Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Uber in Bucuresti
Last Updated: Aug 09 2019 06:39, Started by
Adm
, Feb 25 2015 13:28
·
0
#1081
Posted 27 January 2016 - 14:33
rex, on 27 ianuarie 2016 - 14:21, said:
nu valoarea bacsisului ma derajeaza, cat lipsta acestei optiuni: adica daca am parte de un sofer nesimtit, care fumeaza in masina, eu tot trebuie sa ii dau bacsis. si cum incurajati voi plata cu cardul daca cereti obligatoriu bacsis?! o sa o instalez de curiozitate sa vad ce e de capul acestei aplicatii, dar inca nu am curajul sa imi introduc cardul in aplicatie. Momentan așa funcționează sistemul. După cum vă spuneam, nu toți șoferii sunt acceptatori de plată în aplicație; mașinile din această categorie sunt atent selectate. Dacă întâmpinați probleme cu șoferului, ne puteți scrie, iar noi v-om rezolva problema. Modalitatea de calcul a cursei nu este automată, atunci când ajungeți la destinație, trebuie să apăsați butonul Plătește cursa, apoi veți fi rugat să introduceți suma de pe taximetru. Următorul ecran este cel de selecție a bacșișului. Dacă introduceți suma de pe taximetru cu 5% mai puțin, plătiți doar cursa. Taximetristul primește mesaj pe aplicația de șofer cu suma încasată. Procesatorul de plăți cu care lucrăm este MobilPay, ei se ocupă de tranzacții. Dacă aveți nelămuriri, ne puteți scrie și pe Facebook și cineva o să vă răspundă cât de curând. |
#1082
Posted 27 January 2016 - 14:39
ok, deci momentan ramane tot sistemul clasic cu aparatul de bord care contorizeaza cursa (cu "maimuta" aferenta), doar ca eu pot plati prin aplicatie in loc sa ii dau banii cash soferului si sa inceapa cu nu am rest.
e un pas inainte, dar tot lipsesc multe lucruri: contorizarea valorii cursei pe baza GPS-ului, posibilitatea de a selecta o anumita companie de taxi preferata. |
#1083
Posted 27 January 2016 - 14:46
Există posibilitatea de a selecta companiile sau compania care să primească comanda dvs. Există 21 de companii standard, puteți selecta doar una din listă și comenzile vor merge doar la companiile selectate.
Am ales această metodă (de introducere manuală a sumei) pentru că sistemul GPS nu este foarte exact încă și așa cum există taximetriștri cu maimuțe, există și șoferi uber cu fake GPS care pot frauda suma finală a cursei. Lucrăm la o metodă mai sigură și vom automatiza și calculul cursei. |
#1084
Posted 27 January 2016 - 14:49
ba poti selecta o companie de taxi preferata , e undeva la optiuni
ba nu la optiuni acolo unde apare standard , apesi pe dracia aia de buton si selectezi ce vrei sa elimini |
#1085
Posted 27 January 2016 - 14:55
ca tot am inceput discutia: ce se intampla cu soferii care primesc calificative proaste? sunt eliminati din aplicatie la un anumit nr de calificative proaste sau raman in continuare?
|
#1086
Posted 27 January 2016 - 15:12
Pentru fiecare rating negativ dat pentru o cursă, noi sunăm clienții pentru a afla ce s-a întâmplat. În funcție de gravitatea cazului, șoferii sunt suspendați din aplicație sau chiar eliminați din sistem (în cazuri de fraudă, comportament nepotrivit, refuzul curselor, cerere de bani în plus, mașini care pun în pericol siguranța călătorilor). Lucrăm foarte mult pe această parte și încercăm să îmbunătățim sistemul. Avem linie de suport non-stop.
|
#1087
Posted 28 January 2016 - 05:29
asta e un pas inainte pentru taximetrie. a trebuit sa vina Uber pentru ca patronii de firme de taxi sa se "trezeasca" si sa isi faca ordine in "curte".
o bila alba pentru CleverTaxi pentru ca au inceput sa comunice cu clientii. da, lucrul cu publicul nu este placut. mereu vor exista nemultumiti, carcotasi dar odata ce exista comunicare, oamenii vor prinde incredere si vor folosi din obisnuita aplicatia. se vor gandi, da, am avut 1-2-3 probleme dar dar uite ca s-au rezolvat. hai ca ii folosesc tot pe "astia" clervertaxi daca se vor tine de treaba, vor face o afacere extrem de profitabila. plata cu cardul este viitorul. partea cu "maimuta" este cea mai enervanta. mai degraba as avea incredere in GPS(chiar daca ar fi inexact si cu 500 m) decat sa ma fure un "colorat"... Edited by fokushima, 28 January 2016 - 05:33. |
#1088
Posted 28 January 2016 - 11:42
fokushima, on 28 ianuarie 2016 - 05:29, said:
asta e un pas inainte pentru taximetrie. a trebuit sa vina Uber pentru ca patronii de firme de taxi sa se "trezeasca" si sa isi faca ordine in "curte". Edited by bossake, 28 January 2016 - 11:42. |
#1089
Posted 28 January 2016 - 13:30
#1091
Posted 28 January 2016 - 15:34
petre69, on 26 ianuarie 2016 - 14:39, said:
Da , io sunt ala Si sambata iar voi avea nevoie de taxi sa plec la aeroport , parca vad ca trebuie sa apelez la cineva din familie sau prieten Nu ca vreau sa fac reclama dar am Clever instalat si merge de minune , dimineata si seara oricum e greu cu taxiurile , e si foarte aglomerat, normal ca nu prea gasesti mereu dar nu este vina aplicatiei ca se lucreaza in forta iar strazile sint blocate, cit sa dai la o comanda, juma' de ora ? |
#1092
Posted 29 January 2016 - 18:38
e ceva de lucru pentru a recastiga increderea clientilor. din pacate comportamentul taximetristilor a fost si inca este deplorabil in foarte multe cazuri. patronii firmelor de taxi daca nu vor lua masuri pentru a remedia asta, vor da faliment in anii ce urmeaza.
firme ca Uber vor intra pe piata(iar statul daca va vedea ca serviciile de taxi sunt din ce in ce mai deplorabile, va reglementa asa zisele firme de "internet taxi") iar costurile lor sunt minime. firmele actuale de taxi nu vor putea concura deci vor iesi de pe piata. nu e asa greu sa selectezi soferii, sa faci sedinte cu ei si sa le ceri mereu sa aiba o conduita decenta. nu se pot adapta? sunt si alte servicii pe lumea asta unde se pot duce. lucrul cu publicul nu este pentru oricine. de asemenea, implentantarea platii cu cardul prin aplicatie este e chestie foarte importanta. oamenii se gandesc. " daca taximetristul are un dispozitiv de copiat cardurile?" deci POS-ul nu e atat de practic.... cat mai putin control din partea soferului asupra cursei , este ideal. De asemenea, refuzul constant de curse ar trebui sanctionat de catre patroni. Refuzi 3 comenzi venite online chiar daca tu esti in zona? Nu mai ai acces la aplicatie o zi sau 6 ore. Iei toate comenzile online timp de o sapt? ai bonus xxx lei. Soferul ar trebui responsabilizat dar si recompensat Edited by fokushima, 29 January 2016 - 18:43. |
#1093
Posted 30 January 2016 - 01:36
#1094
Posted 30 January 2016 - 05:17
Cursele nu se refuza ci pur si simplu nu se iau, le ignori. Adica nu dai la ele.
Discutia aluneca despre cum sa ii facem noi pe taximetristi sclavii nostrii, sa mergem de 3 lei si sa nu dam spaga. Gresit,taxiul nu e pt. fomisti iar costurile sint foarte mari. |
#1095
Posted 30 January 2016 - 07:12
#1096
Posted 30 January 2016 - 22:06
[ https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/12651173_943957465688774_1971491721975646642_n.jpg?oh=bf0164d40fc72c6f1a85e96aa9602b8b&oe=573AC745 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#1097
Posted 31 January 2016 - 00:53
Aham. Minciuna si profitul facut pe spatele fraierilor e modalitatea prin care scapi de coruptie.
|
#1098
Posted 31 January 2016 - 09:57
Sunteti off-topic si contra regulamentului cu reclama la taxi. De ce nu va faceți alt topic unde sa discutați despre taximetriști!?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users