Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dedeman Targoviste
Last Updated: Jun 08 2012 15:39, Started by
client 001
, Jun 18 2007 20:12
·
0
#1
Posted 18 June 2007 - 20:12
Foarte pe scurt.
Al luat ceva din raft si m-am trezit la casa ca era alt pret. Seful de raion/magazin mi-a ras in nas (la propriu) si mi-a zis ca de ce nu am intrebat care e pretul. Concluzia I: Ori sunt eu tampit ori m-am nascut in tara care nu trebuie. Concluzia II: O sa incerc sa nu mai cumpar nimic de la dedeman si o sa-i sfatuiesc pe toti care ii cunosc si de ce nu pe cei care vad acest topic. Concluzia II: Mi-e foarte mare teama cu aceasta atitudine in tara asta o sa mor de foame Edited by client 001, 18 June 2007 - 20:13. |
#2
Posted 18 June 2007 - 20:18
Stai linistit. In bucuresti patesc adesea asa ceva si la magazine mari nu la chiosculete.
Deci nu esti singur(ul). ;) |
#3
Posted 18 June 2007 - 20:35
Nu pot si nu vreau sa am atitudinea asta. M-am saturat de atitudinea pur mioritica.Poate ca de aia suntem unde suntem si ii lasam pe toti sa faca ce vor cu noi.
Zic un nu clar, si fac singurul lucru care-l pot face, ii demigrez si sper ca in urma topicului asta cel putin o persoana sa cumpere cel putin un lucru, pe care avea de gand sa-l ia de la dedeman , de la concurenta. Ar fi o sadisfactie enorma pentru mine. Don Quijote ------------------------------------ Stai linistit. In bucuresti patesc adesea asa ceva si la magazine mari nu la chiosculete. Deci nu esti singur(ul). ;) ----------------------------------------- |
#4
Posted 18 June 2007 - 20:48
Ei, daca nu a strigat casiera "Ce doamna, nu mi-ati dat toti banii!!!" sa auda toata lumea din magazin...fara suparare, ai ramas in urma! ^_^
Si mai ales daca nu ai intrebat pe un vanzator pretul, ai platit la o alta casa si cand sa iesi din magazin primul a inceput sa urle dupa tine 'Nu ai platit doamna!!!!!"...mai ai de luat lectii privind ce ti/nu ti se poate inatmpla. |
#5
Posted 18 June 2007 - 20:57
Aici este vorba de atitudine. Mai stiti cozile la paine de pe timpul lui ceausescu. Cu ce aer superior te priveau vanzatoarele cand intindeai cartela. Asta e romania in care vrem sa traim ? Mergem pe strada cu capul in jos, sau schimbam ceva ?
--------------------------------- Ei, daca nu a strigat casiera "Ce doamna, nu mi-ati dat toti banii!!!" sa auda toata lumea din magazin...fara suparare, ai ramas in urma! ^_^ Si mai ales daca nu ai intrebat pe un vanzator pretul, ai platit la o alta casa si cand sa iesi din magazin primul a inceput sa urle dupa tine 'Nu ai platit doamna!!!!!"...mai ai de luat lectii privind ce ti/nu ti se poate inatmpla. --------------------------------- |
#6
Posted 19 June 2007 - 21:36
Inca nu am primit raspuns oficial de la dedeman si sunt gata sa ridic miza.
Pentru fiecare return de produse la dedeman ofer 1 RON. Scanati factura de return si dati-mi un cond de card. O sa transfer pe el un ron. Va rog sa pretuiti valoarea sentimentala si de principiu a acestei sume infime. Don Quijote Edited by client 001, 19 June 2007 - 21:48. |
#7
Posted 20 June 2007 - 09:00
client 001, on Jun 19 2007, 22:36, said: Inca nu am primit raspuns oficial de la dedeman si sunt gata sa ridic miza. Pentru fiecare return de produse la dedeman ofer 1 RON. Scanati factura de return si dati-mi un cond de card. O sa transfer pe el un ron. Va rog sa pretuiti valoarea sentimentala si de principiu a acestei sume infime. Don Quijote :). Dar de ce ai acceptat totusi plata. Ce fac ei acolo e inselaciune. Nu mai poate fi "o greseala" atata timp cat si dupa ce le-ai atras atentia nu au corectat. Era si faza asta prin BILLA si am facut urat la casierie si tot asa nimic. Ca cica e o greseala si nu are ce face. Am refuzat sa plec din fata ei pana nu imi reduce/reface bonul fiscal. Cum nu putea a trebuit sa coboare un superior care a operat schimbarea pe loc fara nici un comentariu.Eu vazusem pe bon diferente de preturi (nu mari ce-i drept dar toate in defavaoarea clientului). Asta ce am patit personal. Nu vrei sa stii insa povestile spuse de casieritele din METRO. |
#8
Posted 20 June 2007 - 12:30
Ideea e ca am tot cautat produsul prin rafturi si nimeni nu prea ma bagat in seama. Erau foarte ocupati sa discute intre ei, sau poate ca era aproape de terminarea programului. La casa am vazut diferenta si initaial am platit insa m-am razgandit. Nu e prima oara cand am probleme la dedeman, adica ajung la casa si nu gasesc articolul. Trebuie sa vina responsabilul de raft (cu viteza melcului) sa vada produsul si sa se reintoarca cu codul lui. In acest timp boul de client asteapta ca prostul in fata casei, si plateste alt client. Cand apare in sfarsit codul te trezesti ca mai trebuie sa astepti inca n minute sa termine clientul care a fost bagat in fata ta. Si sincer daca eram tratat altfel, adica sa aud ceva de genu : ne pare rau, a fost o greseala, cum v-am putea ajuta etc.. poate as fi platit. Dar a aparut seful de raion, s-a uitat la mine ca la ultimul nimic, care astept acolo sa-mi faca o favoare si la pufnit rasul.
-------------------------------------------------------- :). Dar de ce ai acceptat totusi plata. Ce fac ei acolo e inselaciune. Nu mai poate fi "o greseala" atata timp cat si dupa ce le-ai atras atentia nu au corectat. Era si faza asta prin BILLA si am facut urat la casierie si tot asa nimic. Ca cica e o greseala si nu are ce face. Am refuzat sa plec din fata ei pana nu imi reduce/reface bonul fiscal. Cum nu putea a trebuit sa coboare un superior care a operat schimbarea pe loc fara nici un comentariu.Eu vazusem pe bon diferente de preturi (nu mari ce-i drept dar toate in defavaoarea clientului). Asta ce am patit personal. Nu vrei sa stii insa povestile spuse de casieritele din METRO. ---------------------------------------------------------- |
#9
Posted 22 June 2007 - 23:09
Pe mine ma enerveaza faptul ca dupa ce treci de casele de marcat vine unul de la paza sa se uite in sacosa ta si sa confrunte cu bonul. Pai sunt chiar stupizi!! Asa ceva nu am mai vazut! Presupunand ca ai furat ceva si ai ascuns in haine sau mai stiu eu pe unde, doar nu esti cretin sa il scoti dupa ce treci de casa de marcat si sa il pui in sacosa, cand paza sta la mai putin de 5 m. Sa isi puna naibii camere de supraveghere si sisteme de securitate la iesire, nu sa controleze omul in sacosa.
Nu mai zic ca am fost sa iau o cutie de faianta de la ei si a durat vreo 3 sferturi de ora, ca orice model alegeam nu era pe stoc ... angajatul lor trebuia sa noteze codul produsului, sa dea o fuga pana in depozit sa verifice daca il au, venea sa spuna ca nu exista ... alegeam alt model si o luam de la capat. Apoi la iesire mai stai vreo 15 minute ca sa aduca cutia din depozit. Asa ca Dedeman ... mai bine lipsa!! |
#12
Posted 24 June 2007 - 13:30
Apropo de dedeman, la brașov există monopolu luca, niște magazine pe lângă care se plimbă odrasla în bmw a unui nene cu 4 clase care a acaparat toată cărnăria din județ.
N-au aer condiționat, fierbe berea 3 zile pe rafturi, după care e oferită la juma de preț, se plimbă niște tute cu oferte la țigări etc. Niciun magazin alimentar din bv nu are aer condiționat, adică are, dar nu se simte. Nu se simte nici măcar la protecția consumatorului. Vă invit la un grătar cu botulism prin magazinele patriei! |
#13
Posted 24 June 2007 - 14:39
Dedeman este un magazin care ofera favoruri, favoruri contra bani.
Trebuie sa ai o tinuta umila, sa lasi capul in jos, sa nu deranjezi angajatii, sa verifici atent fiecare produs la pret inainte sa-l cumperi. Trebuie sa nu comentezi, sa ai mereu la indeman bani cash, ca poate nu nimeresti joia cand le merg cardurile. Asta este dedeman. |
#14
Posted 24 June 2007 - 14:48
Totusi ar trebui facut ceva, trebuie intr-un fel oferit sprijin celor care au curajul sa nu inghita in sec si sa treaca mai departe.
Am vazut intr-un supermarket un client destul de prezentabil care facea scandal la casa. Toti (cei de la rand )se uitau la el ca la urs. Dupa ce a plecat toti angajatii aveau un zambet pe buze. Nu-mi iert faptul ca nu m-am dus sa-l sprijin sau sa vad macar despre ce e vorba. Ca nu-i corect 10 angajati contra unui singur client, si ceialti clienti pasivi cu gandul in alta parte. Data viitoare promit ca no sa mai fiu pasiv. Or sa fie 2 clienti contra 10 angajati si va propun si voua acest lucru. |
#15
Posted 24 June 2007 - 15:02
Protectia consumatorului ? Protectia consumatorului poarta ochelari de cal si este dirijata pe directia care trebuie. Ce spuneti de autoprotectia clientului. Adica nu cumperi si sfatuiesti sa nu se cumpere de acolo.
----------------------------------------------------- Apropo de dedeman, la brașov există monopolu luca, niște magazine pe lângă care se plimbă odrasla în bmw a unui nene cu 4 clase care a acaparat toată cărnăria din județ. N-au aer condiționat, fierbe berea 3 zile pe rafturi, după care e oferită la juma de preț, se plimbă niște tute cu oferte la țigări etc. Niciun magazin alimentar din bv nu are aer condiționat, adică are, dar nu se simte. Nu se simte nici măcar la protecția consumatorului. Vă invit la un grătar cu botulism prin magazinele patriei! ----------------------------------------------------------- |
|
#16
Posted 26 June 2007 - 17:58
Nu stiu cum e in Dedeman, dar la Practiker exista niste cititoare pentru coduri de bare unde poti sa iti verifici singur pretul produsului, dupa ce il iei din raft.
|
#17
Posted 30 June 2007 - 21:55
Daca le luam dintr-un raft care nu avea afisat pret mi se parea normal sa intreb sau sa le verific.
---------------------------------------- Nu stiu cum e in Dedeman, dar la Practiker exista niste cititoare pentru coduri de bare unde poti sa iti verifici singur pretul produsului, dupa ce il iei din raft. ------------------------------------ |
#18
Posted 04 July 2007 - 13:51
Salut,
Asteptam sa platesc la Altex si in fata mea un client facea scandal, tocmai din acelasi motiv: pretul de pe raft era diferit cu cel spus de cea de la casierie. Au sarit cu gura si alte dobitoace (care lucrau acolo) ca nu e vina lor , ca pretul se schimba des, ca ei sunt putini acolo in magazin...initial m-am bagat in discutie pe un ton civilizat spunand ca nici mie nu mi se pare normal asa ceva si ca putin ma intereseaza pe mine ca ei sunt putini si etc Neobrazata incepe: Ca de ce ma bag unde nu imi fierbe oala etc...atata mi-a trebuit, am facut-o pe aia cu ou si cu otet am luat numele celor de acolo si am trimis mail la altex. Nu am primit raspuns insa am de gand sa procedez cel putin la fel in alta situatie asemanatoare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users