Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Statistica accidente romania 2007

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
Nu sunt prea multe de comentat..(lasand la o parte tampenia cu trabantii)

Quote

Tancurile Hummer, bijuteriile Porsche și Trabanturile – cele mai sigure mașini din România
de Dan CARBUNARU | 23 IULIE 2008

Doar două Trabanturi din cele 16.598 înmatriculate au fost implicate în accidente grave în 2007 și niciunul din cele 172 de Hummer-uri n-a provocat coliziuni cu răniți

Șoferii de Mercedes, care au depășit de 2,5 ori media de accidente pe țară la mia de mașini înmatriculate, cei mai periculoși

1 foto 0 audio 0 video 0 alte fisiere
Tancurile Hummer, bijuteriile Porsche și Trabanturile – cele mai sigure mașini din România

Anul trecut, pe șose­lele din România s-au produs 5.200 de accidente grave, soldate cu 1.572 de răniți și 4.824 de răniți grav, în condițiile în care sunt înmatriculate 3,7 milioane de mașini. Dar, dacă se iau în considerare mărcile mașinilor implicate în accidente, se ajunge la concluzii surprin­zătoare. Astfel, una din cele mai sigure mașini pentru șoferi este Trabantul, doar două din cele 16.598 înmatriculate fiind implicate în accidente grave, cu răniți. Aici, probabil, au contat atât viteza mică prinsă de „mașinile de carton“, cât și grija celorlalți participanți la trafic de a nu se lovi de „sărăcii“. La fel, foarte sigure sunt și „tancurile“ Hummer, care intimidează în trafic și fac gol în jurul lor: nici unul din cele 172 de autoturisme Hummer n-a fost implicat într-un accident grav. Foarte bine stau și bijuteriile pe roți, de care proprietarii au grijă ca de ochii din cap.

De exemplu, limuzinele Porsche, unde un far face cât zece Trabanturi, au „produs“ doar două accidente grave la 1.500 de bucăți înmatriculate. La fel, Lexus, cu 800 de bucăți, are doar o coliziune gravă. La polul opus sunt mașinile din clasa Premium, tip Mercedes și BMV Mercedes, cu 64.852 de mașini înmatriculate și cu 230 de accidente grave soldate cu 102 morți și 212 răniți, ceea ce depășește de 2,5 ori media pe țară. Firește, cele mai frecvente cauze ale accidentelor sunt viteza excesivă și neacordarea de prioritate la trecerea de pietoni.

Dacia conduce detașat la capitolul număr de accidente, cu 1.645, dar e normal, având în vedere că aproape jumătate din autovehiculele din țară au această siglă. Prost stă și Opel, marcă care ocupă locul trei la mașini înmatriculate (240.769 bucăți), dar are locul doi la accidente (334), înaintea celor 300.000 de autoturisme Volkswagen (333). În rest, Daewoo e puțin peste medie, iar Renault și Ford sunt aproape de normal
.

http://www.gandul.in...ml?3927;2803513

#2
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004
astia-s analfabeti la statistica... si nu numai (cica BMV :lol:)...

ei au numarat numarul de incidente per marca in loc sa numere numarul de raniti grav sau morti per numar de incidente in functie de marca...
cu alte cuvinte, ar fi fost relevant daca faceau o statistica de genul: in urma a x accidente(minim cateva sute) pt. fiecare marca in parte, a rezultat: y raniti grav si z morti la audi, y raniti grav si z morti la Dacia, y raniti grav si z morti la  toyota, etc.... insa asa cum au facut ei, cel mult putem afla ce marci conduc soferii mai teribilisti (de parca nu s-ar sti) ^_^

Edited by gtk, 28 July 2008 - 23:54.


#3
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
tocmai ca asta a vrut sa se sublinieze probabil. ca in medie conducatorii de audi, Mercedes si BMW produc mai multe accidente decat media. Vad ca Opel e pe locul 2 dpdv al numarului de accidente dupa Dacia. Dpdv statistic, is curios cate dacii is inregistrate in romania..

#4
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postromaximusro, on Jul 29 2008, 01:03, said:

tocmai ca asta a vrut sa se sublinieze probabil. ca in medie conducatorii de audi,
nu zice nimic de AUDI! :lol:  :lol:

#5
clara_spiele

clara_spiele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,523
  • Înscris: 04.02.2008
Pe bune, nr. de accidente are vreo legatura cu marca, sau numai cu stilul de a conduce? Atunci imi iau trabant pt. excursii!
Exista o statistica, neoficiala dar credibila, in legatura cu nr. de incidente (morti, raniti grav) per nr. de incidente f(marca)?

#6
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Mercedes și BMV Mercedes, cu 64.852 de mașini înmatriculate și cu 230 de accidente grave soldate cu 102 morți și 212 răniți, ceea ce depășește de 2,5 ori media pe țară.

Firește, cele mai frecvente cauze ale accidentelor sunt viteza excesivă și neacordarea de prioritate la trecerea de pietoni.

_____________

Gunoaie de oameni. Batut pana la sange si la masina dat foc.

Gunoaile omoara oameni si dupa aia vor sa scape cu avocatii. Ba ca avea 60 la ora, ba ca nu era vina lui, ba ca ABS nu mergea... Linsati asta e solutia pt. gunoiae. Asa vor stii de frica.

Edited by Basarab, 30 July 2008 - 15:41.


#7
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,174
  • Înscris: 02.04.2007
Ce interesanta statistica! Cred ca din cele 16000 si ceva de trabanturi inmatriculate, doar vreo 100 mai sunt scoase in trafic zilnic, restul fiind de show sau de cotet de gaini. In consecinta este cat se poate de normal ca in doar 2 accidente grave sa fie implicate. :lol:  Stiri de rahat.

#8
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View Postsanddy1964, on Jul 29 2008, 02:08, said:

nu zice nimic de AUDI! :lol:  :lol:

Audi e bagat la VW ca doar asta e...:P :)

View Postclara_spiele, on Jul 30 2008, 16:33, said:

Pe bune, nr. de accidente are vreo legatura cu marca, sau numai cu stilul de a conduce? Atunci imi iau trabant pt. excursii!
Exista o statistica, neoficiala dar credibila, in legatura cu nr. de incidente (morti, raniti grav) per nr. de incidente f(marca)?

E destul de clar ca e un articol tendentios la adresa soferilor anumitor tipuri de masini... deasemenea mi se pare de tot rahatul ca nu se spune in mod exact genul de accidente in care e implicat vehicolul in cauza ci doar la modul general... ar trebui sa se spuna clar masina, tipul de accident (cu victime, raniti, sau fara), motivele accidentului... Culmea rasului este ca eu conduc destul de mult si in general vad numai dacii busindu-se si foarte rar alte masini implicate in accidente... Apropos, avand in vedere ca Maybach sunt in Romania doar vreo 5-6 de ce nu sunt in top ca l-am vazut eu pe Becali cand il indrepta cu ranga (1 accident la 5 masini inseamna 20% :) )

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate