topicul se inchide. Edited by elenaalina, 27 April 2015 - 21:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users