Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema vw Bora 2002
Last Updated: Jan 28 2015 20:39, Started by
Serghei92
, Jan 25 2015 14:07
·
0
#1
Posted 25 January 2015 - 14:07
Am pornit astazi masina si dupa ce am pornit de pe loc a inceput sa mearga in blocaje de pasca as avea apa in motorina. Precizez ca are motor de 1,9 tdi 131 cp. Am facut ca vreo 10 km cu ea si tot in blocaje merge. Pe langa asta mi s-a aprins becul in forma de triunghi in bord. Stie cnv ce ar putea fi?
|
#3
Posted 25 January 2015 - 14:44
#4
Posted 25 January 2015 - 14:48
Tu mergi cu frana de mana trasa hahaz
edit: calitate proasta carburant... parerea mea Edited by blueee, 25 January 2015 - 14:51. |
#5
Posted 25 January 2015 - 14:54
i-am dat cheie acum si merge ca in trei pistoane acum......
|
#6
Posted 25 January 2015 - 14:59
Ala e bec de la Esp. Fa o diagnoza mai degraba si las-o pe mina unuia care stie ce sa faca la motor, ca din ce zici poti sa ii agravezi situatia. Ma gindesc la tacheti, supape...
|
#7
Posted 25 January 2015 - 15:20
am un Passat de 131 cp si intr-o vreme imi statea martorul esp aprins in timpul deplasarii.
s-a rezolvat prin stergerea senzorului (e langa roata). era plin de noroi. dar nu-mi mergea cu blocaje problema e de la senzorul de ESP (ESC) "Unele sisteme ESC reduc și puterea motorului până când șoferul recăpătă controlul asupra autovehiculului. Poate fi redusă accelerația mașinii prin oprirea alimentării cu carburant a motorului, șoferul sesizând că pedala de accelerație nu mai funcționează." link Edited by ducipalu, 25 January 2015 - 15:24. |
#8
Posted 27 January 2015 - 14:25
Deci....am mers la mecanic, i-a pus testerul si nu a iesit mai nimic. Deci, stau la 30 de km de mecanic. pana la el am mers asa...in 3 pistoane. Dar, pe drum am avut o oprire si dupa ce am oprit si am pornit iar motorul si-a revenit si nici becul nu s-a mai aprins. La mecanit cand am ajuns masina se comporta normal. Si i-a pus si testerul si nu a iesit nimic. Mici deiferente de noxe intre pistoane care spune el ca nici din fabrica nu sunt egale. aM plecat de la mecanic, am ajuns acasa si totul ok. Asta a fost ieri. Astazi dimineatza am pornit motorul si aceeasi problema. Insa am lasat motorul aproximativ 10 minute pornit, l-am oprit si si din nou cand am dat cheie si-a revenit si evident s-a stins becul.....cum se explica?
|
#9
Posted 27 January 2015 - 14:29
Si la mine se mai aprindea intr-o perioada ESP-ul cand porneam motorul. Il dezactivam/activam cu motorul pornit, opream si reporneam si disparea eroarea.
@blueee Pentru carburant prost se aprinde Check Engine-ul. Edited by Volvo, 27 January 2015 - 14:34. |
#11
Posted 27 January 2015 - 15:38
Incearca sa postezi si pe forumul monomarca: http://vwforum.ro/fo...5-golf-iv-bora/
Cred ca ti-ar trebui o jucarie d-aia de se conecteaza la mufa OBD si inregistreaza in mers erorile aparute daca zici ca nu merge mereu intrerupt. |
#12
Posted 27 January 2015 - 16:36
as intari contactele de la injectorul 3, dar asta e boala passaturilor...
|
#13
Posted 28 January 2015 - 20:39
S-a dovedit a fi garniturile de la injectoare. Le-am schimbat astazi si merge perfect!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users