Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sunt surclasate asiaticele de europene?
Last Updated: Jan 10 2016 17:42, Started by
tanakka
, Jan 27 2015 13:10
·
0
#1
Posted 27 January 2015 - 13:10
Am ezitat intre a deschide un subiect nou sau a posta pe unul existent.Las la latitudinea moderatorilor sa aprecieze asta.Daca se suprapune peste ceva deja deschis sa inchida subiectul...
Ca si pasionat de masini am o nedumerire pe care vreau s-o impartasesc cu alti forumisti.Daca poate cineva sa ma lamureasca.. Nu de multa vreme am in grila de canale tv un program nou auto motor si sport ,un canal german auto.Acolo ca si pe unele site-uri de comparatii auto se afirma urmatorul lucru.Motoarele europene(dar in special cele germane,deh e canal german) sunt mult mai avansate (sau doar avansate) tehnologic comparativ cu cele asiatice(pun si coreenii aici pt ca au venit tare din urma ,langa japonezi).Vorbim de performante. Acum un lucru este vizibil la aceastea comparatie.La diesele din 2l in Europa se scot macar 160 cp,cuplul pe la 350 Nm pe cand japonezii din 2,2 l scot 150 cp...doar Mazda are 175 cp din 2,2l dar la aceeasi cilindree PSA are 200 cp si 450 Nm. La benzinare decalajul nu este asa de mare daca vorbim de motoare aspirate,totusi si acolo e o diferenta la moment.Daca trecem la cele turbo nu prea avem ce compara,excluzand turbo-ul de 2,3 l de la Mazda. Bineanteles ca la aceste performante sa adauga si problema consumului care la fel la europene este mai mic decat la asiatice(vorbim de consumul ce l-am vazut prin teste) Si inca un lucru inainte de a incheia.Hyundai are un motor diesel de 1,6 l de 128 cp(ar fi in top langa cel de 130 cp de la renault) despre care am citit peste tot ca numai pe hartie ar fi 128 cp (pt turisme) in realitate fiind un motor lenes.Deci inca o palma asiaticilor. Astept si parerile voastre... |
#2
Posted 27 January 2015 - 13:15
Cei mai mincinosi sunt cei de la Renault cand vine vorba de performante declarate.
In alta ordine de idei e bine ca te pasioneaza masinile dar trebuie sa o iei incet si sa nu crezi tot ce vezi / auzi. De Hyundai veloster benzina 1,6 / 204 cp ai auzit? Inca ceva, de obicei, cu cat "tragi" mai mult de un motor, cu atat se uzeaza mai repede. |
#3
Posted 27 January 2015 - 13:27
Cand am vazut Titlul la "Subiecte Noi", pt. putin timp..
am crezut ca e vorba de Actrite XXX Asiatice versus Europene... |
#4
Posted 27 January 2015 - 13:33
cu mici exceptii (gen folosirea unor aliaje noi), cresterea performantelor motoarelor se face prin scaderea altor lucruri.
motoarele din ziua de azi sunt mai puternice decat cele de acum 20 de ani, ofera mai multi CP si mai mult cuplu la aceeasi capacitate cilindrica, consum mai mic, zgomot si trepidatii mai putine. pe de alta parte reviziile costa mai mult (pentru ca trebuie sa folosesti ulei si consumabile de calitate), trebuie sa folosesti combustibil bun (nu mai merge sa pui orice in rezervor), reparatiile sunt mai scumpe, electronica mai multa (si se strica mai des). teoretic vorbind, nu cred ca poti spune ca europa a devanzat asia sau america. aceste continente au cerinte diferite si punctul de echilibru a fost atins altfel. in europa ai taxe mai pe cc, deci s-a mers spre motoare mici. in US ai combustibil ieftin si distante mari, deci ei au preferat motoare mari, cu multi cc. |
#5
Posted 27 January 2015 - 13:40
Lopatar, on 27 ianuarie 2015 - 13:27, said:
Cand am vazut Titlul la "Subiecte Noi", pt. putin timp.. am crezut ca e vorba de Actrite XXX Asiatice versus Europene... Si eu am crezut ca e o discutie despre femei si ma gandeam ca aici europencele intrec in mod cert asiaticele( e doar parerea mea).Cand e vorba de masini insa eu prefer o japoneza. Edited by tandrei99, 27 January 2015 - 13:45. |
#6
Posted 27 January 2015 - 14:29
tanakka, on 27 ianuarie 2015 - 13:10, said:
La benzinare decalajul nu este asa de mare daca vorbim de motoare aspirate,totusi si acolo e o diferenta la moment.Daca trecem la cele turbo nu prea avem ce compara,excluzand turbo-ul de 2,3 l de la Mazda. |
#7
Posted 27 January 2015 - 14:36
xtremdriving, on 27 ianuarie 2015 - 13:15, said:
Cei mai mincinosi sunt cei de la Renault cand vine vorba de performante declarate. In alta ordine de idei e bine ca te pasioneaza masinile dar trebuie sa o iei incet si sa nu crezi tot ce vezi / auzi. De Hyundai veloster benzina 1,6 / 204 cp ai auzit? Inca ceva, de obicei, cu cat "tragi" mai mult de un motor, cu atat se uzeaza mai repede. CU documentatia mea ce sa zic...o fac si eu de unde pot... De asta am intrat aici sa aud si alte pareri.. Referitor la motorul de 1,6 l am vazut un test pe AMS dar era montat pe Kia gt daca nu ma insel.kia era comparata cu un seat tot ceva hot-hatch.puterile comparabile dar la consumul real(cel din test) seat-ul iesise cu vreo 2 l sub kia...nu stu cum s-o iau..Mi-ar fi placut sa fac eu testul respectiv tandrei99, on 27 ianuarie 2015 - 13:40, said:
Si eu am crezut ca e o discutie despre femei si ma gandeam ca aici europencele intrec in mod cert asiaticele( e doar parerea mea).Cand e vorba de masini insa eu prefer o japoneza. |
#8
Posted 27 January 2015 - 14:55
_Smiley_, on 27 ianuarie 2015 - 13:33, said:
cu mici exceptii (gen folosirea unor aliaje noi), cresterea performantelor motoarelor se face prin scaderea altor lucruri. motoarele din ziua de azi sunt mai puternice decat cele de acum 20 de ani, ofera mai multi CP si mai mult cuplu la aceeasi capacitate cilindrica, consum mai mic, zgomot si trepidatii mai putine. pe de alta parte reviziile costa mai mult (pentru ca trebuie sa folosesti ulei si consumabile de calitate), trebuie sa folosesti combustibil bun (nu mai merge sa pui orice in rezervor), reparatiile sunt mai scumpe, electronica mai multa (si se strica mai des). teoretic vorbind, nu cred ca poti spune ca europa a devanzat asia sau america. aceste continente au cerinte diferite si punctul de echilibru a fost atins altfel. in europa ai taxe mai pe cc, deci s-a mers spre motoare mici. in US ai combustibil ieftin si distante mari, deci ei au preferat motoare mari, cu multi cc. |
#9
Posted 27 January 2015 - 14:59
tanakka, on 27 ianuarie 2015 - 14:36, said:
Masini japoneze am avut...domnisoare orientale din pacate nu,asa ca nu pot avea o parere pertinenta |
#10
Posted 27 January 2015 - 15:00
Nu stiu... E greu ...
Cehoaica ba nu... japoneza ba nu... suedeza ba ... Despre gagici vorbim nu? Prietena mea are ochii migdalati asa ca cel mai probabil prefer o asiatica (desi o suedeza de la mama ei m-ar "coafa"). ON TOPIC : Degeaba incluzi doar coreeni pt ca trebuie sa incluzi si chinezii, malaezienii, indienii, la fel cum incluzi si romanii cu rusii la europeni. Daca te referi strict Germans&French vs Japs&Koreea probabil ca lupta e dezechilibrata de coreeni. Mai au de mancat o mamaliga pana ajung premium. |
|
#11
Posted 27 January 2015 - 15:03
E discutabil fiindca o masina nu inseamna doar cifre si atat si din comparat 2 masini pe hartie nu poti sa intelegi mare lucru, ca si nivel de tehnologie cred ca europenii totusi sunt in fata, asiaticii n-au nimic care sa concureze cu McLaren P1, LaFerrari, Porsche 918, Koenigsegg Agera R sau 1:1 si in motorsport europenii iarasi sunt cam in fata. Majoritatea echipelor de F1 chiar si cele asiatice sunt totusi bazate in Europa, la fel si pentru LeMans sau alte serii.
|
#12
Posted 27 January 2015 - 15:11
Uite aici topic identic cu pareri pana te plictisesti: http://forum.softped...ne-vs-asiatice/
Dar da, in general motoarele germane sunt mai avansate decat cele asiatice... |
#13
Posted 27 January 2015 - 15:17
tanakka, on 27 ianuarie 2015 - 14:55, said:
Este adevarat ca fiecare producator s-a orientat spre piata unde vinde mai bine,spre cerintele specifice de acolo.Remarca mea era facuta privind lucrurile in ansamblu.Iar la modul general se observa ca motorizarile europene au performante mai bune ca cele venite din orient.Strict la asta ma refeream.... stii vreo europeana cu motor Wankel? Mazda a folosit unul de 1.3L, cu 250 CP. |
#14
Posted 27 January 2015 - 15:27
De 190 si 230 Cp nu 250 si Mazda a folosit motorul ala doar pe cateva masini fiindca in realitate era o durere de cap si atat. Mergea bine la turatii mari dar n-avea cuplu, manca ulei si daca nu respectai un regim de functionare foarte strict avea probleme de fiabilitate majore.
|
#15
Posted 27 January 2015 - 15:28
Antirsipowermate, on 27 ianuarie 2015 - 15:00, said:
Nu stiu... E greu ... Cehoaica ba nu... japoneza ba nu... suedeza ba ... Despre gagici vorbim nu? Prietena mea are ochii migdalati asa ca cel mai probabil prefer o asiatica (desi o suedeza de la mama ei m-ar "coafa"). ON TOPIC : Degeaba incluzi doar coreeni pt ca trebuie sa incluzi si chinezii, malaezienii, indienii, la fel cum incluzi si romanii cu rusii la europeni. Daca te referi strict Germans&French vs Japs&Koreea probabil ca lupta e dezechilibrata de coreeni. Mai au de mancat o mamaliga pana ajung premium. La fel i-as include si pe italieni ca motoristi.Au scos si ei 190 cp din moatare de 2 l diesel OFF TOPIC :Se vede ca nu cunosti cehoaice...daca ai sti vreuna n-ai mai vb asa.. |
|
#16
Posted 27 January 2015 - 15:30
E o pierdere de timp totala sa generalizezi. Vrei comparatii, ia modele din aceeasi clasa si aceeasi echipare si fa comparatie valida.
|
#17
Posted 27 January 2015 - 15:42
DjMx, on 27 ianuarie 2015 - 15:03, said:
E discutabil fiindca o masina nu inseamna doar cifre si atat si din comparat 2 masini pe hartie nu poti sa intelegi mare lucru, ca si nivel de tehnologie cred ca europenii totusi sunt in fata, asiaticii n-au nimic care sa concureze cu McLaren P1, LaFerrari, Porsche 918, Koenigsegg Agera R sau 1:1 si in motorsport europenii iarasi sunt cam in fata. Majoritatea echipelor de F1 chiar si cele asiatice sunt totusi bazate in Europa, la fel si pentru LeMans sau alte serii. |
#18
Posted 27 January 2015 - 15:57
Quantum, on 27 ianuarie 2015 - 15:30, said:
E o pierdere de timp totala sa generalizezi. Vrei comparatii, ia modele din aceeasi clasa si aceeasi echipare si fa comparatie valida. Ca si exemplu concret am zis motorul de 2,2 l Honda pus pe civic,acord si CR-V este in oferta din 2006 pana in zilele noastre cred.Caracteristicile in atatia ani nu s-au modificat aproape deloc.Au inceput cu 140 cp si 340 Nm si acum au 150 cp si 350 Nm Francezii de la PSA in 2006 aveau la motorul de 2,2 l 170 cp si 380 Nm iar de prin 2012 au 204 cp si 450 Nm Nedumerirea mea:japonezii nu pot,nu vreau sau din alte considerente stagneaza?Pt ca avansul tehnologic implica bani si cercetare.Ori eu nui stiu pe japonezi neimplicati,ca natie |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users